This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.



Thread Rating:
  • 4 Vote(s) - 2.5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Αγγελιοφόρος] Προγραμματίζουν αυξήσεις μισθών στον ΟΑΣΘ!

meganium Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 1.703
Joined: 18-11-2009
#1
[Αγγελιοφόρος] Προγραμματίζουν αυξήσεις μισθών στον ΟΑΣΘ!
Δεν έχουν το Θεό τους κάποιοι στον ΟΑΣΘ, αφού μέσα σε αυτήν την τραγική περίοδο για την πλειονότητα των Ελλήνων, σκοπεύουν να προχωρήσουν σε αυξήσεις στους μισθούς των εργαζομένων! Ο Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης το προηγούμενο χρονικό διάστημα απειλούσε ότι θα τραβήξει χειρόφρενο σε όλα τα λεωφορεία, σε όλες τις γραμμές, αφήνοντας χωρίς αστική συγκοινωνία ένα εκατομμύριο κατοίκους της Θεσσαλονίκης, εάν δεν δινόταν λύση στο πρόβλημα χρηματοδότησής του. Την ίδια ώρα, ωστόσο, προγραμμάτιζε αύξηση μισθών για το 2013, κατά 1,5%. Επιπλέον, σχεδίαζε να προχωρήσει σε 70 νέες προσλήψεις προσωπικού (πάντα εκτός ΑΣΕΠ και με υποκειμενικά κριτήρια).

Τις παραπάνω αποκαλύψεις, οι οποίες έρχονται να επιβεβαιώσουν πλήρως το δημοσίευμα του «ΑτΚ», στο οποίο γινόταν λόγος για λεόντειο και αποικιοκρατική σύμβαση του ΟΑΣΘ με το ελληνικό Δημόσιο, αλλά και για εξασφαλισμένα κέρδη των μετόχων τα οποία όχι μόνο δεν μειώνονται, αλλά αντίθετα παρουσιάζουν αυξητική τάση, έκανε την περασμένη Τρίτη από το βήμα της Βουλής ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών, Χρήστος Σταϊκούρας, απαντώντας σε επίκαιρη ερώτηση του βουλευτή Θεσσαλονίκης του ΚΚΕ Θεοδόση Κωνσταντινίδη σχετικά με τον ΟΑΣΘ.

«Τα τελευταία έτη ο ΟΑΣΘ λαμβάνει συνεχώς αυξανόμενη αντισταθμιστική καταβολή παρέχοντας, επί της ουσίας, το ίδιο συγκοινωνιακό έργο, ενώ δεν αναλαμβάνει καμία πρωτοβουλία στην κατεύθυνση μείωσης ή εξοικονόμησης των δαπανών του. Αντίθετα, όπως προκύπτει από σχετική αλληλογραφία μεταξύ των Διευθύνσεων του Οργανισμού, σχεδιάζει να αυξήσει τα έξοδά του, αφού προχώρησε σε προσλήψεις το 2012 (43 εργαζόμενοι), σχεδιάζει νέες προσλήψεις προσωπικού το 2013 (70 εργαζόμενοι) και αύξηση των μισθών για το 2013 κατά 1,5% (1%+ΔΤΚ)», είπε από το βήμα της Βουλής ο κ. Σταϊκούρας.

Αντισταθμιστική καταβολή

Ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών επιβεβαίωσε ότι η αντισταθμιστική καταβολή προκύπτει από τη διαφορά των δαπανών του ΟΑΣΘ μείον τα έσοδά του. «Για το 2012, η αντισταθμιστική καταβολή προς τον ΟΑΣΘ καθορίστηκε στο ποσό των 96 εκατ. ευρώ, το οποίο έχει καταβληθεί ολόκληρο», είπε ο κ. Σταϊκούρας.

Εξήγησε ότι ο ΟΑΣΘ, σύμφωνα με την οικονομική σύμβαση, για την άρση κάθε διαφωνίας επί της εφαρμογής της οικονομικής συμφωνίας είχε τη δυνατότητα να προσφύγει σε τριμελές Διαιτητικό Δικαστήριο. «Ετσι και έκανε ο ΟΑΣΘ σε δύο περιπτώσεις. Στην πρώτη περίπτωση, με την υπ' αριθμόν 22/2011 διαιτητική απόφαση επιδικάστηκε υπέρ του ΟΑΣΘ ποσό 23,4 εκατ. ευρώ. Ο Οργανισμός έχει ήδη εισπράξει μέχρι σήμερα συνολικό ποσό 17,9 εκατ. ευρώ, εκ των οποίων 12,4 εκατ. ευρώ το 2011 και 5,5 εκατ. ευρώ το 2012. Απέμεναν δηλαδή προς καταβολή άλλα 5,5 εκατ. ευρώ, τα οποία σύμφωνα με τον προγραμματισμό έπρεπε να καταβληθούν εντός του περασμένου Οκτωβρίου. Ωστόσο, το “πάγωμα” των χρηματοδοτικών ροών του Μηχανισμού Στήριξης και η πίεση που επέφερε στα ταμειακά διαθέσιμα του κράτους δεν επέτρεψαν την καταβολή της δόσης τον Οκτώβριο», σημείωσε ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών, εξηγώντας γιατί καθυστέρησε η καταβολή των χρημάτων, κάτι που έκανε τον ΟΑΣΘ να αντιδράσει και να απειλήσει με γενικευμένο χειρόφρενο.

