Thread Rating:
- 8 Vote(s) - 2.38 Average
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
[Το Βήμα] Νεες κινητοποιησεις - Συνάντηση σωματείου ΕΘΕΛ - Γ. Γ. Μεταφορών
|
panos81
Εγγεγραμμένος
Posts: 537
Joined: 16-11-2009
|
RE: [Το Βήμα] Νεες κινητοποιησεις - Συνάντηση σωματείου ΕΘΕΛ - Γ. Γ. Μεταφορών
(01-02-2011, 06:23 PM)Cmaniac Wrote: Για τον Σταματοπουλο πηγαινε ο χαρακτηρισμος του κ. Μητσοτακη ...
Και δεν του φαινότανε του Κυριάκου Μητσοτάκη ότι θα αντιδρούσε... Άτσα η μισοριξιά!
Πάντως μιας και αναφερθήκαμε στον Μητσοτάκη, τελικά ίσως υπάρχει λύση και δεν την είχαμε σκεφτεί ως τώρα:
(Μπορεί βεβαίως να είναι του παππού του και όχι του μπαμπά του αλλά δεν βαριέστε... )
|
|
01-02-2011, 08:27 PM |
|
AlexNik
Administrator
Posts: 2.097
Joined: 22-08-2009
|
[Ναυτεμπορική] Βουλή: Ενστάσεις φορέων επί του ν/σ για τις αστικές συγκοινωνίες
Τη διασφάλιση τόσο των συλλογικών συμβάσεων, όσο και του δημόσιου χαρακτήρα των αστικών συγκοινωνιών πρόβαλαν ως κύρια αιτήματα οι εκπρόσωποι των εργαζομένων στα μέσα μαζικής μεταφοράς, τοποθετούμενοι επί του νομοσχεδίου για τις αστικές συγκοινωνίες στην αρμόδια επιτροπή της Βουλής.
Οι εκπρόσωποι των σωματείων εξέφρασαν την ανησυχία τους για την ιδιωτικοποίηση των αστικών συγκοινωνιών και ζήτησαν να μην είναι υποχρεωτικές οι μετατάξεις των εργαζομένων, ενώ απέρριψαν τις αιτιάσεις περί υψηλόμισθων εργαζομένων, υποστηρίζοντας ότι «τα ρετιρέ βρίσκονται στους μισθούς των διοικήσεων».
Εκαναν επίσης λόγο για κακή διαχείριση με διαχρονικές ευθύνες των διοικήσεων των αστικών συγκοινωνιών, αλλά και για ρουσφετολογικές πρακτικές σε προσλήψεις και μεταθέσεις, καθώς και προκλητικές συμβάσεις.
Ο πρόεδρος του Σωματείου Μετρό Αθήνας Αντώνης Σταματόπουλος, υπεραμύνθηκε των κινητοποιήσεων των εργαζομένων και υποστήριξε ότι «όλα είναι στημένα αρκεί να φύγουν τα παιδιά και να πουληθεί το ΜΕΤΡΟ». Μίλησε επίσης για «κόκκινες γραμμές» των αιτημάτων τους σε τρία σημεία: τη διατήρηση του δημόσιου χαρακτήρα των αστικών συγκοινωνιών, τη μη κατάργηση των συλλογικών συμβάσεων και τις μη υποχρεωτικές μετατάξεις.
Κλείνοντας, έκανε λόγο για σπατάλες που γίνονται, όχι με ευθύνη των εργαζομένων αλλά της διοίκησης και κατήγγειλε ότι η εταιρεία πληρώνει ενοίκιο ύψους 18.000 ευρώ σε κτίριο το οποίο παραμένει άδειο.
Την εκτίμηση ότι από το επίμαχο ν/σχ «λείπει το όραμα για τις αστικές συγκοινωνίες που ονειρευόμαστε», έκανε ο πρόεδρος του Σωματείου Εργαζομένων ΟΑΣΑ-ΕΘΕΛ Νίκος Κουλουμπαρίτσης.
Τα πάντα καταργούνται «στο βωμό του μνημονίου», συμπλήρωσε, ενώ αντέκρουσε το επιχείρημα για υψηλόμισθους εργαζόμενους, υποστηρίζοντας ότι ο μέσος όρος των καθαρών αποδοχών τους είναι 1400 με 1600 ευρώ.
«Αν ερχόσασταν στη θέση μας. θα θέλατε να σας συμπεριφερθούν σε ότι αφορά στους μισθούς και στα δικαιώματα σας, όπως κάνουν σε εμάς; Πώς να μην αγωνιστούμε όταν παίρναμε 2000 μεικτά ευρώ τώρα μας δίνουν 900 ευρώ καθαρά και μας λένε σας θέλω με 700 ευρώ κάτω από τη γη; Γι αυτό και αυτό το νομοσχέδιο δεν έχει τη συναίνεση των εργαζομένων», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Σημείωσε επίσης ότι η απεργία κοντεύει να γίνει ποινικό αδίκημα, οχι από τους πολιτικούς, όπως είπε, αλλά από τους δημοσιογράφους.
«Έχουμε την αίσθηση ότι όλη αυτή η αλλαγή στο τομέα των συγκοινωνιών δεν έγινε για λόγους εξυγίανσης αλλά για καθαρά δημοσιονομικούς λόγους», υποστήριξε ο πρόεδρος των εργαζομένων στον ΟΑΣΑ Παύλος Παπαδόπουλος.
Από την πλευρά του, ο Κώστας Νικολακόπουλος, πρόεδρος του σωματείου εργαζομένων στον ΗΛΠΑΠ υπογράμμισε ότι δεν φταίνε οι μισθοί των εργαζομένων για τα ελλείμματα, ενώ ο εκπρόσωπος των εργαζομένων στον ΗΣΑΠ Νίκος Σιαπάτης δήλωσε ότι «επί της αρχής του νομοσχεδίου δεν είμαστε αντίθετοι, κάνουμε όμως προσπάθειες να θεραπευτούν οι διατάξεις του που καταστρέφουν κυριολεκτικά τους εργαζόμενους».
