Thread Rating:
- 12 Vote(s) - 2.33 Average
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
[ΤΡΑΙΝΟΣΕ] Νέα Δρομολόγια Προαστιακού Σιδηροδρόμου Αθηνών
|
cmegas
Εγγεγραμμένος
Posts: 200
Joined: 09-09-2010
|
RE: [ΤΡΑΙΝΟΣΕ] Νέα Δρομολόγια Προαστιακού Σιδηροδρόμου Αθηνών
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ!!!!! Τη στιγμή που 15λεπτη συχνότητα στην αστική ζώνη είναι μεγάλη, πάνε και την κάνουν 20! Δεν ξέρω αν εξυπηρετείται "καλύτερα" το υπόλοιπο κομμάτι, αλλά τη στιγμή που ήδη πολύς κόσμος κατέφυγε στο προαστιακό λόγω των έργων στον ΗΣΑΠ, είναι ένα τεράστιο λάθος για την Αθήνα, και για το αεροδρόμιο!!!!!
114, 115, 149, 170, Ε22 (το Γ1 να 'ταν κι άλλο.........)
(This post was last modified: 07-12-2010, 09:53 PM by cmegas.)
|
|
07-12-2010, 09:52 PM |
|
cmegas
Εγγεγραμμένος
Posts: 200
Joined: 09-09-2010
|
RE: [ΤΡΑΙΝΟΣΕ] Νέα Δρομολόγια Προαστιακού Σιδηροδρόμου Αθηνών
Και έπεσε στη χειρότερη εποχή.......που δεν έχει και ΗΣΑΠ
114, 115, 149, 170, Ε22 (το Γ1 να 'ταν κι άλλο.........)
|
|
07-12-2010, 10:46 PM |
|
abc
Εγγεγραμμένος
Posts: 412
Joined: 13-10-2009
|
RE: [ΤΡΑΙΝΟΣΕ] Νέα Δρομολόγια Προαστιακού Σιδηροδρόμου Αθηνών
Δεν προσέξατε ότι από τα 3 δρομολόγια που φεύγουν την ώρα από το Αεροδρόμιο ένα πάει Κιάτο, ένα Μαγούλα και ένα Άνω Λιόσια.
(07-12-2010, 10:09 PM)Cmaniac Wrote: Πραγματι Cmegas αραιωσαν λογω τεχνικων προβληματων που υπηρχαν και υπαρχουν ακομη. Ομως αυτα τα δρομολογια ειναι προσωρινα και θα αλλαξει ξανα το πλεγμα πιστευω το πρωτο τριμηνο του 2011.
Όπως γνωρίζετε μετακινούμε καθημερινά μεταξύ των σταθμών Δουκίσσης Πλακεντίας και Κηφισίας. Τα δρομολόγια (από τότε που ξανάγιναν 4 την ώρα) κρατούνται σε ένα πολύ μεγάλο βαθμό: - Με αυτή την αλλαγή δεν υπάρχει απευθείας σύνδεση μεταξύ Αθηνών/Πειραιά και Πελοπονήσου
- τα 15λεπτα δρομολόγια για αστική διαδρομή ήταν στο όρια του ανεκτού. Τώρα θα ξαναγίνουν προβληματικές οι μετακινήσεις. Ένα άλλο θέμα είναι ότι τις ώρες που μετακινούμε οι συρμοί είναι πολύ γεμάτοι. Πλέον δεν θα χωρούν οι επιβάτες.
- Το τρένο που θα έρχεται από το Κιάτο δεν μαζεύει καθυστερήσεις και θα είναι σπάνια στο 20λεπτο μεταξύ των άλλων συρμών.
