This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.



Thread Rating:
  • 23 Vote(s) - 3.35 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Μετακινήσεις Λεωφορειων Ανα Α/Σ - Πληρης Καταγραφη

aliance Offline
Οδηγός
*



Posts: 198
Joined: 14-10-2009
#1
Μετακινήσεις Λεωφορειων Ανα Α/Σ - Πληρης Καταγραφη
Vanhool A507

1991
401 έως 433 (YBΡ-6801 έως ΥΒΡ-6833)
1994
401 έως 432 (ΥΒΡ-6801 έως ΥΒΡ-6833) (ΕΚΤΟΣ ΔΥΝΑΜΗΣ ΤΟ 412 ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΤΟ 433)
Εκτός δύναμης το 412 στη θέση του λειτουργεί το ΥΒΡ-6833 πρώην 433 με αριθμό παρμπρίζ 412.
2009
1 έως 33 (ΥΒΡ-6801 έως ΥΒΡ-6833) ΒΟΤΑΝΙΚΟΣ
Εκτός δύναμης το 12 ΥΒΡ-6812.

Mercedes Benz O405N

1993-1994
1 έως 53 (YEH-7401 έως YEH-7453) ΕΛΛΗΝΙΚΟ
5 (ΥΕΙ-9487),54 (ΥΕΗ-7456),55 (ΥΕΗ-7547),56 (ΥΕΗ-7456),57 (ΥΕΗ-7477),58 (ΥΕΗ-7558),59 (ΥΕΗ-7463),60 (ΥΕΗ-9001) ΕΛΛΗΝΙΚΟ
101 έως 191 (YEK-5101 έως YEK-5191) EΛΛΗΝΙΚΟ
211 έως 350 (ΥΕΚ-5211 έως ΥΕΚ-5350) EΛΛΗΝΙΚΟ
7/9/1994
351 έως 358 (ΥΕΜ-4701 έως ΥΕΜ-4708) ΕΛΛΗΝΙΚΟ
1995-1996
211 έως 350 (ΥΕΚ-5211 έως ΥΕΚ-5350) ΕΛΛΗΝΙΚΟ
Εκτός δύναμης το 228 ΥΕΚ-5228.
1999
1 έως 53 (YEH-7401 έως YEH-7453) Από ΕΛΛΗΝΙΚΟ προς ΑΝΘΟΥΣΑ
5 (ΥΕΙ-9487),54 (ΥΕΗ-7456) ,55 (ΥΕΗ-7547) ,56 (ΥΕΗ-7456) ,57 (ΥΕΗ-7477) ,58 (ΥΕΗ-7558) ,59 (ΥΕΗ-7463) ,60 (ΥΕΗ-9001) Από ΕΛΛΗΝΙΚΟ προς ΑΝΘΟΥΣΑ
2004
101 έως 191 (ΥΕΚ-5101 έως ΥΕΚ-5191) ΕΛΛΗΝΙΚΟ
Το όχημα 126 ΥΕΚ-5126 άλλαξε αριθμό κυκλοφορίας (ΖΚΖ-9985) ΕΛΛΗΝΙΚΟ
211 έως 287 (ΥΕΚ-5211 έως ΥΕΚ-5287) ΕΛΛΗΝΙΚΟ
Το όχημα 230 ΥΕΚ-5230 άλλαξε αριθμό κυκλοφορίας (ΖΚΖ-9986) ΕΛΛΗΝΙΚΟ
1/6/2005
288 έως 297 (ΥΕΚ-5288 έως ΥΕΚ-5297) Από ΑΝΘΟΥΣΑ προς ΕΛΛΗΝΙΚΟ
19/10/2005
290 έως 299 (ΥΕΚ-5290 έως ΥΕΚ-5299) Από ΑΝΘΟΥΣΑ προς ΕΛΛΗΝΙΚΟ
20/11/2005
39 έως 53 (ΥΕΗ-7439 έως ΥΕΗ-7453) Από ΑΝΘΟΥΣΑ προς ΕΛΛΗΝΙΚΟ
11/2/2006
54 -> 60 (ΔΙΑΦΟΡΟΙ ΑΡΙΘΜΟΙ): (ΑΝΘΟΥΣΑ -> ΕΛΛΗΝΙΚΟ)
10/2008
290 -> 318 (ΥΕΚ-5290 ΥΕΚ-5318): (ΕΛΛΗΝΙΚΟ -> ΑΝΘΟΥΣΑ)
18/3/2009
701 -> 708 (ΥΕΜ-4701 ΥΕΜ-4708): (ΕΛΛΗΝΙΚΟ -> ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ)
30/3/2009
341 -> 350 (ΥΕΚ-5341 ΥΕΚ-5350): (ΑΝΘΟΥΣΑ -> ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ)
7/5/2009
321 -> 335 (ΥΕΚ-5321 ΥΕΚ-5335): (ΑΝΘΟΥΣΑ -> ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ)
3/6/2009
312 -> 320 (YEK-5312 YEK-5320): (ΑΝΘΟΥΣΑ -> ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ)