Στην ανάγκη διασφάλισης του δημόσιου χαρακτήρα των συγκοινωνιών εστίασε και ο πρόεδρος των τεχνικών της ΕΘΕΛ Απόστολος Ραφτόπουλος ενώ υποστήριξε ότι τα ελλείμματα οφείλονται στη κακοδιαχείριση και στις αποφάσεις των πολιτικών, το κόστος των οποίων καλούνται σήμερα να πληρώσουν οι εργαζόμενοι.
Ο πρόεδρος των εργαζομένων στο Τραμ Μιχάλης Γαζής, πρότεινε να γίνονται εθελοντικά και όχι υποχρεωτικά οι μετατάξεις, εφόσον κρίνονται αναγκαίες. Απέρριψε τέλος στις αιτιάσεις περί υψηλών αμοιβών τονίζοντας ότι ο ίδιος με τρία παιδιά έχει καθαρό μισθό 1200 ευρώ και πρόσθεσε ότι από τους συνολικά 678 υπαλλήλους της εταιρίας τα 100 είναι στελέχη.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
|
|
01-02-2011, 08:28 PM |
|
panos81
Εγγεγραμμένος
Posts: 537
Joined: 16-11-2009
|
RE: [Το Βήμα] Νεες κινητοποιησεις - Συνάντηση σωματείου ΕΘΕΛ - Γ. Γ. Μεταφορών
Μετά τα σημερινά αμφιβάλλω αν θα ξαναλειτουργήσει το Μετρό με το τωρινό ιδιοκτησιακό και διοικητικό καθεστώς...
Απ' ότι φαίνεται τα μέσα θα ακολουθούν από εδώ και πέρα το εξής πρόγραμμα:
ΑΜΕΛ δεν θα ξαναλειτουργήσει μέχρι την απόσυρση του νομοσχεδίου, τουλάχιστον τις καθημερινές.
ΗΣΑΠ πάλι θα κάνει τουλάχιστον 1 48ωρη απεργία την εβδομάδα, αλλά θα τηρεί ηπιότερη στάση από την ΑΜΕΛ.
ΕΘΕΛ Γενική συνέλευση κάθε Δευτέρα 11:00 με 16:00 για να επικυρώνεται το πρόγραμμα της εβδομάδας, 24ωρες απεργίες κάθε Τρίτη, Τετάρτη και Πέμπτη, στάσεις εργασίας 11:00 με 15:30 κάθε Παρασκευή
ΗΛΠΑΠ όπως η ΕΘΕΛ
ΤΡΑΜ μέχρι τώρα φαίνεται να αποστασιοποιείται από τις απεργίες
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ δεν ακολουθεί το πρόγραμμα των αστικών μέσων αλλά του ΟΣΕ.
Η προκλητική στάση της ΑΜΕΛ επιβεβαιώνεται από το γεγονός ότι κοινοποίησε την απόφασή της μετά τις 8:00 το βράδυ έτσι ώστε να μην μπορούσε καν η διοίκηση να έκανε χθες προσφυγή στην δικαιοσύνη, κάτι που θα γίνει (μάλλον ήδη θα έγινε) σήμερα. Η απεργία παραβιάζει και την σχετική νομοθεσία καθώς δεν μεσολάβησαν 24 ώρες από την προκήρυξη μέχρι την έναρξή της όπως ορίζει ο νόμος.
(This post was last modified: 02-02-2011, 01:32 PM by panos81.)
|
|
01-02-2011, 09:49 PM |
|
panitos
Εγγεγραμμένος
Posts: 32
Joined: 30-11-2009
|
RE: [Το Βήμα] Νεες κινητοποιησεις - Συνάντηση σωματείου ΕΘΕΛ - Γ. Γ. Μεταφορών
γιατι και το δικαστηριο να την βγαλει παρανομη,σαματις συμορφωνονται;;;
|
|
02-02-2011, 04:51 PM |
|
Konstantinos
The public transport from Greece&World.
Posts: 2.484
Joined: 12-09-2010
|
Ανεβαίνει το θερμόμετρο στις συγκοινωνίες
Την παρέμβαση της εισαγγελίας προκάλεσαν οι συνεχιζόμενες απεργίες στο μετρό, ενώ άφαντα παραμένουν και σήμερα τα μέσα μαζικής μεταφοράς στους δρόμους της πρωτεύουσας. Δρομολόγια πραγματοποιούν σήμερα μόνο το τραμ και ο προαστιακός. Εν τω μεταξύ ο Δημήτρης Ρέππας δήλωσε κατηγορηματικά ότι το νομοσχέδιο θα προχωρήσει και θα ψηφιστεί από τη Βουλή.
Η απουσία του μετρό, των λεωφορείων, των τρόλεϊ και του ΗΣΑΠ μετέτρεψε, όπως ήταν αναμενόμενο, σε απέραντα πάρκινγκ τους δρόμους του λεκανοπεδίου το πρωί και, όπως είναι επίσης αναμενόμενο, τα κυκλοφοριακά προβλήματα θα συνεχιστούν καθ' όλη τη διάρκεια της ημέρας.
Εισαγγελική έρευνα για την απεργία στο μετρό
Η προϊσταμένη της εισαγγελίας πρωτοδικών Αθήνας Ελένη Ράικου διέταξε σήμερα προκαταρκτική εξέταση προκειμένου να διαπιστωθεί αν οι εργαζόμενοι στο μετρό, έχουν διαπράξει το αδίκημα της παραβίασης δικαστικής απόφασης
Εν μεταξύ, η εταιρεία λειτουργίας του μετρό (ΑΜΕΛ) αφήνει ανοικτό το ενδεχόμενο να κινηθεί νομικά, μετά την απόφαση των εργαζομένων να αγνοήσουν την απόφαση του δικαστηρίου και να απεργήσουν χθες, Τρίτη. Σε δηλώσεις του στο ραδιοφωνικό σταθμό "Βήμα FM" ο πρόεδρος της εταιρείας, Σαρ. Μιχαλόπουλος, άφησε ανοικτό το ενδεχόμενο κατάθεσης αγωγής αποζημίωσης για τη χθεσινή απεργία, καθώς και την πιθανότητα παρέμβασης των εισαγγελικών αρχών.
Ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Δημήτρης Ρέππας, απηύθυνε σήμερα νέα προειδοποίηση προς τους απεργούς, λέγοντας κατηγορηματικά ότι το νομοσχέδιο θα προχωρήσει και θα ψηφιστεί από τη Βουλή και ζητώντας από τους απεργούς να σταματήσουν "να δείχνουν τη γροθιά τους στην κοινωνία". Σε ερώτηση για την πραγματοποίηση της απεργίας των εργαζομένων στο μετρό, παρά το γεγονός ότι είχε κηρυχθεί παράνομη, ο υπουργός είπε ότι "θα αντιμετωπίσουν τους φορείς της πολιτείας όσοι απεργούν παράνομα".
Ολοκληρώθηκε η μηχανοκίνητη πορεία διαμαρτυρίας
Ολοκληρώθηκε αργά το μεσημέρι η μηχανοκίνητη πορεία διαμαρτυρίας των εργαζομένων στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς. Η πορεία των εργαζομένων του ΟΑΣΑ ξεκίνησε περίπου στις 12 το μεσημέρι από την Ομόνοια, κατευθύνθηκε προς το υπουργείο Οικονομίας και τη Βουλή.
Οι διαδηλωτές κινήθηκαν ακολούθως προς το υπουργείο Υγείας αποκλείοντας την οδό Αριστοτέλους, προκειμένου να δηλώσουν τη συμπαράσταση τους στους νοσοκομειακούς γιατρούς. Στη συνέχεια κατευθύνθηκαν προς την οδό Πειραιώς και έφτασαν έξω από τηλεοπτικό σταθμό φωνάζοντας συνθήματα κατά δημοσιογράφων.
Κανονικά θα λειτουργήσει αύριο ο ΗΣΑΠ
Στο μεταξύ, οι εργαζόμενοι στον ηλεκτρικό σιδηρόδρομο δεν θα πραγματοποιήσουν την 24ωρη απεργία που είχαν ανακοινώσει για αύριο. Σύμφωνα με ανακοίνωση του σωματείου τους, θα πραγματοποιηθούν συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας στα γραφεία της διοίκησης και σε άλλους χώρους της εταιρείας, ωστόσο οι συρμοί θα κινηθούν κανονικά. Πηγή είδησης / Ελευθεροτυπία.
''Νομίζω ότι οι ιοί των κομπιούτερ θα πρέπει να θεωρηθούν ζωή. Αποκαλύπτει πολλά για την ανθρώπινη φύση το γεγονός ότι η μόνη μορφή ζωής που φτιάξαμε μέχρι σήμερα είναι καθαρά καταστροφική. Φτιάξαμε ζωή κατ’εικόνα και ομοίωσίν μας.''
Stephen Hawking.
|
|
02-02-2011, 05:54 PM |
|
panos81
Εγγεγραμμένος
Posts: 537
Joined: 16-11-2009
|
RE: [Το Βήμα] Νεες κινητοποιησεις - Συνάντηση σωματείου ΕΘΕΛ - Γ. Γ. Μεταφορών
Ναι αλλά τελικά την βλέπω πολύ δειλή την κυβέρνηση για να διατάξει επιστράτευση.
Οι άνθρωποι πλέον έχουν παραβιάσει τον μισό ποινικό κώδικα. Πέραν από την κατ' επανάληψη άρνηση συμμόρφωσης με τις δικαστικές αποφάσεις, φτάνουν στο σημείο να μπαίνουν στο κοινοβούλειο και να απειλούν, να επιτίθενται με κροτίδες κατά δημοσιογράφων κ.τ.λ.. Η παρέμβαση του εισαγγελέα ήταν αναμενόμενη κίνηση, αν και άργησε 2 μήνες.
Πλέον μπορούν άνετα να χαρακτηριστούν τρομοκράτες. Γιατί η τρομοκρατία δεν είναι μόνο να βάζεις βόμβες ή να διαχέεις τοξικά αέρια μέσα από συστήματα εξαερισμού ή να κάνεις απαγωγές κ.τ.λ.. Τρομοκρατία είναι η ενάσκηση οποιασδήποτε μορφής βίας, φυσικής ή/και ψυχολογικής, με σκοπό την επίτευξη κάποιου σκοπού. Την ψυχολογική βία την βλέπουμε κατά του συνόλου των ευρισκόμενων στην Αθήνα εδώ και δυόμισι μήνες. Τώρα βλέπουμε και την φυσική, με την ρίψη κροτίδων κατά των δημοσιογράφων του ΣΚΑΪ. Ίσως να μην είναι η πρώτη φορά, αλλά δεν έχει ακόμα επιβεβαιωθεί το ότι λιντζαρίστηκε ο δικαστικός επιμελητής που πήγε να επιδώσει την πρώτη απόφαση στην ΑΜΕΛ περί του παράνομου και καταχρηστικού της απεργίας.
Πάντως με τα μέχρι στιγμής δεδομένα, αύριο μόνο ο Η.Σ.Α.Π. έχει εξαγγείλει και επίσημα την απεργία. Το Μετρό θα ακολουθήσει κατά πάσα πιθανότητα την προσφιλή του τακτική να την ανακοινώσει αργά το βράδυ. Για τα λεωφορεία και τα τρόλλεϊ θα δούμε.
Την Παρασκευή όλα τα μέσα (πλην τραμ και προαστιακού; ) έχουν στάση 11:00 με 15:00-16:00, ενώ τα λεωφορεία την ερχόμενη Δευτέρα έχουν πάλι γενική συνέλευση (στάση 11:00-16:00) για να επικυρώσουν την επανάληψη των κινητοποιήσεων και για την ερχόμενη εβδομάδα.