Τα βλέπω δύσκολα τα πράγματα ιδιαίτερα και μετά την κατάργηση του Ε7.
|
|
07-12-2010, 11:01 PM |
|
panos81
Εγγεγραμμένος
Posts: 537
Joined: 16-11-2009
|
RE: [ΤΡΑΙΝΟΣΕ] Νέα Δρομολόγια Προαστιακού Σιδηροδρόμου Αθηνών
Όντως είναι απαράδεκτη η 20λεπτη συχνότητα στο τμήμα Άνω Λιοσίων - Αεροδρομίου, χώρια που αν αναρτήσουν αυτούς τους πίνακες δρομολογίων όπως είναι, πολύς κόσμος θα μπερδεύεται. Είναι πολύπλοκοι.
Η μείωση της συχνότητας στο τμήμα Άνω Λιοσίων - Αεροδρομίου προφανώς οφείλεται στο ότι θα πρέπει να καλυφθούν οι αυξημένες ανάγκες σε ηλεκτροκινούμενα τρένα χωρίς να αυξηθούν αυτά.
Οπότε, αφού δεν επαρκεί το τροχαίο υλικό, τι στην οργή ενεργοποιούν την ηλεκτροκίνηση προς Κιάτο; Για μόστρα; Ας τα αφήναν όπως είναι. Τον κόσμο δεν τον νοιάζει αν το τρένο κινείται με ηλεκτρισμό ή πετρέλαιο. Θα προτιμήσει πετρελαιοκίνητο τρένο, ακόμα κι ατμοκίνητο άμα λάχει, προκειμένου να μην έχει στριμωξίδι.
Αν θέλουν ντε και καλά ηλεκτροκίνηση, να κάνουν απευθείας δρομολόγιο Αεροδρομίου - Κιάτου με ηλεκτροκίνητη μηχανή και συρόμενα βαγόνια, που να μπορεί να έχει και μεγαλύτερη χωρητικότητα από αυτήν του Desiro.
Το μόνο θετικό είναι το ότι οι κάτοικοι Θριασείου/Ασπροπύργου και Μαγούλας θα έχουν συχνότερα δρομολόγια (2 την ώρα αντί 1) προς τα ανατολικά. Όσο για την εναρξη λειτουργείας του Σ.Κ.Α., θα ήταν θετική μόνο αν λειτουργούσαν και οι πλατφόρμες στην γραμμή Πειραιά - Θεσσαλονίκης και ίσχυαν τα εισιτήρια των αστικών συγκοινωνιών τουλάχιστον ως εκεί (αν και κανονικά θα έπρεπε να ισχύουν μέχρι Άγιο Στέφανο), έτσι ώστε να δοθεί η δυνατότητα ανταπόκρισης και των τρένων από/προς Χαλκίδα, Οινόη και Στυλίδα με αυτά του άξονα Αεροδρομίου - Κιάτου.
(This post was last modified: 08-12-2010, 09:47 AM by panos81.)
|
|
08-12-2010, 09:38 AM |
|
AlexNik
Administrator
Posts: 2.097
Joined: 22-08-2009
|
RE: [ΤΡΑΙΝΟΣΕ] Νέα Δρομολόγια Προαστιακού Σιδηροδρόμου Αθηνών
Τελικα το ΣΚΑ δεν θα δοθει στο κοινο με την εναρξη των νεων δρομολογιων. Η ΕΡΓΟΣΕ δεν εχει παραδοσει ακομα τον σταθμο και υπαρχουν καποιες καθυστερησεις στο ζητημα. Απο την ΤΡΑΙΝΟΣΕ μιλουν για Ιανουαριο..
Αυτοι ειναι οι τελικοι πινακες που θα περιεχονται στα φυλλαδια (βιβλιαρακια) της ΤΡΑΙΝΟΣΕ με τα δρομολογια του 2011.
Οσον αφορα την ηλεκτροκινηση, υπαρχουν καποια υπερ και καποια κατα. Τα κατα ειναι οτι η ΔΕΗ δεν δινει ρευμα δωρεαν. Με λιγα λογια το ρευμα το οποιο καταναλωνεται πληρωνεται και το ρευμα το οποιο δεν καταναλωνεται, πληρωνεται επισης με διαφορετικους συντελεστες.
