Thread Rating:
- 11 Vote(s) - 2.36 Average
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
[Ημερησία] Κινητοποιήσεις και προσφυγές
|
panos81
Εγγεγραμμένος
Posts: 537
Joined: 16-11-2009
|
RE: [Ημερησία] Κινητοποιήσεις και προσφυγές
Για την επόμενη βδομάδα, και με τα μέχρι στιγμής δεδομένα (οι διοικήσεις προσφεύγουν πάλι στο Δικαστήριο για να κηρυχθούν παράνομες και καταχρηστικές οι απεργίες), έχουμε τα ακόλουθα:
Τρίτη 11-1-2011 (σήμερα)
Λεωφορεία: Στάση 11:00 έως 15:30
Τρόλλεϊ: Στάση 11:00 έως 15:00
ΗΣΑΠ Γραμμή 1: Στάση 12:00-16:00
ΑΜΕΛ Γραμμές 2,3: Δεν απεργούν
Τραμ: Δεν απεργεί
Προαστιακός: Δεν απεργεί.
Τετάρτη 12-1-2011 (αύριο)
Λεωφορεία: Στάση 11:00 έως 15:30
Τρόλλεϊ: Στάση 11:00 έως 15:00
ΗΣΑΠ Γραμμή 1: 24ωρη απεργία
ΑΜΕΛ Γραμμές 2,3: Στάσεις 10:00-14:00 και 20:00-λήξη βάρδιας
Τραμ: Δεν απεργεί
Προαστιακός: Δεν απεργεί.
Πέμπτη 13-1-2011
Λεωφορεία: 24ωρη απεργία
Τρόλλεϊ: 24ωρη απεργία
ΗΣΑΠ Γραμμή 1: 24ωρη απεργία
ΑΜΕΛ Γραμμές 2,3: 24ωρη απεργία
Τραμ: 24ωρη απεργία
Προαστιακός: Στο site του ΟΑΣΑ μιλά για 24ωρη απεργία, όμως στον σταθμό Πειραιά σήμερα το προσωπικό απαντούσε στους επιβάτες που ρωτούσαν ότι δεν έχει ληφθεί απόφαση για την Πέμπτη.
Και ναι μεν οι διοικήσεις μάλλον θα στραφούν στα Δικαστήρια για να κηρυχθούν παράνομες και καταχρηστικές οι απεργίες, αλλά μία δικαστική απόφαση από μόνη της δεν έχει και κανένα ιδιαίτερο νόημα αν δεν εφαρμόζεται στην πράξη. Βεβαίως πια δεν έχω καμία εμπιστοσύνη στους αρμόδιους, καθώς δεν έχω δει καμία μορφή φυσικού-πρακτικού εξαναγκασμού για να επιστρέψουν οι απεργοί στην εργασία τους.
Και ενώ το Μετρό απεργεί με απεργία διαρκείας από την επόμενη βδομάδα, δημιουργήθηκε στο Internet ένα κίνημα για να μην πληρώνουν οι επιβάτες εισιτήριο διαμαρυρόμενοι για την κατάσταση των συγκοινωνιών. Έκανε λόγο για βρώμικα οχήματα, για ασυνέπεια στα δρομολόγια, για ανάρμοστη συμπεριφορά, για ελλιπή συντήρηση κ.ά. αλλά για τις απεργίες δεν έλεγε κουβέντα! Δηλαδή κι αυτοί το παιχνίδι των συνδικαλιστών παίζουν;
|
|
11-01-2011, 12:23 PM |
|
panos81
Εγγεγραμμένος
Posts: 537
Joined: 16-11-2009
|
RE: [Ημερησία] Κινητοποιήσεις και προσφυγές
Δυστυχώς και η κυβέρνηση και η αστυνομία το παιχνίδι των απεργών παίζουν. Γιατί ΜΠΟΡΟΥΝ να συλλάβουν τους συνδικαλιστές και να τους χώσουν μέσα, ΜΠΟΡΟΥΝ να τους τραβολογάνε στα δικαστήρια, ΜΠΟΡΟΥΝ να τους αναγκάσουν να δουλέψουν με την βία, ΜΠΟΡΟΥΝ να κάνουν τις συγκοινωνίες ιδιωτικές και τότε να μείνουν όλοι τους στους 5 δρόμους. Απλά ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ γιατί έχουν και αυτοί συμφέροντα.
