This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.



Thread Rating:
  • 31 Vote(s) - 2.9 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Νέες Γραμμές Λεωφορειακής Εξυπηρέτησης / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών

meganium Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 1.703
Joined: 18-11-2009
RE: Νεες Γραμμες Λεωφορειακης Εξυπηρετησης / Τροποποιησεις / Καταργησεις Γραμμων
Μια προταση που εχω στειλει στον ΟΑΣΑ σε περιπτωση που θελουν να μεινει το 315 οπως ειναι. Σας την παραθετω παρακατω:

Αγαπητοί κ. του ΟΑΣΑ και της ΕΘΕΛ.

Θα ήθελα να σας παρουσιάσω την σκέψη μου σχετικά με την δημιουργία μιας νέας λεωφορειακής γραμμής η οποία θα έχει τα εξής οφέλη: 1) συγχώνευση δυο υπαρχουσών λεωφορειακών γραμμών, 2) κατάργηση υφιστάμενων λεωφορειακών γραμμών, 3) εξοικονόμηση οχημάτων καθώς και βαρδιών οδηγών.

Πιο συγκεκριμένα αφορά την δημιουργία της νέας λεωφορειακής γραμμής 315 Στ. Νομισματοκοπείου - Παλλήνη - Ανθούσα. (Ο συγκεκριμένος αριθμός διατηρείται διότι σαν γραμμή υπάρχει ήδη και απλά θα προστεθεί μόνο το κομμάτι της Ανθούσας.) Η συγκεκριμένη λεωφορειακή γραμμή θα προκύψει από την συνένωση των λεωφορειακών γραμμών 301 και 315. Η διαδρομή που θα εκτελει θα είναι: (κατεύθυνση προς Ανθούσα) ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ ΣΤΑΘΜΟΥ ΝΟΜΙΣΜΑΤΟΚΟΠΕΙΟΥ - ΛΕΩΦ. ΜΕΣΟΓΕΙΩΝ - ΛΕΩΦ. ΜΑΡΑΘΩΝΟΣ - ΝΕΑ ΛΕΩΦ. ΣΠΑΤΩΝ - ΛΕΟΝΤΑΡΙΟΥ - ΛΕΩΦ. ΠΑΛΑΙΟΠΑΝΑΓΙΑΣ - ΛΕΟΝΤΑΡΙΟΥ - Λ.ΜΑΡΑΘΩΝΟΣ - Λ.ΑΝΘΟΥΣΑΣ - ΙΑΣΟΝΟΣ - ΔΙΑΜΟΡΦΩΜΕΝΟ ΧΩΡΟ ΚΑΛΛΙΣΙΩΝ (ΤΕΡΜΑ). (κατεύθυνση προς Νομισματοκοπείο) ΔΙΑΜΟΡΦΩΜΕΝΟ ΧΩΡΟ ΚΑΛΛΙΣΙΩΝ (ΤΕΡΜΑ) - ΙΑΣΟΝΟΣ - ΑΝΘΕΩΝ - ΙΑΣΟΝΟΣ - ΤΥΡΝΑΒΟΥ - ΜΕΣΣΗΝΗΣ - ΑΙΓΙΟΥ - Λ.ΑΝΘΟΥΣΑΣ - ΑΙΔΗΨΟΥ - ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ - ΕΠΙ ΑΝΩΝΥΜΟΥ - ΕΥΡΙΠΙΔΟΥ - ΓΑΛΗΝΗΣ - ΛΕΩΦ.ΑΝΘΟΥΣΑΣ - ΛΕΩΦ. ΜΑΡΑΘΩΝΟΣ - ΕΘΝ.ΑΝΤΙΣΤΑΣΕΩΣ - ΛΕΟΝΤΑΡΙΟΥ - ΛΕΩΦ. ΠΑΛΑΙΟΠΑΝΑΓΙΑΣ - ΛΕΟΝΤΑΡΙΟΥ - ΝΕΑ ΛΕΩΦ. ΣΠΑΤΩΝ - ΛΕΩΦ. ΜΑΡΑΘΩΝΟΣ - ΛΕΩΦ. ΜΕΣΟΓΕΙΩΝ - ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ ΣΤΑΘΜΟΥ ΝΟΜΙΣΜΑΤΟΚΟΠΕΙΟΥ.

Επίσης, σαν μια εναλλακτική πρόταση θα είναι να πηγαίνει και από τον σταθμό Κάντζα ώστε να συνδέεται η «βόρεια περιοχή Ανθούσας - Παλλήνης» με τον προαστιακό και το μετρό απ' ευθείας στον σταθμό Κάντζα και για να τονωθεί η περιοχή αφού θα υπάρχει μια συχνή δρομολογιακά λεωφορειακή γραμμή που θα συνδέει όλη την Παλλήνη και την Ανθούσα με τον σταθμό αυτό.