(This post was last modified: 02-02-2011, 06:15 PM by panos81.)
|
|
02-02-2011, 06:14 PM |
|
amoran
Εγγεγραμμένος
Posts: 33
Joined: 13-10-2009
|
RE: [Το Βήμα] Νεες κινητοποιησεις - Συνάντηση σωματείου ΕΘΕΛ - Γ. Γ. Μεταφορών
Στα ψιλά πέρασε η ιδιαίτερα σημαντική, πιστεύω, εξέλιξη της προχθεσινής κατάληψης λεωφορείου της γραμμής 040 από αγανακτισμένους επιβάτες που το έβλεπαν να περνάει άδειο από τη στάση πριν την προγραμματισμένη ώρα έναρξης της στάσης εργασίας των εργαζομένων, μαζί με άλλα, που επίσης περνούσαν άδεια με κατεύθυνση τα αμαξοστάσια. Ο οδηγός, προφανώς μετά από συνεννόηση με το σωματείο, εγκατέλειψε το όχημα και κάλεσε την αστυνομία, η οποία έβγαλε έξω μετά από ώρα τους επιβάτες που είχαν επιβιβαστεί με δική τους πρωτοβουλία στο όχημα.
Εδώ το σωματείο των εργαζομένων έχασε, πιστεύω, μοναδική ευκαιρία να πάρει με το μέρος του το επιβατικό κοινό της πρωτεύουσας, κάτι που εύκολα θα μπορούσε να είχε επιτευχθεί αν η απόφαση ήταν να πάει το λεωφορείο κανονικά στη διαδρομή του και σε αυτό να επιβιβαστούν συνδικαλιστές που θα εξηγούσαν στους αγανακτισμένους επιβάτες και στους εκπρόσωπους των καναλιών, που είχαν έρθει στο μεταξύ, τα αιτήματά τους και θα συζητούσαν μαζί τους. Με την επιμονή στην απόσυρση του λεωφορείου η ευκαιρία χάθηκε και οι εργαζόμενοι ήρθαν σε ανοικτή κόντρα με τους επιβάτες.
Οπως έχω γράψει και στο παρελθόν, είναι απίστευτα προκλητικό και άδικο το σύστημα που ακολουθείται με τις στάσεις εργασίας, που ανακοινώνονται για τις ώρες που υπολογίζεται (χωρίς αντικειμενικό τρόπο) πως τα οχήματα θα βρίσκονται ή θα φεύγουν από τα αμαξοστάσια, εξοργίζοντας τον κόσμο και προξενώντας μεγάλη σύγχυση και ανισότητα στην εξυπηρέτησή του. Κανείς επιβάτης δεν ενημερώνεται από κάπου για το πόσο θα κάνει το λεωφορείο της γραμμής που περιμένει για να φτάσει στο αμαξοστάσιό του και συνεπώς δεν έχει καν τα στοιχεία για να υπολογίσει πότε θα περάσει το τελευταίο δρομολόγιο από τη στάση πριν από την έναρξη της απεργίας. Και βέβαια ο επιβάτης δεν φταίει σε τίποτα αν το δικό του δρομολόγιο θέλει 90 λεπτά για να μπει μέσα, ούτε ο άλλος επιβάτης που το δρομολόγιό του τυχαίνει να κάνει τέρμα δίπλα στο αμαξοστάσιο είναι καλύτερος ή πληρώνει περισσότερα. Η ανισότητα όμως υπάρχει, είναι κατάφωρα άδικη και ως εκ τούτου πρέπει να εκλείψει.
Επ αυτου και εντελως εκτος θεματος, φιλακια.
|
|
03-02-2011, 02:35 AM |
|
panos81
Εγγεγραμμένος
Posts: 537
Joined: 16-11-2009
|
RE: [Το Βήμα] Νεες κινητοποιησεις - Συνάντηση σωματείου ΕΘΕΛ - Γ. Γ. Μεταφορών
(03-02-2011, 02:35 AM)amoran Wrote: [...] κάτι που εύκολα θα μπορούσε να είχε επιτευχθεί αν η απόφαση ήταν να πάει το λεωφορείο κανονικά στη διαδρομή του και σε αυτό να επιβιβαστούν συνδικαλιστές που θα εξηγούσαν στους αγανακτισμένους επιβάτες και στους εκπρόσωπους των καναλιών [...]
Επόμενο είναι γιατί στην πραγματικότητα αυτά που θέλουν οι συνδικαλιστές είναι τέτοια που αν τα έλεγαν στον κόσμο, θα έπεφταν όλοι πάνω τους να τους σκοτώσουν. Και αν ακόμα ικανοποιούνταν τα αιτήματά τους, μετά από λίγο θα ξανακατέβαιναν σε άλλες απεργίες ζητώντας ακόμα περισσότερα.
Δυστυχώς στην Ελλάδα έχει καταλυθεί η έννοια της δημοκρατίας και έχουμε περάσει στην οχλοκρατία. Μπορεί να ακούγεται φιλοχουντικό ή και φασιστικό, αλλά πιστεύω ότι όσο υπάρχουν τέτοιου τύπου συνδικάτα μια ζωή αυτή θα είναι η κατάσταση. Δεν φαίνεται να υπάρχει άλλη λύση πέρα από την ποινικοποίηση του συνδικαλισμού, και την δια νόμου διάλυση των συνδικάτων. Εκεί που φτάσαμε θα προτιμήσουμε πλέον δικτατορία ή απόλυτη μοναρχία, καλλίτερα να μας κυβερνάει δικτάτορας ή βασιλιάς παρά οι αναιδέστατοι, αμόρφωτοι, θρασύτατοι, προκλητικοί και άξεστοι Κουλουμπαρίτσης, Σταματόπουλος και η λοιπή κλίκα τους.
(This post was last modified: 03-02-2011, 10:24 AM by panos81.)
|
|
03-02-2011, 10:23 AM |
|
Citaro
Honorary member
Posts: 202
Joined: 13-11-2009
|
RE: [Το Βήμα] Νεες κινητοποιησεις - Συνάντηση σωματείου ΕΘΕΛ - Γ. Γ. Μεταφορών
(03-02-2011, 10:23 AM)panos81 Wrote: Επόμενο είναι γιατί στην πραγματικότητα αυτά που θέλουν οι συνδικαλιστές είναι τέτοια που αν τα έλεγαν στον κόσμο, θα έπεφταν όλοι πάνω τους να τους σκοτώσουν. Και αν ακόμα ικανοποιούνταν τα αιτήματά τους, μετά από λίγο θα ξανακατέβαιναν σε άλλες απεργίες ζητώντας ακόμα περισσότερα.
