This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.



Thread Rating:
  • 12 Vote(s) - 2.33 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[ΤΡΑΙΝΟΣΕ] Νέα Δρομολόγια Προαστιακού Σιδηροδρόμου Αθηνών

AlexNik Offline
Administrator
*******



Posts: 2.097
Joined: 22-08-2009
#8
RE: [ΤΡΑΙΝΟΣΕ] Νέα Δρομολόγια Προαστιακού Σιδηροδρόμου Αθηνών
Τελικα το ΣΚΑ δεν θα δοθει στο κοινο με την εναρξη των νεων δρομολογιων. Η ΕΡΓΟΣΕ δεν εχει παραδοσει ακομα τον σταθμο και υπαρχουν καποιες καθυστερησεις στο ζητημα. Απο την ΤΡΑΙΝΟΣΕ μιλουν για Ιανουαριο..

Αυτοι ειναι οι τελικοι πινακες που θα περιεχονται στα φυλλαδια (βιβλιαρακια) της ΤΡΑΙΝΟΣΕ με τα δρομολογια του 2011.

Οσον αφορα την ηλεκτροκινηση, υπαρχουν καποια υπερ και καποια κατα. Τα κατα ειναι οτι η ΔΕΗ δεν δινει ρευμα δωρεαν. Με λιγα λογια το ρευμα το οποιο καταναλωνεται πληρωνεται και το ρευμα το οποιο δεν καταναλωνεται, πληρωνεται επισης με διαφορετικους συντελεστες.

Οι ηλεκτραμαξες δεν ειναι ο,τι πιο ενεργειακα efficient μπορει να μπει στο αεροδρομιο Κιατο. Μιλαμε για 5.000kW σε πληρη ισχυ.. Αφηστε που δεν υπαρχουν βαγονια για προαστιακη συγκοινωνια.

Απο την αλλη, τα railbus εχουν φτασει σε απιστευτα οριακο σημειο ηδη απο το περσινο καλοκαιρι, ενω φετος δεν υπηρχε δρομολογιο το οποιο ειχε αφιχθει στην ωρα του, λογω προβληματων.

Περυσι υπηρχε προβλημα γιατι εμπαιναν μονά, με αποτελεσμα οι μοναδες να χαλουν και να υπαρχει ζητημα ακινητοποιησης του συρμου. Αυτο αντιμετωπιστηκε, αλλα δεν λυθηκε, συνδεοντας 2 ή και 3 μοναδες και ετσι ειχαμε και την δυνατοτητα διπλης ή και τριπλής χωρητικοτητας απο τον συρμο μονο του αλλα και μεγαλυτερα ποσοστα επιτυχια του δρομολογιου.

Ομως φετος τα πραγματα εγιναν χειροτερα. Εσβηναν (χαλουσαν) οι 2 απο τις 3 μοναδες ή ακομα και οι 3 απο τις 3, κυριως λογω υπερθερμανσεων των κινητηρων. Τα Railbus ειναι προβληματικα Τραινα, ενω στην ηδη προβληματικη κατασταση ηρθε να προστεθει και η μη συντηρηση που πραγματοποιειται απο τον ΟΣΕ.

Το καλοκαιρι υπηρχε περιοδος που καθημερινα τα δρομολογια εφταναν καθυστερημενα πανω απο 20 λεπτα ενω μαλιστα βρεθηκα σε Railbus που παρ'ολο που ηταν τριπλο (3 συρμοι ενωμενοι) ειχαν χαλασει οι 2 (!), ο ενας που τελικα εκκινουσε κατα διαστηματα ηταν αυτος ο οποιος ειχε κλιματισμο, ενω στους αλλους 2 οι επιβατες εβραζαν, γιατι χωρις κινητηρα δεν υπαρχει και παροχη ρευματος στο καθε τρενο ξεχωριστα και χωρις ρευμα κλιματισμος δεν υφισταται, ενω φυσικα λογω μειωμενης ισχυος ειχαμε ηδη μαζεψει καθυστερηση 50 λεπτων, σε σημειο δηλαδη να εχουμε διαλυσει ολοκληρο το πλεγμα δρομολογιων του προαστιακου και να υπαρχει προβλημα και στα εθνικα τραινα.

Τελος αναγκαστηκαμε στο ρουφ να περιμενουμε 10 λεπτα για να μπορεσει να εκκινησει αλλη μια μοναδα (αλλα και να κρυωσει ο κινητηρας της λειτουργικης, γιατι ειχε φτασει σε οριακο σημειο καθως καλουνταν να δουλευει σε υψηλοτερες στροφες απο το κανονικο για να μπορεσει να κινησει τον συρμο - σηκωνε τριπλο βαρος απο αυτο που ειναι κανονικα σχεδιασμενος) ωστε να συνεχισουμε απροβληματιστα για Πειραια. Τοτε μαλιστα μου ειχαν πει οτι υπηρχε περιπτωση με ενα συρμο να μην μπορεσουμε να βγαλουμε την ανηφορα του Ρεντη..

Ενα δευτερο ζητημα που εγειρεται ειναι η καταναλωση πετρελαιου.

Δεν ειναι δοκιμο να υπαρχει καταναλωση πετρελαιου στην γραμμη Κιατο Πειραιας, ενω ταυτοχρονα να πληρωνεται οπως προειπα ρευμα (ως επιστροφη στη ΔΕΗ) για την ιδια γραμμη.

Ετσι αν θελει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ να εξαλειψει τον ελειμματικο της χαρακτηρα τοτε πρεπει να καταφυγει σε συγκεκριμενες κινησεις και μια απ αυτες ειναι η ελαχιστοποιηση του κοστους κινησης των τραινων με ολους τους τροπους.

Τελος, οσον αφορα τα Desiro, ειναι πενταδυμα, δηλαδη εχουν 5 βαγονια τα οποια εχουν την ικανοτητα να μεταφερουν κοσμο, σε συγκριση με τα railbus που εχουν... 1μιση.

Αυτο σημαινει οτι ενα Desiro χωραει οσα ατομα χωρουν περιπου 4 railbus μαζι. Ισως και παραπανω..

Αυτα τα ολιγα..
(This post was last modified: 08-12-2010, 01:53 PM by AlexNik.)
08-12-2010, 01:43 PM
Website Find Reply



Messages In This Thread
RE: [ΤΡΑΙΝΟΣΕ] Νέα Δρομολόγια Προαστιακού Σιδηροδρόμου Αθηνών - by AlexNik - 08-12-2010, 01:43 PM

Possibly Related Threads…
Thread Author Replies Views Last Post
  [Ypodomes] Το δράμα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ με τις κλοπές καλωδίων - Tο μέλλον του σιδηρόδρομου meganium 0 1.341 01-06-2012, 12:46 PM
Last Post: meganium

Forum Jump:



Users browsing this thread: 3 Guest(s)

Disclaimer
Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Πλοήγηση
Άλλες επιλογές
Mobile Version
RSS Syndication | Cookie Consent Settings
Όροι Χρήσης
Contact Us


Powered By MyBB 1.8.26, © 2002-2024 MyBB Group.
Designed and developed by AlexNik. © 2012-2024