This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.



Thread Rating:
  • 2 Vote(s) - 2 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Avherald.com] Συντριβή αεροσκάφους Α320 της Germanwings

Paul Offline
Administrator
*******



Posts: 1.178
Joined: 12-11-2009
#1
[Avherald.com] Συντριβή αεροσκάφους Α320 της Germanwings
Ένα Airbus A320-200 της Germanwings με registration D-AIPX που εκτελούσε την πτήση 4U-9525 απο την Βαρκελώνη στο Ντισελντορφ της Γερμανίας με 144 επιβάτες και 6 άτομα πλήρωμα, βρισκόταν εν πτήσει στα 38.000 πόδια περίπου 30 μίλια νοτιοανατολικά της Μασσαλίας όταν το αεροσκάφος άρχισε μια απότομη πτώση. Η επαφή του ραντάρ με το αεροσκάφος χάθηκε στα 6800 πόδια περίπου στις 10:45 τοπική ώρα (09:45Z) περίπου 12 μίλια νοτιοδυτικά της Barcelonnette στις Άλπεις και 75 μίλια βοριοδυτικά της Μασσαλίας.

Η Γαλλική αστυνομία ενημέρωσε πως 2 ελικόπτερα εντόπισαν τα συντρίμια του αεροσκάφους στο έδαφος μεταξύ της περιοχής Prads-Haute-Bleone και της Barcelonnette σε υψόμετρο 2700 μέτρων (8800 πόδια), πείπου στην μέση της διαδρομής ανάμεσα στις δύο πόλεις που ορθώνεται η μια οροσειρά που φτάνει τα 8900 πόδια.

Ο πρόεδρος της Γαλλίας Φρανσουά Ολάντ δήλωσε ότι δυστυχώς μάλλον είναι δύσκολο να υπάρχουν επιζώντες ενώ το σημείο συντριβής είναι πολύ δύσκολα προσβάσιμο και προς το παρόν επιχειρήσεις γίνονται μόνο εκ του αέρος. Η υπηρεσία πολιτικής αεροπορίας της Γαλλίας λέει πως το πλήρωμα επικοινώνησε κάνοντας κλήση έκτακτης ανάγκης λίγο πριν το αεροσκάφος εξαφανιστεί απο τα ραντάρ.

Η Lufthansa, της οποίας η Germanwings είναι θυγατρική, δηλώνει πως δεν γνωρίζουν ακόμα τι συνέβη στην πτήση 4U-9525.

Τα δεδομένα των ραντάρ δείχνουν οτι το αεροσκάφος είχε φτάσει στο ύψος πτήσης FL380 (38000 πόδια) περίπου 3 λεπτά πριν αρχίσει να χάνει ύψος φτάνοντας μέσα σε 8 λεπτά στο FL110 (με μέσο ρυθμό καθόδου των 3375 ποδιών ανα λεπτό fpm). Το αεροσκάφος φαίνεται να ισορρόπησε στα 6800 πόδια για περίπου ένα λεπτό με πορεία 26 μοίρες (ΒΔ), αλλά η οροσειρά φτάνει τα 8900 πόδια περίπου 1μίλι απο την τελευταία θέση που εντοπίστηκε το αεροσκάφος.

[Image: D-AIPX-Germanwings-Airbus-A320-200_Plane...572655.jpg]
Φωτογραφία: Planespotters.net
Το Α320 ήταν 24 ετών και ανήκε στην Lufthansa απο το 1991

Απο την Aviation Herald για το mesametaforas.gr
Paul
Giving is the best communication... γιατί μαζί μπορούμε να κάνουμε πολύ περισσότερα

(This post was last modified: 24-03-2015, 04:31 PM by Paul.)
24-03-2015, 04:04 PM
Find Reply
Nikolas A. Offline
Super Moderator
******



Posts: 2.207
Joined: 18-06-2011
#2
[In.gr]Βουτιά θανάτου επί 8 λεπτά για το αεροπλάνο της G-wings
Μασσαλία, Γαλλία

Βουτιά θανάτου επί οκτώ λεπτά πραγματοποιούσε το αεροσκάφος της Germanwings που συνετρίβη στις γαλλικές Άλπεις, με αποτέλεσμα να σκοτωθούν 150 άτομα.

