Σήμερα που κατέβαινα Πειραιά είδα στο Μοναστηράκι να στρώνουν γεωύφασμα μέσα στο σταθμό στην γραμμή ανόδου. Έξω από το σταθμό για Θησείο τα ίδια - αρχαιολόγοι, εργάτες, κουταλάκια, οδοντόβουρτσες, σκουπάκια κλπ.
Αφού λοιπόν δεν τελειώνει έτσι η γραμμή (μιας και τα ίδια αρχαία θα βρούν μόλις ξηλώσουν και την κάθοδο, μη σας πώ ότι τόσο γκαντέμηδες που είναι θα βρούν και τίποτα αρχαία δελτία αποστολής-τιμολόγια, εκκαθαριστικά της τέως Α' Δ.Ο.Υ. Ακροπόλεως κλπ
) ίσως θα ήταν καλό να στρώσουν τη γραμμή στο Μοναστηράκι στην άνοδο και να κάνουν "σπαστή" κυκλοφορία:
Τμήμα Α Κηφισιά - Μοναστηράκι (μονογράμμιση Ομόνοια - Μοναστηράκι) - παλινδρόμηση στην αποβάθρα Κηφισιάς και
Τμήμα Β Μοναστηράκι - Πειραιάς όπως δουλεύει σήμερα.
Με τον τρόπο αυτό θα δουλεύει de facto ολόκληρη η γραμμή και η ταλαιπωρία των επιβατών θα περιορίζεται στο ανέβα - κατέβα τις κυλιόμενες.
Αν τυχόν καταφέρουν και στρώσουν την άνοδο από Θησείο, τότε θα μπορέσουν να λειτουργήσουν τη γραμμή όπως στις αρχές του 2009, δηλ. Κηφισιά - Πειραιάς με μονογράμμιση Ομόνοια - Θησείο, χωρίς στάση στο Μοναστηράκι κατά την κάθοδο, και ενισχυτικά Κηφισιά - Ομόνοια, ώστε τουλάχιστον το πάνω τμήμα να ξαναγίνει τετράλεπτο.