This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.



Thread Rating:
  • 2 Vote(s) - 5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ΚΤΕΛ Ν. Ξάνθης

AlexNik Offline
Administrator
*******



Posts: 2.070
Joined: 22-08-2009
Post: #1
ΚΤΕΛ Ν. Ξάνθης
Στο παρόν θέμα μπορούμε να σχολιάζουμε το Κτελ Ξάνθης (δρομολόγια, συχνότητα, την συνέπεια καθώς και καθημερινές ειδήσεις ή συμβάντα που καταγράφονται απο τους χρήστες).

Το Κτελ Ξάνθης εξυπηρετεί την επιβατική κίνηση του ομώνυμου νομού καθώς και των νομών Θεσσαλονίκης, Κομοτηνής, Καβάλας και Αθηνών (μέσω ανταπόκρισης με το ΚΤΕΛ Θεσσ/νίκης-Αττικής στη Θεσσα/νίκη, είτε απ' ευθείας με 1 δρομολόγιο). Εξυπηρετεί απίσης τη σύνδεση του νομού με 4 πόλεις της γειτονικής Βουλγαρίας. Αριθμεί ένα στόλο από 55 υπερσύχρονα υπεραστικά λεωφορεία, εκ των οποίων το ένα είναι δυόροφο με 60 θέσεις, και 6 μικρολεωφορεία 20 έως 30 θέσεων. Τουριστικό γραφείο αριθμεί 4 τουριστικά λεωφορεία εκ των οποίων το ένα είναι δυόροφο για διοργάνωση εκδρομών.

Η επίσημη ιστοσελίδα του είναι: http://www.ktelxanthis.gr

Για τα δρομολόγια και τις ώρες τους μπορείτε να ενημερωθείτε μέσω του link "Δρομολόγια" διαλέγοντας τοπικά, υπεραστικά ή δρομολόγια εξωτερικού, ανάλογα τη πόλη όπου θέλετε να μεταβείτε ή στην τηλεφωνική εξυπηρέτηση: 2541022684, 2541027200, 2310-595423 (Θεσσ/νίκη) ή στο 210-5132084 (Πρακτορείο στον Υπεραστικό Σταθμό Κηφισού).

(This post was last modified: 04-07-2013, 07:52 PM by Paul.)
05-11-2011, 11:16 PM
Website Find Reply
AlexNik Offline
Administrator
*******



Posts: 2.070
Joined: 22-08-2009
Post: #2
RE: ΚΤΕΛ Ν. Ξάνθης
[Image: thumb_PA260009.JPG]
Cool
10-11-2011, 07:30 PM
Website Find Reply
doule Offline
VIP User
****



Posts: 21
Joined: 02-12-2009
Post: #3
RE: ΚΤΕΛ Ν. Ξάνθης
Αλλαγή στο #25.
Το MB O350 αντικαταστάθηκε από Neoplan Transliner N316Κ, με δίφυλλη πόρτα. Αριθμός κυκλοφορίας ΑΗΜ-9302.
30-10-2013, 11:26 AM
Find Reply
Giorgos 118 Top-Gun Offline
ΚΤΕΛ.Ν.ΚΑΒΑΛΑΣ.ΑΕ
*



Posts: 92
Joined: 29-12-2009
Post: #4
RE: ΚΤΕΛ Ν. Ξάνθης
Αλλαγή Στο #16 Ξάνθης BOVA FUTURA V αντικαταστάθηκε απο το #1 Σερρών BOVA FUTURA IV Με ίδιο αριθμό κυκλοφορίας ΕΡΝ-5600...Το FUTURA V είναι πλέον το #1 Σερρών...
[Image: thumb_P61026991c.jpg]
(This post was last modified: 05-01-2014, 04:18 PM by Giorgos 118 Top-Gun.)
05-01-2014, 01:43 AM
Find Reply
Nikolas A. Offline
Super Moderator
******



Posts: 2.207
Joined: 18-06-2011
Post: #5
RE: ΚΤΕΛ Ν. Ξάνθης
Το BOVA είναι το 43 Μαγνησίας και το O350 είναι το 48 Ξάνθης δηλαδή; Και το 16 Ξάνθης είναι FUTURA IV;
Να δίνεις στους ανθρώπους μια δεύτερη ευκαιρία. Αλλά ποτέ μια τρίτη.

Ουδέν κρυπτόν!