Δυστυχώς στην Ελλάδα έχει καταλυθεί η έννοια της δημοκρατίας και έχουμε περάσει στην οχλοκρατία. Μπορεί να ακούγεται φιλοχουντικό ή και φασιστικό, αλλά πιστεύω ότι όσο υπάρχουν τέτοιου τύπου συνδικάτα μια ζωή αυτή θα είναι η κατάσταση. Δεν φαίνεται να υπάρχει άλλη λύση πέρα από την ποινικοποίηση του συνδικαλισμού, και την δια νόμου διάλυση των συνδικάτων. Εκεί που φτάσαμε θα προτιμήσουμε πλέον δικτατορία ή απόλυτη μοναρχία, καλλίτερα να μας κυβερνάει δικτάτορας ή βασιλιάς παρά οι αναιδέστατοι, αμόρφωτοι, θρασύτατοι, προκλητικοί και άξεστοι Κουλουμπαρίτσης, Σταματόπουλος και η λοιπή κλίκα τους.
+10000 !!
Συνάδελφε,
θέτεις με ακρίβεια την επικεφαλίδα του "ελληνικού ζητήματος" . Φασιστικό δεν είναι να διαπιστώνεις ότι καταλύθηκαν οι κανόνες της δημοκρατίας, με το να ποδοπατείται η πλειοψηφία και να κραδαίνει τα μαδέρια της "επανάστασης" μια κρατικοδίαιτη/κομμματικοδίαιτη μειοψηφία.
Φασισμός είναι το ίδιο το γεγονός της φίμωσης της πλειοψηφίας σε μια χώρα όπου οι κάλπες είναι ελεύθερες - και στήνονται μάλιστα πιο συχνά απ' ότι προβλέπεται - από "επαναστάτες" που δεν βολεύονται με τα αποτελέσματα της κάλπης.
Έχεις πάει ως δικαστικός αντιπρόσωπος σε εκλογές, έτσι;
Δεν έχεις διαπιστώσει ότι οι ίδιοι οι "επαναστάτες" είναι αυτοί που δημιουργούν μονίμως προβλήματα στην ψηφοφορία/στην καταμέτρηση;;
|
|
03-02-2011, 11:26 AM |
|
panos81
Εγγεγραμμένος
Posts: 537
Joined: 16-11-2009
|
RE: [Το Βήμα] Νεες κινητοποιησεις - Συνάντηση σωματείου ΕΘΕΛ - Γ. Γ. Μεταφορών
Δεν έχω πάει δικαστικός αντιπρόσωπος (κάνω αίτηση εξαίρεσης πάντα ακριβώς γιατί δεν έχω καμία όρεξη να μπλέκομαι με αυτούς, άλλωστε δεν έχω Ελληνική υπηκοότητα και δεν ψηφίζω οπότε προτιμώ να μην ασχολούμαι καθόλου με την διαδικασία) όμως πάντα μετά από κάθε εκλογική αναμέτρηση ακούω ιστορίες γι' αγρίους...
|
|
03-02-2011, 12:23 PM |
|
panos81
Εγγεγραμμένος
Posts: 537
Joined: 16-11-2009
|
RE: [Το Βήμα] Νεες κινητοποιησεις - Συνάντηση σωματείου ΕΘΕΛ - Γ. Γ. Μεταφορών
(03-02-2011, 02:04 PM)liakos73 Wrote: Τώρα κλάσαμε μέντεςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςς..... με αυτό που είπες.
Προφανώς το συγκεκριμένο άτομο ανήκει στους συνδικαλιστές και τάσσεται υπέρ των ενεργειών που η δικαιοσύνη έχει κρίνει παράνομες σε σημείο εισαγγελικής παρέμβασης.
Εκφράζει δε την υπέρ των παράνομων ενεργειών άποψή του όχι επιχειρηματολογώντας αλλά με υβριστικό και απειλητικό τρόπο, σε μια επίδειξη τραμπουκισμού που χαρακτηρίζει όλους τους συνδικαλιστές των ΜΜΜ.
Παρακαλώ τους διαχειριστές του site να σκεφτούν εάν πραγματικά είναι επιθυμητό να εκφράζονται τέτοιες απόψεις εδώ. Μπορεί να είναι ένα βήμα ελεύθερου διαλόγου, αλλά αυτό τίθεται υπό αμφισβήτηση όταν κάποιοι προπαγανδίζουν υπέρ εγκληματιών, μια ιδιότητα που με την συμπεριφορά τους έχουν κτήσει ΟΛΟΙ ΑΝΕΞΑΙΡΕΤΩΣ οι συνδικαλιστές και εργαζόμενοι της ΕΘΕΛ και κυρίως (κατ' επανάληψη μάλιστα) της ΑΜΕΛ με την ως τώρα στάση τους και την κατάφορη παραβίαση των αποφάσεων της δικαιοσύνης.
Πιστεύω πως αργά ή γρήγορα θα απονεμηθεί η δικαιοσύνη. Όταν τους διασφαλίζουν ότι οι συγκοινωνίες θα μείνουν δημόσιες αλλά αυτοί εξακολουθούν να τραβάνε το σχοινί, τότε η κυβέρνηση δεν θα έχει άλλη λύση πέραν της ιδιωτικοποίησης.
Και τότε θα τους δούμε αυτούς που τώρα που μιλάνε εκ του ασφαλούς κάνουν τους νταήδες. Τότε, με 12-15 ώρες δουλειά την ημέρα, με τα μισά λεφτά από τώρα, χωρίς επιδόματα, χωρίς αργίες, χωρίς ρεπό και άδειες και με την απειλή της απόλυσης πάνω από το κεφάλι τους ανά πάσα στιγμή, τότε θα είναι με την ουρά στα σκέλια.
Και μην μου πείτε εμένα τώρα ότι "κλάσσατε μέντες". Αυτό να το πείτε στους μελλοντικούς - ιδιώτες - εργοδότες σας. Αν έχετε και τότε τα κότσια βέβαια.
