[TheBestNews] Μinoan: Στα 5,8 εκατ. μειώθηκαν οι ζημιές
O κύκλος εργασιών της Minoan Lines το 1ο τρίμηνο του 2013 διαμορφώθηκε σε 30,3 εκατ. ευρώ
Τα καθαρά αποτελέσματα της Minoan Lines μετά από φόρους το 1ο τρίμηνο του 2013 διαμορφώθηκαν σε -5,8 εκατ. ευρώ έναντι ζημιών -13,3 εκατ. ευρώ το 2012 παρουσιάζοντας σημαντική μείωση ζημιών κατά 7,5 εκατ. ευρώ. O κύκλος εργασιών της Minoan Lines το 1ο τρίμηνο του 2013 διαμορφώθηκε σε 30,3 εκατ. ευρώ έναντι 31,6 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο τρίμηνο του 2012, ενώ η λειτουργική κερδοφορία (EBITDA) ανήλθε σε 184 χιλ. ευρώ έναντι ζημιών -6,8 εκατ. ευρώ το 2012, εμφανίζοντας βελτίωση κατά 7,0 εκατ. ευρώ.
Τα καθαρά αποτελέσματα της Minoan Lines μετά από φόρους το 1ο τρίμηνο του 2013 διαμορφώθηκαν σε -5,8 εκατ. ευρώ έναντι ζημιών -13,3 εκατ. ευρώ το 2012 παρουσιάζοντας σημαντική μείωση ζημιών κατά 7,5 εκατ. ευρώ.
Η Minoan Lines κατά τα τελευταία έτη, προκειμένου να αντιμετωπίσει την υπό εξέλιξη οικονομική κρίση, έχει λάβει μια σειρά μέτρων ώστε να επιτύχει μείωση των δαπανών της, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση.
Συγκεκριμένα, εκτός από τη μείωση των διαφόρων κονδυλίων λειτουργικών εξόδων, υιοθέτησε πολιτικές περιορισμού του κόστους καυσίμων, το οποίο κατά τα τελευταία οικονομικά έτη ξεπερνά το 55% του συνόλου του κόστους πωληθέντων.
Στα τέλη της οικονομικής χρήσης 2012, η Εταιρεία αναβάθμισε το σύστημα των προπελών για τα δύο πλοία που δραστηριοποιούνται στη γραμμή εσωτερικού Ηράκλειο-Πειραιάς, καθώς επίσης προέβη και στην πλαστικοποίηση των υφάλων τους.
Παράλληλα, η Εταιρεία προχώρησε σε επανασχεδιασμό των δρομολογίων της με στόχο την αύξηση στις πληρότητες των πλοίων και την περαιτέρω μείωση του κόστους των καυσίμων.
Τα παραπάνω μέτρα, συνέβαλαν στην περιστολή των δαπανών για καύσιμα και στην σημαντική βελτίωση των οικονομικών αποτελεσμάτων του α' τριμήνου. Ως εκ τούτου, κρίνεται ότι οι ενέργειες αυτές είναι αποτελεσματικές και κινούνται προς την σωστή κατεύθυνση.
Επιπρόσθετα, η Minoan Lines παραμένει συνεπής στο πρόγραμμα αποπληρωμής των δανειακών της υποχρεώσεων.
Τέλος, σημειώνεται ότι παραδοσιακά κατά την διάρκεια του 1ου τριμήνου του έτους παρουσιάζεται η χαμηλότερη επιβατική κίνηση στα πλοία της επιβατηγού ναυτιλίας.
Παράλληλα, η μείωση του διαθέσιμου εισοδήματος των πολιτών, λόγω της οικονομικής κρίσης, ήταν άλλος ένας αρνητικός παράγοντας για το μεταφορικό έργο και τα έσοδα.
''Νομίζω ότι οι ιοί των κομπιούτερ θα πρέπει να θεωρηθούν ζωή. Αποκαλύπτει πολλά για την ανθρώπινη φύση το γεγονός ότι η μόνη μορφή ζωής που φτιάξαμε μέχρι σήμερα είναι καθαρά καταστροφική. Φτιάξαμε ζωή κατ’εικόνα και ομοίωσίν μας.''
Stephen Hawking.
|