This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.



Thread Rating:
  • 17 Vote(s) - 2.76 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Πρόταση: Εκτενης Επαναριθμηση Γραμμων Λεωφορειακης Εξυπηρετησης

abc Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 412
Joined: 13-10-2009
#5
RE:
(30-11-2009, 08:37 PM)Mercedes O405N2 Wrote: @ abc: Σαφώς και μεγαλύτερη σημασία έχουν οι συχνότητες και η εξυπηρετικότητα, αλλά δεν θα ήταν πιο οργανωμένο για κάποιον που χρησιμοποιεί πχ 3 γραμμές καθημερινά να χρησιμοποιεί 720-721-722 (φανταστικές γραμμές πάντα) αντί να χρησιμοποιεί 432-864-932 για παράδειγμα; Είναι πιο οργανωμένο έτσι ώστε και να πάρει λάθος γραμμή επειδή μπέρδεψε ένα ψηφίο (φυσικά εκτός του πρώτου) δεν πρόκειται να καταλήξει και πολύ μακριά!

Ο πολύς κόσμος γνωρίζει τις γραμμές με μέρος της ονομασίας του και όχι τον αριθμό. Λένε: "Του Ζωγράφου πέρασε;" Το Ε7 κύριως το έλεγαν "το εξπρές", κ.α. Υπάρχουν λάθη στους σημερινούς κανόνες αρίθμησης: Ναι, υπάρχουν. Δυσκολεύουν αυτούς που χρησιμοποιούν αυτές τις γραμμές; Δεν νομίζω ότι το 111/112 είναι λιγότερο χρήσιμο επειδή ο αριθμός του δεν ξεκινά από "2". Κάποια από αυτά τα λάθη οφείλονται σε επεκτάσεις γραμμών (πχ 838, 075, 909, 116). Να σε ρωτήσω κάτι: Όταν το 837 επεκτάθηκε μέχρι την Κοκκινιά άλλαξε αριθμό και έγινε 914. Όταν η αντίστοιχη επεκταση έγινε στο 838 παρέμεινε ο ίδιος αριθμός. Για τους επιβάτες τι είναι καλύτερο;

Σε κάθε περίπτωση οργάνωση βάσει του μεγέθους της περιοχής δεν έχει νόημα, διότι δεν έχουν όλες οι περιοχές την ίδια πυκνότητα πληθυσμού. Η οργάνωση πρέπει να είναι με συγκοινωνιακά κριτήρια. Δηλαδή η Καλλιθέα έχει πιο πολύ σχέση με την Νέα Σμύρνη και το Παλ.Φάληρο (1) από ότι με τον Πειραιά (9). Το Ψυχικό και η Φιλοθέη (6) δεν έχει καμία σχέση με τις υπόλοιπες περιοχές της 6 καθώς συγκοινωνιακά εξυπηρετούνται μέσω Κηφισίας και έχουν περισσότερη σχέση με το Νέο Ψυχικό και το Χαλάνδρι (4).
30-11-2009, 09:07 PM
Find Reply



Messages In This Thread
RE: - by Citaro - 30-11-2009, 01:42 AM
RE: - by abc - 30-11-2009, 02:29 AM
RE: - by Mercedes O405N2 - 30-11-2009, 08:37 PM
RE: - by abc - 30-11-2009, 09:07 PM

Possibly Related Threads…
Thread Author Replies Views Last Post
  Νέες Γραμμές Λεωφορειακής Εξυπηρέτησης / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών AlexNik 366 211.377 01-05-2015, 03:53 PM
Last Post: Nikolas A.

Forum Jump:



Users browsing this thread: 1 Guest(s)

Disclaimer
Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Πλοήγηση
Άλλες επιλογές
Mobile Version
RSS Syndication | Cookie Consent Settings
Όροι Χρήσης
Contact Us


Powered By MyBB 1.8.26, © 2002-2024 MyBB Group.
Designed and developed by AlexNik. © 2012-2024