This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.



Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[kathimerini] Απόρριψη τρίτης προσφυγής για το Ψαθόπυργος -Ρίο

ignatios Offline
VIP User
****



Posts: 55
Joined: 18-10-2015
#1
[kathimerini] Απόρριψη τρίτης προσφυγής για το Ψαθόπυργος -Ρίο
ΕΡΓΟΣΕ  Σε μια ιδιότυπη «ομηρία» από τις συνεχείς προσφυγές βρίσκεται τα τελευταία δύο και πλέον χρόνια ο διαγωνισμός για την ανάθεση του σιδηροδρομικού έργου Ψαθόπυργος - Ρίο, μία από τις τελευταίες εργολαβίες για την ολοκλήρωση του άξονα που θα συνδέσει την Αθήνα με την Πάτρα. Στην τελευταία του συνεδρίαση, το διοικητικό συμβούλιο της ΕΡΓΟΣΕ προχώρησε στην απόρριψη της τρίτης προσφυγής την οποία υπέβαλε η «Πόρτο Καρράς», ενάντια στην ανάθεση του έργου στην ιταλική εταιρεία GD Infrastrutture, η οποία έχει αναδειχθεί σε προσωρινό ανάδοχο, καταθέτοντας υψηλότερο ποσοστό έκπτωσης (45%, έναντι 37% της εταιρείας συμφερόντων οικογένειας Στέγγου).

Με τον τρόπο αυτό, η υπογραφή της σύμβασης με την ιταλική εταιρεία αναμένεται να ολοκληρωθεί σε περίπου ένα μήνα, παράμετρος κρίσιμη, καθώς πλέον είναι ασφυκτικά τα χρονικά περιθώρια, δεδομένου ότι το έργο των 174 εκατ. ευρώ απειλείται με απώλεια της εξασφαλισμένης κοινοτικής χρηματοδότησης ύψους 90 εκατ. ευρώ. Σημειωτέον ότι οι προσφυγές τόσο της πλευράς Στέγγου όσο και της ίδιας της διοίκησης της ΕΡΓΟΣΕ σε πρότερο στάδιο έχουν απορριφθεί τόσο από το Συμβούλιο της Επικρατείας όσο και (δις) από το Ελεγκτικό Συνέδριο, ως αβάσιμες, με αποτέλεσμα να εγείρονται σοβαρά ερωτήματα για τη σκοπιμότητα τέτοιων κινήσεων, πέραν της ηθελημένης καθυστέρησης της ανάθεσης, προκειμένου εν τέλει να ακυρωθεί ο διαγωνισμός ελλείψει χρηματοδότησης.

Υπενθυμίζεται ότι η προσφορά της GD Infrastrutture, η οποία συνεργάζεται στην ελληνική αγορά με τον όμιλο της Μηχανικής, είχε καταθέσει προσφορά η οποία ήταν κατά 13 εκατ. ευρώ φθηνότερη από την αντίστοιχη της «Πόρτο Καρράς». Παρ’ όλα αυτά, το έργο είχε αρχικά κατακυρωθεί στην τελευταία, με την αιτιολογία ότι από τον φάκελο του ιταλικού ομίλου έλειπε μια σφραγίδα που να επιβεβαιώνει τη φορολογική ενημερότητα της εταιρείας. Κάτι τέτοιο όμως ήταν πρακτικά αδύνατον να υφίσταται, καθώς το ιταλικό Δημόσιο δεν εκδίδει χειρόγραφα τέτοιες βεβαιώσεις, παρά μόνο ηλεκτρονικά. Εν τέλει, το Ελεγκτικό Συνέδριο δέχθηκε την επιχειρηματολογία της εταιρείας, υποχρεώνοντας τη διοίκηση της ΕΡΓΟΣΕ να ανατρέψει την αρχική της απόφαση, για να ακολουθήσουν οι προσφυγές Στέγγου. Πάντως, δεν αποκλείεται το «σίριαλ» να έχει και άλλα επεισόδια, καθώς νομικά, η «Πόρτο Καρράς» έχει περιθώριο 10 ημερών προκειμένου να προβεί σε νέα προσφυγή ενάντια στην απόφαση του προχθεσινού Δ.Σ. της ΕΡΓΟΣΕ που απέρριψε την προδικαστική της προσφυγή.
Train is love
Ship is life Tongue
06-07-2017, 02:51 PM
Website Find Reply



Forum Jump:



Users browsing this thread: 1 Guest(s)

Disclaimer
Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Πλοήγηση
Άλλες επιλογές
Mobile Version
RSS Syndication | Cookie Consent Settings
Όροι Χρήσης
Contact Us


Powered By MyBB 1.8.26, © 2002-2024 MyBB Group.
Designed and developed by AlexNik. © 2012-2024