|
|
11-01-2011, 05:17 PM |
|
abc
Εγγεγραμμένος
Posts: 412
Joined: 13-10-2009
|
RE: [Ημερησία] Κινητοποιήσεις και προσφυγές
(11-01-2011, 05:17 PM)panos81 Wrote: ...Γιατί ΜΠΟΡΟΥΝ να συλλάβουν τους συνδικαλιστές και να τους χώσουν μέσα, ΜΠΟΡΟΥΝ να τους τραβολογάνε στα δικαστήρια, ΜΠΟΡΟΥΝ να τους αναγκάσουν να δουλέψουν με την βία, ... Ευτυχώς ζούμε ακόμα σε μία δημοκρατική χώρα και δεν συμβαίνουν αυτά. Από την άλλη πρέπει να οριμάσει και η δημοκρατία μας και να καταλάβουμε ότι τα δικαιώματα του ενός πολίτη σταματούν εκεί που ξεκινούν του άλλου.
|
|
11-01-2011, 06:02 PM |
|
panos81
Εγγεγραμμένος
Posts: 537
Joined: 16-11-2009
|
RE: [Ημερησία] Κινητοποιήσεις και προσφυγές
(11-01-2011, 06:02 PM)abc Wrote: Ευτυχώς ζούμε ακόμα σε μία δημοκρατική χώρα και δεν συμβαίνουν αυτά. Από την άλλη πρέπει να οριμάσει και η δημοκρατία μας και να καταλάβουμε ότι τα δικαιώματα του ενός πολίτη σταματούν εκεί που ξεκινούν του άλλου.
Ακριβώς. Με μια "λεπτομέρεια": Ο κόσμος έχει διαρκώς το δικαίωμα για δημόσια συγκοινωνία (και εδώ δημόσια νοείται ελεύθερα διαθέσιμη στο κοινό και όχι υποχρεωτικά ιδιοκτησία του κράτους). Και ο εργαζόμενος έχει μεν το δημοκρατικό δικαίωμα να υπερασπίζεται τα δικαιώματά του με απεργία, όμως αυτή η υπεράσπιση στην περίπτωση των ΜΜΜ παραλύει μια ολόκληρη πόλη και στερεί από τον κόσμο το δικό του δημοκρατικό δικαίωμα για μετακίνηση με τα ΜΜΜ. Πλεον το νομοσχέδιο για την αναδιάρθρωση των συγκοινωνιών έχει ήδη συζητηθεί και έχει γίνει δεκτό επί της ουσίας, δεν υπάρχει γυρισμός. Τι διεκδικούν τώρα; Για να μην φτάσουμε στην περίπτωση του Μετρό που απεργούν δήθεν για να υπερασπιστούν τα "δικαιώματα" όσων προσλήφθηκαν με προεκλογικό ρουσφέτι. Εκεί η απεργία όχι απλά δεν προασπίζεται δημοκρατικό δικαίωμα, αλλά υποστηρίζει μια καταφανώς παράνομη πράξη που στρέφεται κατά του συνόλου των φορολογούμενων στην Ελλάδα (Ελλήνων και μη). Σε μια σωστή χώρα, αυτοί τώρα θα ήταν στην φυλακή, δεν θα έκλεινε ένα ολόκληρο συγκοινωνιακό μέσο για χάρη τους. Άρα τα αίτια των απεργιών μάλλον δεν είναι αυτά που ισχυρίζονται οι συνδικαλιστές. Τι τους κόφτει αυτούς αν ακριβύνει το εισιτήριο στο κάτω-κάτω, αφού αυτοί ταξιδεύουν δωρεάν;
Πιστεύω ότι ο δικαστής δεν θα δυσκολευτεί καθόλου να βρει λόγους για να τεκμηριώσει το παράνομο και καταχρηστικό των απεργιών στις αυριανές δίκες.