Οι ηλεκτραμαξες δεν ειναι ο,τι πιο ενεργειακα efficient μπορει να μπει στο αεροδρομιο Κιατο. Μιλαμε για 5.000kW σε πληρη ισχυ.. Αφηστε που δεν υπαρχουν βαγονια για προαστιακη συγκοινωνια.
Απο την αλλη, τα railbus εχουν φτασει σε απιστευτα οριακο σημειο ηδη απο το περσινο καλοκαιρι, ενω φετος δεν υπηρχε δρομολογιο το οποιο ειχε αφιχθει στην ωρα του, λογω προβληματων.
Περυσι υπηρχε προβλημα γιατι εμπαιναν μονά, με αποτελεσμα οι μοναδες να χαλουν και να υπαρχει ζητημα ακινητοποιησης του συρμου. Αυτο αντιμετωπιστηκε, αλλα δεν λυθηκε, συνδεοντας 2 ή και 3 μοναδες και ετσι ειχαμε και την δυνατοτητα διπλης ή και τριπλής χωρητικοτητας απο τον συρμο μονο του αλλα και μεγαλυτερα ποσοστα επιτυχια του δρομολογιου.
Ομως φετος τα πραγματα εγιναν χειροτερα. Εσβηναν (χαλουσαν) οι 2 απο τις 3 μοναδες ή ακομα και οι 3 απο τις 3, κυριως λογω υπερθερμανσεων των κινητηρων. Τα Railbus ειναι προβληματικα Τραινα, ενω στην ηδη προβληματικη κατασταση ηρθε να προστεθει και η μη συντηρηση που πραγματοποιειται απο τον ΟΣΕ.
Το καλοκαιρι υπηρχε περιοδος που καθημερινα τα δρομολογια εφταναν καθυστερημενα πανω απο 20 λεπτα ενω μαλιστα βρεθηκα σε Railbus που παρ'ολο που ηταν τριπλο (3 συρμοι ενωμενοι) ειχαν χαλασει οι 2 (!), ο ενας που τελικα εκκινουσε κατα διαστηματα ηταν αυτος ο οποιος ειχε κλιματισμο, ενω στους αλλους 2 οι επιβατες εβραζαν, γιατι χωρις κινητηρα δεν υπαρχει και παροχη ρευματος στο καθε τρενο ξεχωριστα και χωρις ρευμα κλιματισμος δεν υφισταται, ενω φυσικα λογω μειωμενης ισχυος ειχαμε ηδη μαζεψει καθυστερηση 50 λεπτων, σε σημειο δηλαδη να εχουμε διαλυσει ολοκληρο το πλεγμα δρομολογιων του προαστιακου και να υπαρχει προβλημα και στα εθνικα τραινα.
Τελος αναγκαστηκαμε στο ρουφ να περιμενουμε 10 λεπτα για να μπορεσει να εκκινησει αλλη μια μοναδα (αλλα και να κρυωσει ο κινητηρας της λειτουργικης, γιατι ειχε φτασει σε οριακο σημειο καθως καλουνταν να δουλευει σε υψηλοτερες στροφες απο το κανονικο για να μπορεσει να κινησει τον συρμο - σηκωνε τριπλο βαρος απο αυτο που ειναι κανονικα σχεδιασμενος) ωστε να συνεχισουμε απροβληματιστα για Πειραια. Τοτε μαλιστα μου ειχαν πει οτι υπηρχε περιπτωση με ενα συρμο να μην μπορεσουμε να βγαλουμε την ανηφορα του Ρεντη..
Ενα δευτερο ζητημα που εγειρεται ειναι η καταναλωση πετρελαιου.