Τα πλεονεκτήματα από την δημιουργία αυτής της νέας λεωφορειακής γραμμής θα είναι: 1) εξοικονόμηση οχημάτων καθώς θα μπορεί για να πραγματοποιεί δρομολόγια κάθε 15 - 20 λεπτά με χρόνο συνολικής διαδρομής τα 140 λεπτά θα μπορεί να έχει 6 οχήματα που σημαίνει ότι μπορεί να εξοικονομηθεί τουλάχιστον 1 όχημα και φυσικά οι βάρδιες των οδηγών που απαιτούνται. 2) την σύνδεση δυο διαφορετικών λεωφορειακών γραμμών στο τέρμα καλλισίων (451Β και νέα 315). Ουσιαστικά με αυτή την γραμμή θα μπορέσουν να συνδεθούν τα βόρεια προάστια (Χαλάνδρι, Πεντέλη) με τα ανατολικά προάστια (Aνθούσα, Παλλήνη) και έτσι με συνδυασμό των δυο αυτών γραμμών θα δημιουργηθεί μια ικανοποιητική συγκοινωνία που θα κυκλώνει την Πεντέλη. 3) την σύνδεση της Παλλήνης με την ανθούσα μιας και πλέον θα αποτελούν έναν δήμο. Έτσι θα μπορούν οι κάτοικοι της ανθούσας εύκολα και γρήγορα να μεταβούν στο κέντρο της Παλλήνης για διασκέδαση, δουλείες, ψώνια ή άλλες δημόσιες υπηρεσίες. 4) θα αποκτήσει νόημα ύπαρξης η γραμμή 315 διότι μετά την κατάργηση του τμήματος προς Πικέρμι δεν είχε ιδιαίτερο νόημα ύπαρξης καθότι το επιβατικό κοινό που εξυπηρετούσε ήταν μέχρι τις Εργατικές Κατοικίες ή μέχρι το κέντρο της Παλλήνης. 5) θα συνδέει τα σχολεία που βρίσκονται στην περιοχή Καμπά με την Ανθούσα, στα οποία σχολεία μεταβαίνουν καθημερινώς πολλά παιδία της Ανθούσας.

Με εκτιμηση,
07-07-2010, 11:28 AM
Find Reply



Messages In This Thread
[No subject] - by AlexNik - 19-11-2009, 02:46 PM
RE: - by abc - 19-11-2009, 02:59 PM
[No subject] - by N1Ellinikou - 19-11-2009, 04:46 PM
[No subject] - by christos126 - 20-11-2009, 01:45 AM
[No subject] - by AlexNik - 13-01-2010, 02:08 PM
[No subject] - by N1Ellinikou - 29-03-2010, 04:08 PM
RE: - by Citaro - 29-03-2010, 07:38 PM
RE: - by antonis - 29-03-2010, 09:53 PM
RE: - by Citaro - 29-03-2010, 10:44 PM
RE: - by antonis - 29-03-2010, 11:45 PM
RE: - by Citaro - 30-03-2010, 12:52 AM
RE: - by antonis - 30-03-2010, 10:31 AM
[No subject] - by AlexNik - 29-04-2010, 05:00 PM
RE: - by abc - 29-04-2010, 07:19 PM
RE: Νεες Γραμμες Λεωφορειακης Εξυπηρετησης / Τροποποιησεις / Καταργησεις Γραμμων - by meganium - 07-07-2010, 11:28 AM
Επαναλειτουργία 624 - by abc - 06-10-2011, 05:39 PM

Possibly Related Threads…
Thread Author Replies Views Last Post
  Τρόλεϊ: Νεες Γραμμες / Τροποποιησεις / Καταργησεις Γραμμων abc 39 23.122 18-07-2011, 05:50 PM
Last Post: abc
  Πρόταση: Εκτενης Επαναριθμηση Γραμμων Λεωφορειακης Εξυπηρετησης Mercedes O405N2 5 6.570 04-02-2010, 01:12 PM
Last Post: abc

Forum Jump:



Users browsing this thread: 9 Guest(s)

Disclaimer
Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Πλοήγηση
Άλλες επιλογές
Mobile Version
RSS Syndication | Cookie Consent Settings
Όροι Χρήσης
Contact Us


Powered By MyBB 1.8.26, © 2002-2024 MyBB Group.
Designed and developed by AlexNik. © 2012-2024