Δύο βρέφη, 16 μαθητές από τη Γερμανία και δύο συνοδοί δάσκαλοι είναι ανάμεσα στα θύματα.

Σύμφωνα με την γερμανική αεροπορική εταιρεία, θυγατρική της Lufthansa, στο αεροσκάφος που εκτελούσε το δρομολόγιο Βαρκελώνη - Ντύσελντορφ βρίσκονταν 144 επιβάτες και έξι μέλη του πληρώματος.

Συντρίμμια του εντοπίστηκαν στο Ντιν-λε-Μπεν, στις γαλλικές Άλπεις, σε ύψος 2.000 μέτρων, σε μία περιοχή όπου η πρόσβαση είναι δύσκολη.

Σύμφωνα με το υπουργείο Εσωτερικών της Γαλλίας, βρέθηκε το μαύρο κουτί του αεροσκάφους, το οποίο αναμένεται να δώσει απαντήσεις για τα αίτια του δυστυχήματος.

Ο γάλλος πρωθυπουργός Μανουέλ Βαλς ανακοίνωσε ότι ένα ελικόπτερο κατάφερε να προσγειωθεί κοντά στο σημείο όπου συνετρίβη το αεροσκάφος, αλλά ότι δεν βρέθηκε κανένας επιζών.

«Σε αυτό το στάδιο δεν μπορεί να αποκλειστεί κανένα ενδεχόμενο» σχετικά με τα αίτια της συντριβής, δήλωσε ο Βαλς μιλώντας στην γαλλική Εθνοσυνέλευση, όπου τηρήθηκε ενός λεπτού σιγή για την τραγωδία. Δικαστική έρευνα έχει ήδη ξεκινήσει σχετικά με το δυστύχημα.

Ο δήμαρχος της πόλης Χάλτερν αμ Ζέε στη Γερμανία επιβεβαίωσε ότι στο αεροσκάφος επέβαιναν 16 μαθητές και δύο καθηγητές σχολείου της περιοχής, οι οποίοι επέστρεφαν από σχολική εκδρομή στην Ισπανία.

Το σχολείο Γιόζεφ-Κένινγκ έκλεισε και οι καθηγητές έστειλαν τους μαθητές στα σπίτια τους.

Η ισπανική κυβέρνηση εκτιμά ότι 45 Ισπανοί επέβαιναν στο αεροσκάφος, ενώ η πλειοψηφία των επιβατών ήταν γερμανοί πολίτες. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με την Germanwings, 67 Γερμανοί είναι ανάμεσα στα θύματα. Η εταιρεία τονίζει ότι ο αριθμός αυτός μπορεί να αλλάξει.

Ανάμεσα στους νεκρούς βρίσκονται και τούρκοι πολίτες. Ο βασιλιάς της Ισπανίας εξέφρασε τα συλλυπητήριά του στην Τουρκία, ενώ το τηλεοπτικό δίκτυο της Καταλονίας 24 ώρες αναφέρει ότι στη λίστα των επιβατών υπάρχουν 39 τούρκικα ονόματα, χωρίς να είναι γνωστό εάν όλα ανήκουν σε τούρκους πολίτες.

Όπως είπε ο γάλλος πρόεδρος Φρανσουά Ολάντ, φαίνεται ότι στο αεροπλάνο δεν επέβαιναν Γάλλοι.

Στις γαλλικές Άλπεις, κοντά στο σημείο της συντριβής, βρίσκονται 210 αστυνομικοί, ανάμεσά τους και ομάδα εκπαιδευμένων στις αναρριχήσεις αστυνομικών. Άλλοι 350 αξιωματικοί θα μεταβούν στο σημείο.

Σε συνέντευξη Τύπου, ο εκπρόσωπος της Germanwings Τόμας Βίνκελμαν μίλησε για το πώς εξελίχθηκε η τραγωδία: Το αεροπλάνο έφυγε από την Βαρκελώνη στις 10:01 το πρωί (τοπική ώρα) με προορισμό το Ντύσελντορφ.

