Ελλείψεις και παραλείψεις σε θέματα ηλεκτρομαγνητικής συμβατότητας, καθώς και ασφάλειας ως προς την ακτινοβολία στα ακυρωτικά μηχανήματα που έχουν εγκατασταθεί στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς ερευνά η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ).
Η διοικητική διαδικασία ξεκίνησε πριν περίπου τέσσερις μήνες, έπειτα από καταγγελία της Wind για παρεμβολές στις συχνότητες που εκπέμπει στον σταθμό του μετρό της Εθνικής Άμυνας. Τα αρμόδια στελέχη της ΕΕΤΤ προέβησαν σε μετρήσεις, ως όφειλαν, για να διαπιστώσουν ότι οι παρεμβολές αυτές δεν ήταν οι μόνες. Πληροφορίες αναφέρουν ότι στο πλαίσιο της διαδικασίας ζητήθηκε και εξετάστηκε ο φάκελος με τις τεχνικές προδιαγραφές των ακυρωτικών μηχανημάτων, από όπου προέκυψαν ελλείψεις και παραλείψεις σε θέματα ηλεκτρομαγνητικής συμβατότητας και ασφάλειας ως προς την ακτινοβολία.
Παράλληλα με τις επιπλέον μετρήσεις που διενεργούν τα στελέχη της ΕΕΤΤ στους τερματικούς σταθμούς, αλλά και στα οχήματα (λεωφορεία και τρόλεϊ) πραγματοποιήθηκε ακρόαση στην οποία κλήθηκαν οι προμηθεύτριες εταιρείες και ο ΟΑΣΑ, προκειμένου να διερευνηθεί σε βάθος η σοβαρή αυτή υπόθεση. Να σημειωθεί ότι η χρήση των συγκεκριμένων συχνοτήτων από την κινητή τηλεφωνία είναι αποκλειστική γι' αυτό και για την απόκτησή τους οι εταιρείες καταβάλλουν σημαντικά κεφάλαια.
Ο διαγωνισμός για τα ακυρωτικά μηχανήματα ή ορθότερα ο διαγωνισμός για το ηλεκτρονικό εισιτήριο ολοκληρώθηκε τον Μάρτιο του 2014 αφού είχε ξεκινήσει περίπου τρία χρόνια πριν, το 2011 (η σχετική συζήτηση από το 2001...).
Πρόκειται για έργο ΣΔΙΤ (Σύμπραξης Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα) στο οποίο ανάδοχος έχει αναδειχθεί κοινοπραξία Τέρνα Ενεργειακή – LG CNS. Στο διαγωνισμό συμμετείχαν επίσης η κοινοπραξία ΜΕΤΚΑ - ΑΤΕΣΕ που αναδείχθηκε δεύτερη και η κοινοπραξία Intrasoft - Ιντρακόμ.