(This post was last modified: 03-02-2011, 03:04 PM by panos81.)
|
|
03-02-2011, 02:55 PM |
|
panos81
Εγγεγραμμένος
Posts: 537
Joined: 16-11-2009
|
RE: [Το Βήμα] Νεες κινητοποιησεις - Συνάντηση σωματείου ΕΘΕΛ - Γ. Γ. Μεταφορών
Το αν οι συγκοινωνίες (ή κάθε επιχείρηση γενικά) είναι ιδιωτική ή δημόσια δεν αποτελεί διασφάλιση του ότι θα υπάρχουν σωστές συγκοινωνίες.
Υπάρχουν χώρες όπου οι συγκοινωνίες είναι δημόσιες, π.χ. οι Ελβετικοί Σιδηρόδρομοι, όπου το επίπεδο οργάνωσης και παροχής υπηρεσιών είναι πολύ υψηλό. Δεν τίθεται θέμα ιδιωτικοποίησης γιατί το κράτος έχει ανταποκριθεί σωστά στον ρόλο του ως επιχειρηματίας και πέτυχε.
Στα λεωφορεία του Λονδίνου, η ιδιωτικοποίηση από την άλλη έφερε αύξηση στις τιμές των εισιτηρίων διαχρονικά αλλά μέσα σε μερικά χρόνια ανέβασε κατά πολύ το επίπεδο των παρεχόμενων υπηρεσιών και αύξησε σημαντικά την χρήση τους. Η τακτική ανανέωση του στόλου και η εισαγωγή των έξυπων εισιτηρίων τράβηξαν τους επιβάτες στα ΜΜΜ. Βεβαίως η TfL (αντίστοιχο του Ο.Α.Σ.Α.) διαρκώς εποπτεύει τις παρεχόμενες υπηρεσίες και σε αρκετές περιπτώσεις έχει διακόψει συμβάσεις με εταιρείες που δεν έκαναν σωστά την δουλειά τους (μη τήρηση των δρομολογίων, κακή συντήρηση οχημάτων, απρεπής εμφάνιση ή συμπεριφορά οδηγών κ.ά.). Περαιτέρω, τα "διόδια" που εφαρμόστηκαν στο κέντρο του Λονδίνου (congestion charge) χρηματοδοτούν την βελτίωση των συγκοινωνιακών υποδομών, την προμήθεια υβριδικών λεωφορείων από την TfL κ.τ.λ. καθώς τα καρπώνεται η TfL. Το ίδιο συμβαίνει και με οποιοδήποτε πρόστιμο πληρώνεται για παρακώλυση συγκοινωνιών.
Στην περίπτωση της Ελλάδας το κράτος απέτυχε ως επιχειρηματίας. Το κακό είναι και ότι το Μετρό ή το Τραμ που είναι νέα μέσα, μπορούσαν να είχαν γίνει ιδιωτικά από την αρχή. Στην ΑΜΕΛ κοκορεύονται ότι το Μετρό της Αθήνας είναι από τα κορυφαία στον κόσμο, όμως κάτι τέτοιο δεν κρίνεται μόνο από τα μάρμαρα στους τοίχους και τους γρανίτες στα πατώματα. Η τακτική των σκανδαλωδών προεκλογικών προσλήψεων αμαυρώνει αυτή την βιτρίνα. Και έρχονται τώρα τα συνδικάτα να αντιδράσουν σε μία κίνηση όχι μόνο εξυγίανσης, όπως ήταν η μη ανανέωση (και όχι πρόωρη καταγγελία) των συμβάσεων των εν λόγω εργαζομένων, αλλά και παραδειγματισμού, φοβούμενοι ότι αν γίνει μια προσπάθεια πραγματικής εξυγίανσης θα έρθει και η δική τους σειρά. Ή θα δουλέψουν πραγματικά ή θα μείνουν χωρίς δουλειά.
Βεβαίως μια ιδιωτικοποίηση των λεωφορείων δεν μπορεί να ακολουθήσει το μοντέλλο των Σ.ΕΠ. που θύμιζε αρκετά ΚΤΕΛ αλλά άλλο είναι τα επαρχιακά ΚΤΕΛ και άλλο οι αστικές συγκοινωνίες μιας πρωτεύουσας κράτους. Η επιλογή να ανήκουν τα λεωφορεία σε φυσικά πρόσωπα ήταν λάθος. Πιστεύω πως μια καλή λύση θα ήταν να γίνει μερική ιδιωτικοποίηση, με την συμμετοχή στο μετοχικό κεφάλαιο και του κράτους αλλά και της Περιφέρειας Αττικής, των εργαζομένων (ΟΧΙ των συνδικαλιστών) και ιδιωτών επενδυτών, γιατί τότε θα υπάρχει ένα κοινό συμφέρον και η προσπάθεια ενός να υποσκάψει τους άλλους θα τυγχάνει όντως αντιμετώπισης γιατί θα θίγει το συμφέρον όλων των υπολοίπων αλλά και όποιου υποσκάπτει, σε αντίθεση με τώρα που έχουμε τέσσερα "στρατόπεδα": τους συνδικαλιστές που δεν χρειάζεται να ξαναλέμε τι κάνουν, τα ξέρουμε καλά πια, τους (πραγματικούς) εργαζόμενους που ήδη πλέον χάνουν περισσότερα από τις απεργίες παρά από τις μειώσεις των αποδοχών, και σε λεφτά αλλά και σε ένσημα, την κυβέρνηση που κυρίως παρακολουθεί αλλά λίγα κάνει στην πράξη, και στην χειρότερη θέση τον κόσμο, που ταλαιπωρείται και καταξοδεύεται επί 3 μήνες διαρκώς λόγω της συμπεριφοράς μιας μικρής μερίδας, οι οποίοι από την μία δήθεν κόπτονται για την κρίση αλλά από την άλλη έχουν μέγιστη συμβολή στην εμβάθυνσή της.
