meganium
Εγγεγραμμένος
Posts: 1.703
Joined: 18-11-2009
|
[Ypodomes.com] Στις 10 Φλεβάρη υπογράφεται η ολοκλήρωση του τμήματος Κιάτο-Ροδοδάφνη
Έπρεπε να περάσουν σχεδόν 8 μήνες από την διεξαγωγή της δημοπράτησης για το σιδηροδρομικό έργο της κατασκευής των σταθμών στο τμήμα Κιάτο-Ροδοδάφνη καθώς και ενός τμήματος 7χλμ που θα κάνει λειτουργική τη γραμμή από το μέχρι τη Ροδοδάφνη.
Έτσι η ΕΡΓΟΣΕ σήμερα κοινοποίησε την απόφαση για την υπογραφή της σύμβασης με την ανάδοχο Κοινοπραξία J&P ΑΒΑΞ-ΑΕΓΕΚ-ΙΝΤΡΑΚΑΤ στις 10 Φεβρουαρίου 2012 προσκομίζοντας όλα τα απαραίτητα έγγραφα (εγγυητική επιστολή, πρακτικά κλπ). Να θυμίσουμε ότι το έργο είναι αρχικού προϋπολογισμού 93.800.000 ευρώ και η ανάδοχος Κοινοπραξία έδωσε έκπτωση 16,80%.
Η διάρκεια του έργου είναι 30 μήνες από την υπογραφή της σύμβασης ενώ θα κατασκευαστούν οι σταθμοί: Ξυλόκαστρο, Ακράτα, Αίγιο και οι Σιδηροδρομικές στάσεις: Νέο Διμηνιό Λυκοποριά, Λυγιά, Πλάτανος, Διακοπτό, Ελίκη. Το τμήμα που θα κατασκευαστεί είναι από το ΧΘ73.135- ΧΘ 80.493 στην περιοχή από το Διακοπτό μέχρι τον Ελαιώνα.
Η εργολαβία αυτή δεν περιλαμβάνει την εγκατάσταση ηλεκτροκίνησης, έργο που αναμένεται να δημοπρατηθεί εντός του έτους προκειμένου με την ολοκλήρωση των έργων τα τρένα να αναπτύσσουν ταχύτητες έως και 200χλμ/ώρα. Το έργο της ηλεκτροκίνησης θα περιλαμβάνει το τμήμα από το Κιάτο μέχρι το Ρίο.
ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΔΗΜΟΠΡΑΤΗΣΕΙΣ
Εκτός από το μεγάλο έργο της ηλεκτροκίνησης περιμένουμε την δημοπράτηση με δύο ξεχωριστές εργολαβίες των τμημάτων Ροδοδάφνη-Ψαθόπύργος και Ψαθόπυργος-Ρίο, έργα που θα φέρουν τον σύγχρονο Σιδηρόδρομο στα σύνορα της πόλης της Πάτρας. Το έργο Ροδοδάφνη-Ψαθόπυργος αναμένεται να δημοπρατηθεί άμεσα καθώς είναι δημοπράτηση που την περιμένουμε από το 2011.
|
|
26-01-2012, 01:38 PM |
|