This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.



Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Το Βήμα] Τρεις μνηστήρες για την συντήρηση των τρένων

AlexNik Offline
Administrator
*******



Posts: 2.097
Joined: 22-08-2009
#1
[Το Βήμα] Τρεις μνηστήρες για την συντήρηση των τρένων
Η Alstom, η Siemens και η κοινοπραξία των Ρωσικών Σιδηρόδρομων (RZD) και της εισηγμένης ΓΕΚ - ΤΕΡΝΑ ήταν, σύμφωνα με πληροφορίες της ηλεκτρονικής έκδοσης του «Βήματος», τα τρία επενδυτικά σχήματα που εκδήλωσαν το ενδιαφέρον τους για την ιδιωτικοποίηση της Ελληνικής Εταιρείας Συντήρησης Σιδηροδρομικού Τροχαίου Υλικού Α.Ε. (ΕΕΣΣΤΥ) ή αλλίως ROSCO στο διαγωνισμό που έχει ξεκινήσει το Ταμείο Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου (ΤΑΙΠΕΔ).

Σύμφωνα με το ΤΑΙΠΕΔ, «μέσω της αξιοποίησης της ΕΕΣΣΤΥ Α.Ε., αναμένεται να υλοποιηθούν επενδύσεις που θα συμβάλλουν στην αναβάθμιση των υποδομών και των παρεχόμενων υπηρεσιών συντήρησης, επισκευής και ανακατασκευής τροχαίου υλικού καθώς και στην ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των προσφερόμενων σιδηροδρομικών υπηρεσιών στην Ελλάδα».

«Οι σύμβουλοι αξιοποίησης αφού αξιολογήσουν τις υποβληθείσες εκδηλώσεις ενδιαφέροντος, θα υποβάλουν την εισήγησή τους προς το Διοικητικό Συμβούλιο του ΤΑΙΠΕΔ σχετικά με τους υποψηφίους που πληρούν τα κριτήρια συμμετοχής για την επόμενη φάση του διαγωνισμού» καταλήγει το Ταμείο.

Τόσο η Γαλλική Alstom όσο και η Καναδική Bombardier είναι καλοί «πελάτες» του ελληνικού σιδηροδροδρόμου, αφού έχουν προμηθεύσει κι εγκαταστήσει συστήματα σηματοδότησης σε ΟΣΕ και Αττικό Μετρό.

Σε επίπεδο τροχαίου υλικού, η πρώτη είχε κατασκευάσει και προμηθεύσει (σε σύμπραξη με την κοινοπραξία SIEMENS & ABB- DAIMLER-BENZ GEC) τους 28 συρμούς πρώτης γενιάς της Αττικό Μετρό, δηλαδή τα «πορτοκαλί» τρένα που κυκλοφορούν σήμερα στο δίκτυο της ΣΤΑΣΥ.

Από την άλλη, η RZD, που είναι η μεγαλύτερη σιδηροδρομική εταιρία στον κόσμο φέρεται να έχει καταθέσει στο ΤΑΙΠΕΔ πλήρη πρόταση για την ένταξη του ελληνικού σιδηροδρομικού δικτύου στην διεθνή πολυτροποπική εφοδιαστική αλυσίδα μεταξύ Ευρώπης και Ασίας, που «χτίζει» μεθοδικά η εταιρία.

Σε αυτό το πλαίσιο, οι Ρώσοι ζητούν «πακέτο» την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, την ROSCO και, κατά πληροφορίες, τον Οργανισμό Λιμένος Θεσσαλονίκης (ΟΛΘ), ενώ έχουν συζητήσει για το λιμάνι της Αλεξανδρούπολης. Μάλιστα, έχουν τοποθετηθεί δημόσια, λέγοντας ότι η ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν έχει νόημα, εάν δεν συνοδεύεται από λιμάνι.

Με την RZD «κατεβαίνει» στον διαγωνισμό η εισηγμένη στο ΧΑΑ, κατασκευαστική 7ης τάξης ΓΕΚ-ΤΕΡΝΑ, η οποία έχει εμπειρία στην ανάπτυξη σιδηροδρομικών υποδομών.
03-10-2013, 12:17 PM
Website Find Reply



Possibly Related Threads…
Thread Author Replies Views Last Post
ΟΣΕ [Το Βήμα] Οι μνηστήρες της ROSCO έρχονται στην Αθήνα AlexNik 0 1.199 13-02-2014, 09:44 PM
Last Post: AlexNik
  [Έρευνα] Τρεις μνηστήρες διεκδικούν το εμπορευματικό του ΟΣΕ AlexNik 0 2.137 16-05-2010, 07:19 PM
Last Post: AlexNik

Forum Jump:



Users browsing this thread: 1 Guest(s)

Disclaimer
Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Πλοήγηση
Άλλες επιλογές
Mobile Version
RSS Syndication | Cookie Consent Settings
Όροι Χρήσης
Contact Us


Powered By MyBB 1.8.26, © 2002-2024 MyBB Group.
Designed and developed by AlexNik. © 2012-2024