This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.



Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[RizopoulosPost] Οριστικό τέλος στη νέα γραμμή του Μετρό

AlexNik Offline
Administrator
*******



Posts: 2.097
Joined: 22-08-2009
#1
[RizopoulosPost] Οριστικό τέλος στη νέα γραμμή του Μετρό
Αττικό Μετρό  Στο συρτάρι μπαίνει οριστικά, σύμφωνα με πληροφορίες, η πολύ-εξαγγελθείσα μεγάλη γραμμή 4 του Μετρό της Αθήνας.

Το κόστος της γραμμής, τα στενά περιθώρια του νέου κοινοτικού χρηματοδοτικού πακέτου και η αδυναμία εξεύρεσης δημόσιου χρήματος στερούν τελικά την Αθήνα από μια νευραλγική γραμμή κι από τον κατασκευαστικό τομέα ένα μεγάλο επενδυτικό δέλεαρ που θα έδινε «ανάσα» στην αγορά και θα δημιουργούσε θέσεις εργασίας.

Το συνολικό κόστος της γραμμής που θα ξεκινούσε από το Γαλάτσι, θα έφτανε στο κέντρο, ύστερα θα έστριβε προς τα ανατολικά προάστια και μετά θα συνέχιζε βόρεια κατά μήκος της Κηφισίας, καταλήγοντας στο Μαρούσι υπολογίζεται σε 3 εκατ. ευρώ. Στο πλαίσιο του έργου, είχε εξαγγελθεί και η κατασκευή κλάδου απο τον Ευαγγελισμό προς τον Βύρωνα και τον Υμηττό. Μόνο το πρώτο τμήμα (Γαλάτσι-Ευαγγελισμός) που είναι το πλέον ώριμο και θα μπορούσε να δημοπρατηθεί άμεσα, κοστίζει 1 δισ. ευρώ.

Το έργο εξαγγέλθηκε από όλες τις κυβερνήσεις από το 2008 και έπειτα. Ο στόχος αρχικά να χρηματοδοτηθεί από την τιτλοποίηση των μελλοντικών εσόδων του δημοσίου από τα διόδια της Αττικής Οδού. Τελικώς αποφασίστηκε να προωθηθεί για ένταξη στο «νέο ΕΣΠΑ».

Ωστόσο, τα στενά πλαίσια μέσα στο οποίο θα κινηθεί το επόμενο πακέτο, οδηγούν τώρα την ηγεσία του υπουργείου Υποδομών, στην απόφαση να βγάλουν εκτός το έργο και να προωθήσουν μια ή δυο πιο μικρές επεκτάσεις των υφιστάμενων γραμμών που κοστίζουν κατά πολύ λιγότερο και εκτιμάται ότι μπορούν να «αξιοποιηθούν πολιτικά» αφού «απευθύνονται» στην Β” Αθηνών.

Πρόκειται για την επέκταση της γραμμής 2 από την Ανθούπολη όπου φτάνει σήμερα, προς το Ίλιον και το Καματερό, με τρεις σταθμούς. Το κόστος της γραμμής εκτιμάται σε 300 εκατ. ευρώ και συγκεντρώνει πολλές πιθανότητες ώστε να επιλεχθεί τελικά για κοινοτική χρηματοδότηση. Σε κάθε περίπτωση, η επέκταση αυτή τίθεται πλέον σε πρώτη προτεραιότητα.

Το δεύτερο έργο που εξετάζεται είναι η νότια επέκταση της γραμμής 2, από το Ελληνικό προς τη Γλυφάδα με κόστος 200 εκατ. ευρώ και δύο σταθμούς.
05-02-2014, 08:28 PM
Website Find Reply
alex.ath Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 27
Joined: 01-02-2014
#2
RE: [RizopoulosPost] Οριστικό τέλος στη νέα γραμμή του Μετρό
Το κόστος σεν μπορεί να ήταν 3 εκ. ευρώ. Αυτό δεν φτάνει ούτε για ένα χιλιόμετρο. Μήπως εννοείς 3 δις; Πόσο κόστισε η γραμμή 2; Υποθέτω η γραμμή 4 θα είχε παρόμοιο κόστος.
05-02-2014, 08:46 PM
Find Reply
AlexNik Offline
Administrator
*******



Posts: 2.097
Joined: 22-08-2009
#3
RE: [RizopoulosPost] Οριστικό τέλος στη νέα γραμμή του Μετρό
Προφανώς ο συντάκτης ήθελε να γράψει 3 δις και εκ παραδρομής το έκανε 3 εκατομμύρια.

Το κόστος των γραμμών 2 και 3 φαίνεται και εδώ και ανέρχεται συνολικά στα 4.3 δις Ευρώ.
05-02-2014, 09:01 PM
Website Find Reply



Forum Jump:



Users browsing this thread: 1 Guest(s)

Disclaimer
Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Πλοήγηση
Άλλες επιλογές
Mobile Version
RSS Syndication | Cookie Consent Settings
Όροι Χρήσης
Contact Us


Powered By MyBB 1.8.26, © 2002-2024 MyBB Group.
Designed and developed by AlexNik. © 2012-2024