Δεν ειναι δοκιμο να υπαρχει καταναλωση πετρελαιου στην γραμμη Κιατο Πειραιας, ενω ταυτοχρονα να πληρωνεται οπως προειπα ρευμα (ως επιστροφη στη ΔΕΗ) για την ιδια γραμμη.
Ετσι αν θελει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ να εξαλειψει τον ελειμματικο της χαρακτηρα τοτε πρεπει να καταφυγει σε συγκεκριμενες κινησεις και μια απ αυτες ειναι η ελαχιστοποιηση του κοστους κινησης των τραινων με ολους τους τροπους.
Τελος, οσον αφορα τα Desiro, ειναι πενταδυμα, δηλαδη εχουν 5 βαγονια τα οποια εχουν την ικανοτητα να μεταφερουν κοσμο, σε συγκριση με τα railbus που εχουν... 1μιση.
Αυτο σημαινει οτι ενα Desiro χωραει οσα ατομα χωρουν περιπου 4 railbus μαζι. Ισως και παραπανω..
Αυτα τα ολιγα..
(This post was last modified: 08-12-2010, 01:53 PM by AlexNik.)
|
|
08-12-2010, 01:43 PM |
|
cmegas
Εγγεγραμμένος
Posts: 200
Joined: 09-09-2010
|
RE: [ΤΡΑΙΝΟΣΕ] Νέα Δρομολόγια Προαστιακού Σιδηροδρόμου Αθηνών
Πράγματι, είχα ζήσει κι εγώ βασανιστικές στιγμές τον 15αύγουστο στα Railbus.
Αλλά από την άλλη, θέλω να επικεντρωθώ σε 2 βασικά σημεια:
1) Ήταν μεγάλο ΛΑΘΟΣ να έχουμε Desiro μόνο στο κομμάτι Α. Λιόσια - Κιάτο! Έπρεπε οπωσδήποτε να μπει ηλεκτροδότηση άμεσα ΚΑΙ στο τμήμα μέχρι τον Πειραιά! Στο κάτω - κάτω, όσον αφορά την σιδηροδρομική εξυπηρέτηση της Πελοποννήσου, το τμήμα Πειραιάς - Λιόσια - Κιάτο υποκαθιστά το Εθνικό Δίκτυο στο ίδιο τμήμα. Και αυτός θα έπρεπε να είναι ο βασικός άξονας του Προαστιακού προς τα δυτικά. 'Η έστω πριν παραδοθεί το ΣΚΑ, για ένα αξιοπρεπές "σταυροδρόμι".
2) Με εξαίρεση περιόδους διακοπών / προεκλογικές / γιορτές, δεν έχω παρατηρήσει τέτοια κίνηση (αν κάνω λάθος εδώ, διορθώστε με) προς Κιάτο, που να δικαιολογεί συρμό με 5 βαγόνια, σε σύγκριση με το 1,5 που είχαμε ως τώρα. Ο μόνος λόγος που δικαιολογεί κάτι τέτοιο είναι η άθλια κατάσταση των πετρελαιοκίνητων, και το μαρτύριο των επιβατών μέσα σε αυτά.
114, 115, 149, 170, Ε22 (το Γ1 να 'ταν κι άλλο.........)
(This post was last modified: 08-12-2010, 08:52 PM by cmegas.)
|
|
08-12-2010, 08:52 PM |
|
abc
Εγγεγραμμένος
Posts: 412
Joined: 13-10-2009
|
RE: [ΤΡΑΙΝΟΣΕ] Νέα Δρομολόγια Προαστιακού Σιδηροδρόμου Αθηνών
Συζητώντας σήμερα με ένα συνάδελφο σχετικά με την αραίωση των δρομολογίων που έθεσε ένα ακόμη θέμα. Μέχρι τώρα αν έχανε το τρένο για λίγο έπερνα το Χ42 από Δουκίσσης Πλακεντίας. Από την στιγμή που έχει καταργηθεί η συγκεκριμένη γραμμή, εάν κάποιος χάσει για λίγο το τρένο οι επιλογές του είναι είτε να καθυστερήσει 20 λεπτά ή να πάρει ταξί.