(This post was last modified: 05-01-2014, 02:10 AM by Nikolas A..)
05-01-2014, 02:02 AM
Find Reply
Giorgos 118 Top-Gun Offline
ΚΤΕΛ.Ν.ΚΑΒΑΛΑΣ.ΑΕ
*



Posts: 92
Joined: 29-12-2009
Post: #6
RE: ΚΤΕΛ Ν. Ξάνθης
Το #48 πλέον Mercedes 0350 πρώην #43 Μαγνησίας ανταλλαγή έγινε με το BOVA ....Το 16 έγινε ανταλλαγή με το 1 Σερρών έδωσε το BOVA FUTURA V και πήρε το FUTURA IV που ήταν εκεί...
(This post was last modified: 12-01-2014, 02:22 PM by Giorgos 118 Top-Gun.)
05-01-2014, 12:14 PM
Find Reply
Giorgos 118 Top-Gun Offline
ΚΤΕΛ.Ν.ΚΑΒΑΛΑΣ.ΑΕ
*



Posts: 92
Joined: 29-12-2009
Post: #7
RE: ΚΤΕΛ Ν. Ξάνθης
Αλλαγή στο #4 Ξάνθης το Setra 415 GT-HD έφυγε και ήρθε Temsa Safari... Και το #48 μετά την αλλαγή με το 0350 Tourismo έγινε ΜΑΝ 422 χαμηλό!!
04-03-2015, 05:27 PM
Find Reply
Giorgos 118 Top-Gun Offline
ΚΤΕΛ.Ν.ΚΑΒΑΛΑΣ.ΑΕ
*



Posts: 92
Joined: 29-12-2009
Post: #8
RE: ΚΤΕΛ Ν. Ξάνθης
Αλλαγή και το #1 Ξάνθης το Cityliner έφυγε και ήρθε Temsa Safari ετοιμάζετε για δουλειά...
08-04-2015, 12:32 PM
Find Reply
doule Offline
VIP User
****



Posts: 21
Joined: 02-12-2009
Post: #9
RE: ΚΤΕΛ Ν. Ξάνθης
(08-04-2015, 12:32 PM)Giorgos 118 Top-Gun Wrote: Αλλαγή και το #1 Ξάνθης το Cityliner έφυγε και ήρθε Temsa Safari ετοιμάζετε για δουλειά...
ΑΗΝ-1706 ο αριθμός κυκλοφορίας του Temsa Safari #1.
27-04-2015, 11:39 AM
Find Reply
Giorgos 118 Top-Gun Offline
ΚΤΕΛ.Ν.ΚΑΒΑΛΑΣ.ΑΕ
*



Posts: 92
Joined: 29-12-2009
Post: #10
RE: ΚΤΕΛ Ν. Ξάνθης
Αντικατάσταση στο #19 το Scania Divo I με Scania Touring url=http://mesametaforas.gr/busgallery/displayimage.php?pos=-19276][Image: thumb__DSC41346.jpg][/url]

Αντικατάσταση και στο #24 Ξάνθης με το πρώην #49 Ροδόπης
[Image: thumb_DSCF2245w.JPG]
[Image: thumb__DSC1828.jpg]
(This post was last modified: 24-06-2016, 09:16 PM by Giorgos 118 Top-Gun.)
24-06-2016, 09:10 PM
Find Reply
Nikolas A. Offline
Super Moderator
******



Posts: 2.207
Joined: 18-06-2011
Post: #11
RE: ΚΤΕΛ Ν. Ξάνθης
(24-06-2016, 09:10 PM)Giorgos 118 Top-Gun Wrote: Αντικατάσταση και στο #24 Ξάνθης με το πρώην #49 Ροδόπης
[Image: thumb_DSCF2245w.JPG]
[Image: thumb__DSC1828.jpg]

Το 24 Tourliner χθες βρισκόταν στον Κολωνό με βγαλμένα τα αυτοκόλλητα και δοκιμαστικες πινακίδες.
Να δίνεις στους ανθρώπους μια δεύτερη ευκαιρία. Αλλά ποτέ μια τρίτη.

Ουδέν κρυπτόν!


11-01-2017, 04:39 PM
Find Reply
Konsventz Offline
VIP User
****



Posts: 204
Joined: 31-10-2012
Post: #12
RE: ΚΤΕΛ Ν. Ξάνθης
Αλλαγή για το 18 του νομού.
Το Magiq αντικαταστάθηκε Magiq πρώην #47 Καρδίτσας.
[Image: thumb_DSC_1538.jpg][Image: thumb_DSC00105.jpg]
01-04-2019, 01:08 AM
Find Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)

Disclaimer
Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Πλοήγηση
Άλλες επιλογές
Mobile Version
RSS Syndication | Cookie Consent Settings
Όροι Χρήσης
Contact Us


Powered By MyBB 1.8.21, © 2002-2019 MyBB Group.
Designed and developed by AlexNik. © 2012-2019