Το θέμα αφορά την Hellenic Seaways.
Θα ήθελα να υπάρχει ένα θέμα ανταλλαγής απόψεων για τις γενικές κινήσεις της εταιρείας, την διαχείριση του στόλου της αλλά και την δραστηριοποιησή της στην ελληνική ακτοπλοΐα. Μέρες φλερτάρω να ανοίξω αυτό το θέμα αλλά όλο το ανέβαλα.
Φέτος βλέπουμε τον σχεδιασμό της εταιρείας να αλλάζει κυρίως ως προς τις Κυκλάδες που χτυπάει λίγο πιο δυνατά τα ταχύπλοοα απο Ηράκλειο προσφέροντας και ΙΧ αλλά και απο Πειραιά με την δρομολόγηση του Νήσος Μύκονος σε νησιά σε παρόμοια ώρα με την Blue Star.
Συνοπτικά:
-Το Νήσος Χίος εκτελεί δρομολόγια ώς εχει στην γραμμή Χίου-Μυτιλήνης
-Το Νήσος Μύκονος θα εκτελεί πρωινό δρομολόγιο απο Πειραιάγια Σύρο-Μύκονο-Ικάρια-Σάμο (
Αναλυτικά δρομολόγια)
-Το Flying Cat 4 θα εκτελεί την γραμμή Ραφήνα-Τήνο-Μύκονο-Πάρο-Νάξο-Κουφονήσι αφήνοντας το Ηράκλειο
-Το Highspeed 4 θα εκτελεί δρομολόγια απο Πειραιά για Πάρο-Νάξο
-Το Highspeed 5 πρωτη φορά απο το Ηράκλειο (σε αντίδραση της δρομολόγησης πολλών ταχυπλόοων απο την Sea Jets) θα εκτελεί την γραμμή Σαντορίνη-Ίο-Νάξο-Πάρο-Μύκονο
-To Highspeed 6 απο Πειραιά για Ίο-Σαντορίνη
-To Express Σκιάθος δρομολόγια απο Βόλο για Σποράδες (
Αναλυτικά δρομολόγια)
-Το Flying Cat 5 ομοίως απο Βόλο για Σποράδες (
Αναλυτικά δρομολόγια)
-Το Epress Pegasus απο Αγ. Κωνσταντίνο για Σποράδες (
Αναλυτικά δρομολόγια)
-FlyingCat 6, Ποσειδών Ελλάς και Απόλλων Ελλάς στις γνωστές γραμμές του Αργοσαρωνικού.
(
Αναλυτικά δρομολόγια για τα ταχύπλοα HS4 , HS5, HS6 & FC4)
Ο υπόλοιπος στόλος της εταιρείας έχει ώς εξής:
Αριάδνη: Στο Πέραμα σε ακινησία.
Νήσος Ρόδος: Στο Νεώριο της Σύρου μετά την επιστροφή του απο πρόσφατη ναύλωση.
Εξπρες Σαντορίνη & Hellenic Wind: Στην καθιερωμένη ναύλωση τους στις Αζόρες για λογαριασμό της Atlanticoline.
Άρτεμις: Στον Νέο Μώλο Δραπετσώνας. Φήμες το θέλουν να δραστηριοποιείται το καλοκαίρι στις Σποράδες