This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.



Thread Rating:
  • 3 Vote(s) - 2 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Agrinioculture.gr] Μια πλατεία πάνω στις ράγες...

AlexNik Offline
Administrator
*******



Posts: 2.097
Joined: 22-08-2009
#1
[Agrinioculture.gr] Μια πλατεία πάνω στις ράγες...
Μια πλατεία πάνω στις ράγες της σιδηροδρομικής γραμμής Αγρινίου Κρυονερίου δημιούργησε το τελευταίο διάστημα ο δήμος Μεσολογγίου στο Ευηνοχώρι. Η νέα πλατεία δημιουργήθηκε με την πλακόστρωση ενός μεγάλου μέρους της γραμμής μπροστά από τον σιδηροδρομικό σταθμό (φωτο – κλικ για μεγένθυση) και βέβαια καταπατώντας χώρο που ανήκει στη δικαιοδοσία του ΟΣΕ. Ήδη Το Β΄ τμήμα γραμμής και ο υπέυθυνος μηχανικός γραμμής του ΟΣΕ στην Πάτρα είναι ενήμερος μετά από καταγγελίες πολιτών.

Το οξύμωρο στο Ευηνοχώρι είναι πως ενώ ο δήμος Μεσολογγίου αδυνατεί να συντηρήσει την κεντρική πλατεία Νιαβή που κατασκευάστηκε πριν δυο χρόνια περίπου, κατασκευάζει άλλη μια πλατεία -καταπατώντας την περιουσία του ΟΣΕ- νόμιζοντας άραγε πως έτσι θα φέρει ανάπτυξη στον τόπο;;; Κι όμως παρόλο που η σιδηροδρομική γραμμή Αγρίνιου – Κρυονερίου παραμένει από την ανακαίνισή της ανενεργή, αποτελεί μια υποδομή που μπορεί να φέρει ανάπτυξη.

Τράνο παράδειγμα το σχέδιο που έχει εκπονήσει ο Σύνδεσμος Φίλων του Σιδηροδρόμου και σύμφωνα με το οποίο οι επισκέπτες της περιοχής θα μπορούσαν να κάνουντον γύρο της Πελοποννήσου χρησιμοποιώντας το τρένο στην ανενεργή πλεόν γραμμή της Πελοποννήσου, όπως και η σιδηροδρομική γραμμή Αγρινίου Κρυονερίου. Σύμφωνα με δημοσίευμα του euro2day.gr που παρουσιάζει το εν λόγω σχέδιο, η τουριστική αξιοποίηση γραμμών που έχουν τεθεί εκτός δικτύου μπορεί να αποφέρει μελλοντικά σημαντικά έσοδα. Το ενδιαφέρον που εκδηλώνεται από το κοινό για την γραμμή που συνδέει το Κατάκολο με την Ολυμπία, την διαδρομή του οδοντωτού από το Διακοφτό στα Καλάβρυτα, αλλά και τη γραμμή Αθηνών – Κορίνθου – Άργους – Ναυπλίου που παρουσιάζει τεράστιο τουριστικό ενδιαφέρον, καθώς στην περιοχή αυτή ενυπάρχουν μοναδικά Μνημεία Αρχαιολογικού ενδιαφέροντος (Μυκήνες, Τίρυνθα, Ακρόπολης Άργους, Επίδαυρος) τα οποία ετησίως προσελκύουν το ενδιαφέρον εκατομμυρίων ελλήνων και ξένων τουριστών».

Γιατί λοιπόν να γίνει κάτι αντίστοιχο και στη γραμμή Αγρινίου – Κρυονερίου όταν δίπλα από το Ευηνοχώρι -μιας και αναφερόμαστε σε αυτό- και σε απόσταση αναπνοής από τη γραμμή υπάρχει ο αρχαιολογικός χώρος της Καλυδώνας;;;
21-08-2012, 06:47 PM
Website Find Reply



Possibly Related Threads…
Thread Author Replies Views Last Post
  [NewsIt.gr] Θεσσαλία: Του έσβησε η μηχανή πάνω στις ράγες του τρένου! meganium 0 1.330 22-11-2011, 11:22 AM
Last Post: meganium

Forum Jump:



Users browsing this thread: 1 Guest(s)

Disclaimer
Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Πλοήγηση
Άλλες επιλογές
Mobile Version
RSS Syndication | Cookie Consent Settings
Όροι Χρήσης
Contact Us


Powered By MyBB 1.8.26, © 2002-2024 MyBB Group.
Designed and developed by AlexNik. © 2012-2024