This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.



Thread Rating:
  • 2 Vote(s) - 2.5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Το Βήμα] Ιταλία: Ετοιμη η υπερταχεία Italo για το παρθενικό της ταξίδι

Konstantinos Offline
The public transport from Greece&World.
****



Posts: 2.484
Joined: 12-09-2010
#1
[Το Βήμα] Ιταλία: Ετοιμη η υπερταχεία Italo για το παρθενικό της ταξίδι
Ανέσεις αεροπλάνου υπόσχεται η αμαξοστοιχία των εταιρειών Ferrari - Tod's

[Image: 6fcb5ffd4431aeab788e213.jpg]
Η υπερταχεία «Italo» θα κάνει το παρθενικό της ταξίδι στις 27 Απριλίου, αρχικώς στον άξονα Μιλάνο - Ρώμη - Νάπολη ( Πηγή: EPA)


Στην «πρόβα τζενεράλε» διήνυσε την απόσταση μεταξύ της ιταλικής πρωτεύουσας και της Νάπολης μέσα σε 65 λεπτά. Η αμαξοστοιχία Italo, η πρώτη ιδιωτική υψηλής ταχύτητας στην Ιταλία, προορίζεται να αλλάξει τα δεδομένα στις σιδηροδρομικές μετακινήσεις της χώρας.

Ένα τρένο με τρεις κατηγορίες θέσεων, ασύρματο ίντερνετ, μια μικρή αίθουσα προβολών και χώρο αποσκευών που θα επιτηρείται από κλειστό κύκλωμα τηλεόρασης αποτελεί αναμφίβολα μια καινοτομία με βάση την ποιότητα των αμαξοστοιχιών που κυκλοφορούν μέχρι σήμερα στο ιταλικό δίκτυο.

Αλλωστε δεν είναι τυχαίο ότι πίσω από την ιδιοκτήτρια εταιρεία του Italo, την κοινοπραξία NTV, βρίσκονται δύο μεγιστάνες: ο επικεφαλής της Ferrari Λούκα Κορντέρο ντε Μοντεζέμολο και ο επικεφαλής του ιταλικού οίκου μόδας Tod's Ντιέγκο ντελα Βάλε.

Η νέα εταιρεία επενδύει ουσιαστικά στην παροχή υπηρεσιών υψηλής ποιότητας διότι η δυνατότητα για… υψηλή ταχύτητα είναι περιορισμένη στο υπάρχον δίκτυο.

Εκτός από τις ανέσεις στους επιβάτες η NTV θα προσφέρει πλήθος υπηρεσιών πριν και μετά την επιβίβαση από τον συρμό, καθώς σε κάθε σταθμό θα υπάρχει ένας ειδικός χώρος για τους επιβάτες του Italo ανεξάρτητα από τον αντίστοιχο του δημόσιου οργανισμού Trenitalia.

Αλλά ένα από τα βασικά πλεονεκτήματα του προσωπικού της NTV θα είναι η πολυγλωσσία ή τουλάχιστον η χρήση μιας επιπλέον γλώσσας πέραν των ιταλικών. Προσόν αναμφίβολα ελκυστικό για τα εκατομμύρια τουριστών που επισκέπτονται τη χώρα και αδυνατούν να συνεννοηθούν με τους ευγενικούς πλην αποκλειστικά ιταλόφωνους… Ιταλούς.

Το παρθενικό ταξίδι της κατακόκκινης και αεροδυναμικής αμαξοστοιχίας στις 27 Απριλίου θα περιοριστεί στον άξονα Μιλάνο - Ρώμη - Νάπολη όμως σύντομα η εταιρεία θα επεκτείνει το δίκτυο της στη Βενετία, την Μπολόνια και το Τορίνο.

Άλλωστε συμπίπτει με την ιδιωτικοποίηση των σιδηροδρομικών μεταφορών στη χώρα που συνεπάγεται την προσέλκυση πολλών υποψήφιων ανταγωνιστών για την NTV.

Ηδη η γαλλική Alstom (η οποία κατασκεύασε σημαντικό μέρος των τρένων) και ο επίσης γαλλικός σιδηροδρομικός οργανισμός SNCF (ο οποίος συμμετέχει με ποσοστό 20% στην ιταλική κοινοπραξία) έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον για την αυτόνομη είσοδο στην αγορά.
''Νομίζω ότι οι ιοί των κομπιούτερ θα πρέπει να θεωρηθούν ζωή. Αποκαλύπτει πολλά για την ανθρώπινη φύση το γεγονός ότι η μόνη μορφή ζωής που φτιάξαμε μέχρι σήμερα είναι καθαρά καταστροφική. Φτιάξαμε ζωή κατ’εικόνα και ομοίωσίν μας.''

Stephen Hawking.

[Image: 111acb66226bcdeaaebaa87be280636b_amg_log...z_logo.jpg]
24-04-2012, 12:28 PM
Website Find Reply



Forum Jump:



Users browsing this thread: 2 Guest(s)

Disclaimer
Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Πλοήγηση
Άλλες επιλογές
Mobile Version
RSS Syndication | Cookie Consent Settings
Όροι Χρήσης
Contact Us


Powered By MyBB 1.8.26, © 2002-2024 MyBB Group.
Designed and developed by AlexNik. © 2012-2024