This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.



Thread Rating:
  • 2 Vote(s) - 2 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[SigmaLive] Η EasyJet εφαρμόζει το νέο ηλεκτρικό σύστημα τροχοδρόμησης

Konstantinos Offline
The public transport from Greece&World.
****



Posts: 2.484
Joined: 12-09-2010
#1
[SigmaLive] Η EasyJet εφαρμόζει το νέο ηλεκτρικό σύστημα τροχοδρόμησης
EasyJet, η πρώτη αεροπορική εταιρία που εφαρμόζει το νέο ηλεκτρικό σύστημα τροχοδρόμησης που δημιουργήθηκε από τους Safran & Honeywell

Η easyJet, η μεγαλύτερη αεροπορική εταιρία του Ηνωμένου Βασιλείου, σε συνεργασία με τους Honeywell και Safran, ανακοίνωσε σήμερα ότι θα είναι η πρώτη αεροπορική εταιρία που θα στηρίξει την ανάπτυξη και δοκιμή του νέου, καινοτόμου, πράσινου ηλεκτρικού συστήματος τροχοδρόμησης EGTS.

Λόγω της τακτικής συχνότητας και του μικρού μήκους διαδρομών των διαδρομών που πραγματοποιεί η easyJet, περίπου 4% του συνόλου της ετήσιας κατανάλωσης καυσίμων πραγματοποιείται, ενώ τα αεροσκάφη της εταιρίας βρίσκονται σε τροχοδρόμηση. Τα αεροσκάφη της easyJet χρειάζονται, κατά μέσο όρο, 20 λεπτά ανά πτήση, για την τροχοδρόμησή τους –διάστημα που μεταφράζεται σε 3.5 εκατομμύρια μίλια ανά χρόνο.

Οι πρώτες λειτουργικές δοκιμές αναμένεται να ξεκινήσουν το 2013. Οι Honeywell & Safran έχουν ως στόχο είτε να εφαρμόσουν το ηλεκτρικό σύστημα της πράσινης τροχοδρόμησης σε νέα αεροσκάφη είτε να το αξιοποιήσουν σαν λύση επιπλέον εξοπλισμού -από το 2016 και έπειτα- για αεροσκάφη που βρίσκονται ήδη σε υπηρεσία.

Η ανάπτυξη, καθώς και η δοκιμή αυτού του συστήματος, θα βοηθήσουν στον καθορισμό του κατά πόσον είναι εφικτό πραγματικά να υλοποιηθεί η εκτιμώμενη μείωση σε κόστη, καθώς και στην ποσοτικοποίηση λοιπών οφελών. Η easyJet θα συμβάλει επίσης στην καθιέρωση των πρότυπων λειτουργικών διαδικασιών για τα αεροσκάφη που είναι εξοπλισμένα με αυτό το σύστημα.

Ο Ian Davies, Head of Engineering and Maintenance της easyJet, δήλωσε: «Η easyJet αναζητά διαρκώς καινοτόμους τρόπους για να μειώσει το περιβαλλοντικό της αποτύπωμα, καθώς και τα λειτουργικά της κόστη. Αυτός είναι και ο λόγος που η συγκεκριμένη τεχνολογία παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον για εμάς.

Στη συνεργασία με τους Honeywell & Safran, συμβάλλουμε αξιοποιώντας τη σημαντικότατη εμπειρία μας στην υψηλή συχνότητα και στα υψηλά επίπεδα λειτουργικής απόδοσης, προκειμένου να εξασφαλίσουμε ότι η λύση που θα πετύχουμε θα ανταποκρίνεται στις ανάγκες μας.»

Ο Yves Leclère, Safran , Executive Vice President της Transformation ανέφερε:
«Είμαστε πάρα πολύ χαρούμενοι που συνεργαζόμαστε με την easyJet για το ηλεκτρικό σύστημα τροχοδρόμησης. Πρόκειται για σαφή ψήφο εμπιστοσύνης από μία μεγάλη αεροπορική εταιρία που προσδίδει σημαντική αξιοπιστία στο σύστημα και το μοντέλο μας»

Ο John Bolton, President της Honeywell’s Air Transport and Regional business, πρόσθεσε : «Οι συμπληρωματικές μας υπηρεσίες και η ολοκληρωμένη προσέγγιση που προσφέρουμε στους πελάτες μας, συντέλεσαν στο να κερδίσουμε την εμπιστοσύνη ενός μεγάλου παίκτη στην αεροπορική βιομηχανία, ενώ εκτιμούμε ιδιαίτερα τη λειτουργική συνεισφορά της easyJet στην ανάπτυξη του συστήματος EGTS.»

Το σύστημα EGTS επιτρέπει στα αεροσκάφη να τροχοδρομούν, χωρίς να είναι απαραίτητη η χρήση των κινητήρων τους, απλά με χρήση της βοηθητικής μονάδας ισχύος (Auxiliary Power Unit)- που δίνει κίνηση στους κύριους τροχούς.

Κάθε τροχός του αεροσκάφους είναι εξοπλισμένος με ένα ηλετρομηχανολογικό ενεργοποιητή, ενώ ειδικά ηλεκτρονικά ισχύος και ελεγκτικά συστήματα δίνουν στους πιλότους πλήρη έλεγχο της ταχύτητας, της κατεύθυνσης και των φρένων του αεροσκάφους κατά τη διαδικασία της πέδησης. Το σύστημα λοιπόν θα καταφέρει να μειώσει, αν όχι να εξαλείψει εντελώς, την ανάγκη για ρυμουλκά που βοηθούν στις μανούβρες του αεροσκάφους μέσα και έξω από τις θέσεις στάθμευσης στα terminals.
''Νομίζω ότι οι ιοί των κομπιούτερ θα πρέπει να θεωρηθούν ζωή. Αποκαλύπτει πολλά για την ανθρώπινη φύση το γεγονός ότι η μόνη μορφή ζωής που φτιάξαμε μέχρι σήμερα είναι καθαρά καταστροφική. Φτιάξαμε ζωή κατ’εικόνα και ομοίωσίν μας.''

Stephen Hawking.

[Image: 111acb66226bcdeaaebaa87be280636b_amg_log...z_logo.jpg]
22-02-2012, 07:16 PM
Website Find Reply



Possibly Related Threads…
Thread Author Replies Views Last Post
  [SigmaLive] Συνεργασία Easyjet-Disneyland Konstantinos 0 1.245 24-01-2013, 03:51 PM
Last Post: Konstantinos
  [TravelDailyNews.gr] Η easyJet ξεκινά προηγμένο πρόγραμμα ελέγχου με το σύστημα AVOID Konstantinos 0 1.320 19-07-2012, 05:39 PM
Last Post: Konstantinos

Forum Jump:



Users browsing this thread: 1 Guest(s)

Disclaimer
Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Πλοήγηση
Άλλες επιλογές
Mobile Version
RSS Syndication | Cookie Consent Settings
Όροι Χρήσης
Contact Us


Powered By MyBB 1.8.26, © 2002-2024 MyBB Group.
Designed and developed by AlexNik. © 2012-2024