Neoplan N4016

1994
Διάφοροι αριθμοί
(YEK-5192 YEK-5210): ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ
(YEΜ-4746 YEK-4821): ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ
9/4/1998
310 (ΥΕΜ-4760): ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ (ΕΚΤΟΣ ΔΥΝΑΜΗΣ)
2001
300 -> 371 (ΥΕΜ-4750 ΥΕΜ-4821): (ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ -> ΒΟΤΑΝΙΚΟΣ) (ΕΚΤΟΣ ΤΩΝ 310,332)
372 -> 390 (ΥΕΚ-5192 ΥΕΚ-5210): (ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ -> ΒΟΤΑΝΙΚΟΣ)
396 -> 398 (ΥΕΜ-4746 ΥΕΜ-4748): (ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ -> ΒΟΤΑΝΙΚΟΣ)
399 (ΥΝΑ-9549): (ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ -> ΒΟΤΑΝΙΚΟΣ)
7/2/2009
300 -> 370 (YEK-4750 YEM-4820): ΒΟΤΑΝΙΚΟΣ (ΕΚΤΟΣ ΤΩΝ 310,321,332,336,342,350,357,362,367)
371 (ΥΝΖ-5978): ΒΟΤΑΝΙΚΟΣ
372 -> 390 (ΥΕΚ-5192 ΥΕΚ-5210): ΒΟΤΑΝΙΚΟΣ
396 -> 398 (ΥΕΜ-4746 ΥΕΜ-4748): ΒΟΤΑΝΙΚΟΣ
399 (ΥΝΑ-9549): ΒΟΤΑΝΙΚΟΣ
8/2/2009
300 -> 371 (YEK-4750 YEM-4821):ΒΟΤΑΝΙΚΟΣ (ΕΚΤΟΣ ΤΩΝ 321,336,342,350,357,361,362,365,367)
372 -> 390 (ΥΕΚ-5192 ΥΕΚ-5210):ΒΟΤΑΝΙΚΟΣ (ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ 384)
396 -> 398 (ΥΕΜ-4746 ΥΕΜ-4748):ΒΟΤΑΝΙΚΟΣ
399 (ΥΝΑ-9549):ΒΟΤΑΝΙΚΟΣ
13/2/2009
300 -> 371 (YEK-4750 YEM-4821):ΒΟΤΑΝΙΚΟΣ (ΕΚΤΟΣ ΤΩΝ 308,321,336,342,343,350,357,362,363,365,367,370)
372 -> 390 (ΥΕΚ-5192 ΥΕΚ-5210):ΒΟΤΑΝΙΚΟΣ (ΕΚΤΟΣ ΤΩΝ 372,384)
396 -> 398 (ΥΕΜ-4746 ΥΕΜ-4748):ΒΟΤΑΝΙΚΟΣ
399 (ΥΝΑ-9549):ΒΟΤΑΝΙΚΟΣ
20/2/2009
300 -> 371 (YEK-4750 YEM-4821):ΒΟΤΑΝΙΚΟΣ (ΕΚΤΟΣ ΤΩΝ 304,308,309,314,315,316,321,327,335,336,342,343,345,349,350,352,357,362,363,365,367,370)
372 -> 390 (ΥΕΚ-5192 ΥΕΚ-5210):ΒΟΤΑΝΙΚΟΣ (ΕΚΤΟΣ ΤΩΝ 372,374,375,376,384,385)
396 -> 398 (ΥΕΜ-4746 ΥΕΜ-4748):ΒΟΤΑΝΙΚΟΣ (ΕΚΤΟΣ ΤΩΝ 396,397)
399 (ΥΝΑ-9549):ΒΟΤΑΝΙΚΟΣ (ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ 399)
30/3/2009
300 -> 371 (YEK-4750 YEM-4821):ΒΟΤΑΝΙΚΟΣ (ΕΚΤΟΣ ΤΩΝ 302,304,308,309,314,315,316,320,321,327,335,336,340,342,343,345,349,350,352,357,358,360,362,363,365,367,370)
372 -> 390 (ΥΕΚ-5192 ΥΕΚ-5210):ΒΟΤΑΝΙΚΟΣ (ΕΚΤΟΣ ΤΩΝ 372,375,376,384,385)
396 -> 398 (ΥΕΜ-4746 ΥΕΜ-4748):ΒΟΤΑΝΙΚΟΣ (ΕΚΤΟΣ ΤΩΝ 396,397)
399 (ΥΝΑ-9549):ΒΟΤΑΝΙΚΟΣ (ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ 399)
25/4/2009
300 -> 371 (YEK-4750 YEM-4821):ΒΟΤΑΝΙΚΟΣ (ΕΚΤΟΣ ΤΩΝ 302,304,308,309,314,315,316,320,321,327,335,336,340,342,343,345,349,350,352,357,358,360,362,363,365,367,370)
372 -> 390 (ΥΕΚ-5192 ΥΕΚ-5210):ΒΟΤΑΝΙΚΟΣ (ΕΚΤΟΣ ΤΩΝ 372,375,376,377,384,385)
396 -> 398 (ΥΕΜ-4746 ΥΕΜ-4748):ΒΟΤΑΝΙΚΟΣ (ΕΚΤΟΣ ΤΩΝ 396,397)
399 (ΥΝΑ-9549):ΒΟΤΑΝΙΚΟΣ (ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ 399)

