This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.



Thread Rating:
  • 1 Vote(s) - 5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Η Ροδιακή] Ανεβάζουν τιμές, κατεβάζουν ταχύτητες

meganium Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 1.703
Joined: 18-11-2009
#1
[Η Ροδιακή] Ανεβάζουν τιμές, κατεβάζουν ταχύτητες
H ακτοπλοϊκή σύνδεση των νησιών είναι ένα σύνθετο πρόβλημα, σύμφωνα με τον δήμαρχο Λειψών Μπενέτο Σπύρου. “Στην Ελλάδα δεν έχουμε ακόμη κατοχυρώσει το ελάχιστο δημόσιο συγκοινωνιακό δίκτυο, να διευκολύνεται ο πολίτης και να μεταφέρεται στο διοικητικό του κέντρο. Το πλοίο είναι το τρένο και το λεωφορείο των νησιωτών” εξηγεί.

Ο κάτοικος Λειψών ο οποίος θέλει να πάει για παράδειγμα στην Εφορία πρέπει να ταξιδέψει στη Ρόδο και όπως δηλώνει ο δήμαρχος χρειάζεται να δώσει το λιγότερο 200 ευρώ. “Κι αυτό γιατί το καράβι φτάνει στη Ρόδο το απόγευμα που σημαίνει ότι θα πρέπει να μείνει το βράδυ στο νησί, άρα να πληρώσει και ξενοδοχείο, εκτός από τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια”.

Ξενοδόχοι και δήμαρχοι, πάντως, καταγγέλλουν ότι δεν είναι μόνο το υψηλό κόστος ταξιδιού που ενδέχεται να αποτρέψει φέτος πολλούς από το να κάνουν διακοπές στα ελληνικά νησιά. Ακτοπλοϊκές εταιρείες υιοθετούν την τακτική που θέλει τα πλοία τους να κόβουν ταχύτητα-για εξοικονόμηση καυσίμων- με αποτέλεσμα να φτάνουν αργότερα στους προορισμούς τους.

ΤΑ ΜΟΝΟΠΩΛΙΑ

“Η τακτική είναι μία: Ανεβάζουν την τιμή του εισιτηρίου και κατεβάζουν την ταχύτητα. Όταν υπήρχαν δύο εταιρείες που πραγματοποιούσαν το δρομολόγιο Πειραιάς-Πάτμος, η μία εξ αυτών έφτανε στο νησί μέσα σε πεντέμιση ώρες, έφευγε από τον Πειραιά στις 7 το απόγευμα και έφτανε στη μία και μισή τα μεσάνυχτα. Οταν όμως απέκτησε το μονοπώλιο άρχισε να ρίχνει άγκυρα στο λιμάνι της Πάτμου στις τρεις και μισή το πρωί” υποστηρίζει η πρόεδρος των ξενοδόχων του νησιού Άννα Ρωμαίου.

Συμπληρώνει πως οι ξενοδόχοι και εστιάτορες του νησιού έχουν μειώσει κατά πολύ τις τιμές τους, “σε σημείο που ένα δίκλινο σε πεντάστερο ξενοδοχείο έχει 65 ευρώ με πρωινό. Δεν βλέπουμε όμως καμιά κίνηση καλής θέλησης από τις εταιρείες να βοηθήσουν στην ανάπτυξη του τουρισμού. Αντί αυτού, προσφέρουν πολύ ακριβή μετακίνηση και όχι έτσι όπως την έχουν διαφημίσει”.

KAΘΥΣΤΕΡΟΥΝ

Την ίδια άποψη εκφράζει και ο πρόεδρος των ξενοδόχων της Νάξου Λευτέρης Στρατούλης. “Ακόμη και οι Κυκλάδες έχουν σοβαρά ζητήματα, παρότι θα νόμιζε κάποιος ότι δεν αντιμετωπίζουν πρόβλημα με την ακτοπλοϊκή σύνδεση. Για παράδειγμα, ένα μεγάλο ποσοστό των τουριστών που έρχονται στο νησί μας είναι από τη Σαντορίνη και τη Μύκονο, κυρίως από τη δεύτερη καθώς εκεί φτάνουν οι πτήσεις τσάρτερ.

Ωστόσο, όταν η πτήση με τους τουρίστες φτάνει στις 12 το μεσημέρι και το πλοίο από Μύκονο για Νάξο φεύγει στις 10 το πρωί, είναι λογικό να χάνουμε διανυκτερεύσεις”, τονίζει. Από την πλευρά του, ο ξενοδόχος του νηισού Γιώργος Κάβουρας υποστηρίζει πως κυρίως τα βραδινά δρομολόγια κάνουν μία επιπλέον ώρα να φτάσουν στο λιμάνι της Νάξου.
18-06-2012, 01:02 PM
Find Reply



Forum Jump:



Users browsing this thread: 1 Guest(s)

Disclaimer
Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Πλοήγηση
Άλλες επιλογές
Mobile Version
RSS Syndication | Cookie Consent Settings
Όροι Χρήσης
Contact Us


Powered By MyBB 1.8.26, © 2002-2024 MyBB Group.
Designed and developed by AlexNik. © 2012-2024