|
|
08-12-2010, 10:45 PM |
|
ELBO O405GN
Made in Greece
Posts: 355
Joined: 20-11-2009
|
RE: [ΤΡΑΙΝΟΣΕ] Νέα Δρομολόγια Προαστιακού Σιδηροδρόμου Αθηνών
Τα RB είναι κατάλληλα για προαστιακές διαδρομές (π.χ. Παλαιοφάρσαλος-Καλαμπάκα) και όχι υπεραστικές (π.χ. Πειραιάς-Κιάτο). Μόνο άδεια δεν πάνε τα τρένα στο Κιάτο, καθώς τουλάχιστον τις καθημερινές, επικρατεί το αδιαχώρητο και τα Desiro που μέχρι στιγμής λειτουργούν με κάποια αξιοπρέπεια, θα μπορέσουν να ανακτήσουν ένα μέρος της "χαμένης τιμής" του ΟΣΕ.
ΕΛΒΟ-Δημιουργώντας Ελληνικά
Να χτυπηθεί ριζικά η παράνομη στάθμευση
Επαναφορά εδώ και τώρα κομμένων δρομολογίων του ΟΣΕ (ιδίως στην Πελοπόννησο).
30 Ιανουαρίου εορτάζουμε τον άγιο Ρέππα, προστάτη των ΚΤΕΛ και των αυτοκινητοδρόμων στην Πελοπόννησο.
|
|
09-12-2010, 12:56 AM |
|
AlexNik
Administrator
Posts: 2.097
Joined: 22-08-2009
|
RE: [ΤΡΑΙΝΟΣΕ] Νέα Δρομολόγια Προαστιακού Σιδηροδρόμου Αθηνών
(08-12-2010, 08:52 PM)cmegas Wrote: Πράγματι, είχα ζήσει κι εγώ βασανιστικές στιγμές τον 15αύγουστο στα Railbus.
Αλλά από την άλλη, θέλω να επικεντρωθώ σε 2 βασικά σημεια:
1) Ήταν μεγάλο ΛΑΘΟΣ να έχουμε Desiro μόνο στο κομμάτι Α. Λιόσια - Κιάτο! Έπρεπε οπωσδήποτε να μπει ηλεκτροδότηση άμεσα ΚΑΙ στο τμήμα μέχρι τον Πειραιά! Στο κάτω - κάτω, όσον αφορά την σιδηροδρομική εξυπηρέτηση της Πελοποννήσου, το τμήμα Πειραιάς - Λιόσια - Κιάτο υποκαθιστά το Εθνικό Δίκτυο στο ίδιο τμήμα. Και αυτός θα έπρεπε να είναι ο βασικός άξονας του Προαστιακού προς τα δυτικά. 'Η έστω πριν παραδοθεί το ΣΚΑ, για ένα αξιοπρεπές "σταυροδρόμι".
Αν οι οπιστοδρομικοι κατοικοι των Σεπολιων δεν ειχαν προσφυγει στο Συμβουλιο της επικρατειας για τα σιδηροδρομικα εργα που θα γινονταν στο κομματι Σταθμος Λαρισσης - 3 Γεφυρες, τοτε αυτη τη στιγμη θα συζητουσαμε οτι το καλοκαιρι θα ειχαμε ηλεκτρκινητους συρμους μεχρι και την Αθηνα.
Ομως οπως ειπα καποιοι ανεγκεφαλοι κατ εμε, κατοικοι, οι οποιοι οχλουνταν απο τα τραινα που περνουσαν - λες και οταν φτιαχνονταν οι γραμμες πριν απο 100 χρονια ο τοτε ΟΣΕ ηξερε οτι θα μενει εκει κοσμος σε 100 χρονια - προσεφυγαν κατα της ηλεκτροδοτησης και κατα της λειτουργιας της γραμμης οπως ειναι αυτη τη στιγμη, ζητωντας να δοθει μια λυση στο ζητημα γιατι ενοχλουνταν απ τον πολυ θορυβο.