Mercedes Benz-EΛΒΟ C93.405N

12/9/1994
192 -> 205 (ΥΕΜ-4732 ΥΕΜ-4745): ΕΛΛΗΝΙΚΟ
206 (ΥΕΜ-4731): ΕΛΛΗΝΙΚΟ
207 -> 210 (ΥΕΜ-4727 ΥΕΜ-4730): ΕΛΛΗΝΙΚΟ
196 -> 210 (ΥΕΜ-4726 ΥΕΜ-4740): ΕΛΛΗΝΙΚΟ
359 -> 376 (ΥΕΜ-4709 ΥΕΜ-4726): ΕΛΛΗΝΙΚΟ
361 (ΥΕΜ-5009): ΕΛΛΗΝΙΚΟ
9/2/1996
513 -> 520 (ΥΚΡ-9093 ΥΚΡ-9100): ΕΛΛΗΝΙΚΟ
518 (ΥΚΡ-9476): ΕΛΛΗΝΙΚΟ
522 (ΥΚΡ-9102): ΕΛΛΗΝΙΚΟ
524-526 (ΥΚΡ-9104 ΥΚΡ-9106): ΕΛΛΗΝΙΚΟ
521 (ΥΚΡ-9107): ΕΛΛΗΝΙΚΟ
523 (ΥΚΡ-9108): ΕΛΛΗΝΙΚΟ
2001
709 -> 745 (ΥΕΜ-4709 ΥΕΜ-4745): ΕΛΛΗΝΙΚΟ
711 (ΥΕΜ-5009): ΕΛΛΗΝΙΚΟ
746 -> 759 (ΥΚΡ-9093 ΥΚΡ-9108): ΕΛΛΗΝΙΚΟ
751 (ΥΚΡ-9476): ΕΛΛΗΝΙΚΟ
2004
709 -> 745 (ΥΕΜ-4709 ΥΕΜ-4745): ΕΛΛΗΝΙΚΟ
711 (ΥΕΜ-5009): ΕΛΛΗΝΙΚΟ
726 (ΖΚΖ-9984): ΕΛΛΗΝΙΚΟ
746 -> 759 (ΥΚΡ-9093 ΥΚΡ-9108): ΕΛΛΗΝΙΚΟ
751 (ΥΚΡ-9476): ΕΛΛΗΝΙΚΟ
?
709 -> 718 (ΥΕΜ-4709 ΥΕΜ-4718): (ΕΛΛΗΝΙΚΟ -> ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ)
711 (ΥΕΜ-5009): (ΕΛΛΗΝΙΚΟ -> ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ)
1/6/2005
719 -> 723 (ΥΕΜ-4719 ΥΕΜ-4723): (ΕΛΛΗΝΙΚΟ -> ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ)
25/11/2005
724 -> 727 (ΥΕΜ-4724 ΥΕΜ-4727): (ΕΛΛΗΝΙΚΟ -> ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ)
726 (ΖΚΖ-9984): (ΕΛΛΗΝΙΚΟ -> ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ)
11/2/2006
728 -> 742 (ΥΕΜ-4728 ΥΕΜ-4742): (ΕΛΛΗΝΙΚΟ -> ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ)
1/4/2006
743 -> 745 (ΥΕΜ-4743 ΥΕΜ-4745): (ΕΛΛΗΝΙΚΟ -> ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ)
746 -> 759 (ΥΚΡ-9093 ΥΚΡ-9108): (ΕΛΛΗΝΙΚΟ -> ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ)
751 (ΥΚΡ-9476): (ΕΛΛΗΝΙΚΟ -> ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ)
5/2008?
721 (ΥΕΜ-4721): (ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ -> ΕΛΛΗΝΙΚΟ)
725 (ΥΕΜ-4725): (ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ -> ΕΛΛΗΝΙΚΟ)
744 (ΥΕΜ-4744): (ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ -> ΕΛΛΗΝΙΚΟ)
15/9/2008
746 -> 756 (ΥΚΡ-9103 ΥΚΡ-9103): (ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ -> ΕΛΛΗΝΙΚΟ)
24/3/2009
709 -> 745 (ΥΕΜ-4709 ΥΕΜ-4745):ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ (ΕΛΛΗΝΙΚΟ*) (ΕΚΤΟΣ ΤΩΝ 710,711*,712,721*,725*,734,736,742,744*)
746 -> 759 (ΥΚΡ-9093 ΥΚΡ-9108):ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ (ΕΛΛΗΝΙΚΟ*) (ΕΚΤΟΣ ΤΩΝ 747,748*,749*,750*,754*,756,758)
26/3/2009
709 -> 745 (ΥΕΜ-4709 ΥΕΜ-4745):ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ (ΕΛΛΗΝΙΚΟ*) (ΕΚΤΟΣ ΤΩΝ 710,711*,712,721*,725*,732,734,736,739,742,744*)
746 -> 759 (ΥΚΡ-9093 ΥΚΡ-9108):ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ (ΕΛΛΗΝΙΚΟ*) (ΕΚΤΟΣ ΤΩΝ 747,748*,749*,750*,754*,756,758)