|
|
11-01-2011, 08:17 PM |
|
cmegas
Εγγεγραμμένος
Posts: 200
Joined: 09-09-2010
|
RE: [Ημερησία] Κινητοποιήσεις και προσφυγές
Το κίνημα που λέτε παραπάνω, δεν είναι παρά μια ανάρτηση σε blog και ένα group στο facebook. Με άλλα λόγια, κάποιος τρ@@@ας είδε το κίνημα των διοδίων (που και αυτό αμφισβητείται), και σκέφτηκε να ψάξει και αλλού για μ@@@@@ς.......
(με το τελευταίο δεν εννοώ ΤΙΠΟΤΑ για το προσωπικό των διοδίων ή τους εργαζομένους των ΜΜΜ!)
114, 115, 149, 170, Ε22 (το Γ1 να 'ταν κι άλλο.........)
|
|
11-01-2011, 11:09 PM |
|
abc
Εγγεγραμμένος
Posts: 412
Joined: 13-10-2009
|
RE: [Ημερησία] Κινητοποιήσεις και προσφυγές
(11-01-2011, 11:25 PM)Cmaniac Wrote: Χωρίς Λογια
Μου κάνει εντύπωση που η έξοδος από τα Α/Σ είναι 30 λεπτά πριν την λήξη της απεργίας.
|
|
11-01-2011, 11:43 PM |
|
cmegas
Εγγεγραμμένος
Posts: 200
Joined: 09-09-2010
|
RE: [Ημερησία] Κινητοποιήσεις και προσφυγές
Διευκρινηστε μου κάτι: το αν ένας φορέας θα απεργήσει, ποιος το αποφασίζει;
Στην ΕΘΕΛ, για παράδειγμα, αποφασίζουν για την απεργία οι εργαζόμενοι με ψηφοφορία, ή 10-20 κομματόσκυλα;;;
114, 115, 149, 170, Ε22 (το Γ1 να 'ταν κι άλλο.........)
|
|
11-01-2011, 11:55 PM |
|
panos81
Εγγεγραμμένος
Posts: 537
Joined: 16-11-2009
|
RE: [Ημερησία] Κινητοποιήσεις και προσφυγές
(11-01-2011, 11:55 PM)cmegas Wrote: Διευκρινηστε μου κάτι: το αν ένας φορέας θα απεργήσει, ποιος το αποφασίζει;
Στην ΕΘΕΛ, για παράδειγμα, αποφασίζουν για την απεργία οι εργαζόμενοι με ψηφοφορία, ή 10-20 κομματόσκυλα;;;
Προφανώς το δεύτερο... τόσο εγώ όσο και η αρραβωνιαστικιά μου που χρησιμοποιούμε συχνά λεωφορεία, τις περισσότερες φορές που μιλάμε με τους οδηγούς μας λένε ότι τους έχουν τσακίσει οικονομικά οι απεργίες και αυτούς (χαμένα μεροκάματα και ένσημα).
Άλλωστε πλέον στις στάσεις εργασίας που είναι από κάποια στιγμή το βράδυ ως την λήξη της βάρδιας, υπάρχουν απεργοσπάστες. Ένα βράδυ Τετάρτης, στις 5 Ιανουαρίου αν θυμάμαι καλά, είδα λεωφορεία στο 115 και στο Χ96 ενώ κόντευε 11:00, και αυτό του 115 κατευθυνόταν ΠΡΟΣ Κίτσι, άρα θα έκανε και επιστροφή.
