This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.



Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Metaforespress.gr] «Μπλακ άουτ» στα αεροδρόμια

Nikolas A. Offline
Super Moderator
******



Posts: 2.207
Joined: 18-06-2011
#1
[Metaforespress.gr] «Μπλακ άουτ» στα αεροδρόμια
Αποκαλυπτικό εσωτερικό έγγραφο της ΥΠΑ

Αρνητικές εξελίξεις στον επιχειρησιακό έλεγχο του εθνικού εναέριου χώρου, τόσο για την πολιτική, όσο και για την πολεμική αεροπορία επιφέρει η κατάργηση 249 οργανικών και προσωποπαγών θέσεων στην Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας, που αποφάσισαν τα υπουργεία Μεταφορών και Διοικητικής Μεταρρύθμισης.

Του Φώτη Φωτεινού, αναδημοσίευση από την «Ελευθεροτυπία»

Σε έγγραφο της Μονάδας Πτητικών Μέσων της ΥΠΑ, που αποκαλύπτει η «Ε», αναγράφεται ότι η απομάκρυνση μηχανικών και πιλότων έχει ως αποτέλεσμα την καθήλωση των αεροσκαφών της ΥΠΑ, που είναι επιφορτισμένα με την πιστοποίηση των ραδιοναυτιλιακών και οπτικών βοηθημάτων των αεροδρομίων, ελικοδρομίων και αεροδιαδρόμων της ελληνικής επικράτειας.

Πρακτικά, τι σημαίνει αυτό; Οι πύργοι ελέγχου των αεροδρομίων δύναται να δίνουν λανθασμένες υποδείξεις στα αφικνούμενα και αναχωρούντα αεροσκάφη, ενώ παράλληλα δημιουργείται έλλειμμα στην εναέρια κυκλοφορία.

Εάν και από την πλευρά της, η ΥΠΑ σχολιάζει ότι δεν υπάρχει ουσιαστικό πρόβλημα και ότι το ζήτημα είναι διαχειρίσιμο, ωστόσο το έγγραφο της Μονάδας Πτητικών Μέσων αναφέρει ξεκάθαρα ότι «η ως άνω καθήλωση των αεροσκαφών, θα έχει ως συνέπεια την άμεση διακοπή των, από αέρα, ελέγχων ραδιοναυτιλιακών και οπτικών βοηθημάτων, με απρόβλεπτες συνέπειες στον επιχειρησιακό έλεγχο του εθνικού εναέριου χώρου».

Μάλιστα, η εν λόγω μονάδα προχωρά κι ένα βήμα παραπέρα. Υπογραμμίζει ότι σε περίπτωση χρησιμοποίησης ιδιωτικών φορέων για την συντήρηση των συγκεκριμένων αεροσκαφών, πέρα από τις αντικειμενικές δυσκολίες πραγματοποίησής της (προκηρύξεις διαγωνισμών, ματαιώσεις, δυσκολία ανεύρεσης οργανισμών συντήρησης κ.λπ.), η τελική δαπάνη θα επιβαρύνει στο πολλαπλάσιο το ελληνικό δημόσιο.

Επίσης, τάσσεται κατά πιθανών εισηγήσεων ιδιωτικοποίησης της συγκεκριμένης μονάδας, υπερθεματίζοντας ότι σε «ότι αφορά την ανάθεση του επιχειρησιακού ελεγκτικού έργου της Μονάδας Πτητικών Μέσων σε ιδιωτικό φορέα, το κόστος επιβάρυνσης του ελληνικού δημοσίου θα είναι τουλάχιστον τετραπλάσιο του κόστους της λειτουργίας της κρατικής ΜΠΜ»!

Υπενθυμίζεται ότι με το ΦΕΚ της απομάκρυνσης 249 ατόμων που υπέγραψαν τα υπουργεία Μεταφορών και Διοικητικής Μεταρρύθμισης, πλήττονται ιδιαίτερα οι πιλότοι και μηχανικοί της πρώην κρατικής Ολυμπιακής Αεροπορίας που μεταφέρθηκαν στην ΥΠΑ, έπειτα από την πώληση της εταιρείας.

Οι 249 οδηγούνται σε καθεστώς διαθεσιμότητας για 8 μήνες, με το 75% του μισθού τους. Από αυτούς, υπολογίζεται ότι 110 βρίσκονταν στην ΥΠΑ με άδεια άνευ αποδοχών (δούλευαν, δηλαδή, εκτός ΥΠΑ) και 90 με ανάκληση σύνταξης, οπότε το μέτρο φαίνεται ότι επηρεάζει, σε μεγάλο βαθμό, 49 άτομα, κυρίως τεχνικούς.
(This post was last modified: 12-11-2013, 01:10 AM by Paul.)
08-11-2013, 12:52 PM
Find Reply



Possibly Related Threads…
Thread Author Replies Views Last Post
  [Το Βήμα] Μπλακ άουτ στο μισό FIR Konstantinos 0 1.657 13-10-2011, 07:50 PM
Last Post: Konstantinos

Forum Jump:



Users browsing this thread: 1 Guest(s)

Disclaimer
Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Πλοήγηση
Άλλες επιλογές
Mobile Version
RSS Syndication | Cookie Consent Settings
Όροι Χρήσης
Contact Us


Powered By MyBB 1.8.26, © 2002-2024 MyBB Group.
Designed and developed by AlexNik. © 2012-2024