Daf Denoudsten Alliance City B90

30/8/1994
22 -> 92 (YEM-4822 YEM-4892): ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
27/6/2009
22 -> 92 (ΥΕΜ-4822 ΥΕΜ-4892): ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ (ΕΚΤΟΣ ΔΥΝΑΜΗΣ ΤΑ 52,58,77)

Vanhool A300

1 -> 103 (YEM-4901 YEM-5003):ΒΟΤΑΝΙΚΟΣ
86 (YZI-9350): ΒΟΤΑΝΙΚΟΣ
104 -> 111 (ΥΕΜ-4893 ΥΕΜ-4900):ΒΟΤΑΝΙΚΟΣ
8/2/2009
1 -> 103 (ΥΕΜ-4901 ΥΕΜ-5003):ΒΟΤΑΝΙΚΟΣ (ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ 21)
104 -> 111 (ΥΕΜ-4893 ΥΕΜ-4900)
13/2/2009
1 -> 103 (ΥΕΜ-4901 ΥΕΜ-5003):ΒΟΤΑΝΙΚΟΣ (ΕΚΤΟΣ ΤΩΝ 15,21,34,50)
104 -> 111 (ΥΕΜ-4893 ΥΕΜ-4900):ΒΟΤΑΝΙΚΟΣ (ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ 105)
20/2/2009
1 -> 103 (ΥΕΜ-4901 ΥΕΜ-5003):ΒΟΤΑΝΙΚΟΣ (ΕΚΤΟΣ ΤΩΝ 15,18,21,27,34,50,56,64,66,70,83,89,90,93,99)
104 -> 111 (ΥΕΜ-4893 ΥΕΜ-4900):ΒΟΤΑΝΙΚΟΣ (ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ 105)
30/3/2009
1 -> 103 (ΥΕΜ-4901 ΥΕΜ-5003):ΒΟΤΑΝΙΚΟΣ (ΕΚΤΟΣ ΤΩΝ 15,18,21,27,34,50,56,64,66,70,83,89,90,93,99)
104 -> 111 (ΥΕΜ-4893 ΥΕΜ-4900):ΒΟΤΑΝΙΚΟΣ (ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ 105)
25/4/2009
1 -> 103 (ΥΕΜ-4901 ΥΕΜ-5003):ΒΟΤΑΝΙΚΟΣ (ΕΚΤΟΣ ΤΩΝ 3,14,15,18,21,27,34,46,50,64,66,70,83,89,90,93)
4 (ΥΝΖ-5969): ΒΟΤΑΝΙΚΟΣ
29 (ΥΝΖ-5955): ΒΟΤΑΝΙΚΟΣ
104 -> 111 (ΥΕΜ-4893 ΥΕΜ-4900):ΒΟΤΑΝΙΚΟΣ (ΕΚΤΟΣ ΤΩΝ 104,105)

Mercedes Benz-EΛΒΟ C97.405GN

400 -> 459 (YMI-1000 YMI-1059):ΠΕΤΡΟΥ ΡΑΛΛΗ (ΠΕΤΡΟΥ ΡΑΛΛΗ -> ΕΛΛΗΝΙΚΟ)
500 -> 719 (ΥΜΙ-1060 ΥΜΙ-1219):ΕΛΛΗΝΙΚΟ (ΕΛΛΗΝΙΚΟ)
400 -> 563 (ΥΜΙ-1000 ΥΜΙ-1163):EΛΛΗΝΙΚΟ
581 -> 584 (ΥΜΙ-1181 ΥΜΙ-1184):EΛΛΗΝΙΚΟ (10/2008 ΕΛΛΗΝΙΚΟ -> ΑΝΘΟΥΣΑ)
564 -> 619 (ΥΜΙ-1164 ΥΜΙ-1219):ΕΛΛΗΝΙΚΟ (ΕΛΛΗΝΙΚΟ -> ΑΝΘΟΥΣΑ)
?
448 (ΥΜΙ-1048): ΕΛΛΗΝΙΚΟ (ΕΚΤΟΣ ΔΥΝΑΜΗΣ)
476 (ΥΜΙ-1076): ΕΛΛΗΝΙΚΟ (ΕΚΤΟΣ ΔΥΝΑΜΗΣ)
8/3/2002
542 (ΥΜΙ-1142): ΕΛΛΗΝΙΚΟ (ΕΚΤΟΣ ΔΥΝΑΜΗΣ)
9/2009
560 (ΥΝΖ-9922): ΕΛΛΗΝΙΚΟ

