This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.



Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Capital.gr] Νέες business σχεδιάζει η Rosco

AlexNik Offline
Administrator
*******



Posts: 2.097
Joined: 22-08-2009
#1
[Capital.gr] Νέες business σχεδιάζει η Rosco
ΟΣΕ  Του Δημήτρη Δελεβέγκου

Στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος της γαλλικής Alstom, της γερμανικής Siemens και της ρωσικής RZD βρίσκεται η ελληνική εταιρεία συντήρησης σιδηροδρομικού τροχαίου υλικού (ΕΕΣΣΤΥ) ή Rosco (rolling stock operating company). Η υπό αποκρατικοποίηση ΕΕΣΣΤΥ, που ιδρύθηκε τον Ιούλιο του 2013 και τέθηκε σε λειτουργία τον περασμένο Σεπτέμβριο, αναπτύσσει ουσιαστικά βιομηχανική δραστηριότητα. Στο εργοστάσιό της στην Λεύκα του Πειραιά πραγματοποιείται η συντήρηση και η ανακατασκευή φορτάμαξων, με το τροχαίο υλικό του ΟΣΕ να αποτελείται από περίπου 4.500 κομμάτια κινητήριο και ελκόμενου στόλου από τα οποία τα 2.500 χρησιμοποιεί η ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Η εταιρεία απασχολεί σήμερα 525 εργαζόμενους, αριθμός που αναμένεται να αυξηθεί, κυρίως μετά την ολοκλήρωση της ιδιωτικοποίησης, με τη διοίκηση της ΕΕΣΣΤΥ να προβλέπει ότι το 2014 θα εμφανίσει κέρδη. Κατά τον περασμένο Δεκέμβριο, η εταιρεία οργάνωσε την ιδιαίτερα δύσκολη, σε διεθνές επίπεδο, επιχείρηση ανάσυρσης της μηχανής της επιβατικής αμαξοστοιχίας που λόγω σύγκρουσης με αγελάδες εκτροχιάστηκε στην περιοχή του Ασωπού.

«Η μηχανή είναι βάρους 80 τόνων και η αξία της υπολογίζεται στα 5 εκατομμύρια ευρώ. Δημιουργήσαμε μία ειδική γεραναφόρα κατασκευή για να ανασύρουμε και να μεταφέρουμε τη μηχανή, η οποία με μικρής κλίμακας ανακατασκευή θα τεθεί ξανά στην κυκλοφορία. Η επιχείρηση αυτή υπήρξε ιδιαίτερα σύνθετη και έχει προκαλέσει το ενδιαφέρον του National Geographic, το οποίο προετοιμάζει ειδικό αφιέρωμα» σημειώνει στο Capital.gr ο διευθύνων σύμβουλος της ΕΕΣΣΤΥ Στέφανος Αγιάσογλου.

Νέες δουλειές

Το Δημόσιο, που αποτελεί τον ιδιοκτήτη του τροχαίου υλικού, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ο ΟΣΕ αποτελούν τους πελάτες της εταιρείας συντήρησης σιδηροδρομικού τροχαίου υλικού. Σε αυτούς επιδιώκει να προσθέσει η ΕΕΣΣΤΥ, το Τραμ και το μετρό (ανάληψη βαριάς συντήρησης), αλλά και χώρες των Βαλκανίων, καθώς αποτελεί την μοναδική εταιρεία (στην περιοχή των Βαλκανίων) που διαθέτει την ευρωπαϊκή διαπίστευση ecm για την επισκευή φορταμαξών.

Επίσης, η ΕΕΣΣΤΥ δημιουργεί σε συνεργασία με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και το υπουργείο Τουρισμού «πακέτα» σιδηροδρομικής κρουαζιέρας, διάρκειας έως τριών ημερών, στην Πελοπόννησο, τους Δελφούς, το Βόλο και την Καλαμπάκα, πρόγραμμα που θα «τρέξει» πιλοτικά κατά τη φετινή σεζόν.

Ταυτόχρονα, η αύξηση των εμπορικών αμαξοστοιχιών από τον Πειραιά λόγω της Cosco και της συνεργασίας της ΤΡΑΙΝΟΣΕ με το ΣΕΒ αυξάνει το αντικείμενο για την ΕΕΣΣΤΥ, ενώ ο στόχος προβλέπει την πραγματοποίηση 20 εμπορικών δρομολογίων ανά ημέρα. Η μετατροπή του Πειραιά σε διεθνές διαμετακομιστικό κέντρο σε συνδυασμό με τις σοβαρές προοπτικές της ΕΕΣΣΤΥ, έχει εντείνει το ενδιαφέρον της κοινοπραξίας της ρωσικής RZD με τη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, της γαλλικής Alstom με την Demco του ομίλου Κοπελούζου και της γερμανικής Siemens.

Οι Κινέζοι που θα μπορούσαν να επιτύγχουν σημαντικές οικονομίες κλίμακας, αποκτώντας την πρώην τεχνική βάση του ΟΣΕ (δραστηριοποιούνται ήδη στον Πειραιά μέσω της Cosco), δεν έχουν υποβάλει προσφορά. Έτσι, η μοναδική δυνατότητα που διαθέτουν, με τα υφιστάμενα δεδομένα, είναι να συμμετέχουν ως χρηματοδότες στη διεκδίκηση της εταιρείας.
23-04-2014, 05:18 PM
Website Find Reply



Forum Jump:



Users browsing this thread: 1 Guest(s)

Disclaimer
Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Πλοήγηση
Άλλες επιλογές
Mobile Version
RSS Syndication | Cookie Consent Settings
Όροι Χρήσης
Contact Us


Powered By MyBB 1.8.26, © 2002-2024 MyBB Group.
Designed and developed by AlexNik. © 2012-2024