This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.



Thread Rating:
  • 5 Vote(s) - 3.4 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Τα Νέα] Ελεγχόμενη στάθμευση στον Πειραιά

meganium Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 1.703
Joined: 18-11-2009
#1
[Τα Νέα] Ελεγχόμενη στάθμευση στον Πειραιά
Στο κέντρο του Πειραιά αναμένεται να «απλωθεί» από τον Αύγουστο το μέτρο της ελεγχόμενης στάθμευσης. Αυτό ανακοίνωσε χθες ο δήμαρχος Πειραιά Βασίλης Μιχαλολιάκος, στο περιθώριο της υπογραφής της σύμβασης του έργου για την επέκταση του τραμ από το ΣΕΦ έως το λιμάνι, το οποίο αναμένεται να ολοκληρωθεί έως τον Φεβρουάριο του 2015.

Σύμφωνα με το σχέδιο της δημοτικής Αρχής, το σύστημα της ελεγχόμενης στάθμευσης θα περιλαμβάνει συνολικά 4.700 θέσεις και θα καλύπτει ολόκληρο το Εμπορικό Κέντρο, το λιμάνι του Πειραιά από τον Άγιο Νικόλαο έως το ύψος του προαστιακού σιδηρόδρομου και τις περιοχές Φρεαττύδα, Πασαλιμάνι και Ευαγγελίστρια (ένα μέρος της). Από το σύνολο των περίπου 4.700 θέσεων στάθμευσης, για τους κατοίκους προορίζεται το 55% και για τους επισκέπτες το 45%. Επίσης, θα οριστούν θέσεις δικύκλων και θέσεις πολιτών με αναπηρία.
Η τιμολόγηση της στάθμευσης που σχεδιάζει να εφαρμόσει ο Δήμος Πειραιά προβλέπει: για διάρκεια στάθμευσης έως μισή ώρα 0,50 ευρώ, έως μία ώρα 1 ευρώ, έως 2 ώρες 2 ευρώ και έως 3 ώρες 5 ευρώ. Το ωράριο εφαρμογής του μέτρου θα είναι: για το διάστημα από Δευτέρα έως Παρασκευή από τις 9 το πρωί έως τις 9 το βράδυ και το Σάββατο από τις 9 το πρωί έως τις 4 το απόγευμα.

Οι μόνιμοι κάτοικοι θα καταβάλλουν τίμημα 20 ευρώ τον χρόνο ώστε να μπορούν να λάβουν ειδική άδεια στάθμευσης εντός των καθορισμένων ζωνών.

Η ΣΥΜΒΑΣΗ. Στο μεταξύ, στο λιμάνι του Πειραιά θα φτάνει σε δύο χρόνια και το τραμ. Χθες υπεγράφη η σύμβαση κατασκευής της επέκτασης στον Πειραιά από τον πρόεδρο της Αττικό Μετρό Χρήστο Τσίτουρα και τον εκπρόσωπο της αναδόχου εταιρείας ΘΕΜΕΛΗ ΑΕ Δημ. Ντινόπουλο, παρουσία του υπουργού Ανάπτυξης και Μεταφορών Κωστή Χατζηδάκη. «Στην περίπτωση του τραμ υπήρξαν διάφορες περιπλοκές και καθυστερήσεις», παραδέχθηκε ο κ. Χατζηδάκης, προσθέτοντας ότι πρόκειται για «ένα από τα έργα τα οποία θα συμβολίσουν την επανεκκίνηση των επενδύσεων στον χώρο των κατασκευών».

Η επέκταση του τραμ, που αναμένεται να εξυπηρετεί περίπου 35.000 επιβάτες ημερησίως, θα έχει συνολικό μήκος 5,4 χλμ. με 12 στάσεις. Θα ξεκινάει από τον σταθμό ΗΣΑΠ στο γήπεδο Καραϊσκάκη και θα καταλήγει στο λιμάνι του Πειραιά, με σταθμό τερματισμού την Ακτή Ποσειδώνος. Με την προσθήκη της συγκεκριμένης επέκτασης το συνολικό μήκος του δικτύου τραμ θα φτάσει στα 32,3 χλμ. διπλής γραμμής, εξυπηρετώντας καθημερινά περίπου 100.000 επιβάτες, έναντι 65.000 σήμερα.

Παράλληλα με τα έργα θα ενισχυθεί και το τροχαίο υλικό του τραμ. Στους υπάρχοντες 35 συρμούς θα προστεθούν άλλοι 25, η απόκτηση των οποίων αναμένεται να δρομολογηθεί με διαγωνιστική διαδικασία τις αμέσως επόμενες εβδομάδες. Η έγκριση των αρχικών μελετών της επέκτασης του δικτύου τραμ προς τον Πειραιά θα γίνει σε περίπου δύο μήνες, ενώ η έναρξη των εργασιών έχει προγραμματιστεί για τον φετινό Απρίλιο και η ολοκλήρωσή τους για τον Φεβρουάριο του 2015. Το κόστος κατασκευής θα ανέλθει στα 61,5 εκατ. ευρώ ενώ ο εγκεκριμένος προϋπολογισμός για την προμήθεια των οχημάτων φτάνει τα 45 εκατ. ευρώ. Υπολογίζεται ότι η επέκταση του τραμ στον Πειραιά θα μειώσει την κυκλοφορία οχημάτων στην πόλη κατά περίπου 15.000.

Παράλληλα με την κατασκευή του τραμ θα γίνουν και έργα ανάπλασης σε ελεύθερους χώρους, όπως είναι οι Πλατείες Κοραή, Αλικάκου, Δεληγιάννη και η περιοχή της Ευαγγελίστριας.

Οι επόμενες επεκτάσεις:
Προωθούνται οι επόμενες επεκτάσεις του δικτύου τραμ, οι οποίες είναι:
- Β’ στάδιο επέκτασης προς Καλλίπολη
- Γ’ στάδιο επέκτασης προς Κερατσίνι και Πέραμα
- Επέκταση προς Αργυρούπολη (Ελληνικό - Αμαξοστάσιο - Αργυρούπολη)
- Επέκταση από Σύνταγμα έως Πλατεία Αιγύπτου (Πεδίον του Αρεως)
15-01-2013, 05:06 PM
Find Reply



Forum Jump:



Users browsing this thread: 2 Guest(s)

Disclaimer
Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Πλοήγηση
Άλλες επιλογές
Mobile Version
RSS Syndication | Cookie Consent Settings
Όροι Χρήσης
Contact Us


Powered By MyBB 1.8.26, © 2002-2024 MyBB Group.
Designed and developed by AlexNik. © 2012-2024