ΕΛΒΟ-Neoplan C97.N4007

27/2/2009
446 -> 451 (ΥΜΙ-1246 ΥΜΙ-1251): (BOTANIKOΣ -> ΠΕΙΡΑΙΑΣ) (ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ 450)
29/3/2009
459 -> 477 (ΥΜΙ-1259 ΥΜΙ-1277): (ΒΟΤΑΝΙΚΟΣ -> ΠΕΙΡΑΙΑΣ)
610 -> 620 (ΥΜΙ-1400 ΥΜΙ-1419 + ΖΖΡ-8998): (ΒΟΤΑΝΙΚΟΣ -> ΑΝΘΟΥΣΑ)
25/4/2009
452 -> 458 (ΥΜΙ-1252 ΥΜΙ-1258): (BOTANIKOΣ -> ΠΕΙΡΑΙΑΣ)
590 -> 593 (ΥΜΙ-1390 ΥΜΙ-1393): (BOTANIKOΣ -> ΑΝΘΟΥΣΑ)
5/2009?
420 -> 458 (ΥΜΙ-1220 ΥΜΙ-1258): (ΠΕΙΡΑΙΑΣ) (ΕΚΤΟΣ ΔΥΝΑΜΗΣ ΤΟ 450)
459 -> 468 (ΥΜΙ-1259 ΥΜΙ-1268): (ΒΟΤΑΝΙΚΟΣ)
469 -> 475 (ΥΜΙ-1269 ΥΜΙ-1275): (ΠΕΙΡΑΙΑΣ)
476 -> 575 (ΥΜΙ-1276 ΥΜΙ-1375): (ΒΟΤΑΝΙΚΟΣ)
576 -> 619 (ΥΜΙ-1376 ΥΜΙ-1419): (ΑΝΘΟΥΣΑ)
620 (ΖΖΡ-8998): (ΑΝΘΟΥΣΑ)

Volvo B7LA Saracakis

120 -> 239 (YMI-1420 YMI-1539): ΠΕΤΡΟΥ ΡΑΛΛΗ
222 (ΥΝΖ-5980): ΠΕΤΡΟΥ ΡΑΛΛΗ

Mercedes Benz-EΛΒΟ C97.405N

140 -> 157 (ΥΜΙ-1540 ΥΜΙ-1557):ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ (ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ -> ΠΕΤΡΟΥ ΡΑΛΛΗ)
158 -> 172 (ΥΜΙ-1558 ΥΜΙ-1572):ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ (ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ -> ΠΕΤΡΟΥ ΡΑΛΛΗ)
173 -> 177 (ΥΜΙ-1573 ΥΜΙ-1577):ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ (ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ -> ΠΕΤΡΟΥ ΡΑΛΛΗ)
578 -> 659 (ΥΜΙ-1578 ΥΜΙ-1659):ΠΕΙΡΑΙΑΣ (ΕΩΣ 2004 ΠΕΙΡΑΙΑΣ -> ΠΕΤΡΟΥ ΡΑΛΛΗ)
702 (ΥΜΙ-1702): (EKTOΣ ΔΥΝΑΜΗΣ)
20/9/2001
686 (ΥΜΙ-1686): (ΕΚΤΟΣ ΔΥΝΑΜΗΣ)
20/11/2005
717 -> 729 (ΥΜΙ-1717 ΥΜΙ-1729): (ΕΛΛΗΝΙΚΟ -> ΠΕΤΡΟΥ ΡΑΛΛΗ)
15/9/2008
668 -> 675 (YMI-1668 YMI-1675): (ΠΕΤΡΟΥ ΡΑΛΛΗ -> ΕΛΛΗΝΙΚΟ)
19/10/2008
668 -> 675 (YMI-1668 YMI-1675): (ΕΛΛΗΝΙΚΟ -> ΠΕΤΡΟΥ ΡΑΛΛΗ)
7/2/2009
540 -> 549 (ΥΜΙ-1540 ΥΜΙ-1549): (ΠΕΤΡΟΥ ΡΑΛΛΗ -> ΒΟΤΑΝΙΚΟΣ)
13/2/2009
550 -> 561 (ΥΜΙ-1550 ΥΜΙ-1561): (ΠΕΤΡΟΥ ΡΑΛΛΗ -> ΒΟΤΑΝΙΚΟΣ)
20/2/2009
562 -> 575 (ΥΜΙ-1562 ΥΜΙ-1575): (ΠΕΤΡΟΥ ΡΑΛΛΗ -> ΒΟΤΑΝΙΚΟΣ)
15/3/2009
576 -> 588 (ΥΜΙ-1576 ΥΜΙ-1588): (ΠΕΤΡΟΥ ΡΑΛΛΗ -> ΒΟΤΑΝΙΚΟΣ)
29/3/2009
589 -> 596 (ΥΜΙ-1589 ΥΜΙ-1596): (ΠΕΤΡΟΥ ΡΑΛΛΗ -> ΒΟΤΑΝΙΚΟΣ)
25/4/2009
616 -> 618 (ΥΜΙ-1616 ΥΜΙ-1618): (ΠΕΤΡΟΥ ΡΑΛΛΗ -> ΒΟΤΑΝΙΚΟΣ)
607 (ΥΝΖ-5979): ΠΕΤΡΟΥ ΡΑΛΛΗ
683 (ΥΝΚ-9988): ΠΕΤΡΟΥ ΡΑΛΛΗ
5/2009?
540 -> 625 (ΥΜΙ-1540 ΥΜΙ-1625): (ΠΕΤΡΟΥ ΡΑΛΛΗ -> ΒΟΤΑΝΙΚΟΣ)