«Στις 10:47 σταμάτησε το ταξίδι του και το ύψος στο οποίο βρισκόταν και ξεκίνησε μία καθοδική πορεία. Η πορεία αυτή διήρκεσε συνολικά οκτώ λεπτά. Η επικοινωνία ανάμεσα στο αεροπλάνο και στο γαλλικό πύργο ελέγχου σταμάτησε στις 10:53. Το αεροπλάνο τότε συνετρίβη» είπε ο εκπρόσωπος.

Φαίνεται πως μέσα σε λίγα λεπτά το αεροσκάφος έπεσε από τα 38.000 στα 6.000 πόδια. Τη στιγμή που διεκόπη η επικοινωνία, το αεροσκάφος βρισκόταν στα 6.000 πόδια.

«Δεν έχουμε καμία ξεκάθαρη ένδειξη γιατί ξεκίνησε η κάθοδος» είπε ο εκπρόσωπος της εταιρείας, τονίζοντας ότι είναι πολύ σημαντικό να μην ξεκινήσει μία διαδικασία φημολογίας. «Πρέπει να βρούμε τι ακριβώς συνέβη το συντομότερο δυνατόν» είπε.

Σύγχυση επικρατεί σχετικά με το εάν το αεροσκάφος εξέπεμψε σήμα κινδύνου. Αρχικά, ο υφυπουργός Μεταφορών της Γαλλίας είπε ότι οι πιλότοι είχαν εκπέμψει σήμα κινδύνου, κάτι που διέψευσε αργότερα η γαλλική Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας, η οποία είπε ότι η πτώση ύψους του αεροσκάφους και το γεγονός ότι χάθηκε η επικοινωνία έκαναν τον πύργο ελέγχου να θέσει το αεροσκάφος σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης.

«Έρχονται και σε εμάς αντιφατικές πληροφορίες σχετικά με αυτό το θέμα από τους ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας και δεν είμαστε βέβαιοι εάν το αεροπλάνο εξέπεμψε όντως σήμα κινδύνου» είπε ο Τ. Βίκελμαν.

Ο εκπρόσωπος της Germanwings είπε ότι ο τελευταίος έλεγχος ρουτίνας του αεροσκάφους έγινε χθες, Δευτέρα, στο Ντύσελντορφ, ενώ πλήρης έλεγχος του αεροπλάνου είχε γίνει το καλοκαίρι του 2013.

Πρόσθεσε ότι ο πιλότος είχε δέκα χρόνια εμπειρίας με αεροσκάφη της Germanwings και της Lufthansa και περισσότερες από 6.000 ώρες πτήσεων με αεροσκάφη τύπου Airbus.

Εξέφρασε τα συλλυπητήριά του στις οικογένειες των θυμάτων και είπε ότι από σεβασμό σε αυτές δεν θα δοθεί άμεσα στη δημοσιότητα η λίστα επιβατών.

Το αεροσκάφος είχε παραδοθεί στη Lufthansa το 1991.

Στο σημείο της συντριβής μεταβαίνει ομάδα εμπειρογνωμόνων της Lufthansa, της Germanwings και της Airbus.

Παράλληλα, αξιωματούχοι από τη Γαλλία και τη Γερμανία σπεύδουν στο σημείο. Ήδη στην περιοχή έχει φτάσει ο γάλλος υπουργός Εσωτερικών, Μπερνάρ Καζνέβ. Την Τετάρτη θα μεταβεί στο σημείο και η γερμανίδα καγκελάριος Άνγκελα Μέρκελ.

Η γαλλική αστυνομία ανακοίνωσε ότι θα χρειαστούν κάποιες ημέρες πριν ανασυρθούν όλες οι σοροί. Μετεωρολόγος ανέφερε ότι οι καιρικές συνθήκες στην περιοχή θα χειροτερεύσουν μέσα στις επόμενες ώρες.

Η πτήση 4U9525, απογειώθηκε, σύμφωνα με την ισπανική AENA, στις 08:55 από το αεροδρόμιο της Βαρκελώνης με 144 επιβάτες και 6μελές πλήρωμα.

