This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.



Thread Rating:
  • 15 Vote(s) - 3.13 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Καθημερινή] Η Πάτρα δείχνει τον δρόμο...

AlexNik Offline
Administrator
*******



Posts: 2.097
Joined: 22-08-2009
#1
[Καθημερινή] Η Πάτρα δείχνει τον δρόμο...
Tου Ηλια Kανιστρα

ΠΑΤΡΑ. Την εποχή που τα δρομολόγια του ΟΣΕ συρρικνώνονται ή καταργούνται, όπως συνέβη στην Πελοπόννησο, η Πάτρα δείχνει τον δρόμο, αλλά και τον τρόπο της ανάκαμψης και της βιώσιμης ανάπτυξης του τρένου.

Συγκεκριμένα, ο προαστιακός σιδηρόδρομος που συνδέει την Πάτρα με το Ρίο έχει γίνει το δημοφιλέστερο μέσο μαζικής μεταφοράς, ενώ πληθαίνουν τα αιτήματα από τις τοπικές κοινωνίες για την επέκταση των δρομολογίων και προς άλλες περιοχές της Αχαΐας, όπου υπάρχει η σιδηροδρομική υποδομή. Μάλιστα, πριν από λίγες ημέρες η ΤΡΑΙΝΟΣΕ έδωσε διαβεβαιώσεις προς εκπροσώπους τοπικών φορέων για επέκταση των δρομολογίων προς τον Αγιο Βασίλειο και τον Ψαθόπυργο τουλάχιστον για τους καλοκαιρινούς μήνες.

Ενδεικτικό της αποδοχής του προαστιακού σιδηρόδρομου είναι το γεγονός ότι καθημερινά μετακινούνται περισσότερα από 1.000 άτομα, ενώ κάτοικοι της περιοχής Καστελοκάμπος έβαλαν, μέσω του τοπικού συλλόγου, χρήματα για να κατασκευαστεί αποβάθρα, ώστε να εξυπηρετούνται και αυτοί με το τρένο. Επίσης, ο προαστιακός σιδηρόδρομος έχει βοηθήσει σημαντικά στη μείωση της κυκλοφορίας των οχημάτων, αφού εκτιμάται ότι σε μηνιαία βάση περίπου 50.000 λιγότερα αυτοκίνητα κινούνται από το Ρίο στην Πάτρα και αντίστροφα.

Τα δρομολόγια εκτελούνται ανά μία ώρα και ο συνολικός χρόνος μετακίνησης από την Πάτρα προς το Ρίο και αντίστροφα δεν ξεπερνάει 15 λεπτά. Το εισιτήριο απλής μετάβασης κοστίζει 1,40 ευρώ, ενώ για τους φοιτητές φθάνει το 1 ευρώ. Επίσης το 40% των επιβατών που μετακινούνται καθημερινά με τον προαστιακό χρησιμοποιεί μηνιαίες κάρτες πολλαπλών διαδρομών. Οι απλές κοστίζουν 20 ευρώ και οι φοιτητικές 10 ευρώ.

Οσον αφορά την επέκταση του προαστιακού, εκτιμάται ότι μπορεί να συμβάλει σημαντικά και στην τόνωση του εσωτερικού τουρισμού. Μάλιστα θετικές εισηγήσεις για την επέκταση του προαστιακού έχουν γίνει και από την τοπική υπηρεσία του ΟΣΕ, η οποία προβλέπει σημαντικά έσοδα για τον οργανισμό. Στο πλαίσιο αυτό έχουν γίνει προτάσεις για τη δημιουργία δύο στάσεων στις περιοχές Αγυιά και Μποζαΐτικα, στη βόρεια πλευρά της Πάτρας, και τριών στάσεων στη νότια πλευρά, ώστε να εξυπηρετούνται όσο το δυνατόν περισσότεροι κάτοικοι.
21-04-2011, 11:24 AM
Website Find Reply
ELBO O405GN Offline
Made in Greece
**



Posts: 355
Joined: 20-11-2009
#2
RE: [Καθημερινή] Η Πάτρα δείχνει τον δρόμο...
Να που θα δικαιωθεί ο Νοzomi, ο οποίος τα έγραφε (με τον δικό του ιδιαίτερο τρόπο) σχετικά με το μετρικό δίκτυο και την εξέλιξη του.
ΕΛΒΟ-Δημιουργώντας Ελληνικά
Να χτυπηθεί ριζικά η παράνομη στάθμευση
Επαναφορά εδώ και τώρα κομμένων δρομολογίων του ΟΣΕ (ιδίως στην Πελοπόννησο).
30 Ιανουαρίου εορτάζουμε τον άγιο Ρέππα, προστάτη των ΚΤΕΛ και των αυτοκινητοδρόμων στην Πελοπόννησο.
23-04-2011, 02:04 AM
Find Reply



Forum Jump:



Users browsing this thread: 1 Guest(s)

Disclaimer
Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Πλοήγηση
Άλλες επιλογές
Mobile Version
RSS Syndication | Cookie Consent Settings
Όροι Χρήσης
Contact Us


Powered By MyBB 1.8.26, © 2002-2024 MyBB Group.
Designed and developed by AlexNik. © 2012-2024