This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.



Thread Rating:
  • 1 Vote(s) - 5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[TrikalaNews] Παρέμβαση Αγοραστού για την κατάργηση του δρομολογίου Καλαμπάκας-Αθήνας

AlexNik Offline
Administrator
*******



Posts: 2.097
Joined: 22-08-2009
#1
[TrikalaNews] Παρέμβαση Αγοραστού για την κατάργηση του δρομολογίου Καλαμπάκας-Αθήνας
Να συνεχιστεί η λειτουργία του δρομολογίου Καλαμπάκας-Αθήνας-Καλαμπάκας ζητά με επιστολή του ο περιφερειάρχης Θεσσαλίας κ. Κώστας Αγοραστός προς τον πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ κ. Αθ. Ζηλιασκόπουλο εκφράζοντας την πάγια θέση της αιρετής Περιφέρειας για ένα σύγχρονο, ασφαλές και ποιοτικό σιδηρόδρομο.

Αναλυτικά στην επιστολή του ο κ. Κ. Αγοραστός επισημαίνει τα εξής:

Με λύπη πληροφορηθήκαμε για την από 7-8-2011 επικείμενη κατάργηση του IC 47/48 Καλαμπάκας-Αθήνας-Καλαμπάκας, τέσσερις μόλις μήνες μετά την επαναδρομολόγησή του και για την αντικατάστασή του με ανταποκρινόμενο τρένο. Η συγκεκριμένη απόφαση αποτελεί σημαντική οπισθοδρόμηση και οδηγεί στην απαξίωση του σιδηροδρόμου σε μια περίοδο που λόγω του αυξημένου κόστους μετακίνησης (τιμή βενζίνης, διόδια, κ.α.) τα μέσα σταθερής τροχιάς «κερδίζουν» συνεχώς φίλους.

Ως αιρετή Περιφέρειας Θεσσαλίας θεωρούμε το σιδηρόδρομο ζωτικής σημασίας για την Θεσσαλία και επισημαίνουμε προς όλες τις κατευθύνσεις την ανάγκη να είναι χαμηλές οι τιμές στα εισιτήρια, ώστε ο σιδηρόδρομος να είναι προσιτός στο ευρύ κοινό την ίδια χρονική στιγμή που το εισόδημα της μέσης οικογένειας βαίνει διαρκώς μειούμενο.

Με την ευκαιρία θέλουμε να υπενθυμίσουμε την αδικαιολόγητη παραμονή του συρμού 884/885 που μένει ακίνητος επί πέντε περίπου ώρες στην Καλαμπάκα, ενώ θα μπορούσε να εξυπηρετεί μέσα σε αυτό το χρονικό διάστημα δρομολόγια είτε εντός Περιφέρειας Θεσσαλίας είτε προς Θεσσαλονίκη όπου πλέον δεν υπάρχει απογευματινό ή βραδινό τρένο.

Παράλληλα μετά και το θανατηφόρο ατύχημα προ ολίγων ημερών θα πρέπει να παρθούν άμεσα μέτρα για τις διαβάσεις πλησίον του σταθμού των Τρικάλων αλλά και της Καρδίτσας καθώς με την απουσία προσωπικού, η αυτόματα φυλασσόμενη διάβαση είναι ανεπαρκής για την ασφάλεια των πολιτών, που απαιτούν ένα σύγχρονο, ασφαλές και ποιοτικό σιδηρόδρομο.
05-08-2011, 11:16 AM
Website Find Reply



Possibly Related Threads…
Thread Author Replies Views Last Post
  [Σιδηροδρομικά Νέα] Απάντηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ σχετικά με κατάργηση του δρομολογίου 47/48 Konstantinos 1 1.981 23-08-2011, 11:31 AM
Last Post: ELBO O405GN
  [ΤΡΑΙΝΟΣΕ] ΔΤ: Επανακυκλοφορία αμαξ. IC48/47 Αθήνας – Καλαμπάκας - Αθήνας AlexNik 0 1.682 24-03-2011, 07:29 PM
Last Post: AlexNik

Forum Jump:



Users browsing this thread: 1 Guest(s)

Disclaimer
Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Πλοήγηση
Άλλες επιλογές
Mobile Version
RSS Syndication | Cookie Consent Settings
Όροι Χρήσης
Contact Us


Powered By MyBB 1.8.26, © 2002-2024 MyBB Group.
Designed and developed by AlexNik. © 2012-2024