Στις 10:45 έφτασε σε ύψος 38.000 ποδιών και μόλις ένα ή δύο λεπτά αργότερα ξεκίνησε η καθοδική πορεία του αεροσκάφους. H επαφή με το αεροσκάφος χάθηκε ενώ πετούσε βορειοανατολικά της Ντιν και συνετρίβη κοντά στην περιοχή Μπαρσελονέτ, στις γαλλικές Άλπεις (σε μικρή απόσταση από τα σύνορα με την Ιταλία).

Ο Λευκός Οίκος ανακοίνωσε ότι αμερικανοί αξιωματούχοι βρίσκονται σε επαφή με γάλλους, γερμανούς και ισπανούς αξιωματούχους, προκειμένου να προσφέρουν βοήθεια.

Σε ανακοίνωσή της, η εκπρόσωπος του Εθνικού Συμβουλίου Ασφαλείας των ΗΠΑ, Μπερναντέν Μιχάν, δήλωσε ότι δεν υπάρχουν ενδείξεις ότι η συντριβή του αεροσκάφους είναι αποτέλεσμα τρομοκρατικής ενέργειας.

Το Στέιτ Ντιμπάρτμεντ ανακοίνωσε ότι εξετάζει εάν στο αεροσκάφος βρίσκονταν αμερικανοί πολίτες.

Αγγελική Στελλάκη
24-03-2015, 08:44 PM
Find Reply
Nikolas A. Offline
Super Moderator
******



Posts: 2.207
Joined: 18-06-2011
#3
[In.gr] Δεδομένα και σενάρια
Μασσαλία
Η πτήση 4U9525 της Germanwings είχε ξεκινήσει την Τρίτη από τη Βαρκελώνη για το Ντύσελντορφ αλλά έγινε η πρώτη τραγωδία για την εταιρεία χαμηλού κόστους μέσα σε ένα πέπλο μυστηρίου: Οι χειριστές δεν έστειλαν κανένα σήμα κινδύνου στα οκτώ λεπτά που το αεροσκάφος έπεφτε μέχρι να συντριβεί στις γαλλικές Άλπεις, στοιχίζοντας τη ζωή σε όλους τους 150 επιβαίνοντες. Όσο η έρευνα προσπαθεί να ρίξει φως στις συνθήκες της τραγωδίας, την οποία η εταιρεία χαρακτηρίζει «ανεξήγητη», τα σενάρια για τα πιθανά αίτια οργιάζουν.

Το αεροσκάφος ήταν ένα Airbus A320 που εκτελούσε κανονικά το δρομολόγιο Ντύσελντορφ-Βαρκελώνη-Ντύσελντορφ. Είχε αρχικά προσγειωθεί στη Βαρκελώνη στις 08:57 και ξεκίνησε την δεύτερη πτήση της ημέρας στις 10:01 απογειωνόμενο ξανά για το Ντύσελντορφ.

Στο αεροσκάφος επέβαιναν τα 6 μέλη του πληρώματος και 144 επιβάτες. Βάσει των τελευταίων, διορθωμένων, αναφορών από την Germanwings, η πλειονότητά τους (72) ήταν Γερμανοί, στη συνέχεια Ισπανοί (35) ενώ επέβαιναν και υπήκοοι Βρετανίας, Τουρκίας, ΗΠΑ, Αυστραλίας, Δανίας, Ολλανδίας, Βελγίου, Ισραήλ, Καζακστάν και Ιαπωνίας.

Πετώντας βορειοανατολικά, το αεροσκάφος είχε φτάσει στο σύνηθες ύψος του των 38.000 ποδιών στις 10:45.

Ένα λεπτό αργότερα το αεροσκάφος ξεκίνησε να χάνει απότομα ύψος, σύμφωνα με τις μέχρι τώρα πληροφορίες που υπάρχουν. Έπεφτε για οκτώ λεπτά και τελικά, σύμφωνα με την εταιρεία, συνετρίβη στις 10:53.

Η γαλλική Monde υποστηρίζει πως επειδή η επαφή από το έδαφος είχε χαθεί ήδη στις 10:30, στο ενδιάμεσο απογειώθηκε ένα Mirage της γαλλικής πολεμικής αεροπορίας το οποίο όμως έφτασε στην περιοχή μετά τη συντριβή.

