This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.



Thread Rating:
  • 11 Vote(s) - 2.73 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 0

Citaro Offline
Honorary member



Posts: 202
Joined: 13-11-2009
#2
 
Το κέντρο της Αθήνας διατρέχεται από τις εξής "διακεντρικές" γραμμές (διερχόμενες χωρίς αφετηρία/τέρμα μέσα στο κέντρο) :
ΗΛΠΑΠ: 1, 2, 3, 4, 5, 11, 13, 15
ΕΘΕΛ: 022, 024, 035, 054, 057, 224, 227, 608, 622, 732, 813, 815, 856.
Οι βασικοί άξονες είναι οι εξής (στην παρένθεση η συχνότητα/ώρα σε αιχμή):
Από Πατησίων προς Συγγρού/Κουκάκι 5, 15 (10/ώρα)
Από Μεταξουργείο προς Αμαλίας 1, 057 (8/ώρα)
Από Πατησίων προς Παγκράτι 2, 4, 11 (18/ώρα)
Από Βασ. Σοφίας προς Πατησίων 3, 13, 054, 608, 622 (27/ώρα)
Από Λιοσίων προς κέντρο 024, 732 (12/ώρα)
Από Βουλιαγμένης προς Κέντρο 057, 856, 227 (13/ώρα)

Οι συνδέσεις αυτές είναι απαραίτητες, παρά την ολοκλήρωση (προς το παρόν) των ΜΣΤ μέσα στην Αθήνα, καθώς καλύπτουν επιμέρους διαδρομές που είναι χρονοβόρες με το Μετρό πχ Βασ. Σοφίας προς Πολυτεχνείο, Μετς προς κέντρο κλπ.
Όμως, ορισμένες γραμμές από αυτές κυκλοφορούν όλη τη μέρα με λίγους επιβάτες μέσα στο κέντρο, πχ το 1, 024, 057, 856, ενώ άλλες εχουν μεγάλη ζήτηση (όλες του άξονα Βασ. Σοφίας/Αμαλίας-Πατησίων, το 813 και το 224).
Κατά τη γνώμη μου, το γεγονός αυτό δεν είναι τυχαίο. Τα 024, 057 και 856 έχουν ένα κοινό χαρακτηριστικό : Τόσο από δυτικά, όσο και προς ανατολικά, βρίσκουν την ίδια γραμμή μετρό (2), δηλ. πηγαίνουν σχεδόν παράλληλα. Κάτι τέτοιο δεν συμβαίνει φερ' ειπείν με τη Βασ. Σοφίας, γιατί στον Ευαγγελισμό βρίσκουν τη γραμμή 3, και στην άλλη πλευρά του κέντρου βρίσκουν ή τη γραμμή 2, ή τον ΗΣΑΠ.
Άρα, το συμπέρασμα είναι ότι οι διακεντρικές γραμμές που έχουν μεγάλο φόρτο μέσα στο κέντρο της Αθήνας είναι αυτές που διαδοχικά συναντούν δύο γραμμές μετρό, κάτι που σημαίνει ότι ο επιβάτης που χρησιμοποιεί τις γραμμές αυτές, παρ' ότι μποτιλιαρίζεται, εν τούτοις τις προτιμάει γιατί γλιτώνει τις κουραστικές και χρονοβόρες αλλαγές μεταξύ δύο γραμμών στο μετρό.
Ενώ στις γραμμές 1, 024, 057, 856 είτε από ανατολικά, είτε από δυτικά ερχόμενος, συμφέρει να κάνει ο επιβάτης μια μόνο μετεπιβίβαση στη γραμμή 2 του μετρό και να φτάσει γρήγορα στην άλλη άκρη του κέντρου της Αθήνας.
Συνεπώς, πρέπει να εξεταστούν ως προς τη χρησιμότητά τους οι διακεντρικές διαδρομές με τα μισοάδεια λεωφορεία των γραμμών 024, 057 και 856, και να ισχυροποιηθούν οι διακεντρικές συνδέσεις που εξοικονομούν δύο μετεπιβιβάσεις μετρό.