(03-02-2011, 03:37 PM)liakos73 Wrote: Αν δεν έχεις καμία σχέση με την ΕΘΕΛ, τότε, να ασχοληθείς με την δουλεία που ασχολείστε γιατί θα σε πάρει και εσένα η μπάλα, όπως και τον πανο81, που λέει ότι, είναι δικηγόρος, αλά όλη μέρα ασχολείται με τα ΜΜΜ και μετά μας λέει γιατί έχει κάτι μήνες να δει ένα ευρώ από το αφεντικό του. Κάτι ακόμα δεν είμαι συνδικαλιστής αλά προσπαθώ να υπερασπισθώ την εργασία μου και το μισθό που είναι 1300 ευρώ μετά από δεκατρία χρόνια στην εργασία μου.
Με την ΕΘΕΛ έχουμε όλοι μια πολύ σημαντική σχέση: αυτήν του ΕΠΙΒΑΤΗ. Όσον αφορά εμένα, καταρχήν εμείς είμαστε ελεύθεροι επαγγελματίες, και ένας λόγος που προλαβαίνω και έχω χρόνο να ασχολούμαι με το forum είναι διότι υπάρχουν αναδουλειές και στο δικό μας επάγγελμα, που αποτελεί και τον λόγο που είχα καιρό να πληρωθώ. Δυστυχώς εμείς δεν έχουμε εξασφαλισμένο εισόδημα όπως εσείς. Περαιτέρω, η ενασχόλησή μου με το forum αυτό δεν έχει επίπτωση στην δουλειά μου και δεν είναι ο λόγος που δεν πληρωνόμουν, αλλά και πάλι μόνος αρμόδιος να κρίνει εάν κάνω σωστά την δουλειά μου είναι ο διευθυντής μου και οι πελάτες μας και όχι κάποιος άλλος.
Αντίθετα, η δική σας δουλειά έχει επίπτωση σε όλους μας. Είμαστε όλοι πελάτες σας, άρα έχουμε και το δικαίωμα να κρίνουμε.
Και με την τακτική αυτή δεν υπερασπίζεστε τίποτα, αλλά στρέφετε κάθε λογικά σκεπτόμενο άτομο εναντίον σας. Η Αθήνα θα έχει αργά ή γρήγορα και πάλι συγκοινωνίες. Τώρα αν θέλετε να εξακολουθήσετε να είστε εσείς που θα τις παρέχετε, πρέπει να αλλάξετε άρδην τακτική γιατί πλέον το επιβατικό κοινό σας έχει σιχαθεί όσο δεν πάει. Και όταν όλοι αντιμετωπίζουν περικοπές και μειώσεις από παντού, δεν θα σας λυπηθούν. Το να ακριβύνουν απλά τα εισιτήρια μας επηρεάζει αρνητικά μεν, αλλά όλα ακριβαίνουν, πληθωρισμός υπάρχει, είναι 5 χρόνια σταθερές οι τιμές τους, μοιραίο είναι να ακριβύνουν κάποια στιγμή. Αλλά το να ακριβαίνουν τα εισιτήρια αλλά να μην έχουν αντίκρισμα εξαιτίας σας, κανείς δεν το δέχεται.
Αν θέλετε να μας έχετε με το μέρος σας, φροντίστε να δουλέψετε, να προσφέρετε κάτι καλλίτερο, να σας προτιμήσει ο κόσμος και να αυξήσετε τα έσοδα της εταιρείας σας για να μπορεί να υπάρχει αντίκρισμα και στις απολαβές σας.
(This post was last modified: 03-02-2011, 03:58 PM by panos81.)
|
|
03-02-2011, 03:38 PM |
|
AlexNik
Administrator
Posts: 2.097
Joined: 22-08-2009
|
RE: [Το Βήμα] Νεες κινητοποιησεις - Συνάντηση σωματείου ΕΘΕΛ - Γ. Γ. Μεταφορών
(03-02-2011, 03:37 PM)liakos73 Wrote: θα σε πάρει και εσένα η μπάλα
Θα με παρει η μπαλα? Αν εννοεις εισιτηρια, δεν πληρωνω την ΕΘΕΛ, αλλα αστικο ΚΤΕΛ, που με σχεδον στο συνολο του με αξιοπρεπη λεωφορεια με παει στη δουλεια μου. Κι ας ειναι κατα μεσο ορο του 1991-1992. Ειναι η μερα με τη νυχτα σε σχεση με της ΕΘΕΛ.
Τα πληρωνω ομως. Και κανεις δεν τολμαει να μην πληρωσει. Και επιβιβαζονται ολοι απο την πρωτη πορτα για να γινει ο ελεγχος επιβιβασης. Και ο οδηγος δεν ζηταει επιδομα για να ελεγξει αν ακυρωνονται τα εισιτηρια. Και αναλαμβανει να τα ακυρωσει ο ιδιος (σχισιμο) αν υπαρχει μεγαλη επιβατικη κινηση. Και αν μπει μεσα καποιος χωρις να εχει στα χερια του εισιτηριο τον υποχρεωνει στην επομενη σταση να βγαλει. Και βγαζει. Και δεν κανουν απεργιες.
Κι ετσι ειναι κερδοφορα επιχειρηση. Και δεν παιρνει επιδοτηση.
Η ΕΘΕΛ, τι ειναι?
Επισης με ενδιαφερει ο τροπος σου να ειναι ιδιος με τον δικο μου. Το τι κανατε στις μεντες δεν με ενδιαφερει. Οπως δεν σε εχω προσβαλλει, ετσι κι εσυ περιμενω να εχεις αναλογη συμπεριφορα. Γιατι με το να ερχεσαι εδω και να εκφραζεσαι οπως νομιζεις εσυ ειναι προσβολη προς τη σελιδα και προς τους συντελεστες της. Δεν με ενδιαφερει τι κανεις εσυ και ο καθενας στην προσωπικη σου ζωη και στη δουλεια σου, ουτε το πως εκφραζεσαι εκει, γιατι δεν ειναι δουλεια μου. Εδω ομως με ενδιαφερει. Πολυ μαλιστα.