Το σήμα κινδύνου δεν εξεπέμπη από το ίδιο το αεροσκάφος, αλλά, όπως διευκρινίστηκε αργότερα, από τις υπηρεσίες εδάφους που διαπίστωσαν πως υπήρχε πρόβλημα.

Στις 11:30 ειδοποιείται ο πύργος ελέγχου στο Ντύσελντορφ. Το αεροσκάφος θα προσγειωνόταν στις 11:55.

Ο τελευταίος, σύντομος τεχνικός έλεγχος του αεροσκάφους είχε γίνει τη Δευτέρα. Το αεροσκάφος «δεν είχε τεχνικά προβλήματα», σύμφωνα με τα όσα είπε ο διευθύνων σύμβουλος της μητρικής εταιρείας, Κάρστεν Σπορ, χαρακτηρίζοντας το δυστύχημα ανεξήγητο.

Το αεροσκάφος είχε κάνει την παρθενική του πτήση το Νοέμβριο του 1990, με την Lufthansa, όμως ήταν εξοπλισμένο με σύγχρονα συστήματα, σύμφωνα με την Germanwings. H σειρά Α320 θεωρείται ακόμη αρκετά αξιόπιστη, και μάλιστα κατά τη διάρκεια της συντήρησης αντικαθίστανται εξαρτήματα στο αεροπλάνο -οπότε σημαντικό μέρος του εξοπλισμού του ήταν νεότερο του 1990.

Το κεντρικό μυστήριο είναι γιατί οι πιλότοι δεν εξέπεμψαν σήμα κινδύνου. Είχαν τουλάχιστον οκτώ λεπτά μέχρι τη συντριβή για να ειδοποιήσουν, ενώ κατά κανόνα έχουν τέσσερα λεπτά να βάλουν τις μάσκες οξυγόνου. Φως σε αυτό ίσως ρίξει το πρώτο μαύρο κουτί που ανασύρθηκε, ο καταγραφέας των συνομιλιών στο πιλοτήριο.

Το ενδεχόμενο τρομοκρατικής ενέργειας δεν θεωρείται το πιθανότερο, στην παρούσα τουλάχιστον φάση. Μέχρι στιγμής δεν υπάρχει κανένα στοιχείο που να δείχνει προς αυτήν την κατεύθυνση σύμφωνα με τα υπουργεία Εσωτερικών Γαλλίας και Γερμανίας. Με αυτό συνάδουν και οι αυτόπτες μαρτυρίες, που επίσης μιλούν για πτώση του αεροσκάφους και όχι έκρηξή του στον αέρα.

Ελλείψει στοιχείων, το ενδεχόμενο που συζητείτο αρκετά στα ΜΜΕ είναι πως οι πιλότοι έχασαν τις αισθήσεις τους εξαιτίας μείωσης της πίεσης ή οξυγόνου (που επίσης συνάδει με το ότι το αεροσκάφος δεν διαλύθηκε στον αέρα). Η ταχύτητα της πτώσης επίσης δεν συνάδει με έκρηξη από απότομη αποσυμπίεση.

Ο καιρός δεν θεωρείται πιθανό αίτιο, καθώς οι καιρικές συνθήκες που επικρατούσαν δεν ήταν επικίνδυνες.

Πρόσφατα παρόμοιο αεροσκάφος (A321) της Lufthansa είχε αντιμετωπίσει πρόβλημα κατά τη διάρκεια της πτήσης, ανάλογο του οποίου μπορεί να ευθύνεται για το δυστύχημα στις Άλπεις.

Σε πτήση του περασμένου Νοεμβρίου, όπως αναφέρει το Spiegel, οι αισθητήρες του αεροσκάφους είχαν παγώσει και έδιναν λανθασμένα στοιχεία στα αυτόματα συστήματα, τα οποία στη συνέχεια «εξανάγκασαν» το αεροσκάφος σε κάθοδο. Οι χειριστές, σύμφωνα με το περιοδικό, κατάφεραν να παρακάμψουν τη διαδικασία μόνο αφού απενεργοποίησαν τα συστήματα και μπόρεσαν χειροκίνητα να αλλάξουν την πορεία του αεροσκάφους.