Στις 3 Ιανουαρίου επίσης πέτυχα λεωφορείο να αναχωρεί στο 622 από Άνω Γαλάτσι στις 21:40, άρα δεν θα επέστρεφε στο αμαξοστάσιό του πριν τις 22:30. Και τις δύο περιπτώσεις, η στάση ξεκινούσε στις 21:00.
Βεβαίως σε αντίθεση με τα μέσα σταθερής τροχιάς, τα λεωφορεία έχουν το "πλεονέκτημα" ότι δεν μπορεί να τα θέσει εκτός κυκλοφορίας άλλος εκτός από τον οδηγό τους. Στο τρένο π.χ. μπορούν π.χ. να κλείσουν το ρεύμα και τα ακινητοποιούν, ή μέσω της σηματοδότησης. Στα λεωφορεία δεν υπάρχει κάτι τέτοιο. Αν ο οδηγός είναι έξω στους δρόμους, δεν μπορούν να κάνουν το λεωφορείο να επιστρέψει μόνο του στο αμαξοστάσιο...
|
|
12-01-2011, 10:03 AM |
|
panos81
Εγγεγραμμένος
Posts: 537
Joined: 16-11-2009
|
RE: [Ημερησία] Κινητοποιήσεις και προσφυγές
Τώρα δικάζονται οι προσφυγές για να κηρυχθούν παράνομες και καταχρηστικές όλες οι 24ωρες απεργίες. Ιδώμεν.
Νεότερο: Το νομοσχέδιο εγκρίθηκε. Πλέον όλα τα αιτήματα των απεργών είναι αβάσιμα.
(This post was last modified: 12-01-2011, 06:38 PM by panos81.)
|
|
12-01-2011, 06:23 PM |
|
panos81
Εγγεγραμμένος
Posts: 537
Joined: 16-11-2009
|
RE: [Ημερησία] Κινητοποιήσεις και προσφυγές
Οποιαδήποτε κατανόηση μπορούσε να δείξει στους απεργούς πλέον νομίζω ότι διαλύεται, από την στιγμή που δεν συμμορφώνονται με δικαστική απόφαση, δηλαδή δεν σέβονται τον θεσμό της δικαιοσύνης και την δικαστική εξουσία. Πλέον όλοι οι σχετιζόμενοι με τις αστικές συγκοινωνίες, εκτός από τους εργαζόμενους του Προαστιακού που δεν απεργούν σήμερα, πρέπει να θεωρούνται εγκληματίες.
Δυστυχώς ο Ρέππας αποδείχθηκε πιο μαλθακός απ' ότι έπρεπε. Τους ανθρώπους (; ) που αξίζει να τους στείλει τα Μ.Α.Τ. για να τους λιώσουν στο ξύλο, αυτούς που τους αξίζει να σαπίσουν σε μια φυλακή για τα υπόλοιπα χρόνια τους, τους καλεί άκουσον άκουσον σε διάλογο! Δηλαδή τώρα πάει πρακτικά με το μέρος τους!
Το να τους καλούσε για διάλογο εάν δεν είχαν κάνει κινητοποιήσεις ως τώρα θα ήταν απόλυτα λογικό και φυσικά καθόλου κατακριτέο, εφόσον τώρα υπάρχει νομοσχέδιο για να συζητηθεί, ως τώρα δεν υπήρχε. Όταν όμως αυτοί φασκελώνουν τον υπέρτατο θεσμό της δικαιοσύνης, τότε δεν χωρεί διάλογος, αλλά μόνο παραδειγματική τιμωρία και εξάντληση της αυστηρότητας. Φαίνεται όμως ότι το κράτος είναι ανίκανο να επιβάλει την δικαιοσύνη.
