This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.



Thread Rating:
  • 2 Vote(s) - 1.5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[GoodNet.gr] Συχνή αστική συγκοινωνία ως λύση στο κυκλοφοριακό και την κρίση

Konstantinos Offline
The public transport from Greece&World.
****



Posts: 2.484
Joined: 12-09-2010
#1
[GoodNet.gr] Συχνή αστική συγκοινωνία ως λύση στο κυκλοφοριακό και την κρίση
της Αγγελικής Καλλέργη

Με τις οικονομικές συνθήκες να γίνονται όλο και χειρότερες και την καθημερινότητα των πολιτών να δυσκολεύει συνεχώς, η ανάπτυξη μίας αξιοπρεπούς αστικής συγκοινωνίας στο Ρέθυμνο αποτελεί πλέον αναγκαιότητα.

Σε αυτό το πλαίσιο, ο δήμος Ρεθύμνου σε συνεργασία με τη διοίκηση του ΚΤΕΛ Δυτικής Κρήτης και τα στελέχη του στο νομό σχεδιάζουν τον τρόπο λειτουργίας αστικής γραμμής, που θα εξυπηρετεί όσο το δυνατόν περισσότερο τους δημότες από τον Πλατανιά μέχρι και τον Κουμπέ, στο στρατόπεδο.

Έτσι, τα μέλη της επιτροπής ποιότητας ζωής, κ.κ. Κονταξάκης, Αλεφαντινός και Μαλάς συναντήθηκαν τις προηγούμενες ημέρες με τους παράγοντες του ΚΤΕΛ Ρεθύμνου, με τους οποίους συζήτησαν τον τρόπο με τον οποίο θα συντονίσουν και θα βελτιώσουν την αστική συγκοινωνία, ιδιαίτερα τώρα που ολοκληρώνονται σταδιακά και οι αναπλάσεις.

Όπως τόνισε στην Κρητική Επιθεώρηση ο αντιδήμαρχος, Νίκος Κονταξάκης, η επικαιροποιημένη κυκλοφοριακή μελέτη που έχει παραδώσει πριν λίγους μήνες στη δημοτική αρχή ο μελετητής, κ. Τίλης, προβλέπει την ανάπτυξη της αστικής συγκοινωνίας στην πόλη, καταρχήν με γραμμικό τρόπο από την πλατεία του Πλατανιά ως το στρατόπεδο.

«Σε αυτήν την απόσταση των οκτώ περίπου χιλιομέτρων», είπε ο κ. Κονταξάκης, «θέλουμε να αναπτυχθεί μία συγκοινωνία με ευέλικτα μέσα και τακτικά ωράριο, η οποία να ενταχθεί στις συνήθειες του ρεθυμνιώτη». Επιπλέον, το ΚΤΕΛ έχει τη δυνατότητα, πρόσθεσε ο αντιδήμαρχος, να χρησιμοποιήσει νέα μέσα για την ενημέρωση των επιβατών στις στάσεις «και θεωρούμε ότι μπορεί πλέον η αστική συγκοινωνία να καθιερωθεί στη συνείδηση του ρεθυμνιώτη. Άλλωστε, πλέον λόγω της οικονομικής κρίσης είναι ασύμφορη η χρήση του αυτοκινήτου και η πληρωμή για θέση στάθμευσης. Έτσι, είναι καιρός να μπει στη ζωή μας μία τακτική, συντονισμένη αστική συγκοινωνία».

Στόχος είναι οι στάσεις να είναι σε μικρές, ικανές αποστάσεις, για να μπορεί κάποιος να χρησιμοποιεί τα αστικά λεωφορεία. Αυτό σημαίνει ότι δεν πρέπει οι στάσεις να βρίσκονται σε απόσταση μεγαλύτερη των 500 μέτρων και μικρότερη των 300 μέτρων μεταξύ τους.

Ο τεχνικός σύμβουλος του ΚΤΕΛ, κ. Πετρακάκης θα αναλάβει να συντονιστεί με το γραφείο κυκλοφοριακών θεμάτων του δήμου Ρεθύμνου για να μπορέσει να εγκατασταθεί το ηλεκτρονικό σύστημα και να δουλέψει προς όφελος των επιβατών.

