Ανέσεις αεροπλάνου υπόσχεται η αμαξοστοιχία των εταιρειών Ferrari - Tod's
Η υπερταχεία «Italo» θα κάνει το παρθενικό της ταξίδι στις 27 Απριλίου, αρχικώς στον άξονα Μιλάνο - Ρώμη - Νάπολη ( Πηγή: EPA)
Στην «πρόβα τζενεράλε» διήνυσε την απόσταση μεταξύ της ιταλικής πρωτεύουσας και της Νάπολης μέσα σε 65 λεπτά. Η αμαξοστοιχία Italo, η πρώτη ιδιωτική υψηλής ταχύτητας στην Ιταλία, προορίζεται να αλλάξει τα δεδομένα στις σιδηροδρομικές μετακινήσεις της χώρας.
Ένα τρένο με τρεις κατηγορίες θέσεων, ασύρματο ίντερνετ, μια μικρή αίθουσα προβολών και χώρο αποσκευών που θα επιτηρείται από κλειστό κύκλωμα τηλεόρασης αποτελεί αναμφίβολα μια καινοτομία με βάση την ποιότητα των αμαξοστοιχιών που κυκλοφορούν μέχρι σήμερα στο ιταλικό δίκτυο.
Αλλωστε δεν είναι τυχαίο ότι πίσω από την ιδιοκτήτρια εταιρεία του Italo, την κοινοπραξία NTV, βρίσκονται δύο μεγιστάνες: ο επικεφαλής της Ferrari Λούκα Κορντέρο ντε Μοντεζέμολο και ο επικεφαλής του ιταλικού οίκου μόδας Tod's Ντιέγκο ντελα Βάλε.
Η νέα εταιρεία επενδύει ουσιαστικά στην παροχή υπηρεσιών υψηλής ποιότητας διότι η δυνατότητα για… υψηλή ταχύτητα είναι περιορισμένη στο υπάρχον δίκτυο.
Εκτός από τις ανέσεις στους επιβάτες η NTV θα προσφέρει πλήθος υπηρεσιών πριν και μετά την επιβίβαση από τον συρμό, καθώς σε κάθε σταθμό θα υπάρχει ένας ειδικός χώρος για τους επιβάτες του Italo ανεξάρτητα από τον αντίστοιχο του δημόσιου οργανισμού Trenitalia.
Αλλά ένα από τα βασικά πλεονεκτήματα του προσωπικού της NTV θα είναι η πολυγλωσσία ή τουλάχιστον η χρήση μιας επιπλέον γλώσσας πέραν των ιταλικών. Προσόν αναμφίβολα ελκυστικό για τα εκατομμύρια τουριστών που επισκέπτονται τη χώρα και αδυνατούν να συνεννοηθούν με τους ευγενικούς πλην αποκλειστικά ιταλόφωνους… Ιταλούς.
Το παρθενικό ταξίδι της κατακόκκινης και αεροδυναμικής αμαξοστοιχίας στις 27 Απριλίου θα περιοριστεί στον άξονα Μιλάνο - Ρώμη - Νάπολη όμως σύντομα η εταιρεία θα επεκτείνει το δίκτυο της στη Βενετία, την Μπολόνια και το Τορίνο.
Άλλωστε συμπίπτει με την ιδιωτικοποίηση των σιδηροδρομικών μεταφορών στη χώρα που συνεπάγεται την προσέλκυση πολλών υποψήφιων ανταγωνιστών για την NTV.
Ηδη η γαλλική Alstom (η οποία κατασκεύασε σημαντικό μέρος των τρένων) και ο επίσης γαλλικός σιδηροδρομικός οργανισμός SNCF (ο οποίος συμμετέχει με ποσοστό 20% στην ιταλική κοινοπραξία) έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον για την αυτόνομη είσοδο στην αγορά.