Την πρώτη τους εμφάνιση στην Αθήνα έκαναν στελέχη του ιταλικού σιδηροδρομικού ομίλου Ferrovie Dello Stato, ο οποίος έχει εξαγοράσει το 100% των μετοχών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Σύμφωνα με πληροφορίες, από το μεσημέρι της Πέμπτης βρίσκονται στην Αθήνα δύο στελέχη του ιταλικού ομίλου. Πρόκειται για μία Γενική Διευθύντρια και για την Έσθερ Μαρκόνι, η οποία είναι στέλεχος του τμήματος ανθρωπίνου δυναμικού.
Οι δύο κυρίες πραγματοποίησαν συνάντηση γνωριμίας με τον πρόεδρο, τον διευθύνοντα σύμβουλο αλλά και με τους επικεφαλής των διευθύνσεων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Η συνάντηση, που έγινε στις κεντρικές εγκαταστάσεις της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στην οδό Καρόλου, διήρκησε περίπου 3 ώρες, από τις 14.00 έως τις 17.00 το απόγευμα.
Οι δύο κυρίες έδειξαν ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τους περίπου 700 εργαζομένους της εταιρείας, ζητώντας να μάθουν αναλυτικά τις αρμοδιότητες τους, σε ποιες διευθύνσεις απασχολούνται, αλλά και πόσοι έχουν μεταφερθεί σε άλλους φορείς του δημοσίου με τη διαδικασία των μετατάξεων.
Πρόθεση των Ιταλών είναι να πραγματοποιηθεί αξιολόγηση του προσωπικού, προκειμένου να είναι εφικτή η καλύτερη δυνατή αξιοποίησή του. Οι συναντήσεις που πραγματοποίησαν οι δύο κυρίες στην οδό Καρόλου είχαν και τις δυσκολίες τους, καθώς οι περισσότεροι διευθυντές τμημάτων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ αδυνατούν να μιλήσουν αγγλικά και χρειάστηκε ο Διευθύνων Σύμβουλος, Φίλιππος Τσαλίδης να εκτελεί χρέη διερμηνέα.
Τα δύο στελέχη του ομίλου Ferrovie Dello Stato έδειξαν να μην εντυπωσιάζονται από τις εγκαταστάσεις της εταιρείας στο παλιό κτήριο της οδού Καρόλου, το οποίο η ΤΡΑΙΝΟΣΕ μισθώνει από τον ΟΣΕ με αντίτιμο που αγγίζει τις 15.000 € το μήνα.
Κατά τη διάρκεια της τρίωρης συνάντησης, συζητήθηκε το ενδεχόμενο να εγκατασταθεί η εταιρεία σε άλλο κτήριο, πιο σύγχρονο και με χαμηλότερο ενοίκιο. Σύμφωνα με πληροφορίες, η απόφαση για τη μετεγκατάσταση της εταιρείας είναι ειλημμένη.
Εργαζόμενοι της ΤΡΑΙΝΟΣΕ τόνιζαν στο ΣΚΑΪ πως οι δύο Ιταλίδες ήταν ιδιαίτερα προσιτές και προσγειωμένες.
Η μεταβίβαση των μετοχών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στον όμιλο Ferrovie Dello Stato αναμένεται να ολοκληρωθεί μέσα στο καλοκαίρι. Πρόθεση του ιταλικού ομίλου είναι να πραγματοποιήσει επενδύσεις ύψους 500 εκατομμυρίων ευρώ για την αγορά τροχαίου υλικού νέας τεχνολογίας, το οποίο και θα δρομολογηθεί από το 2019 και μετά, στη νέα, ηλεκτροδοτούμενη γραμμή Αθήνα Θεσσαλονίκη.