Επιμέλεια: Β.Ψυχογιός
25-03-2015, 04:57 PM
Find Reply
Nikolas A. Offline
Super Moderator
******



Posts: 2.207
Joined: 18-06-2011
#4
RE: [Avherald.com] Συντριβή αεροσκάφους Α320 της Germanwings
Μασσαλία
Ανεπιβεβαίωτες αναφορές στα διεθνή ΜΜΕ περιπλέκουν την εικόνα γύρω από την εικόνα του δυστυχήματος της Germanwings: Οι New York Times υποστηρίζουν, επικαλούμενοι πηγές στην έρευνα, πως ένας από τους πιλότους είχε κλειδωθεί έξω από το πιλοτήριο την ώρα της καθόδου.

Δεν είναι σαφές εάν ήταν ο κυβερνήτης ή ο συγκυβερνήτης είχε μείνει εκτός πιλοτηρίου και γιατί ο πιλότος που ήταν εντός δεν ανταποκρινόταν. Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία, ο κυβερνήτης είχε πάνω από δέκα χρόνια εμπειρία, αλλά ο συγκυβερνήτης είχε 630 ώρες πτήσης και εργαζόταν από το 2013.

Την αναφορά για πως μόνο ένας βρισκόταν στο πιλοτήριο, ανάλογη της οποίας κάνει και το Γαλλικό Πρακτορείο Ειδήσεων, δεν έχουν επιβεβαιώσει επίσημες πηγές ή η αεροπορική. Παράλληλα, την Πέμπτη αναμένεται η άφιξη συγγενών των επιβαινόντων σε σημείο κοντά στην περιοχή των ερευνών στις γαλλικές Άλπεις, οι οποίες και προμηνύονται χρονοβόρες. Κάποιες σοροί έχουν ήδη περισυλλεχθεί, σύμφωνα με τα γαλλικά ΜΜΕ.

Το πρώτο μαύρο κουτί, ο καταγραφέας των συνομιλιών στο πιλοτήριο, είχε μεταφερθεί στο Παρίσι και, παρά τις ζημιές που υπέστη, το περιεχόμενό του αναλύθηκε. Σύχγυση είχε δημιουργηθεί γύρω από το δεύτερο κουτί, τον καταγραφέα στοιχείων πτήσης, το οποίο (όπως τελικά διευκρινίστηκε) ακόμη αναζητείται και έχει βρεθεί μόνο το περίβλημά του.

Επισήμως, ελάχιστα έχουν γίνει γνωστά από τα όσα προκύπτουν από τον καταγραφέα συνομιλιών στο πιλοτήριο. Οι γαλλικές αρχές που χειρίζονται την έρευνα έχουν περιοριστεί στο ότι ακούγονται μόνο ομιλίες και ήχοι από το πιλοτήριο οι οποίοι ακόμη εξετάζονται και θα υπάρξουν επίσημες ανακοινώσεις με τα πρώτα στοιχεία.

Οι New York Times επικαλούνται την Πέμπτη πηγές κοντά στην έρευνα, σύμφωνα με τις οποίες τα όσα ακούγονται δείχνουν πως την ώρα της πτώσης στο πιλοτήριο βρισκόταν μόνο ο ένας από τους δύο πιλότους, ενώ ο δεύτερος προσπαθούσε μάταια να ανοίξει την πόρτα για να μπει.

Στην αρχή της πτήσης, υποστηρίζεται, οι συνομιλίες των πιλότων είναι «πολύ ψύχραιμες» αλλά σε κάποιο σημείο φαίνεται ότι ο ένας από τους δύο βγαίνει από το πιλοτήριο. Όταν προσπαθεί να επιστρέψει, «χτυπά ελαφρά την πόρτα, αλλά δεν παίρνει απάντηση».

