Τι συμβαίνει με τον ΟΣΕ; Απίστευτες καταγγελίες, οι οποίες συνοδεύονται και από φωτογραφικό υλικό, κάνουν λόγο για «απαλλοτρίωση» του σιδηροδρομικού δικτύου Πελοποννήσου και συγκεκριμένα της ανακαινισμένης (!) γραμμής Κορίνθου – Άργους.
Το θέμα έχει λάβει μεγάλες διαστάσεις, τόσο σε μέσα ενημέρωσης της Πελοποννήσου, όσο και σε ενημερωτικά sites σιδηροδρομικών. Όλοι στέκονται στο «λουκέτο» και στην απαξίωση του δικτύου Πελοποννήσου, το οποίο θυσιάστηκε χάριν… της εξυγίανσης του ομίλου ΟΣΕ (καταργήθηκαν 911 χλμ δικτύου, κυρίως στην Πελ/νησο και την Δυτική Μακεδονία).
Για παράδειγμα, το δίκτυο «Επιβάτης» καταγγέλλει ότι «τα δρομολόγια στο σιδηροδρομικό δίκτυο της Πελοπονήσσου διέκοπηκαν, λόγω μνημονίου (έτσι θέλησαν κάποιοι να το περάσουν), με αποτέλεσμα η σιδηροδρομική γραμμή να αφεθεί στην τύχη της, αφού παράλληλα με τα δρομολόγια μετατάχθηκε προσωπικό συντήρησης, λειτουργίας και φύλαξης αυτής.
Το αποτέλεσμα ήταν να αρχίσουν οι βανδαλισμοί και οι κλοπές. Ξεκίνησαν με τα ΑΣΙΔ σε όλο το δίκτυο (εκατομμύρια ευρώ η ζημιά), έπειτα "η μεγάλη ληστεία του τραίνου" στη γραμμή της Κυλλήνης, όπου είχαν εναποτεθεί βαγόνια και μηχανές του ΟΣΕ και συνεχίζεται στις μέρες μας με κλοπή σιδηροτροχιών, ακόμα και επί κυρίας γραμμής».
Αυτή τη φορά στόχος, όπως αναφέρεται στην σχετική καταγγελία, ήταν η γραμμή Κορίνθου – Άργους (μεταξύ Άγιου Βασιλείου και Χιλιομοδίου). Οι κυνηγοί μετάλλων αφαίρεσαν, όχι κάποια μέτρα σιδηροτροχιάς, αλλά 200 μέτρα σιδηροδρομικής γραμμής (περίπου 400 μέτρα σιδηροτροχιών).
Το τμήμα της εν λόγω σιδηροδρομικής γραμμής ανακαινίστηκε πρόσφατα με χρήματα της Ε.Ε. (ΠΕΠ Πελοποννήσου) και τα δρομολόγια μεταξύ Κορίνθου – Άργους – Ναυπλίου ήταν άκρως ανταγωνιστικά προς τα οδικά μέσα.