Επίσης σήμερα γίνεται και κάτι άλλο που κάποτε ήταν ανήκουστο: απεργεί η δημοτική συγκοινωνία Αμαρουσίου, κάτι που γίνεται για πρώτη φορά ως συμμετοχή σε απεργίες μόνο του Ο.Α.Σ.Α. Τον παλιό καλό καιρό επί δημαρχίας Τζανίκου, δεν είχαν απεργήσει ούτε μία μέρα. Τώρα επί Πατούλη (άλλος ελεϊνός και τρισάθλιος από κει) άρχισαν πρώτα να παίρνουν μέρος στις απεργίες ΓΣΕΕ-ΑΔΕΔΥ, τα λεωφορεία έγιναν χρέπια, οι στάσεις το μαύρο τους το χάλι, η τήρηση των δρομολογίων πήγε περίπατο, τώρα συμμετέχουν σε μία απεργία που δεν τους αφορά καθόλου! Για έναν νόμο που δεν αλλάζει τίποτε στην Συγκοινωνία Αμαρουσίου! Το κάνουν για συμπαράσταση; Σε ποιους; Σε αυτούς τους καταφανέστατα παρανομούντες; Ντροπή τους απλά. Αλλά αυτή η λέξη φαίνεται ότι πλέον έχει εκλείψει.
(This post was last modified: 13-01-2011, 04:17 PM by panos81.)
|
|
13-01-2011, 04:16 PM |
|
panos81
Εγγεγραμμένος
Posts: 537
Joined: 16-11-2009
|
RE: [Ημερησία] Κινητοποιήσεις και προσφυγές
Δεν την επικροτώ αλλά κάποιες φορές γίνεται αναγκαία και η έσχατη (σκληρότερη) λύση όταν οι ηπιότερες δεν επιφέρουν αποτέλεσμα. Και εδώ φαίνεται ότι κάθε ηπιότερη λύση απέτυχε. Αν τώρα προσέλθουν σε διάλογο, θα ζητάνε κι άλλα, κι άλλα, κι άλλα, και θα εξακολουθήσουν να πηδάνε όλον τον Ελληνικό λαό (γιατί τις Αθηναϊκές συγκοινωνίες τις πληρώνει όλη η Ελλάδα και όχι μόνο οι Αθηναίοι) χειρότερα απ' ότι μέχρι σήμερα.
Μιλάμε για μια παρανομία που τελείται σε βάρος του λαού εδώ και δύο μήνες πια σε σχεδόν καθημερινή βάση. Και δεν δέχονται μια δικαστική απόφαση. Προβαίνουν σε κατάληψη δημόσιων χώρων χωρίς να έχουν το δικαίωμα και παρότι τους επιδίδεται δικαστική απόφαση για να διαλυθούν, δεν την σέβονται. Υπάρχει φήμη ότι κάποιος από τους δικαστικούς επιμελητές λιντζαρίστηκε από καταληψίες. Πάνε γυρεύοντας. Και πολύ φοβάμαι ότι η βία θα ασκηθεί από τον απλό κοσμάκη και όχι από την αστυνομία.
|
|
13-01-2011, 04:37 PM |
|
Citaro
Honorary member
Posts: 202
Joined: 13-11-2009
|
RE: [Ημερησία] Κινητοποιήσεις και προσφυγές
Φίλε liako73!
Κανείς δεν αμφισβητεί το δικαίωμά σας ως εργαζόμενοι να απεργήσετε. Το έχετε ασκήσει το δικαίωμα αυτό και είχατε αρκετά μεγάλο μέρος του κόσμου μαζί σας - αρχικά.
Όμως, θα πρέπει να μου εξηγήσουν αυτοί που σας καθοδηγούν (οι οποίοι είνα κατά κοινή ομολογία λουφαδόροι και δεν ξέρουν ούτε τι χρώμα έχει το λεωφορείο από μέσα) τι σκοπούς θέλουν να πετύχουν, με το να ξετεντώνουν το επιβατικό κοινό επί ενάμιση μήνα!