Να μην επαιρναν / εχτιζαν εκει σπιτια!
Ετσι το ΣτΕ αποφασισε πως η σιδηροδρομικη γραμμη στο κομματι ΣΣΛ - 3 γεφυρες θα γινει υπογειο και εκει θα εξελιχθει η ηλεκτροδοτηση.
Σα να μην εφτανε αυτο, νοτιως του ΣΣΛ οι κατοικοι (λες και δεν υπηρχαν ερημιες πριν απο 100 χρονια και εκει) τυχαια, μετα την αποφαση του ΣτΕ ανακαλυψαν οτι ενοχλουνται και αυτοι. Ετσι λοιπον εκαναν καποιες διαμαρτυριες στο Δημο Αθηναιων και ο δημος, για να μη χαλασει χατιρι αποφασισε οτι πρεπει να καταγγειλει και αυτος την λειτουργια της γραμμης.
Ετσι, ενω εκει ειχαν ανακαινιστει ολα τα κομματια και απλα εμενε να μπουν οι στυλοι της ηλεκτροδοτησης ξαφνικα το ΣτΕ καλειται να παρει μια αποφαση και γι αυτο το κομματι.
Ετσι λοιπον ενω υπαρχει διπλή γραμμη σε σχεδον ολο το δικτυο του ΟΣΕ νοτιως, δεν τελειοποιειται για να χρησιμοποιηθει γι αυτον ακριβως τον λογο. Ετσι νοτιως θεωρουμε οτι εχουμε παντου μονη γραμμη κι ας ειναι διπλη και σε ορισμενα σημεια 4πλη. Καλο?
(08-12-2010, 08:52 PM)cmegas Wrote: 2) Με εξαίρεση περιόδους διακοπών / προεκλογικές / γιορτές, δεν έχω παρατηρήσει τέτοια κίνηση (αν κάνω λάθος εδώ, διορθώστε με) προς Κιάτο, που να δικαιολογεί συρμό με 5 βαγόνια, σε σύγκριση με το 1,5 που είχαμε ως τώρα. Ο μόνος λόγος που δικαιολογεί κάτι τέτοιο είναι η άθλια κατάσταση των πετρελαιοκίνητων, και το μαρτύριο των επιβατών μέσα σε αυτά.
1μιση βαγονι ειναι ενας συρμος RailBus μονος του. Συνηθως κυκλοφορουν 2ή 3 μαζι (παραπανω δεν επιτρεπει το λογισμικο τους να ενωθουν). Οπως λεει παρακατω ο GN δεν επαρκουν ορισμενες φορες.
(08-12-2010, 10:45 PM)abc Wrote: Συζητώντας σήμερα με ένα συνάδελφο σχετικά με την αραίωση των δρομολογίων που έθεσε ένα ακόμη θέμα. Μέχρι τώρα αν έχανε το τρένο για λίγο έπερνα το Χ42 από Δουκίσσης Πλακεντίας. Από την στιγμή που έχει καταργηθεί η συγκεκριμένη γραμμή, εάν κάποιος χάσει για λίγο το τρένο οι επιλογές του είναι είτε να καθυστερήσει 20 λεπτά ή να πάρει ταξί.
Στην Καβαλα, αν χασω το λεωφορειο πρεπει να περιμενω τουλαχιστον 20 λεπτα για να παρω το επομενο.
Κατανοω τι εννοεις, αλλα φροντιζω να μην το χασω, αν πραγματικα βιαζομαι. γνωριζω τι ωρα θα περασει απο τη σταση και τι ωρα θα ειμαι στον προορισμο μου κι ετσι προγραμματιζω την διαδρομη μου απο πριν.
