This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.



Thread Rating:
  • 7 Vote(s) - 4 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Concorde η ιστορια του

Konstantinos Offline
The public transport from Greece&World.
****



Posts: 2.484
Joined: 12-09-2010
#1
Concorde η ιστορια του
Το Κονκόρντ (Concorde) ήταν το ένα από τα δυο υπερηχητικά επιβατηγά αεροπλάνα που έχουν κατασκευαστεί μέχρι σήμερα (το άλλο ήταν το Tupolev Tu-144), αλλά το μόνο που έχει πραγματοποιήσει δρομολογημένες πτήσεις. Το Κονκόρντ πετούσε με ταχύτητα 2,02 Μαχ (2,02 φορές την ταχύτητα του ήχου) σε μέγιστο ύψος 60.000 πόδια.
Η πρώτη πτήση του Κονκόρντ έγινε με το Γαλλικό πρωτότυπο 001(F-WTSS) στις 2 Μαρτίου του 1969 από την Τουλούζη της Γαλλίας, ενώ 37 ημέρες αργότερα, στις 9 Απριλίου απογειώθηκε και το πρώτο Αγγλικό πρωτότυπο Κονκόρντ 002(G-BSST) από το Φίλτον της Αγγλίας. Άρχισε να πετά ως επιβατικό αεροσκάφος στις 21 Ιανουαρίου 1976 και από τότε έχει μεταφέρει 2,5 εκατομμύρια επιβάτες.
Κατασκευάστηκαν συνολικά 20 αεροσκάφη, 2 πρωτότυπα, 2 προ-παραγωγής, 16 παραγωγής, από τα οποία 2 δεν μπήκαν σε εμπορικές πτήσεις. Όλα, εκτός από 2, έχουν διατηρηθεί.
Στις 26 Ιουλίου 2000 το Κονκόρντ της πτήσης Air France 4590 συνετρίβη στη Γαλλία, η μόνη απώλεια αεροσκάφους Κονκόρντ.
Η κρίση που περνούσε η πολιτική αεροπορία μετά τις 11/9, η συντριβή του Κονκόρντ της πτήσης 4590 και το συνεχώς αυξανόμενο κόστος συντήρησης του γερασμένου Κονκόρντ οδήγησαν στην απόσυρση του. Το τελευταίο Κονκόρντ της Air France απογειώθηκε στις 30 Μαΐου 2003, ενώ η British Airways έκανε την τελευταία πτήση με τον τύπο αυτό στις 24 Οκτωβρίου 2003.

Πηγη πληροφοριων / Βικιπαιδεια.
''Νομίζω ότι οι ιοί των κομπιούτερ θα πρέπει να θεωρηθούν ζωή. Αποκαλύπτει πολλά για την ανθρώπινη φύση το γεγονός ότι η μόνη μορφή ζωής που φτιάξαμε μέχρι σήμερα είναι καθαρά καταστροφική. Φτιάξαμε ζωή κατ’εικόνα και ομοίωσίν μας.''

Stephen Hawking.

[Image: 111acb66226bcdeaaebaa87be280636b_amg_log...z_logo.jpg]
(This post was last modified: 26-07-2012, 02:08 AM by Paul.)
11-01-2011, 07:46 PM
Website Find Reply
panos81 Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 537
Joined: 16-11-2009
#2
RE: Κονκορντ η ιστορια του
(11-01-2011, 07:46 PM)Konstantinos [Mercedes Benz]. Wrote: Το Κονκόρντ (Concorde) ήταν το ένα από τα δυο υπερηχητικά επιβατηγά αεροπλάνα που έχουν κατασκευαστεί μέχρι σήμερα (το άλλο ήταν το Tupolev Tu-144), αλλά το μόνο που έχει πραγματοποιήσει δρομολογημένες πτήσεις.

Αυτό είναι λάθος. Το Tupolev TU-144 για ένα μικρό χρονικό διάστημα, 1,5 περίπου χρόνο από το 1976 έως το 1978, εκτελούσε προγραματισμένες πτήσεις για την Aeroflot αλλά με πιλότους της Tupolev, από την Μόσχα προς το Αλμάττυ (πρωτεύουσα του σημερινού Καζαχστάν). Οι πτήσεις διεκόπησαν το 1978 χωρίς να δοθεί καμία εξήγηση.

Σήμερα όλα τα Concorde είναι διατηρημένα σε αεροπορικά μουσεία.