Πάμε τώρα:
024 Από Λιοσίων υπάρχει το 732, που εξασφαλίζει διακεντρική σύνδεση μέχρι το Σύνταγμα (Βουλή). Η περιοχή γύρω από τη Φραντζή (Θεοδ. Βρεσθένης/Κασομούλη κλπ) δίνει πλεον ελάχιστους επιβάτες, λόγω τράμ και μετρό.
057 Από Σεπόλια μέχρι Στ. Λαρίσης έχει καλώς. Από Μεταξουργείο και μέχρι Αγ. Ιωάννη ακριβώς παράλληλα με το μετρό - εξ ου και με 10-15 επιβάτες το πολύ στο κομμάτι αυτό. Μετά τον Αγ. Ιωαννη κάνει τοπική διαδρομή Δάφνης και έχει χρησιμότητα.
856 Στην Ιερά Οδό, αν και παράλληλο με τη γραμμή 3, θα φανεί χρήσιμο μόλις κοπεί η σαβούρα (ΑΒ17, 839, 851, 812). Από Ομόνοια μέχρι Αγ. Ιωάννη και αυτό παράλληλα με τη γραμμή 2 του μετρό και με το 057.

ΠΡΟΤΑΣΗ
Το 024 κόβεται από Λιοσίων στο Στ. Λαρίσης (αφετηρία) και επιστροφή για Αγ. Αναργύρους.
Το 057 παραμένει από Σεπόλια μέχρι Φιλελλήνων όπως είναι, όμως μετά αναλαμβάνει α) τον τμήμα Θεοδ. Βρεσθένης του 024, β) το τοπικό της Δάφνης. Δηλ. θα γίνει μια παράλληλη μεν γραμμή του μετρό, αλλά με τελείως εξειδικευμένη εξυπηρέτηση (3 τοπικά σε ένα)
Το 856 θα παραμείνει ώς έχει, γιατί θα κληθεί να μείνει το μόνο υπέργειο μέσο στην Ιερά Οδό (μαζί με το 813) και συμπληρωματικά στην αρχή της Βουλιαγμένης, όπου η πρότασή μου είναι να μείνουν μόνο το Α3, το 206 και το 856.
Με το σχέδιο αυτό, εξοικονομούνται 3-4 οχήματα που γυροβολάνε σαν την άδικη κατάρα άδεια και λυπημένα!
(This post was last modified: 08-03-2010, 01:28 AM by Citaro.)
08-03-2010, 01:25 AM
Find Reply



Messages In This Thread
[No subject] - by Citaro - 08-03-2010, 01:25 AM
RE: - by abc - 08-03-2010, 01:45 AM
RE: - by Citaro - 08-03-2010, 11:15 PM
RE: - by abc - 09-03-2010, 12:04 AM

Possibly Related Threads…
Thread Author Replies Views Last Post
  Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Κορμοί / Express Citaro 86 65.782 10-12-2014, 05:01 PM
Last Post: Nikolas A.
  Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 1 AlexNik 16 11.423 27-11-2013, 04:02 PM
Last Post: Nikolas A.
  Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 2 AlexNik 57 33.155 16-11-2013, 07:30 PM
Last Post: Nikolas A.
  Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 6 AlexNik 14 11.823 16-11-2013, 03:48 PM
Last Post: Nikolas A.
  Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 7 AlexNik 20 13.635 07-11-2013, 01:31 AM
Last Post: Nikolas A.
  Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΗΛΠΑΠ nikos1991 2 3.771 07-06-2013, 09:36 PM
Last Post: Paul
  Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 5 AlexNik 21 15.034 05-10-2011, 01:00 PM
Last Post: cmegas
  Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 8 AlexNik 5 5.840 17-12-2010, 08:16 PM
Last Post: Citaro
  Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 3 AlexNik 11 10.736 02-10-2010, 04:10 PM
Last Post: maledictus
  Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 4 AlexNik 10 7.677 07-02-2010, 02:31 PM
Last Post: ELBO O405GN

Forum Jump:



Users browsing this thread: 1 Guest(s)

Disclaimer
Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Πλοήγηση
Άλλες επιλογές
Mobile Version
RSS Syndication | Cookie Consent Settings
Όροι Χρήσης
Contact Us


Powered By MyBB 1.8.26, © 2002-2024 MyBB Group.
Designed and developed by AlexNik. © 2012-2024