|
|
03-02-2011, 08:18 PM |
|
stavros2004
Εγγεγραμμένος
Posts: 14
Joined: 27-11-2010
|
RE: [Το Βήμα] Νεες κινητοποιησεις - Συνάντηση σωματείου ΕΘΕΛ - Γ. Γ. Μεταφορών
(03-02-2011, 09:05 PM)liakos73 Wrote: Όταν εννοώ θα πάρει και εσάς η μπάλα, είναι ότι θα σας πειράξουν της δουλείες σας και το μισθό σας (δημόσιο και ιδιωτικό τομέα). Δεν έχω βρίσει κανέναν μέχρι τώρα, από (μέσα) όπως με έχουν βρίσει κάποιοι άλλοι που γράφουν για τους υπαλλήλους τον ΜΜΜ, (κοπρόσκυλα, αλήτες, χαραμοφάηδες κ.α.) και ότι δεν πληρώνεις εισιτήριο δηλ. τζαμπαζής αυτοί ειναι που φταίνε ένα ποσοστό που τα ΜΜΜ έχουν χρέη και το Άλο ποσοστό είναι αυτοί που κάνουν κουμάντο στα ΜΜΜ ( διευθύνοντες και υπουργία) και όχι οι εργαζόμενοι τον ΜΜΜ. Δεν περνώ επίδομα εισιτηρίων, για φαγητό και για καφέ και ότι τα λεωφορεία είναι σε άσχημη κατάσταση από τα κτελ, ένα μεγάλο ποσοστό φταίνε οι επιβάτες που το καταστρέφουν ( οι νεολαία προπάντος). Δεν υπάρχουν ανταλλακτικά, γιατί δεν υπάρχουν λεφτά, από τα χρέη για να τα φτιάξουν. Όσο για την ταλαιπωρία του επιβατικού κοινού, ζητώ και ζητάμε συγνώμη, αλλά δεν υπάρχει άλλος τρόπος ΑΠΕΡΓΙΑΣ. Αν περάσουν αυτά που θέλει το υπουργείο, ο μισθός μου από 1300 ευρώ, θα γίνει 950 περίπου. Εσύ θα καθόσουν να δουλεύεις για τόσα, μετά από 13 χρόνια στα ΜΜΜ?. Υποθέτω πως όχι!!!
Α! ωραια Λιακο, ωρα να φεύγεις αν δεν σου κάνουν τα 950ε, δεν σε κρατάει κανεις! Υπάρχουν και τα εργοστάσια με 15ε μεροκάματο, εκεί θα δείς προκοπή και δεν θα χρειάζεται να κουβαλάς εμας τα ΖΩΑ. Αν θυμαμαι καλα (που θυμαμαι!) εσυ δεν αποκάλεσες τους επιβάτες ΖΩΑ; "κουβαλάω ζώα" ειπες επι λέξει, σε μια απάντησή μου πριν λιγο καιρο. Οταν πρότεινα οτι θα σου κάνω αναφορά για να τεθείς σε διαθεσιμότητα, εξαφανίστηκες για κανενα μήνα, προφανώς γιατι είχες πολλά ζώα να κουβαλήσεις. Αυτά για να μη παραμυθιάζεις τον κόσμο οτι είσαι ευγενής και λόρδος.
Για διάβασε λίγο το νομο Ν. 2669/98 που σε ενδιαφέρει. Εκει θα μαθεις πως πρεπει να συμπεριφέρεσαι αρχικά ως υπάλληλος του ΟΑΣΑ/ΕΘΕΛ, και μετά σιγά σιγά θα βρεις πως πρεπει να διεκδικείς το -πολύ αμφιλεγόμενο κατα την άποψή μου- δίκιο σου στις διαδικτιακές συζητήσεις.
Εν κατακλείδι, αν εσυ σκέφτεσαι μόνο τα λεφτά που χάνεις, το ιδιο κάνουμε και εμεις οι υπόλοιποι ζωοεπιβάτες. Περιμένω τρόπο επικοινωνίας για να μοιραστούμε τα ταξί που πληρωσα τόσο καιρο λόγω της προκλητικής τεμπελιάς του συναφιού σου. Α! και μη ξεχάσω: Ολα τα προβλήματα τα λύσατε, η τιμή και η δόξα στους αγωνιστές των Ιμίων σας μάρανε! Παλι καλα που δεν τιμήσατε την Γιαννα Αγγελοπούλου για τους Ολυμπιακους του 2004... Σα δε ντρεπόμαστε λεω γω...
(This post was last modified: 03-02-2011, 09:33 PM by stavros2004.)
|
|
03-02-2011, 09:32 PM |
|
stavros2004
Εγγεγραμμένος
Posts: 14
Joined: 27-11-2010
|
RE: [Το Βήμα] Νεες κινητοποιησεις - Συνάντηση σωματείου ΕΘΕΛ - Γ. Γ. Μεταφορών
(03-02-2011, 09:53 PM)liakos73 Wrote: Μάλλον με περνάς για κάποιον άλλον, εγώ δεν έχω πει ποτέ ζώα από εδώ μέσα. Αν εσύ δουλεύεις σε εργοστάσια με 15 ευρώ μεροκάματο που ήταν δική σου επιλογή και δεν σου φταίω εγώ, γιατί αν είχες τα προσόντα να δουλέψεις στην ΕΘΕΛ θα δούλευες!!!
Τι σε νοιάζει τι προσόντα εχω εγω και αν δουλεύω σε εργοστάσιο; Σταμάτα να συζητάς σαν να βρίσκεσαι στην κομματική συγκέντρωση του "Γκόρτσου" και να κάνεις τον Παπαγιαννόπουλο! Σου ειπα απλα και ωραια οτι αν δεν σου αρέσουν τα 950ε της ΕΘΕΛ -οπως εσυ τα υπολόγισες-, μπορεις να δοκιμάσεις το εργοστάσιο. Ξερεις πόσα "ζωα" δουλευουν σε εργοστάσια, σε επιχειρήσεις, σε... σε.. , για 400, 500 και 600 ευρω το μήνα; Για προσγειωθείτε λίγο γιατι θα σας προσγειώσουν ανώμαλα οι "διοικήσεις και τα υπουργεία" που λες κι εσυ..
(This post was last modified: 03-02-2011, 11:06 PM by stavros2004.)
|
|
03-02-2011, 11:02 PM |
|
Users browsing this thread: 7 Guest(s)
|