This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.



Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Το Βήμα] Στα €44 εκατ. η ηλεκτροκίνηση στη δυτική Θεσσαλία

AlexNik Offline
Administrator
*******



Posts: 2.097
Joined: 22-08-2009
#1
[Το Βήμα] Στα €44 εκατ. η ηλεκτροκίνηση στη δυτική Θεσσαλία
ΕΡΓΟΣΕ  Στο πρώτο εξάμηνο του 2014 θα κριθεί η τύχη του έργου της ηλεκτροκίνησης της σιδηροδρομικής γραμμής Παλαιοφάρσαλου - Καλαμπάκας, που υπόσχεται ταχύτερο, καλύτερο και οικονομικότερο ταξίδι με το τρένο στη Δυτική Θεσσαλία και εκτιμάται ότι θα κοστίσει 44 εκατ. ευρώ.

Σύμφωνα με απάντηση του υφυπουργού Υποδομών κ. Μιχάλη Παπαδόπουλου στον βουλευτή Καρδίτσας της ΝΔ κ. Σπύρο Ταλιαδούρο, «εκπονούνται τα τεύχη δημοπράτησης του έργου, το οποίο έχει προταθεί από ΕΡΓΟΣΕ και ΟΣΕ για ένταξη στην 5η προγραμματική περίοδο 2014-2020».

«Η ολοκλήρωσή του, εφόσον εξασφαλιστεί η ένταξή του σε πρόγραμμα της 5ης Προγραμματικής Περιόδους, εντός του πρώτου εξαμήνου του 2014, εκτιμάται έως τα τέλη του 2014 με προβλεπόμενο κόστος 44 εκατ. ευρώ» σημειώνει ο κ. Παπαδόπουλος.

«Δεδομένου ότι η σύμβαση στο πλαίσιο της οποίας θα συνταχθεί η Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων είχε λήξει, εγκρίθηκε παράτασή της και εξασφαλίσθηκε χρηματοδότηση από εθνικούς πόρους του ΟΣΕ» αναφέρει το υπουργείο. Η έγκριση των Περιβαλλοντικών Όρων από την Ειδική Υπηρεσία Περιβάλλοντος αναμένεται να γίνει στο πρώτο τρίμηνο του 2014.

Για την υλοποίηση της παρέμβασης, η ΕΡΓΟΣΕ έχει ήδη εκπονήσει μελέτη ενεργειακής επάρκειας για τον προσδιορισμό της απαιτούμενης ισχύος και των κατάλληλων θέσεων των υποσταθμών, σημειώνει το υπουργείο.

Όσον αφορά την περιβαλλοντική αδειοδότηση του έργου της ηλεκτροκίνησης, έχουν σημειωθεί σημαντικές καθυστερήσεις κατά την έγκριση της Προμελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων (ΠΠΕ). Ωστόσο, και με δεδομένο ότι πλέον από την ισχύουσα νομοθεσία δεν απαιτείται έγκριση ΠΠΕ, η ΕΡΓΟΣΕ προχωρά στην εκπόνηση και υποβολή της Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων, συμπληρώνεται.

«Η αναβάθμιση των περιφερειακών σιδηροδρομικών γραμμών με στόχο την παροχή ικανοποιητικού επιπέδου ασφαλείας και άνεσης αποφέρει όφελος τόσο για τις επιβατικές μετακινήσεις όσο και για τις εμπορευματικές μεταφορές» σημειώνει το υπουργείο. «Μία από τις εν λόγω δράσεις είναι και η αναβάθμιση του θεσσαλικού δικτύου από και προς τη βόρεια και νότια Ελλάδα» καταλήγει.
09-01-2014, 11:09 AM
Website Find Reply



Possibly Related Threads…
Thread Author Replies Views Last Post
ΟΣΕ [Το Βήμα] Μετά το 2050 θα τρέξει τρένο στη Δυτική Ελλάδα AlexNik 0 1.163 12-04-2014, 04:47 PM
Last Post: AlexNik
ΟΣΕ [Το Βήμα] 2,5 δισ. ευρώ για το τρένο στη Δυτική Ελλάδα AlexNik 0 1.180 03-02-2014, 07:48 PM
Last Post: AlexNik
  [Το Βήμα] Ηλεκτροκίνηση στη γραμμή του Εβρου meganium 0 1.167 23-11-2013, 08:03 PM
Last Post: meganium
  [Ζούγκλα] Λιγότερα δρομολόγια στην Δυτική Θεσσαλία meganium 2 1.945 21-01-2012, 08:05 PM
Last Post: ELBO O405GN

Forum Jump:



Users browsing this thread: 1 Guest(s)

Disclaimer
Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Πλοήγηση
Άλλες επιλογές
Mobile Version
RSS Syndication | Cookie Consent Settings
Όροι Χρήσης
Contact Us


Powered By MyBB 1.8.26, © 2002-2024 MyBB Group.
Designed and developed by AlexNik. © 2012-2024