660 -> 729 (ΥΜΙ-1660 ΥΜΙ-1729):ΠΕΙΡΑΙΑΣ (ΕΩΣ 2004 ΠΕΙΡΑΙΑΣ -> ΕΛΛΗΝΙΚΟ)

Mercedes Benz-EΛΒΟ C99.405N

730 -> 749 (ΥΜΙ-1730 ΥΜΙ-1749):ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ (ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ -> ΠΕΤΡΟΥ ΡΑΛΛΗ)

Renault Agora CNG

2001
7001 -> 7214 (ZZΡ-8701 -> ΖΖΡ-8914):ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ (ΑΠΟ ΤΟ 2001)
7204 (ΖΖΡ-8999): ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ
7215 -> 7230 (ZZP-8915 ZZP-8930):ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ (10/2005 ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ -> ΑΝΘΟΥΣΑ)
1/5/2005
7216 -> 7220 (ΖΖΡ-8916 ΖΖΡ-8920): (ΠΕΤΡΟΥ ΡΑΛΛΗ -> ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ)
7221 -> 7240 (ΖΖΡ-8921 ΖΖΡ-8940): (ΠΕΤΡΟΥ ΡΑΛΛΗ -> ΑΝΘΟΥΣΑ)
1/6/2005
7241 -> 7250 (ΖΖΡ-8941 ΖΖΡ-8950): (ΠΕΤΡΟΥ ΡΑΛΛΗ -> ΑΝΘΟΥΣΑ)
20/11/2005
7242 -> 7245 (ΖΖΡ-8942 ΖΖΡ-8945): (ΠΕΤΡΟΥ ΡΑΛΛΗ -> ΑΝΘΟΥΣΑ)
11/2/2006
7246 -> 7260 (ΖΖΡ-8946 ΖΖΡ-8960): (ΠΕΤΡΟΥ ΡΑΛΛΗ -> ΑΝΘΟΥΣΑ)
1/4/2006
7261 -> 7278 (ΖΖΡ-8961 ΖΖΡ-8978): (ΠΕΤΡΟΥ ΡΑΛΛΗ -> ΑΝΘΟΥΣΑ)
19/5/2006
7035 (ΖΖΡ-8735): ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ (ΕΚΤΟΣ ΔΥΝΑΜΗΣ)
27/2/2009
7240 -> 7246 (ΖΖΡ-8940 ΖΖΡ-8946): (ΑΝΘΟΥΣΑ -> ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ)

Ιrisbus Agora S

701 -> 983 (ZKZ-9701 ZKZ-9983):ΕΛΛΗΝΙΚΟ-ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΠΕΤΡΟΥ ΡΑΛΛΗ-ΑΝΘΟΥΣΑ (ΑΠΟ 2004 ΠΕΙΡΑΙΑΣ)
816 -> 850 (ΖΚΖ-9816 ΖΚΖ-9850):ΠΕΙΡΑΙΑΣ (10/2005 ΠΡΟΣΩΡΙΝΑ ΣΤΗΝ ΑΝΘΟΥΣΑ ΛΟΓΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΜΕ ΤΑ Irisbus Agora GNV)
23/12/2006
912 (ΖΚΖ-9912): ΠΕΙΡΑΙΑΣ (ΕΚΤΟΣ ΔΥΝΑΜΗΣ)
1/9/2008
976 -> 983 (ΖΚΖ-9976 ΖΚΖ-9983): (ΠΕΙΡΑΙΑΣ -> ΠΕΤΡΟΥ ΡΑΛΛΗ)
19/10/2008
976 -> 983 (ΖΚΖ-9976 ΖΚΖ-9983): (ΠΕΤΡΟΥ ΡΑΛΛΗ -> ΠΕΙΡΑΙΑΣ)

Irisbus Agora GNV

861 -> 993 (YNE-9861 YNE-9993):ΑΝΘΟΥΣΑ

Solaris Urbino 8,6

6/3/2009
660 -> 669 (ΥΝΝ-9660 ΥΝΝ-9669): (ΕΛΛΗΝΙΚΟ -> ΒΟΤΑΝΙΚΟΣ)
9/2009
56 -> 220 (ΥΝΝ-9656 ΥΝΝ-9820): ΒΟΤΑΝΙΚΟΣ

Τελευταια ενημερωση 10/2009
(This post was last modified: 13-09-2010, 12:26 PM by AlexNik.)
16-11-2009, 11:27 PM
Find Reply
aliance Offline
Οδηγός
*