(09-12-2010, 12:56 AM)ELBO O405GN Wrote: Τα RB είναι κατάλληλα για προαστιακές διαδρομές (π.χ. Παλαιοφάρσαλος-Καλαμπάκα) και όχι υπεραστικές (π.χ. Πειραιάς-Κιάτο). Μόνο άδεια δεν πάνε τα τρένα στο Κιάτο, καθώς τουλάχιστον τις καθημερινές, επικρατεί το αδιαχώρητο και τα Desiro που μέχρι στιγμής λειτουργούν με κάποια αξιοπρέπεια, θα μπορέσουν να ανακτήσουν ένα μέρος της "χαμένης τιμής" του ΟΣΕ.
Τα Desiro φαινονται να ειναι αξιοπιστα τραινα και αυτο ειναι ενα μεγαλο συν.
Επισης τα Railbus εχουν ακριβως τον χαρακτηρα που αναφερεις - ημι αστικο / προαστιακο με την εννοια της λεξης, ομως, οχι με την εννοια του ΟΣΕ.. Δηλαδη, το διαστημα που πηγαιναν αεροδρομιο - Αθηνα, ηταν ιδανικα. Οπως επισης και για τις διαδρομες που αναφερεις ισως να ταιριαζουν.
Μετα την ηλεκτροδοτηση του κομματιου Κιατο - Αεροδρομιο, οι περιττοι συρμοι θα πανε στην Χαλκιδα.
Ουτε εκει ειναι μικρη η διαδρομη, ομως.. Αν αρχισουν να μενουν, θα εχει προβλημα το εθνικο δικτυο...
|
|
09-12-2010, 04:15 PM |
|
abc
Εγγεγραμμένος
Posts: 412
Joined: 13-10-2009
|
RE: [ΤΡΑΙΝΟΣΕ] Νέα Δρομολόγια Προαστιακού Σιδηροδρόμου Αθηνών
(09-12-2010, 04:15 PM)Cmaniac Wrote: Στην Καβαλα, αν χασω το λεωφορειο πρεπει να περιμενω τουλαχιστον 20 λεπτα για να παρω το επομενο.
Κατανοω τι εννοεις, αλλα φροντιζω να μην το χασω, αν πραγματικα βιαζομαι. γνωριζω τι ωρα θα περασει απο τη σταση και τι ωρα θα ειμαι στον προορισμο μου κι ετσι προγραμματιζω την διαδρομη μου απο πριν. Δυστηχώς εγώ (και οι συνάδελφοι μου) φτάνουμε στον σταθμό με το Μετρό. Όταν φτάσει το μετρό Δουκίσσης Πλακεντίας βλέπει πολύ κόσμο να τρέχει προς τον σταθμό του Προαστιακού (τώρα λιγότερο από το παρελθόν που ήταν 3 δρομολόγια την ώρα).
Το μετρό έχει σταματήσει εδώ και λίγο παραπάνω από χρόνο να δημοσιεύει τις ώρες των δρομολογίων (εκτός του Αεροδρομίου) παρά μόνο τις συχνότητες. Κάποτε ήξερα ότι παίρνοντας το δρομολόγια Χ θα άλλαζα στο Ψ. Τώρα πηγαίνοντας την ίδια ώρα στον Ευαγγελισμό (ή φτάνοντας την ίδια ώρα Δουκίσσης Πλακεντίας) μόνο εάν ο επόμενος συρμός είναι αεροδρομίου μπορώ να ξέρω πότε θα φτάσω.
|
|
09-12-2010, 04:59 PM |
|
cmegas
Εγγεγραμμένος
Posts: 200
Joined: 09-09-2010
|
RE: [ΤΡΑΙΝΟΣΕ] Νέα Δρομολόγια Προαστιακού Σιδηροδρόμου Αθηνών
(09-12-2010, 05:09 PM)Cmaniac Wrote: Οσον αφορα τα δρομολογια, το πλησιεστερο που βρηκα και ι
σως σε βοηθησει ειναι αυτο.
http://www.amel.gr/uploads/tx_sastationp...IAS_02.pdf
Απ οτι βλεπω ειναι οι συχνοτητες της γραμμης 3 κατα το ωραριο λειτουργιας. Κατι ειναι κι αυτο..
