This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.



Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Ναυτεμπορική] ΓΑΙΑΟΣΕ: Συρμός απέναντι στους Ιταλούς

AlexNik Offline
Administrator
*******



Posts: 2.071
Joined: 22-08-2009
Post: #1
[Ναυτεμπορική] ΓΑΙΑΟΣΕ: Συρμός απέναντι στους Ιταλούς
Σιδηροδρομική άδεια παίρνει η ΓΑΙΑΟΣΕ, νέα εταιρεία σιδηροδρόμων, μια ημέρα μετά την εξαγορά της ελληνικής εταιρείας σιδηροδρομικών μεταφορών TΡΑΙΝΟΣΕ από τον Οργανισμό Ιταλικών Κρατικών Σιδηροδρόμων FS.

Στελέχη της ΓΑΙΑΟΣΕ χαρακτηρίζουν την κίνηση αυτή ως εναλλακτική λύση, τονίζοντας ότι δεν θα ανταγωνιστούν την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ωστόσο οφείλει το ελληνικό Δημόσιο, αναφέρουν χαρακτηριστικά, να έχει μια σιδηροδρομική άδεια στην κατοχή του για κάθε ενδεχόμενο, σημειώνοντας ότι η εταιρεία, δηλαδή το Δημόσιο, διαθέτει αρκετό τροχαίο υλικό.

Επισημαίνεται ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι ο κύριος σιδηροδρομικός φορέας στην Ελλάδα και παρέχει υπηρεσίες μεταφοράς εμπορευμάτων και επιβατών σε προαστιακό, περιφερειακό, εθνικό και διεθνές επίπεδο, συμπεριλαμβανομένων υπηρεσιών υλικοτεχνικής υποδομής (Logistics). Το 2015 μετέφερε 16 εκατομμύρια άτομα, με 130 εκατομμύρια ευρώ έσοδα και κέρδη ύψους 2,7 εκατ. ευρώ, απολαμβάνοντας από το 2013 οικονομική ισορροπία. Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχει 670 υπαλλήλους, περίπου 1.160 ηλεκτράμαξες και συρμούς σε leasing και θέτει σε κυκλοφορία περίπου 300 τρένα ημερησίως. Η κύρια γραμμή της είναι η Αθήνα - Θεσσαλονίκη.

Τα τρένα της ΓΑΙΑΟΣΕ
Από την πλευρά της η ΓΑΙΑΟΣΕ, ως διαχειριστής και επικαρπωτής του τροχαίου υλικού του ελληνικού Δημοσίου, έχει υπό την εποπτεία της 3.800 συρμούς (μηχανές και βαγόνια), για τα οποία έχει γίνει ταυτοποίηση και τεχνική - ποιοτική αξιολόγηση. Από αυτά, τα 1.160 είναι μισθωμένα στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ενώ τα υπόλοιπα είναι σε ακινησία. Σύμφωνα με τα σχέδια της διοίκησης της ΓΑΙΑΟΣΕ, το 50%-60% των μακράς ακινησίας θα πάει για σκραπ. Πρόκειται συγκεκριμένα να ομαδοποιήσει το τροχαίο υλικό, το οποίο θα φυλάσσεται με πιο σύγχρονες μεθόδους.
Μάλιστα αναμένεται να προσλάβει σύμβουλο, ο οποίος θα γνωστοποιήσει τους βέλτιστους τρόπους διαχείρισής του με τον κατάλληλο προγραμματισμό.

Μισθώσεις
Στη λογική της διοίκησης της εταιρείας είναι η όσο το δυνατόν καλύτερη προετοιμασία, δεδομένου ότι το σιδηροδρομικό περιβάλλον αλλάζει με την ολοκλήρωση των έργων, δηλαδή του βασικού σιδηροδρομικού άξονα.
Για παράδειγμα, επίκειται συμφωνία για μίσθωση 4 μηχανών (2 ηλεκτράμαξες και 2 ντιζελάμαξες) στη Rail Cargo Logistics Goldair για 2 συν 3 χρόνια, η οποία ενδιαφέρεται άμεσα να δραστηριοποιηθεί στις εμπορευματικές μεταφορές.
Σε διαπραγματεύσεις η ΓΑΙΑΟΣΕ βρίσκεται και με την Pearl, εταιρεία η οποία λέγεται ότι έχει δημιουργηθεί από την Cosco, η οποία και αποδέχτηκε την οικονομική προσφορά της εταιρείας. Η προσφορά περιέχει, όχι μόνο τη μίσθωση, αλλά και τη συντήρηση. Γι’ αυτό τον λόγο θα υπογραφεί συμφωνία με την ΕΕΣΣΤΥ για τις συντηρήσεις τροχαίου υλικού των ιδιωτών - πελατών της ΓΑΙΑΟΣΕ.

Ανακατασκευή
Τέλος, έχει διαπιστωθεί ότι 40 ντιζελομηχανές Ad TRANZ χρήζουν άμεσης ανακατασκευής. Η νέα διοίκηση της ΕΕΣΣΤΥ έφτιαξε 10 από αυτές και η διοίκηση της ΓΑΙΑΟΣΕ βρίσκεται σε συνεννόηση να ανακατασκευαστούν οι υπόλοιπες, ενώ κάποιες μάλλον θα μετατραπούν σε αμιγώς ηλεκτρικές. Η ίδια σκέψη υπάρχει και για κάποια rail bus, τα οποία θα μετατραπούν σε ηλεκτροκίνητα.
Επίσης θα ανακατασκευαστούν οι 6 πρώτες ηλεκτράμαξες της SIEMENS, καθώς και οι DESIRO οι οποίες έχουν υποστεί εκτεταμένες ζημιές. Γενικότερα η ΓΑΙΑΟΣΕ έχει σχεδιάσει ένα φιλόδοξο πρόγραμμα ανακατασκευής του τροχαίου υλικού συνολικά περί τα 40-45 εκατ. ευρώ στο βάθος πενταετίας, κάτι το οποίο είναι σημαντικό, όχι μόνο για την ΕΕΣΣΤΥ αλλά για τη βελτίωση του ίδιου του τροχαίου υλικού και συνεπώς τη βελτίωση των εγχώριων σιδηροδρομικών υπηρεσιών. Στόχος της ΓΑΙΑΟΣΕ είναι έπειτα από τρία χρόνια το υπάρχον τροχαίο υλικό να είναι σε αντίστοιχο επίπεδο του μέσου όρου των αναπτυγμένων ευρωπαϊκών κρατών.
20-01-2017, 07:45 PM
Website Find Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)

Disclaimer
Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Πλοήγηση
Άλλες επιλογές
Mobile Version
RSS Syndication | Cookie Consent Settings
Όροι Χρήσης
Contact Us


Powered By MyBB 1.8.21, © 2002-2020 MyBB Group.
Designed and developed by AlexNik. © 2012-2020