This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.



Thread Rating:
  • 3 Vote(s) - 2.67 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Caldera Vista (IMO:8900012)

Nikolas A. Offline
Super Moderator
******



Posts: 2.207
Joined: 18-06-2011
#1
Caldera Vista (IMO:8900012)
HSC Caldera Vista

[Image: normal__DSC7190.jpg]

Έτος κατασκευής: 1991
Χώρα ναυπήγησης: Τασμανία/Αυστραλία
Διαστάσεις (μ/π/υ): 77,76 x 26,00 x 3,09 μ.
Τύπος μηχανών: 4 Ruston 16R K270 diesel
Ισχύς μηχανών: 14600 kW.
Ταχύτητα: 36 κόμβοι
Χωρητικότητα επιβατών: 450
Χωρητικότητα οχημάτων: 84
GT/ NT/ DWT. 3003/ 901/ 660

Προηγούμενα ονόματα

Ex Hoverspeed France (1991-1992)
Ex Sardegna Express (1992-1993)
Ex Seacat Boulogne (1993-1994)
Ex Seacat Isle of Man (1994-1996)
Ex Seacat Norge (1996-1997)
Ex Seacat Isle of Man (1997-2005)
Ex Sea Express 1 (2005-2007)
Ex Snaefell (2007-2012)
Ex Master Jet (2013-2018)
Να δίνεις στους ανθρώπους μια δεύτερη ευκαιρία. Αλλά ποτέ μια τρίτη.

Ουδέν κρυπτόν!
(This post was last modified: 06-06-2018, 01:55 PM by Paul.)
24-08-2012, 12:10 PM
Find Reply
Nikolas A. Offline
Super Moderator
******



Posts: 2.207
Joined: 18-06-2011
#2
RE: Master Jet (IMO:8900012)
Μπορεί η διαφήμισή του να ήταν υπέραρκετή όλο το καλοκαίρι, αλλά το πλοίο μάλλον δε στάθηκε αντάξιο των περιστάσεων, καθώς την θερινή σεζόν παρουσίαζε αρκετά συχνά μηχανικές βλάβες.

Το ίδιο συνέβει κι εχθές μιας και το ταχύπλοο παρουσίασε βλάβη σε 1 από τις 4 μηχανές με αποτέλεσμα να καταπλεύσει στον Πειραιά με 3 ώρες καθυστέρηση.

Το Master Jet εκτελέι το δρομολόγιο Μύκονο - Νάξο - Ίο - Θήρα για το καλοκαίρι και σήμερα εξακολουθεί να πλέει με μειωμένη ταχύτητα (22 κόμβους) για το ημερήσιο δρομολόγιό του, καθώς απ' ότι φαίνεται η βλάβη δεν έχει επιδιορθωθεί.

Οψόμεθα...
Να δίνεις στους ανθρώπους μια δεύτερη ευκαιρία. Αλλά ποτέ μια τρίτη.

Ουδέν κρυπτόν!
22-08-2014, 10:32 AM
Find Reply
Paul Offline
Administrator
*******



Posts: 1.178
Joined: 12-11-2009
#3
RE: Master Jet (IMO:8900012)
Μετά την περσινή του ναύλωση στις Αζόρες το ταχύπλοο άλλαξε όνομα και σινιάλα και πλέον ονομάζεται Caldera Vista. Η γραμμή που ζητά θα οριστικοποιηθεί στο επόμενο Σ.Α.Σ. Έχει ολοκληρώσει την συντήρησή του και αναμένει στα ναυπηγεία Χαλκίδας
Giving is the best communication... γιατί μαζί μπορούμε να κάνουμε πολύ περισσότερα

06-06-2018, 01:50 PM
Find Reply
Paul Offline
Administrator
*******



Posts: 1.178
Joined: 12-11-2009
#4
RE: Caldera Vista (IMO:8900012)
[Image: thumb__DSC69810.jpg]

Ας το δούμε σε μια φωτογραφία με τα νέα του σινιάλα πριν μερικές ημέρες
Giving is the best communication... γιατί μαζί μπορούμε να κάνουμε πολύ περισσότερα

16-07-2018, 08:25 PM
Find Reply



Forum Jump:



Users browsing this thread: 2 Guest(s)

Disclaimer
Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Πλοήγηση
Άλλες επιλογές
Mobile Version
RSS Syndication | Cookie Consent Settings
Όροι Χρήσης
Contact Us


Powered By MyBB 1.8.26, © 2002-2024 MyBB Group.
Designed and developed by AlexNik. © 2012-2024