This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.



Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Ημερησία] «Απογειώθηκε» κατά 35% η γραμμή Αθήνα - Θεσσαλονίκη

AlexNik Offline
Administrator
*******



Posts: 2.097
Joined: 22-08-2009
#1
[Ημερησία] «Απογειώθηκε» κατά 35% η γραμμή Αθήνα - Θεσσαλονίκη
ΤΡΑΙΝΟΣΕ  Στον τομέα των επιβατικών μεταφορών το μερίδιο των σιδηροδρομικών μετακινήσεων στον άξονα Αθήνα - Θεσσαλονίκη έφτασε στο 35%, λόγω και της αύξησης της τιμής της βενζίνης και των διοδίων.
Για «απογείωση» της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, εφόσον εισέλθει σ' αυτήν ένας σωστός επενδυτής, έκανε λόγο, χθες, από τη Θεσσαλονίκη, ο πρόεδρος της, Αθανάσιος Ζηλιασκόπουλος, αποκαλύπτοντας πως στον τομέα των επιβατικών μεταφορών το μερίδιο των σιδηροδρομικών μετακινήσεων στον άξονα Αθήνα - Θεσσαλονίκη έφτασε στο 35%, λόγω και της αύξησης της τιμής της βενζίνης και των διοδίων.

Ο κ. Ζηλιασκόπουλος επισήμανε πως τον επόμενο μήνα ξεκινά η υλοποίηση της συμφωνίας μεταξύ Hewlett Packard, Cosco και ΤΡΑΙΝΟΣΕ, που προβλέπει πως τα προϊόντα της πρώτης από το λιμάνι του Πειραιά θα προωθούνται σιδηροδρομικά στην Τσεχία.

«Μπαίνουμε έτσι στις παγκόσμιες εφοδιαστικές αλυσίδες», είπε, υπογραμμίζοντας, ωστόσο, και τις δυσκολίες του εγχειρήματος, καθώς τα σιδηροδρομικά δίκτυα των χωρών που εμπλέκονται σε αυτό (Ελλάδας, ΠΓΔΜ, Σερβίας, Ουγγαρίας, Σλοβακίας και Τσεχίας) θα πρέπει να ευθυγραμμιστούν με τις απαιτήσεις του project.

«Αν πετύχει αυτό το έργο, θα χρειαστούν και άλλες υποδομές και επενδύσεις στην τεχνογνωσία», τόνισε, καθώς πλέον η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα μπορεί να μεταφέρει σιδηροδρομικά φορτία σ' όλες τις χώρες μέχρι την Τσεχία.

Αναφερόμενος στις κινήσεις εξυγίανσης της εταιρείας, υπογράμμισε πως τα κέρδη EBITDA έφτασαν πέρσι τα 2 εκατ. ευρώ, ενώ συνολικά 250 γκισέ της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ανά τη χώρα λειτουργούν πια με outsourcing.
Ο πρόεδρος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ εστίασε ιδιαίτερα στις προοπτικές του λιμένα της Θεσσαλονίκης, που είναι ίσως ο μεγαλύτερος πελάτης της εταιρείας, καθώς καθημερινά φεύγουν από αυτό 8-10 τρένα με χύδην κυρίως φορτίο για γειτονικές χώρες.

Στο πλαίσιο της συνεργασίας μεταξύ ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ΟΛΘ εντάσσεται και η σχεδιαζόμενη σιδηροδρομική σύνδεση του λιμένα της Θεσσαλονίκης με τέσσερις μεγάλες βαλκανικές πρωτεύουσες, αλλά και με την Κωνσταντινούπολη.
Τέλος, ο κ. Ζηλιασκόπουλος πρόσθεσε πως στρατηγικά η ΤΡΑΙΝΟΣΕ στοχεύει να γίνει ο κύριος provider σιδηροδρομικών υπηρεσιών στη ΝΑ Ευρώπη.
19-02-2014, 03:26 PM
Website Find Reply



Possibly Related Threads…
Thread Author Replies Views Last Post
  [Ημερησία] Αθήνα - Θεσσαλονίκη από 9 ευρώ μέσω... ίντερνετ AlexNik 0 1.499 18-06-2011, 05:46 PM
Last Post: AlexNik
  [Newsbomb] Κίνδυνος σοβαρού ατυχήματος στη σιδηροδρομική γραμμή Αθήνα – Θεσσαλονίκη Konstantinos 0 1.554 08-04-2011, 05:01 PM
Last Post: Konstantinos

Forum Jump:



Users browsing this thread: 1 Guest(s)

Disclaimer
Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Πλοήγηση
Άλλες επιλογές
Mobile Version
RSS Syndication | Cookie Consent Settings
Όροι Χρήσης
Contact Us


Powered By MyBB 1.8.26, © 2002-2024 MyBB Group.
Designed and developed by AlexNik. © 2012-2024