Ποιόν περιμένετε να σας στηρίξει πλέον, όταν ο μέσος επιβάτης σας που είναι εργαζόμενος - φοιτητής - συνταξιουχος είτε αναγκάζεται να αναβάλει το πρόγραμμά του , είτε να ξεσκιστεί στα ταξί / στις βενζίνες, είτε τέλος να γράφει κάθε φορά χιλιόμετρα ποδαρόδρομο;
Εγώ πχ σήμερα περπάτησα συνολο 12 χιλιόμετρα, τα μισά υπό βροχή. Με πληρωμένη κάρτα απεριορίστων! Γιατί αν δεν πάω στη δουλειά μου, αύριο είμαι άνεργος.
Να κατανοησω τι; Θα χάσετε τις δουλειές σας; ΟΧΙ! Θα αυξηθεί το ωράριό σας; ΟΧΙ! Τι θέλετε;
Όσο για τη σημερινη απεργία: Δεν ξέρω τί ώρα σας κοινοποιήθηκε η δικαστικη απόφαση, αλλά από τη στιγμη που σας την έφερε ο δικαστικός επιμελητής και δεν βγήκαν τα λεωφορεία (με εντολή νταηλίδικη των συνδικαλιστών σας), έχετε παραβεί διατακτικό δικαστικής απόφασης και είστε ποινικά υπόλογοι. ΤΕΛΟΣ!
Αν δεν σέβεστε τις δικαστικές αποφάσεις, δεν σέβεστε το κράτος. Και κράτος το οποίο να το ανέχεται αυτό, πλην της Ελλάδας, δύσκολα θα βρείτε στο χάρτη.
Την ημέρα που έληξε η στάση εργασίας στις 5 και κλειδαμπάρωσαν ορισμένοι "μάγκες" τα αμαξοστάσια και απειλούσαν τους συναδέλφους σου από το κινητό, γιατί το ανεχτήκατε και τους καλύπτετε; Γιατί αφήσατε τη μισή Αθήνα απροετοίμαστη στο δρόμο; Είμαι λάθος που κατέθεσα αναφορά στον Εισαγγελέα;
Η απεργία έχει κανόνες. Οι κανόνες γράφονται στο Ν. 1264/82. Η χύμα απεργία είναι παράνομη. Και σήμερα απεργήσατε χύμα και χωρίς να έχετε δικαίωμα.
Σταματήστε να καλύπτετε τους βολεμένους και ταχθείτε με το επιβατικό κοινό. Τα δικά σας συμφέροντα δεν είναι τα ίδια με των εργατοπατέρων σας. Εκτός κι αν προτιμάτε να οδηγείτε λεωφορείο και να σας στολίζουν μπινελίκια! Σεβαστείτε μας για να σας σεβαστούμε.
|
|
14-01-2011, 01:27 AM |
|
amoran
Εγγεγραμμένος
Posts: 33
Joined: 13-10-2009
|
RE: [Ημερησία] Κινητοποιήσεις και προσφυγές
Πρώτος εγώ θα σεβαστώ το δικαίωμα του εργαζόμενου στην απεργία όταν θίγονται τα δικαιώματά του. Δεν μπορώ όμως να μην παρατηρήσω ότι:
1) Ολοι οι δημόσιοι υπάλληλοι επηρεάστηκαν από τα μέτρα για την κρίση, αλλά μόνο οι εργαζόμενοι στις συγκοινωνίες δείχνουν τόσο μεγάλη αντοχή στις επαναλαμβανόμενες και συνεχείς απεργίες. Ετυχε να δουλεύουν εκεί οι πιο μάγκες και σκληρόπετσοι; Εχουν βρει φόρμουλα ώστε να κάνουν τις απεργίες εκ του ασφαλούς χωρίς να χάνουν μεροκάματα, αλλά συμψηφίζοντας τα ρεπό τους; Δεν τους πολυνοιάζει γιατί έχουν πολλά στην πάντα; Ποιος ξέρει...
