This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.



Thread Rating:
  • 2 Vote(s) - 4 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Η Έρευνα] Αναγκαία η χρηματοδότηση Παλαιοφάρσαλος-Καλαμπάκα

meganium Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 1.703
Joined: 18-11-2009
#1
[Η Έρευνα] Αναγκαία η χρηματοδότηση Παλαιοφάρσαλος-Καλαμπάκα
Μπορεί να λέγονται και να ακούγονται διάφορα, ωστόσο, η αναγκαιότητα χρηματοδότησης του έργου ηλεκτροκίνηση της υφιστάμενης γραμμής Λάρισας - Βόλου και Παλαιοφάρσαλος -Καλαμπάκας τονίζεται στην τεχνική έκθεση της Διεύθυνση Στρατηγικού Σχεδιασμού και Ανάπτυξης του Οργανισμού Σιδηροδρόμων Ελλάδος Α.Ε.

Μάλιστα η ίδια Διεύθυνση αναφέρει ενδεικτικά και τους χρόνους της διαδρομής που θα επιτευχθούν μετά την ολοκλήρωση των έργων στη γραμμή Αθήνα - Θεσσαλονίκη και την ηλεκτροκίνηση στις γραμμές Λάρισα – Bόλος και Παλαιοφάρσαλος - Καλαμπάκα. Οι χρόνοι αφορούν δρομολόγια τρένων με πολλές στάσεις, ιδιαίτερα στα τμήμα Βόλος Λάρισα/Καρδίτσα - Τρίκαλα. Μελλοντικά προστίθεται θα δρομολογηθούν και υπεραστικά τρένα με περαιτέρω σημαντική μείωση των χρόνων διαδρομής.

Οφέλη
Με δεδομένη την αρκετά αυξημένη τιμή καυσίμου και θέτοντας ως παράδειγμα τη λειτουργία της γραμμής Λάρισας-Θεσσαλονίκη, προκύπτει το συμπέρασμα γραμμές με Ηλεκτροκίνηση:

- Εξασφαλίζουν την ταχύτερη και οικονομικότερη μετακίνηση επιβατών και αγαθών, ενισχύοντας τον ανταγωνισμό, την οικονομία και την ανάπτυξη της ευρύτερα περιοχής.

-Είναι απολύτως συμβατές με τις περιβαλλοντικές απαιτήσεις της Κοινότητας και με τις πολιτικές μείωσης της κατανάλωσης ενέργειας και έκλυσης αέριων ρύπων, καθώς και με τον περιορισμό της ευρύτερης περιβαλλοντικής όχλησης.

-Συμβάλλουν στη μείωση του οδικού κυκλοφοριακού φόρτου της ευρύτερα περιοχής, πετυχαίνοντας έτσι αποσυμφόρηση των οδικών μεταφορών με περαιτέρω μείωση των ρύπων, του θορύβου και των οδικών ατυχημάτων.

Ωριμότητα
Η ωριμότητα των έργων αυτών έως σήμερα έχει εκπονηθεί μελέτη ενεργειακής επάρκειας, έχει καθοριστεί το πλήθος και η θέση απαιτούμενων υποσταθμών και έχει εκπονηθεί από την ΕΡΓΟΣΕ η απαιτούμενη Προμελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων για τους υποσταθμούς. Εκτιμάται ότι το αντίστοιχο έργο θα είναι έτοιμο για δημοπράτηση εντός του 2012, η δε κατασκευή του θα διαρκέσει 18 μήνες, δηλαδή θα τεθεί σε λειτουργία το δεύτερο εξάμηνο του 2014.

Όσον αφορά τον προϋπολογισμό κόστους εγκατάστασης ηλεκτροκίνησης, για Παλαιοφάρσαλος - Καλαμπάκα εκτιμάται στα 25 εκ. € για δίκτυο με αλυσοειδή.
01-02-2012, 04:55 PM
Find Reply



Forum Jump:



Users browsing this thread: 1 Guest(s)

Disclaimer
Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Πλοήγηση
Άλλες επιλογές
Mobile Version
RSS Syndication | Cookie Consent Settings
Όροι Χρήσης
Contact Us


Powered By MyBB 1.8.26, © 2002-2024 MyBB Group.
Designed and developed by AlexNik. © 2012-2024