«Στη συνέχεια χτυπά πιο δυνατά, και πάλι δεν παίρνει απάντηση. Ακούγεται να προσπαθεί να σπρώξει την πόρτα σαν να θέλει την σπάσει, αλλά ποτέ δεν ακούγεται απάντηση»
από μέσα, υποστηρίζουν οι ΝΥΤ.

Αξίζει να σημειωθεί ότι οι ΝΥΤ επικαλούνται στρατιωτικό αξιωματούχο. Τις έρευνες έχει αναλάβει η γαλλική υπηρεσία έρευνα αεροπορικών δυστυχημάτων (BEA), που είναι πολιτική υπηρεσία.
26-03-2015, 11:17 AM
Find Reply
Nikolas A. Offline
Super Moderator
******



Posts: 2.207
Joined: 18-06-2011
#5
[In.gr] Βρεθηκε το δεύτερο μαύρο κουτί
Μασσαλία, Γαλλία
Βρέθηκε το δεύτερο μαύρο κουτί της μοιραίας πτήσης της Germanwings, σύμφωνα με ανακοίνωση του εισαγγελέα της Μασσαλίας.

Οι ερευνητές ελπίζουν ότι το δεύτερο μαύρο κουτί, το οποίο περιέχει δεδομένα της πτήσης, θα δώσει περισσότερες πληροφορίες για το τι ακριβώς συνέβη πριν από τη συντριβή του αεροσκάφους.

Το πρώτο μαύρο κουτί είχε βρεθεί λίγο μετά την τραγωδία στις γαλλικές Άλπεις, στην οποία έχασαν τη ζωή τους 150 άτομα.

Αρχικά, πληροφορίες ήθελαν να έχει βρεθεί και το δεύτερο μαύρο κουτί, αλλά κατεστραμμένο. Ωστόσο, αργότερα, οι Αρχές διέψευσαν τις πληροφορίες αυτές, λέγοντας ότι το μαύρο κουτί δεν είχε βρεθεί.

Ο εισαγγελέας της Μασσαλίας αναμένεται να δώσει συνέντευξη Τύπου αργότερα την Πέμπτη σχετικά με τα νέα ευρήματα. Τις πληροφορίες για την εύρεση του δεύτερου μαύρου κουτιού επιβεβαίωσε η γαλλική χωροφυλακή.

Το δεύτερο μαύρο κουτί βρέθηκε μετά από εννέα ημέρες ερευνών.

Οι πληροφορίες από το πρώτο μαύρο κουτί είχαν δείξει ότι ο συγκυβερνήτης είχε ρίξει εσκεμμένα το αεροπλάνο στις γαλλικές Άλπεις.

Σχεδόν ταυτόχρονα με την ανακοίνωση του εισαγγελέα της Μασσαλίας, το γραφείο του γερμανού εισαγγελέα ανακοίνωσε ότι τα δεδομένα από το τάμπλετ του συγκυβερνήτη του αεροπλάνου, Αντρέας Λούμπιτς, έδειξαν ότι είχε ψάξει στο Διαδίκτυο για μεθόδους αυτοκτονίας, καθώς και για τις ρυθμίσεις ασφαλείας της πόρτας του πιλοτηρίου.

Συγκεκριμένα, αναφέρεται ότι ανάμεσα στις 16 και στις 23 Μαρτίου -μέχρι και μία ημέρα πριν από το δυστύχημα-, ο Αντρέας Λούμπιτς είχε αναζητήσει πληροφορίες πάνω σε τρόπους να αυτοκτονήσει κανείς.

«Σε τουλάχιστον μία ημέρα, το συγκεκριμένο άτομο είχε πραγματοποιήσει αναζήτηση σχετικά με τις πόρτες του πιλοτηρίου και τις ρυθμίσεις ασφαλείας του» αναφέρει η ανακοίνωση.
02-04-2015, 11:59 PM
Find Reply



Forum Jump:



Users browsing this thread: 1 Guest(s)

Disclaimer
Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Πλοήγηση
Άλλες επιλογές
Mobile Version
RSS Syndication | Cookie Consent Settings
Όροι Χρήσης
Contact Us


Powered By MyBB 1.8.26, © 2002-2024 MyBB Group.
Designed and developed by AlexNik. © 2012-2024