2) Υποτίθεται πως η κυβέρνηση έχει φάει στη μάπα το πολιτικό κόστος από την κρίση και τα μέτρα για αυτήν. Υποτίθεται επίσης πως οι δημόσιες συγκοινωνίες αφήνουν ζημίες, άρα η κυβέρνηση, αν βγάλεις έξω το πολιτικό κόστος που όπως είπαμε το έφαγε στη μάπα άρα δεν την πολυνοιάζει, κερδίζει λεφτά όταν δεν κινούνται. Αντιθέτως, χάνει λεφτά όταν κινούνται αλλά η ίδια δεν έχει καθόλου έσοδα από τη λειτουργία τους. Πώς γίνεται αυτό; Κλείνοντας τα ακυρωτικά. Και μόνο με την απειλή κλεισίματός τους, η διοίκηση έβγαλε οργισμένη ανακοίνωση απειλώντας με νομικές κυρώσεις, αρα αυτό είναι που πονάει. Είναι παράνομο; Ισως, αλλά και η 24ωρη απεργία κρίθηκε παράνομη αλλά έγινε, άρα δεν μασάτε από αυτά. Γιατί λοιπόν, αντί για τις απεργίες που δεν ενδιαφέρουν την κυβέρνηση αλλά πονάνε τον επιβάτη, δεν προτιμάτε να προσφέρετε τζάμπα μετακινήσεις που πονάνε την κυβέρνηση αλλά τις αγαπάει ο επιβάτης; Ποιος ξέρει...
Να συμπληρώσω και κάτι ακόμα, γιατί δεν ξέρω αν πρέπει να γελάσω ή να κλάψω. Εντάξει, ΝΔ, ΠΑΣΟΚ και Μπακογιάννη σύμφωνοι, δεν έχουν ιδέα από συγκοινωνίες και λογικό άλλωστε, κανένα στέλεχός του δεν καταδέχεται ποτέ να τις χρησιμοποιήσει (το περίεργο είναι πως μόνη εξαίρεση ήταν ο... Μητσοτάκης, που όταν ήταν πρωθυπουργός μπήκε μια φορά σε τρόλεϊ για να πάει στον οδοντογιατρό του, με συνέπεια να πέσουν οι κεραίες καμιά εικοσαριά φορές σε διαδρομή δεκαπέντε λεπτών).
Θα περίμενε κανείς τουλάχιτον το ΚΚΕ να έχει μια παραπάνω γνώση. Να πεις, ρε παιδί μου "απεργώ, αλλά υπάρχει κάποιο νόημα. Θα σιχαθούν τον παλαιοκομματισμό και θα ψηφίσουν κάποια στιγμή κι ένα εργατικό κόμμα που θα ακούσει τη φωνή του εργαζόμενου". Βλέπεις λοιπόν τη φωνή του ΚΚΕ στα ΜΜΕ, τη Λιάνα Κανέλλη, να σχολιάζει την κατάσταση στις συγκοινωνίες κι εκεί είναι που απελπίζεσαι τελείως και συνειδητοποιείς πως οι απεργίες δεν έχουν κανένα νόημα, αφού άσχετοι θα φύγουν αν πετύχουν, κι άσχετοι πάλι θα' ρθουν.
Κάντε ένα διάλειμμα, κάντε ένα ΚΙΤ-ΚΑΤ, και ακούστε τα σχόλιά της εδώ: http://www.youtube.com/watch?v=cksnBpgX-Z0
Κατ' αρχάς η γυναίκα μας διευκρινίζει πως μιλάει σαν απλός πολίτης. Ε, ρε, γλέντια. Στα 4 λεπτά που ακολουθούν έντρομοι μαθαίνουμε ότι:
- Οι νέες τιμές των εισιτηρίων έχουν ήδη εφαρμοστεί εδώ και 2 μέρες (!)
