This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.



Thread Rating:
  • 2 Vote(s) - 2.5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[The best] Ασφαλιστικά μέτρα αστικού ΚΤΕΛ κατά του τροφοδοτικού λεωφορείου της ΤΡΑΙΝΟ

meganium Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 1.703
Joined: 18-11-2009
#1
[The best] Ασφαλιστικά μέτρα αστικού ΚΤΕΛ κατά του τροφοδοτικού λεωφορείου της ΤΡΑΙΝΟ
Το αστικό ΚΤΕΛ επανέρχεται σε νέα ασφαλιστικά κατά της ΤΡΑΙΝΟΣΕ με τον ισχυρισμό ότι το επιβατικό μεταφορικό έργο είναι δικό του και ότι θίγεται οικονομικά. Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ είχε κάνει πρόταση συνεργασίας στο αστικό ΚΤΕΛ αλλά το ΚΤΕΛ δεν τη δέχτηκε.

Να υπενθυμίσουμε ότι το Πανεπιστήμιο κατά το παρελθόν διεξήγαγε δημόσιο διαγωνισμό για την μεταφορά των φοιτητών. Κάποιες από αυτές τις φορές τον κέρδισε το ΚΤΕΛ και κάποιες άλλες τουριστικό γραφείο. Η μηνιαία φοιτητική κάρτα απεριορίστων διαδρομών κόστιζε 10€. Τα λεωφορεία του τουριστικού γραφείου έκαναν ακριβώς παράλληλη διαδρομή με τις γραμμές Νο6 και Νο9 και στις ίδιες στάσεις, μεταφέροντας περισσότερο κόσμο από ότι σήμερα η ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Παρόλ’ αυτά το αστικό ΚΤΕΛ δεν κατέφυγε σε ασφαλιστικά κατά του τουριστικού γραφείου ή του Πανεπιστημίου για αθέμιτο ανταγωνισμό. Εάν η ΤΡΑΙΝΟΣΕ αποχωρήσει από το Πανεπιστήμιο, το πιο πιθανό είναι το Πανεπιστήμιο να προχωρήσει ξανά σε διαγωνισμό ώστε οι φοιτητές να έχουν φθηνή μηνιαία μετακίνηση.

Στη προκειμένη περίπτωση η ΤΡΑΙΝΟΣΕ εκτελεί τροφοδοτικά δρομολόγια προς τον Προαστιακό και όχι παράλληλα με τις γραμμές του αστικού ΚΤΕΛ.

Να επισημάνουμε ότι το αστικό ΚΤΕΛ επέκτεινε την γραμμή Νο6 με ημιεξπρές δρομολόγια από Άγιο Ανδρέα (δηλ. από την αφετηρία του Προαστιακού) προς Πανεπιστήμιο/ Νοσοκομείο, αύξησε τα δρομολόγια προς Καστελλόκαμπο και Άγιο Βασίλειο, προέβη στην αγορά και άλλων 2 αρθρωτών λεωφορείων (πρώην ΟΑΣΘ) για την γραμμή προς Πανεπιστήμιο και δεν διέκοψε τα δρομολόγια της γραμμής Νο9 κατά την θερινή περίοδο όπως έκανε τα προηγούμενα χρόνια και όλα αυτά λόγω της λειτουργίας του Προαστιακού!!! Σαν αποτέλεσμα αυτών των κινήσεων είναι οι καλύτερες υπηρεσίες προς το επιβατικό κοινό (ανθρώπινες συνθήκες μεταφοράς φοιτητών). Στις ώρες αιχμής οι φοιτητές περίμεναν στις στάσεις και τα λεωφορεία του ΚΤΕΛ δεν τους επιβίβαζαν επειδή ήταν γεμάτα με αποτέλεσμα οι φοιτητές να αργούνε στο μάθημα κάτι που δεν συμβαίνει από τη λειτουργία του προαστιακού και μετά.

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχει δρομολόγια κάθε ώρα για Πανεπιστήμιο ενώ το αστικό ΚΤΕΛ έχει κάθε δέκα λεπτά για τον ίδιο προορισμό.

Θεωρούμε ότι ο χρήστης έχει δικαίωμα στην επιλογή του μέσου.
11-10-2011, 02:53 PM
Find Reply



Forum Jump:



Users browsing this thread: 1 Guest(s)

Disclaimer
Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Πλοήγηση
Άλλες επιλογές
Mobile Version
RSS Syndication | Cookie Consent Settings
Όροι Χρήσης
Contact Us


Powered By MyBB 1.8.26, © 2002-2024 MyBB Group.
Designed and developed by AlexNik. © 2012-2024