«Στόχος μας είναι να υπάρξει πιλοτική εφαρμογή τους καλοκαιρινούς μήνες, ώστε να δούμε πως με την έναρξη της σχολικής σεζόν θα μπορέσει να εξυπηρετήσει και τους μαθητές. Αυτό είναι το πρώτο βήμα και στο άμεσο μέλλον θέλουμε να προχωρήσουμε και στις άλλες περιοχές – συνοικίες, όπως για παράδειγμα το Μασταμπά», είπε ο κ. Κονταξάκης.

Μέσα στην ίδια φιλοσοφία εντάσσεται και η διαμόρφωση του λεγόμενου οικοπέδου Φραγάκη στην περιοχή του Κουμπέ, ώστε το συντομότερο δυνατό, να χρησιμοποιηθεί ως χώρος πάρκινγκ.

Στόχος είναι, αν είναι δυνατόν, να εξυπηρετούνται οι δημότες, αφήνοντας τα οχήματα τους στους χώρους στις παρυφές της πόλης και να χρησιμοποιούν την αστική συγκοινωνία για τις δουλειές τους στο κέντρο, σε μία προσπάθεια να αποσυμφορηθούν οι κεντρικοί δρόμοι και χώροι στάθμευσης από τα αυτοκίνητα.
''Νομίζω ότι οι ιοί των κομπιούτερ θα πρέπει να θεωρηθούν ζωή. Αποκαλύπτει πολλά για την ανθρώπινη φύση το γεγονός ότι η μόνη μορφή ζωής που φτιάξαμε μέχρι σήμερα είναι καθαρά καταστροφική. Φτιάξαμε ζωή κατ’εικόνα και ομοίωσίν μας.''

Stephen Hawking.

[Image: 111acb66226bcdeaaebaa87be280636b_amg_log...z_logo.jpg]
25-05-2012, 09:19 PM
Website Find Reply



Possibly Related Threads…
Thread Author Replies Views Last Post
  [Ο Χρόνος] Στον αέρα η δημοτική αστική συγκοινωνία AlexNik 0 1.763 07-09-2012, 02:57 PM
Last Post: AlexNik
  [Zougla.gr] Χωρίς αστική συγκοινωνία ο Άγιος Ονούφριος Nikolas A. 0 1.425 15-07-2012, 12:09 AM
Last Post: Nikolas A.
  [Goodnet.gr] Ρέθυμνο: Προς εφαρμογή η αστική συγκοινωνία AlexNik 0 1.392 05-07-2012, 11:47 AM
Last Post: AlexNik
  [Goodnet.gr] Συχνή αστική συγκοινωνία ως λύση στο κυκλοφοριακό και την κρίση Nikolas A. 0 1.405 26-05-2012, 11:59 AM
Last Post: Nikolas A.
  [SerresLife.gr] Καινούρια ευέλικτα mini bus στην Αστική Συγκοινωνία meganium 0 1.344 12-05-2012, 03:00 PM
Last Post: meganium
  [Ημέρα τση Ζακύνθου] Οφειλή 70.000 ευρώ για την αστική συγκοινωνία meganium 0 1.444 05-04-2012, 12:30 PM
Last Post: meganium
  [Δημότης] «Αστική Συγκοινωνία στη Νέα Μάκρη, Μαραθώνα και παραλία Μαραθώνα» meganium 0 1.541 12-03-2012, 01:30 PM
Last Post: meganium
  [ΕΡΤ] Ιωάννινα: Παρέμβαση Δημάρχου για την αστική συγκοινωνία meganium 0 1.339 11-01-2012, 03:14 PM
Last Post: meganium

Forum Jump:



Users browsing this thread: 1 Guest(s)

Disclaimer
Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Πλοήγηση
Άλλες επιλογές
Mobile Version
RSS Syndication | Cookie Consent Settings
Όροι Χρήσης
Contact Us


Powered By MyBB 1.8.26, © 2002-2024 MyBB Group.
Designed and developed by AlexNik. © 2012-2024