meganium
Εγγεγραμμένος
Posts: 1.703
Joined: 18-11-2009
|
[Καθημερινή] Σε επαναλειτουργία τίθεται η σιδηροδρομική γραμμή Φλώρινας – Έδεσσας
Είχε διακοπεί για οικονομικούς λόγους.
Θέμα χρόνου είναι η επαναλειτουργία της σιδηροδρομικής γραμμής Έδεσσας - Φλώρινας, που είχε διακοπεί στο πλαίσιο της γενικότερης πολιτικής της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για την κατάργηση ζημιογόνων γραμμών προκειμένου να συρρικνωθούν οι λειτουργικές δαπάνες της εταρείας.
Αυτό προκύπτει από την ανακοίνωση του υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, με αφορμή δημοσιεύματα ότι η επαναλειτουργία της γραμμής θα γίνει τις αμέσως επόμενες ημέρες.
Στην ανακοίνωση του υπουργείου, αφού τονίζεται ότι αποτελεί σαφή πρόθεσή του η επαναλειτουργία της συγκεκριμένης γραμμής, επισημαίνεται ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ βρίσκεται σε συνεννόηση με τους δήμους της περιοχής, ώστε να εξασφαλιστούν οι προϋποθέσεις για τη βιώσιμη λειτουργία της γραμμής.
Παράλληλα, εκτελούνται τεχνικές μελέτες και δοκιμές για να εξακριβωθεί εάν απαιτούνται επιπλέον εργασίες, ώστε να δοθούν με ασφάλεια οι γραμμές σε λειτουργία.
|
|
05-04-2012, 06:46 PM |
|
meganium
Εγγεγραμμένος
Posts: 1.703
Joined: 18-11-2009
|
[Madata.gr] Στις ... ράγες την Μ. Τετάρτη το τρένο για Θεσσαλονίκη - Φλώρινα
Στις … ράγες ξαναμπαίνει το τρένο που θα εκτελεί το δρομολόγιο Θεσσαλονίκη - Φλώρινα ένα χρόνο και δύο μήνες μετά τη διακοπή λειτουργίας της γραμμής.
Στόχος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι να γίνει η επανεκκίνηση εντός της επόμενης εβδομάδας και συγκεκριμένα τη Μεγάλη Τετάρτη.
Η σιδηροδρομική γραμμή Θεσσαλονίκης - Φλώρινας σταμάτησε να λειτουργεί τον Ιανουάριο του 2011 στο πλαίσιο του σχεδίου εξυγίανσης του ΟΣΕ, γεγονός που προκάλεσε από την πρώτη στιγμή τις αντιδράσεις των τοπικών φορέων και των φίλων του σιδηροδρόμου.
Η απόφαση αυτή έβαλε σε σιδηροδρομική απομόνωση ολόκληρη τη Δυτική Μακεδονία, καθώς είχε προηγηθεί η διακοπή του τμήματος Αμυνταίου - Κοζάνης. Υπό την πίεση των αντιδράσεων, το υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων άρχισε από τον περασμένο Οκτώβριο να εκπονεί σχέδιο για την αποκατάσταση της σιδηροδρομικής σύνδεσης, με προϋπολογισμό 1,5 εκατ. ευρώ και επιδότηση από το κονδύλιο των 50 εκατ. ευρώ που προβλέπονται για όλες τις χαρακτηριζόμενες άγονες γραμμές. Το αρχικό σχέδιο προέβλεπε οικονομική συμμετοχή των τοπικών φορέων με προαγορά καρτών μετακίνησης, αλλά η προϋπόθεση αυτή απορρίφθηκε.
|
|
06-04-2012, 12:30 PM |
|