This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.



Thread Rating:
  • 4 Vote(s) - 3.25 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Agelioforos.gr] Νέες επεκτάσεις του μετρό Θεσσαλονίκης

AlexNik Offline
Administrator
*******



Posts: 2.097
Joined: 22-08-2009
#1
[Agelioforos.gr] Νέες επεκτάσεις του μετρό Θεσσαλονίκης
«Πράσινο φως» από την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Υποδομών έχει λάβει η διοίκηση της «Αττικό Μετρό», προκειμένου να «ωριμάσει» τα έργα επέκτασης του Μετρό Θεσσαλονίκης, τα οποία ουσιαστικά θα οδηγήσουν μακροπρόθεσμα σε ένα δίκτυο της τάξης περίπου των 30 χλμ..

Παρουσιάζοντας χθες το έργο στο Δημοτικό Συμβούλιο Θεσσαλονίκης, ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό, Χ. Τσίτουρας, επισήμανε ότι εκτός από τη βασική γραμμή των 9,6 χλμ (με περίπου ένα δισ. ευρώ κόστος) και την πρώτη επέκταση προς την Καλαμαριά, υπάρχουν στα σχέδια και οι ακόλουθες γραμμές:

Επέκταση Σταυρούπολης (6,5 χλμ και 6 σταθμοί).

Επέκταση Ευόσμου (4,5 χλμ και 4 σταθμοί).

Νέος κλάδος Πανεπιστημίου-Νέα Ελβετία (3,8 χλμ με 3 σταθμούς και κόστος περίπου 380 εκατ. ευρώ).

Επέκταση Αεροδρομίου (5,5 χλμ με 3-4 σταθμούς και εκτιμώμενο προϋπολογισμό περίπου 300 εκατ. ευρώ) και υλοποίηση από ένα σημείο και έπειτα με επιφανειακή γραμμή monorail, η οποία είναι πολύ πιο οικονομική, σε σχέση με το υπόγειο μετρό.

Χρονοδιάγραμμα
Αναφορικά με τα χρονοδιαγράμματα, ο κ. Τσίτουρας ξεκαθάρισε ότι το 2015 θα είναι έτοιμη η βασική γραμμή και το 2016 η επέκταση προς την Καλαμαριά. Η διάνοιξη των σηράγγων στη γραμμή των 9,6 χλμ έχει ολοκληρωθεί σε ποσοστό 55% και τα γενικότερα έργα πολιτικού μηχανικού έχουν τελειώσει σε ποσοστό 36,5%.

Η χρονική σύμπτωση της περάτωσης του βασικού άξονα και της πρώτης επέκτασης θα οδηγήσει, κατά πάσα πιθανότητα, στην ακύρωση της κατασκευής ενός εκ των δύο προγραμματισμένων αμαξοστασίων (ενδεχομένως δεν θα γίνει η σχετική εγκατάσταση της Πυλαίας, αλλά μόνο της Μίκρας).

Ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό απέδωσε τη μεγάλη χρονική υστέρηση στην περάτωση της βασικής γραμμής στο σύστημα δημοπράτησης (μελέτη-κατασκευή), στις απαλλοτριώσεις και στο εκτεταμένο αρχαιολογικό έργο.

«Όλο το έργο σχεδιάζεται στην πορεία της κατασκευής του» είπε χαρακτηριστικά ο κ. Τσίτουρας, ο οποίος διευκρίνισε πως δεν συνηθίζεται αυτή η πρακτική διεθνώς για ανάλογα έργα, τα οποία πρώτα ωριμάζουν μελετητικά-διαδικαστικά για 5-6 χρόνια και έπειτα δημοπρατούνται.

Δημήτρης Δαμαντίδης
24-05-2011, 09:07 AM
Website Find Reply



Possibly Related Threads…
Thread Author Replies Views Last Post
  [Agelioforos.gr] Μετρό Θεσσαλονίκης: «Πράσινο φως» για τον σταθμό στο Παπάφειο AlexNik 0 1.507 08-10-2012, 10:27 AM
Last Post: AlexNik
  [Agelioforos.gr] Νέες πιάτσες για τα ταξί Konstantinos 0 1.566 27-05-2011, 07:33 PM
Last Post: Konstantinos
  [Agelioforos.gr] Μετρό Θεσσαλονίκης: Τι είδε.. ο μετροπόντικας; AlexNik 0 1.611 23-05-2011, 02:02 PM
Last Post: AlexNik
  [Agelioforos.gr] Μετρό Θεσσαλονίκης: Κομμένη απ' τον... κόσμο η οδός Δελφών AlexNik 0 1.660 08-05-2011, 12:51 PM
Last Post: AlexNik

Forum Jump:



Users browsing this thread: 1 Guest(s)

Disclaimer
Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Πλοήγηση
Άλλες επιλογές
Mobile Version
RSS Syndication | Cookie Consent Settings
Όροι Χρήσης
Contact Us


Powered By MyBB 1.8.26, © 2002-2024 MyBB Group.
Designed and developed by AlexNik. © 2012-2024