Από τα 7 της British Airways, τα τέσσερα παραμένουν στο Ηνωμένο Βασίλειο:
- ένα στο Λονδίνο (Heathrow) για να γίνει στατικό έκθεμα στο Terminal 5.
- ένα στο αεροπορικό πάρκο του αεροδρομίου του Manchester.
- ένα στο Bristol όπου κατασκευάστηκε
- ένα στην Γλασκώβη.

Δύο βρίσκονται στις Η.Π.Α., το ένα στην Νέα Υόρκη στο Intrepid Sea & Air Museum στο Δυτικό Manhattan, και το άλλο στο Μουσείο Πτήσης του Seattle.

Το 7ο βρίσκεται στο αεροδρόμιο των Barbados, τον δεύτερο προορισμό όπου εκτελούσε τακτικές πτήσεις.

Δεν θυμάμαι πού είναι όλα τα Concorde της Air France, πάντως ένα βρίσκεται στο αεροδρόμιο Charles de Gaulle στο Παρίσι, ενώ άλλο ένα βρίσκεται στο αεροπορικό μουσείο του Sinheim στην Γερμανία, τοποθετημένο (ειρωνία;...) δίπλα σε ένα TU-144.

Δεν θα ξεχάσω ποτέ την σκηνή στις 30 Νοεμβρίου 2003 όταν έγινε η τελευταία απογείωση Concorde από το Heathrow προς την Αμερική (δεν θυμάμαι τώρα ποιο από τα τρία που βρίσκονται εκεί τώρα ήταν αυτό). Χιλιάδες κόσμου είχαν συγκεντρωθεί γύρω από το Heathrow να απαθανατίσουν την ιστορική αυτή στιγμή, και πολλοί έκλαιγαν. Όπως δεν θα ξεχάσω την δήλωση του αρχιπιλότου του στόλου των Concorde, Mike Bannister: "Για πρώτη φορά στην ιστορία της τεχνολογίας κάνουμε πισογύρισμα. Σε μερικά χρόνια θα λέμε στα εγγόνια μας ότι σταυρώναμε τον Ατλαντικό σε 3 ώρες και δεν θα μας πιστεύουν".

Οι πιο αισιόδοξοι λένε ότι το Concorde ήρθε από το μέλλον, και αφού το μέλλον είναι μπροστά μας εκεί θα το ξαναβρούμε. Δεν αποκλείεται μια μέρα να ξαναδούμε υπερηχητικά επιβατικά αεροσκάφη, βεβαίως όμως θα έχουν αρκετές διαφορές από το Concorde. Σίγουρα θα έχουν μεγαλύτερη χωρητικότητα (200-250 επιβάτες) και βεβαίως σαφώς μειωμένη κατανάλωση καυσίμου, εκπομπή ρύπων και θορύβου. Πάντως δύσκολα θα ξαναδούμε υπερηχητικό επιβατικό αεροπλάνο πριν το 2020.

12-01-2011, 10:15 AM
Find Reply
Konstantinos Offline
The public transport from Greece&World.
****



Posts: 2.484
Joined: 12-09-2010
#3
RE: Κονκορντ η ιστορια του
Σ'ευχαριστω για τις επιπλεον πληροφοριες.
''Νομίζω ότι οι ιοί των κομπιούτερ θα πρέπει να θεωρηθούν ζωή. Αποκαλύπτει πολλά για την ανθρώπινη φύση το γεγονός ότι η μόνη μορφή ζωής που φτιάξαμε μέχρι σήμερα είναι καθαρά καταστροφική. Φτιάξαμε ζωή κατ’εικόνα και ομοίωσίν μας.''

Stephen Hawking.

[Image: 111acb66226bcdeaaebaa87be280636b_amg_log...z_logo.jpg]
26-01-2011, 10:59 AM
Website Find Reply
Paul Offline
Administrator
*******



Posts: 1.178
Joined: 12-11-2009
#4
RE: Concorde η ιστορια του
http://www.youtube.com/watch?v=IaN2_bSj-bM

Ένα βίντεο που βρήκα που είναι το αποχαιρετιστήριο της British στο Concorde κατά την συνταξιοδοτησή του.
Giving is the best communication... γιατί μαζί μπορούμε να κάνουμε πολύ περισσότερα

11-06-2017, 02:50 AM
Find Reply



Forum Jump:



Users browsing this thread: 2 Guest(s)

Disclaimer
Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Πλοήγηση
Άλλες επιλογές
Mobile Version
RSS Syndication | Cookie Consent Settings
Όροι Χρήσης
Contact Us


Powered By MyBB 1.8.26, © 2002-2024 MyBB Group.
Designed and developed by AlexNik. © 2012-2024