This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.



Thread Rating:
  • 4 Vote(s) - 2.25 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[InBusinessNews] Aeroflot: Πιλότος καταγέλλει οικονομία σε βάρος της ασφάλειας

Konstantinos Offline
The public transport from Greece&World.
****



Posts: 2.484
Joined: 12-09-2010
#1
[InBusinessNews] Aeroflot: Πιλότος καταγέλλει οικονομία σε βάρος της ασφάλειας
Ένας πιλότος της Aeroflot και επικεφαλής συνδικάτου του ιπτάμενου προσωπικού κατηγορεί την πρώτη ρωσική αεροπορική εταιρία και μέλος της συμμαχίας SkyTeam της Air France/KLM, ότι κάνει οικονομίες σε βάρος της ασφάλειας, σε συνέντευξή του που δημοσιεύει σήμερα η εφημερίδα Novye Izvestia.

Ο Ιγκόρ Ντελντιούζοφ, επικεφαλής του συνδικάτου των πιλότων στο διεθνές αεροδρόμιο της Μόσχας Σερεμέτιεβο, απολύθηκε από την Aeroflot γιατί είχε απασχολήσει και τρίτο πιλότο σε μια πτήση μετ΄επιστροφής Μόσχα-Τόκιο.

Πρόσφατα κέρδισε μια δίκη κατά της εταιρίας η οποία καλείται να τον εντάξει εκ νέου στο προσωπικό της.

Στη συνέντευξή του, ο πιλότος αναφέρει ότι η Aeroflot ελαχιστοποιεί στο χρονοδιάγραμμα εργασιών τον αριθμό των ωρών στις πτήσεις μεγάλων αποστάσεων για να μην υποχρεούται να προσθέσει και τρίτο πιλότο στο πλήρωμα.

«Η μέση διάρκεια μιας πτήσης Τόκιο-Μόσχα είναι 10 ώρες και 45 λεπτά. Η εταιρία γράφει στα δρομολόγιά της 10 ώρες και 20 λεπτά. Αν προσθέσουμε την προετοιμασία πριν από την πτήση και το μισάωρο των εργασιών μετά την πτήση, ο συνολικός χρόνος εργασίας είναι 11 ώρες και 50 λεπτά», προσθέτει. Ωστόσο αν υπολογιστεί η πραγματική διάρκεια της πτήσης, ο συνολικός χρόνος εργασίας είναι 12 ώρες και 15 λεπτά, παρατηρεί ο πιλότος.

Σύμφωνα με μια διάταξη του 2005 του υπουργείου Μεταφορών, οι πιλότοι μπορούν να εργάζονται έως 12 ώρες χωρίς πρόσθετη βοήθεια.

«Η εταιρία εξοικονομεί δεκάδες εκατομμύρια ρούβλια ετησίως από ένα καθημερινό δρομολόγιο, παρά τις απειλές για την ασφάλεια των επιβατών και την υγεία των πιλότων», καταγγέλλει ο πιλότος και επισημαίνει τους κινδύνους από την κόπωση που συσσωρεύεται στο πλήρωμα.

Η Aeroflot καταλαμβάνει μεσαία θέση όσον αφορά την ασφάλεια των πτήσεων στην κατάταξη των αεροπορικών εταιριών παγκοσμίως.

Οι ρωσικές αρχές, απέναντι σε μια αύξηση των αεροπορικών δυστυχημάτων τα τελευταία χρόνια, έδωσαν εντολή για την απόσυρση των παλαιότερων σοβιετικής τεχνολογίας αεροσκαφών και τη διενέργεια ελέγχων σε πολλές αεροπορικές εταιρίες που λειτουργούν στη χώρα, ώστε να περιοριστεί ο αριθμός των δυστυχημάτων.

ΑΠΕ
''Νομίζω ότι οι ιοί των κομπιούτερ θα πρέπει να θεωρηθούν ζωή. Αποκαλύπτει πολλά για την ανθρώπινη φύση το γεγονός ότι η μόνη μορφή ζωής που φτιάξαμε μέχρι σήμερα είναι καθαρά καταστροφική. Φτιάξαμε ζωή κατ’εικόνα και ομοίωσίν μας.''

Stephen Hawking.

[Image: 111acb66226bcdeaaebaa87be280636b_amg_log...z_logo.jpg]
20-09-2012, 08:06 PM
Website Find Reply



Forum Jump:



Users browsing this thread: 2 Guest(s)

Disclaimer
Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Πλοήγηση
Άλλες επιλογές
Mobile Version
RSS Syndication | Cookie Consent Settings
Όροι Χρήσης
Contact Us


Powered By MyBB 1.8.26, © 2002-2024 MyBB Group.
Designed and developed by AlexNik. © 2012-2024