This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.



Thread Rating:
  • 10 Vote(s) - 2.2 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Καθημερινη] Λεωφορεία αναζητούν δρομολόγια - Διώροφα επιστρεφουν στους δρομους

AlexNik Offline
Administrator
*******



Posts: 2.097
Joined: 22-08-2009
#1
[Καθημερινη] Λεωφορεία αναζητούν δρομολόγια - Διώροφα επιστρεφουν στους δρομους
Της Αλεξανδρας Kασσιμη

Τέσσερα διώροφα λεωφορεία, τουριστικού τύπου, αναμένεται να παραλάβει η ΕΘΕΛ το προσεχές διάστημα, λίγες εβδομάδες μετά την κατάργηση της τουριστικής λεωφορειακής γραμμής 400. Η υπογραφή της σύμβασης για την παραγγελία των διώροφων λεωφορείων είχε γίνει στις 13 Φεβρουαρίου του 2009, επί προηγούμενης ηγεσίας ΟΑΣΑ και ΕΘΕΛ. Η κυβέρνηση άλλαξε, τοποθετήθηκαν και οι νέες διοικήσεις των συγκοινωνιακών φορέων της πρωτεύουσας και τα λεωφορεία δεν έχουν παραληφθεί ακόμα.

Στο μεταξύ, η χαμηλή επιβατική κίνηση της γραμμής 400 του ΟΑΣΑ οδήγησε τη διοίκηση του Οργανισμού στην απόφαση διακοπής της λειτουργίας της. Ωστόσο, η ΕΘΕΛ έχει καταβάλει συνολικά 1.666.000 ευρώ για τα νέα οχήματα που θα εκτελέσουν τουριστικό έργο. Η αξία του κάθε λεωφορείου με ΦΠΑ ανέρχεται σε 333.200 ευρώ, ενώ ως τιμή μονάδας στη διακήρυξη του διαγωνισμού αναφέρεται το ποσό των 350.000 ευρώ. Συνολικά και για τα τέσσερα οχήματα η στρογγυλοποίηση προς τα πάνω της τιμής μονάδας ανέβασε το συνολικό κόστος της προμήθειας κατά 67.200 ευρώ. Από τις τρεις εταιρείες που συμμετείχαν στον διαγωνισμό, τελικώς άνοιξε ο οικονομικός φάκελος της μιας, η οποία ανέλαβε και την προμήθεια.

Στην παρούσα φάση, ΟΑΣΑ και ΕΘΕΛ καλούνται να βρουν μια λύση για την αξιοποίηση του αξίας 1,6 εκατ. ευρώ εξοπλισμού, καθώς ο αρχικώς σκοπός για τον οποίο παραγγέλθηκαν τα διώροφα οχήματα δεν μπορεί να εξυπηρετηθεί. Πληροφορίες αναφέρουν ότι η ΕΘΕΛ σε συνεργασία με τον ΟΑΣΑ επεξεργάζονται τη δυνατότητα δρομολόγησης των διώροφων λεωφορείων τουριστικού τύπου σε κάποια κανονική γραμμή της ΕΘΕΛ. Αναζητείται δρομολόγιο το οποίο να εμφανίζει αυξημένη επιβατική κίνηση, ώστε να αξιοποιηθεί η επιπλέον χωρητικότητα των διώροφων οχημάτων, ωστόσο, θα πρέπει επίσης να εκτελείται σε δρόμους αρκετά μεγάλους ώστε να μπορούν να ελιχθούν τα συγκεκριμένα οχήματα με δεδομένο τον αυξημένο όγκο τους.

Ποτέ ανταγωνιστική
Η κατάργηση της γραμμής 400 κρίθηκε επιτακτική για τον ΟΑΣΑ, καθώς δεν κατέστη δυνατή η εμπορική αξιοποίηση της τουριστικής γραμμής, τη στιγμή που ιδιωτική εταιρεία, παρά τη μείωση της ζήτησης κατά 10% - 15%, εξακολουθεί να παρέχει υπηρεσίες. Κύκλοι του ΟΑΣΑ υποστηρίζουν ότι η γραμμή 400 δεν υπήρξε ποτέ ανταγωνιστική –και δεν υπήρξε τέτοια πρόθεση– της αντίστοιχης περιηγητικής γραμμής της ιδιωτικής εταιρείας η οποία παρείχε και πολύ υψηλότερη ποιότητα υπηρεσιών. Τα στοιχεία της ΕΘΕΛ κάνουν λόγο για μέση ημερήσια επιβατική κίνηση που τους δύο πρώτους μήνες του έτους δεν ξεπέρασε τα 11 άτομα. Ο περασμένος Δεκέμβριος εμφάνισε μέση ημερήσια κίνηση που άγγιξε μόλις τους 7 επιβάτες, ενώ τον προηγούμενο μήνα του 2009 ο αριθμός ανήλθε στους 13. Καλύτερη εικόνα παρουσιάστηκε τον Οκτώβριο του 2009 με 56 επιβάτες, τον Σεπτέμβριο (107) και τον Ιούλιο με 101 επιβάτες. Ωστόσο, ακόμη και τους μήνες που η μέση ημερήσια επιβατική κίνηση ήταν τριψήφια, τα νούμερα υπήρξαν πολύ χαμηλά, ενώ επρόκειτο για αποσπασματικό φαινόμενο που καταγράφηκε σε όλη τη διάρκεια του 2009 μόνο δύο μήνες. Η υψηλή περίοδος του 2008 είχε μεγαλύτερη διάρκεια από τον Μάιο (226) έως και τον Οκτώβριο (268), ωστόσο, τα στοιχεία καταδεικνύουν ότι στην πορεία η επιβατική κίνηση ακολουθούσε σταθερά την κατιούσα.
(This post was last modified: 12-06-2010, 12:15 PM by AlexNik.)
12-06-2010, 12:12 PM
Website Find Reply



Possibly Related Threads…
Thread Author Replies Views Last Post
ΟΣΥ [Euro2Day] Ρύθμιση κρατά στους δρόμους πανάρχαια λεωφορεία AlexNik 0 2.542 28-10-2017, 02:36 PM
Last Post: AlexNik
  [GreekMoney] Οικονομικά δυστυχήματα προκαλούν οι τροχονόμοι στους δρόμους της Αθήνας AlexNik 1 2.487 10-12-2011, 07:08 PM
Last Post: ELBO O405GN
  [Πρώτο θέμα] Στο μισό έχουν μειωθεί τα λεωφορεία και τα τρόλεϊ στους δρόμους meganium 0 1.828 10-12-2011, 12:51 PM
Last Post: meganium
  [News247] Διώροφα λεωφορεία για μεγαλύτερη άνεση Konstantinos 3 3.114 23-04-2011, 01:46 AM
Last Post: ELBO O405GN

Forum Jump:



Users browsing this thread: 1 Guest(s)

Disclaimer
Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Πλοήγηση
Άλλες επιλογές
Mobile Version
RSS Syndication | Cookie Consent Settings
Όροι Χρήσης
Contact Us


Powered By MyBB 1.8.26, © 2002-2024 MyBB Group.
Designed and developed by AlexNik. © 2012-2024