Με αφορμη το σχολιο του Solaris Urbino 18 απο την gallery, εψαξα και βρηκα το νεο Bova futura το οποιο ακολουθει εντελως νεα λογικη και μαλλον πιο πολυ φαιεται οτι φερνει σε ενα .. Magiq!
Ετσι λοιπον μετα απο 25 χρονια η Bova δινει εντελως νεα εμφανιση στο πιο αναγνωρισιμο λεωφορειο, αφου με τοσα χρονια στο δρομο, ολοι ευκολα θα μπορουσαν να καταλαβουν οτι αυτο που βλεπουν δεν ειναι αλλο απο ενα Bova futura.
Νεο βασικο χαρακτηριστικο των futura ειναι ο νεος σχεδιασμος του logo της VDL που πλεον υπαρχει στο κεντρο της μασκας του λεωφορειου, δειχνοντας τη νεα εποχη που επιθυμει να εισελθει η VDL.
Το νεο λογοτυπο της VDL εχει σχημα βελους, ενω στο κεντρο του δεσποζουν τα αρχικα της εταιριας, VDL.
Η μασκα απο την αλλη διαθετει φωτισμο με LED συστοιχιες, αλλα και νεους προβολεις που δεν θυμιζουν σε καμμια περιπτωση το γνωστο σε ολους futura.
Ομως η φιλοσοφια των νεων futura ειναι ομοια με των παλιων:
- Ελαφρυ αμαξωμα
- Οικονομικοι κινητηρες της DAF
- Αεροδυναμικος σχεδιασμος
Στοιχεια τα οποια χτιζουν ενα Value For Money πουλμαν, οπως ηταν παντα τα futura.
Ετσι ακολουθωντας τα βηματα των καιρων, η Bova χρησιμοποιησε τεχνολογιες που εχουν αποδειξει την αξια τους εδω και χρονια, πραγμα που τις κανει οχι μονο αξιοπιστες, αλλα και οικονομικες.
Τεχνολογιες οπως EBD (Ηλεκτρονικη Κατανομη Πεδησης) με Brake Assistant, αλλα και ESC (Ηλεκτρονικος ελεγχος σταθεροτητας), κανουν το νεο Bova futura πιο ασφαλες, ενω το γνωστο αυτοματο σασμαν AS-Tronic της ZF ειναι εκει για να αναλαβει ολες τις αλλαγες ταχυτητων που χρειαζονται, ευκολα και αυτοματοποιημενα.
Στο νεο futura, ο οδηγος εχει ενα νεου σχεδιασμου πινακα οργανων, λιτο και με σωστη διαταξη οργανων, ενω η διχρωμια του κερδιζει το ματι.
Επισης, το πατωμα του ειναι ενιαιο, πραγμα που βοηθαει τον ιδιοκτητη να το παραγγειλει συμφωνα με τις δικες του αναγκες. Στο εσωτερικο του μπορουν να φιλοξενηθουν ακομα και 2+1 σειρες καθισματων σε αντιθεση με το γνωστο σε ολους 2+2, κανοντας το λεωφορειο υπερπολυτελη λιμουζινα, ενω ο αγοραστης μπορει να διαλεξει απο 3 διαφορετικες νεας εσοδειας "κλασεις" καθισματων, αναλογα με τις αναγκες του: Απο απλο καθισμα με ανακλιση, μεχρι και δερματινες "πολυθρονες" για ενα μοναδικο ταξιδι.
Το αμαξωμα του βγαινει σε 5 εκδοσεις, δυο διαξονικες και τρεις τριαξονικες, 12.2 και 12.9 για τις 2αξονικες και 13.1 εως 14.8 μετρα οι τριαξονικες.
Τις κινουν οι γνωστες σειρες κινητηρων της DAF, PR και MX, απο τα γνωστα 361 αλογα για την διαξονικη εκδοση, μεχρι και τα υπερδυναμα 460 αλογα και τα 2.300Nm ροπης για τις 3αξονικες εκδοσεις.
Η ανεξαρτητη εμπρος αναρτηση και το ECAS θεωρειται στανταρ, ενω ενας σταθεροποιητης στον πισω αξονα αποτρεπει το λεωφορειο απο το να αναπηδα στις λακουβες, καθιστωντας το εξαιρετικο για ταξιδια.
Το εργοστασιο του Valkenswaard εργαζεται για την κατασκευη των νεων λεωφορειων, χρησομοποιωντας τις νεοτερες τεχνολογιες για την κατασκευη τους. Ολο το λεωφορειο προκατασκευαζεται σε μεγαλα μερη και συναρμολογειται κατοπιν, ωστε να εξασφαλιζεται η αντοχη και η στατικοτητα του. Επισης, τα ατσαλινα κομματια του, ειναι κατασκευασμενα απο ανοξειδωτο ατσαλι ωστε το λεωφορειο να αντεχει στο χρονο, χωρις να δημιουργουνται προβληματα οξειδωσης του.
Για το mesametaforas.gr
Cmaniac
Περισσοτερα και φωτογραφιες μπορειτε να δειτε στο δελτιο τυπου της VDL απο εδω
http://www.vdlbuscoach.com/nieuwe-vdl-fu...?lang=GBen
Σχετικα βιντεο
http://www.youtube.com/watch?v=F2BilnjQD14
http://www.youtube.com/watch?v=uSBayDoJJLk