This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.



Thread Rating:
  • 2 Vote(s) - 1 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[NewsNow] Απελευθέρωση στο ΚΤΕΛ ζητά η τρόικα και έπεται βαρύ φθινόπωρο

meganium Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 1.703
Joined: 18-11-2009
#1
[NewsNow] Απελευθέρωση στο ΚΤΕΛ ζητά η τρόικα και έπεται βαρύ φθινόπωρο
Φθινόπωρο με προβλήματα στις συγκοινωνίες αναμένεται να υπάρξουν αν ο διάλογος για την απελευθέρωση των υπεραστικών μεταφορών ακολουθήσει τις “εντολές” της τρόικα. Η τρόικα ζήτησε να υποβληθεί από την Ελλάδα σχέδιο δράσης για την απελευθέρωση των ΚΤΕΛ, σε συνέχεια σχετικής μελέτης που είχε συντάξει το υπουργείο Υποδομών πριν τέσσερις μήνες κατά την συνάντησή της χθες με τα στελέχη της Κυβέρνησης. Μελέτη που άφηνε τρεις διεξόδους αλλά αναμένεται να επηρεάσει ούτως ή αλλιώς σε όποια λύση και αν ακολουθηθεί ισχυρά ΚΤΕΛ όπως το δικό μας στην Μεσσηνία. Το βέβαιο είναι ότι οι αυτοκινητιστές στην Μεσσηνία θα αντιδράσουν αργά ή γρήγορα , όπως και στο σύνολο της χώρας καθώς όπως αποκαλύπτουμε το θέμα της απελευθέρωσης των ΚΤΕΛ ήταν βασικό στις συζητήσεις της τρόικα.

Η μελέτη του Υπουργείου Υποδομών της περασμένης Άνοιξης πρότεινε τρία σενάρια:

- Την πλήρη απελευθέρωση του συγκοινωνιακού έργου των αστικών και των υπεραστικών συγκοινωνιών στην Ελλάδα, µε την παροχή του δικαιώματος σε όποιον θέλει να βγάζει λεωφορεία στους δρόμους.

- Την μερική απελευθέρωση της αγοράς, με την ελεύθερη άσκηση του τακτικού συγκοινωνιακού έργου σε περιορισμένο αριθμό δρομολογίων, εκεί όπου υπάρχει κερδοφορία, με παράλληλους διαγωνισμούς «μπουκέτων» κερδοφόρων και «άγονων» γραμμών.

- Την δημοπράτηση ομάδων κερδοφόρων και ζημιογόνων γραμμών, μέσα από διαγωνιστική διαδικασία, χωρίς «άνοιγμα» οποιουδήποτε δρομολογίου.
06-07-2012, 02:14 PM
Find Reply



Forum Jump:



Users browsing this thread: 1 Guest(s)

Disclaimer
Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Πλοήγηση
Άλλες επιλογές
Mobile Version
RSS Syndication | Cookie Consent Settings
Όροι Χρήσης
Contact Us


Powered By MyBB 1.8.26, © 2002-2024 MyBB Group.
Designed and developed by AlexNik. © 2012-2024