Πρόσθεσε πάντως ότι το ποσό των 5,5 εκατ. ευρώ θα καταβληθεί στον ΟΑΣΘ μέχρι το τέλος του έτους, καθώς, όπως είπε, «η χρηστή δημοσιονομική διαχείριση του δεύτερου εξαμήνου του έτους μάς επιτρέπει πλέον να ανταποκριθούμε σε συγκεκριμένες υποχρεώσεις. Και με τη δόση αυτή το συνολικό ποσό της κρατικής επιχορήγησης στον ΟΑΣΘ για το 2012 θα φτάσει τα 107 εκατ. ευρώ».

Χορός... εκατομμυρίων

Στη δεύτερη περίπτωση προσφυγής του ΟΑΣΘ στο Διαιτητικό Δικαστήριο, επιδικάστηκε υπέρ του Οργανισμού ποσό περίπου 30 εκατ. ευρώ. Το ποσό αυτό, σύμφωνα με τον κ. Σταϊκούρα, θα επιβάρυνε τον κρατικό προϋπολογισμό και ειδικότερα το αποθεματικό του υπουργείου Οικονομικών, καθώς δεν υπάρχει κάποια σχετική πρόβλεψη για τη χορήγησή του.

«Το ελληνικό Δημόσιο, συνεπώς, ασκώντας το νόμιμο δικαίωμά του, έχει υποβάλει μέσω του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους αίτηση ακύρωσης και αίτηση αναστολής εκτέλεσης της εν λόγω διαιτητικής απόφασης. Και αυτό, διότι υπάρχουν συγκεκριμένοι λόγοι εθνικού συμφέροντος και σημασίας που σχετίζονται τόσο με την ευρύτερη κατάσταση της ελληνικής οικονομίας, όσο και με τις δημοσιονομικές συνθήκες που επικρατούν. Πρόκειται για λόγους που επιβάλλουν σε κάθε διάσταση της δημόσιας δραστηριότητας να εδραιωθεί η δημοσιονομική εξυγίανση, προσαρμογή και πειθαρχία, ώστε να καταφέρει η χώρα να σταθεί στα πόδια της, με τις δικές της δυνάμεις», υπογράμμισε ο κ. Σταϊκούρας.

Μιλώντας με τη γλώσσα των αριθμών, είπε ότι μία ενδεχόμενη αποδοχή της συγκεκριμένης απόφασης θα οδηγούσε την αντισταθμιστική καταβολή προς τον ΟΑΣΘ για το 2012 στα 126 εκατ. ευρώ, παρουσιάζοντας αύξηση περίπου 6% σε σχέση με το 2011 (119 εκατ. ευρώ) και 10% σε σχέση με το 2010 (114 εκατ. ευρώ).

«Αν συνυπολογίζουμε και τα 11 εκατ. ευρώ της προηγούμενης διαιτητικής απόφασης που θα καταβληθούν συνολικά το 2012, το ποσό ανέρχεται στα 137 εκατ. ευρώ. Θα ξεπερνούσε κατά πολύ και τα επίπεδα του 2009 (129 εκατ. ευρώ)», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Νομοθετική παρέμβαση

Ο κ. Σταϊκούρας, στέλνοντας ξεκάθαρο μήνυμα, υπογράμμισε συμπερασματικά ότι «αυτή η εικόνα δημοσιονομικής διαχείρισης δεν συνάδει με τη δημοσιονομική κατάσταση της χώρας μας, αλλά και το αίσθημα δικαίου αναφορικά με την κατανομή των βαρών της προσαρμογής. Θα πρέπει όλοι να συμμετέχουμε σε αυτή. Δεν υπάρχουν περιθώρια παρεκκλίσεων από κανέναν φορέα, καθώς όλοι πρέπει να κάνουν κτήμα τους τη χρηστή δημοσιονομική διαχείριση που θα βγάλει τη χώρα από τα αδιέξοδα».

Είπε ότι θεσμοθετήθηκε πρόσφατα πλαίσιο κανόνων, διαδικασιών και αυτόματων μηχανισμών για τη χρηστή δημοσιονομική διαχείριση και προανήγγειλε νέα νομοθετική παρέμβαση. «Οπου απαιτείται θα ληφθούν συγκεκριμένες νομοθετικές πρωτοβουλίες που θα διορθώνουν τις στρεβλώσεις του παρελθόντος. Θα πρέπει να γίνει κατανοητό από όλους ότι οι δημοσιονομικοί στόχοι που έχουμε θέσει πρέπει να επιτευχθούν. Και θα επιτευχθούν ώστε να σταθούμε και πάλι στα πόδια μας», κατέληξε ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών.
09-12-2012, 04:55 PM
Find Reply



Possibly Related Threads…
Thread Author Replies Views Last Post
ΟΑΣΘ [TyposThess] Αυξήσεις - φωτιά στα εισιτήρια του ΟΑΣΘ Nikolas A. 0 2.007 07-08-2014, 04:55 PM
Last Post: Nikolas A.
ΟΑΣΘ [Ζούγκλα] ΟΑΣΘ: Αυξήσεις εισιτηρίων αντί μειώσεις δαπανών meganium 0 1.397 08-12-2013, 09:59 PM
Last Post: meganium
  [efsyn.gr] Στα σκαριά οι αυξήσεις στα εισιτήρια του ΟΑΣΘ AlexNik 0 1.713 23-08-2013, 11:52 PM
Last Post: AlexNik
  [Αγγελιοφόρος] Θεσσαλονίκη: Νέα λεωφορεία για τον ΟΑΣΘ meganium 0 1.499 27-06-2012, 12:03 PM
Last Post: meganium

Forum Jump:



Users browsing this thread: 1 Guest(s)

Disclaimer
Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Πλοήγηση
Άλλες επιλογές
Mobile Version
RSS Syndication | Cookie Consent Settings
Όροι Χρήσης
Contact Us


Powered By MyBB 1.8.26, © 2002-2024 MyBB Group.
Designed and developed by AlexNik. © 2012-2024