Thread Rating:
- 19 Vote(s) - 3.26 Average
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
IrisBus Citelis GNV (2012)
|
panos81
Εγγεγραμμένος
Posts: 537
Joined: 16-11-2009
|
RE: IrisBus Citelis GNV
Τα Renault των Άνω Λιοσίων σίγουρα δεν είναι τα χειρότερα λεωφορεία της Αθήνας. Ούτε έχει τόση σημασία η εθνική ή τοπική καταγωγή ενός ή περισσότερων οδηγών για την κατάσταση ενός στόλου. Η κατάσταση ενός λεωφορείου έγγυται στο οδικό δίκτυο όπου κυκλοφορεί, καθώς και στον χειρισμό και την συντήρηση που αυτό τυγχάνει. Όσο υπάρχουν δρόμοι σαν κι αυτούς που κινούνται αρκετές γραμμές που υπάγονται στο Α/Σ Άνω Λιοσίων, ό,τι λεωφορείο και να φέρουν θα αντιμετωπίσει εν τέλει πρόβλημα. Τα Renault/Irisbus μια χαρά κυκλοφορούν στην Γαλλία, στο Βέλγιο, στην Ισπανία, στην Αγγλία κ.τ.λ. όπου το οδικό δίκτυο είναι σαφώς καλλίτερο από της Ελλάδας και δεν πέφτουν κάθε τρεις και λίγο σε λακκούβες, σαμαράκια κ.τ.λ.
Από την άλλη, ήδη οι Renault/Irisbus έχουν προμηθεύσει έναν σεβαστό αριθμό λεωφορείων στην Ε.ΘΕ.Λ. (295 γκαζιέρες Renault, 285 αν δεν απατώμαι Irisbus πετρελαίου και 121 γκαζιέρες Irisbus) οπότε η επιλογή κάποιου άλλου τύπου ίσως να ήταν ασύμφορη από πλευράς τεχνικής υποτήριξης (ανταλλακτικά, εκπαίδευση μηχανικών κ.τ.λ.). Ο στόλος των 2.200 περίπου λεωφορείων δεν είναι και τόσο μεγάλος ώστε να επιτρέπει μεγάλη πολυτυπία. Η μείωση τύπων και η όσο το δυνατόν μεγαλύτερη ομοιομορφία του στόλου επιβάλλεται για σκοπούς οικονομίας. Και απ' ότι φαίνεται κινούνται προς την κατεύθυνση τριών κατασκευαστών (Mercedes-Benz, Renault/Irisbus, Solaris). Οπότε τότε θα γίνουν μειοψηφία οι "σόμπες" της Volvo.
|
|
30-07-2010, 01:12 PM |
|
Messages In This Thread |
RE: IrisBus Citelis GNV - by panos81 - 30-07-2010, 01:12 PM
|
Users browsing this thread: 3 Guest(s)
|