Ναι, αυτό εννοεί ο abc
Ο προαστιακός όμως, τουλάχιστον στην πλειοψηφία των στάσεων του τμήματος Λιόσια - Αεροδρόμιο, είναι ένα μέσο, στο οποίο οι επιβάτες κυρίως μετεπιβιβάζονται από κάποιο άλλο μέσο. Για παράδειγμα, οι σταθμοί των Μεσογείων τροφοδοτούνται με επιβάτες είται από τα τοπικά λεωφορεία των Μεσογείων, είτε από τη γραμμή του ΚΤΕΛ από Μαρκόπουλο. Ο σταθμός της Κηφισίας, τροφοδοτείται κυρίως από τα διερχόμενα λεωφορεία. Οι δε σταθμοί της Πλακεντίας και της Νερατζιώτισσας, έχουν κόσμο που χρησιμοποιούσε κάποια γραμμή του Μετρό, και από εκεί τον Προαστιακό.
Θέλω να καταλήξω στο εξής: Μπορούμε να συλλογιστούμε ότι το κοινό που παίρνει τον Προαστιακό από τα Μεσόγεια, μπορεί να "προβλέπει" χοντρικά τα δρομολόγια των συρμών. Και όσον αφορά το Μετρό και την Πλακεντίας, έστω ότι ο παραπάνω πίνακας μας επιτρέπει ανάλογες προβλέψεις (αν και νομίζω ότι εδώ θα βοηθούσε ένας πίνακας χρονοαποστάσεων που αν θυμάμαι καλά κυκλοφορεί σε μερικούς σταθμούς Μετρό). Όμως σε περιπτώσεις όπως η Νερατζιώτισσα, που σχεδόν κανείς δεν ξέρει τα δρομολόγια του ΗΣΑΠ (είτε λόγω έργων, είτε λόγω έλλειψης τηλεματικής), κάτι τέτοιο είναι αδύνατο.
Με άλλα λόγια, η λογική "μάθε πότε περνάει ο Προαστιακός και ξεκίνα την κατάλληλη ώρα για να προλάβεις", είναι τουλάχιστον εξαιρετικά πολύπλοκη για τα δεδομένα μας.....
114, 115, 149, 170, Ε22 (το Γ1 να 'ταν κι άλλο.........)
(This post was last modified: 09-12-2010, 08:17 PM by cmegas.)
|
|
09-12-2010, 08:16 PM |
|
abc
Εγγεγραμμένος
Posts: 412
Joined: 13-10-2009
|
RE: [ΤΡΑΙΝΟΣΕ] Νέα Δρομολόγια Προαστιακού Σιδηροδρόμου Αθηνών
Να προσθέσω μία άλλη περίπτωση ενός συναδέλφου μου. Εκείνος παίρνει από Κηφισίας πάντοτε το :47. Στην Δουκίσσης Πλακεντίας περιμένει κανένα 5λεπτο και πάει σπίτι με την Δημοτική Συγκοινωνία Βριλήσσίων. Με το νέο πρόγραμμα εάν πάρει το :38 θα περιμένει περίπου 15 λεπτά. Μου είπε ότι είτε θα περπατήσει σπίτι ~20 λεπτά ή θα διερευνήσει εάν περπατόντας στην άλλη κατεύθυνση μπορεί να πάρει κάποιο άλλο λεωφορείο.
|
|
09-12-2010, 08:24 PM |
|
Users browsing this thread: 7 Guest(s)
|