- Κάποιος μπορεί να πληρώσει 40 και 50 ευρώ το μήνα μόνο για να πάει στη δουλειά του με τις αστικές συγκοινωνίες (τι κι αν η κάρτα κάνει 35) (!!)
- Το ΚΚΕ προτείνει να πηγαίνουμε στη δουλειά μας τζάμπα αλλά να πληρώνουμε όταν γυρνάμε (καλό!)
- Αλλά το σημαντικότερο όλων, εκεί όπου η Λιάνα εξαπέλυσε τις ύβρεις της και εξοργίστηκε η γυναίκα ποιο ήταν; Οτι αν ένα λεωφορείο για κάποιο λόγο κάνει πάνω από 90 λεπτά για να φτάσει στον προορισμό του, ο επιβάτης θα πρέπει να πληρώσει και δεύτερο εισιτήριο! Τι κι αν ο ΟΑΣΑ λέει σαφώς ότι "Στην περίπτωση που στη λήξη του 90λεπτου η τελευταία διαδρομή δεν έχει ολοκληρωθεί, ο επιβάτης υποχρεούται να επικυρώσει για δεύτερη φορά το εισιτήριό του, είτε στο όχημα είτε στο επικυρωτικό μηχάνημα του σταθμού, στη πίσω ή στην απέναντι πλευρά από την πρώτη επικύρωση, ώστε αυτό να ισχύει μέχρι να ολοκληρωθεί η τελευταία μετακίνησή του.", η Λιάνα μας δεν το έχει ακούσει ποτέ, αφού δεν έχει μπει ποτέ της άλλωστε σε λεωφορείο.
Ποιοι να μας σώσουν, λοιπόν; Να πετύχουν οι απεργίες και να έρθουν ποιοι; Ελα ντε...
(This post was last modified: 15-01-2011, 03:36 AM by amoran.)
|
|
15-01-2011, 02:38 AM |
|
panos81
Εγγεγραμμένος
Posts: 537
Joined: 16-11-2009
|
RE: [Ημερησία] Κινητοποιήσεις και προσφυγές
Κρίνοντας από την μείωση των ελλειμάτων ΑΜΕΛ και ΟΣΕ φαίνονται τα αποτελέσματα των περικοπών, που σημειωτέων πρέπει να αφορούν καταρχήν τις σπατάλες και μετά άλλες δαπάνες.
Πάντως και ο Ρέππας σήμερα έριξε κι άλλες "μπηχτές" στους απεργούς, δηλώνοντας ότι όσο γίνονται απεργίες και το κοινό ταλαιπωρείται, ο διάλογος δεν έχει νόημα. Επίσης είπε ότι υπάρχει και η επιλογή της ιδιωτικοποίησης που είτε θα αφήσει αρκετούς (φωτογραφίζοντας τους συνδικαλιστές) χωρίς δουλειά, είτε θα αναγκάσει κάποιους κηφήνες να δουλέψουν.
Και ρωτώ εγώ σαν επιβάτης: φταίει ο Ρέππας να κρατήσει δημόσιο το Μετρό και το Τραμ που διέκοψαν τις απεργίες και προσέρχονται στον διάλογο, να το κάνει να απορροφήσει τον ΗΣΑΠ, με αποτέλεσμα η ηγεσία της νέας εταιρείας να προέρχεται εξ ολοκλήρου από ΑΜΕΛ/ΤΡΑΜ και να "ξηλωθούν" όλοι οι διοικούντες του ΗΣΑΠ, ενώ για τα λεωφορεία και τα τρόλλεϊ να πάει κατευθείαν σε ιδιωτικοποίηση και οι νταήδες-φωνακλάδες-συνδικαλιστές να πάρουν ένα ραβασάκι και να κατευθυνθούν προς το ταμείο ανεργίας;
|
|
17-01-2011, 03:19 PM |
|
Users browsing this thread: 4 Guest(s)
|