Posts: 198
Joined: 14-10-2009
#2
RE: Μετακινήσεις Λεωφορειων Ανα Α/Σ - Πληρης Καταγραφη
Κατάσταση Αμαξοστασίων Ιουλίου 2010

ΒΟΤΑΝΙΚΟΣ
Vanhool A507
1 έως 33,ΥΒΡ-6801 έως ΥΒΡ-6833
Εκτός δύναμης
12 ΥΒΡ-6812
Solaris Urbino 8,6
60 έως 220,ΥΝΝ-9660 έως ΥΝΝ-9820
Αριθμός κυκλοφορίας εκτός αντιστοιχίας
177 ΥΝΝ-9921
Neoplan-ΕΛΒΟ Ν4007
304 έως 319,ΥΜΙ-1304 έως ΥΜΙ-1319
321 έως 375,ΥΜΙ-1321 έως ΥΜΙ-1375
Εκτός δύναμης
317 ΥΜΙ-1317
Mercedes Benz O405N
240 έως 302,ΥΕΚ-5294 έως ΥΕΚ-5302
Mercedes Benz-ΕΛΒΟ C97.405N
540 έως 677,ΥΜΙ-1540 έως ΥΜΙ-1677
Εκτός δύναμης
571 ΥΜΙ-1571

ΕΛΛΗΝΙΚΟ
Mercedes Benz O405N
1 έως 60,ΥΕΗ-7401 έως 7453
101 έως 191,ΥΕΚ-5101 έως ΥΕΚ-5191
211 έως 293,ΥΕΚ-5211 έως ΥΕΚ-5293
Αριθμός κυκλοφορίας εκτός αντιστοιχίας
5 ΥΕΙ-9487
54 ΥΕΗ-7456
55 ΥΕΗ-7547
56 ΥΕΗ-7556
57 ΥΕΗ-7477
58 ΥΕΗ-7558
59 ΥΕΗ-7463
60 ΥΕΗ-9001
Αλλαγές αριθμου κυκλοφορίας
126 ΖΚΖ-9985
230 ΖΚΖ-9986
Εκτός δύναμης
228 ΥΕΚ-5228
Mercedes Benz-ΕΛΒΟ O405GN
400 έως 599,ΥΜΙ-1000 έως ΥΜΙ-1199
700 έως 719,ΥΜΙ-1200 έως ΥΜΙ-1219
Αλλαγές αριθμού κυκλοφορίας
560 ΥΝΝ-9922
Εκτός δύναμης
476 ΥΜΙ-1076
542 ΥΜΙ-1142
570 ΥΜΙ-1170
Solaris Urbino 8,6
601 έως 659,ΥΝΝ-9601 έως ΥΝΝ-9659

ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Neoplan-ΕΛΒΟ Ν4007
220 έως 303,ΥΜΙ-1220 έως ΥΜΙ-1303
Εκτός δύναμης
250 ΥΜΙ-1250
262 ΥΜΙ-1262
278 ΥΜΙ-1278
Irisbus Agora S (Iveco)
701 έως 983,ΖΚΖ-9701 έως ΖΚΖ-9983
Εκτός δύναμης
912 ΖΚΖ-9912

ΑΝΘΟΥΣΑ
Neoplan-ΕΛΒΟ Ν4007
376 έως 420,ΥΜΙ-1376 έως ΥΜΙ-1419
Αριθμός κυκλοφορίας εκτός αντιστοιχίας
420 ΖΖΡ-8998
Irisbus Agora GNV
871 έως 993,ΥΝΕ-9871 έως ΥΝΕ-9993
Εκτός δύναμης
988 ΥΝΕ-9988
Renault Agora CNG
7246 έως 7295,ΖΖΡ-8946 έως ΖΖΡ-8995

ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Den Oudsten Alliance City B90 (Daf)
22 έως 92,ΥΕΜ-4822 έως 4892
Εκτός δύναμης
52 ΥΕΜ-4852
56 ΥΕΜ-4856
77 ΥΕΜ-4877
88 ΥΕΜ-4888
91 ΥΕΜ-4891
Mercedes Benz O405N
303 έως 350,ΥΕΚ-5303 έως ΥΕΚ-5350
701 έως 708,ΥΕΜ-4701 έως ΥΕΜ-4708

ΠΕΤΡΟΥ ΡΑΛΛΗ
Volvo B7LA Saracakis
120 έως 239,ΥΜΙ-1420 εώς ΥΜΙ-1539
Αλλαγές αριθμού κυκλοφορίας
222 ΥΝΖ-5980
Mercedes Benz-ΕΛΒΟ C97.405N
678 έως 729,ΥΜΙ-1678 έως ΥΜΙ-1729
Αλλαγές αριθμού κυκλοφορίας
683 ΥΝΚ-9988
686 ΥΝΖ-5979
Εκτός δύναμης
702 ΥΜΙ-1702
Mercedes Benz-ΕΛΒΟ C97.405N
730 έως 749,ΥΜΙ-1730 έως ΥΜΙ-1749
Εκτός δύναμης
734 ΥΜΙ-1734
Solaris Urbino 18
821 έως 920,ΥΝΝ-9821 έως ΥΝΝ-9920
940 ΥΝΝ-9940 (Στη θέση του καμμένου 850 ΥΝΝ-9850)
Εκτός δύναμης
850 ΥΝΝ-9850

ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ
Renualt Agora CNG
7001 έως 7245,ΖΖΡ-8701 έως ΖΖΡ-8945
Αριθμός κυκλοφορίας εκτός αντιστοιχίας
7204 ΖΖΡ-8999
Εκτός δύναμης
7035 ΖΖΡ-8735
(This post was last modified: 17-07-2010, 02:41 PM by aliance.)
03-12-2009, 05:00 PM
Find Reply
aliance Offline
Οδηγός
*



Posts: 198
Joined: 14-10-2009
#3
RE: Μετακινήσεις Λεωφορειων Ανα Α/Σ - Πληρης Καταγραφη
Εχουμε μετακινήσεις οχημάτων Ν1 στο Βοτανιικό νομίζω 251-293 και midi στον Πειραιά εως 300κάτι.
03-02-2010, 08:00 PM
Find Reply
abc Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 412
Joined: 13-10-2009
#4
RE: Μετακινήσεις Λεωφορειων Ανα Α/Σ - Πληρης Καταγραφη
Έχουμε γράψει εδώ ότι έφυγαν οι νταλίκες από την Ανθούσα. Απόψε από το Χ95 είδα μία νταλίκα να στρίβει προς Ανθούσα με σβηστά τα φώτα. Έχει αλλάξει κάτι;
19-02-2010, 03:09 AM
Find Reply
mercedes elbo Offline
Contributor



Posts: 359
Joined: 05-08-2010
#5
RE: Μετακινήσεις Λεωφορειων Ανα Α/Σ - Πληρης Καταγραφη
Καλημερα ειμαι καινουργιο μελος να ρωτησω ξερει κανεις ποια διπορτα Ν2 πηγαν ελληνικο και ποια βοτανικο;
05-08-2010, 03:14 PM
Find Reply
mercedes elbo Offline
Contributor



Posts: 359
Joined: 05-08-2010
#6
RE: Μετακινήσεις Λεωφορειων Ανα Α/Σ - Πληρης Καταγραφη
ευχαριστω για την πληροφορια
07-08-2010, 07:13 PM
Find Reply
aliance Offline
Οδηγός
*



Posts: 198
Joined: 14-10-2009
#7
RE: Μετακινήσεις Λεωφορειων Ανα Α/Σ - Πληρης Καταγραφη
Από 1 Σεπτεμβρίου μεταφέρονται όλα τα Solaris 18 στο Ελληνικό μαζί με τις γραμμές Χ95-Χ96 ενώ η Ράλλη θα πάρει 100 νταλίκες Mercedes στη θέση των Solaris.
10-08-2010, 08:43 PM
Find Reply
aliance Offline
Οδηγός
*



Posts: 198
Joined: 14-10-2009
#8
RE: Μετακινήσεις Λεωφορειων Ανα Α/Σ - Πληρης Καταγραφη
Προς το παρόν ξέρω ότι τα Solaris θα πάνε αρχικά Αεροδρόμιο & Ε22.
28-08-2010, 11:33 AM
Find Reply
panos81 Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 537
Joined: 16-11-2009
#9
RE: Μετακινήσεις Λεωφορειων Ανα Α/Σ - Πληρης Καταγραφη
(10-08-2010, 08:43 PM)aliance Wrote: Από 1 Σεπτεμβρίου μεταφέρονται όλα τα Solaris 18 στο Ελληνικό μαζί με τις γραμμές Χ95-Χ96 ενώ η Ράλλη θα πάρει 100 νταλίκες Mercedes στη θέση των Solaris.

Και ποιος ο λόγος αυτής της "τράμπας"; Για να έχει ομοιομορφία στόλου το Ελληνικό (ήτοι κυρίως Solaris);

Πάντως συμφωνώ ότι, με εξαίρεση τα δίπορτα Ν2 που είναι ειδικά διαμορφωμένα για χρήση σε γραμμές του αεροδρομίου, πρέπει στις γραμμές αυτές να κυκλοφορούν τα καλλίτερα λεωφορεία του στόλου, καθώς αποτελούν και την πρώτη εικόνα των συγκοινωνιών της Αθήνας για πολλούς επισκέπτες από το εξωτερικό.
30-08-2010, 09:11 AM
Find Reply
AlexNik Offline
Administrator
*******



Posts: 2.097
Joined: 22-08-2009
#10
RE: Μετακινήσεις Λεωφορειων Ανα Α/Σ - Πληρης Καταγραφη
Καλα, ετσι κι αλλιως αυτη τη στιγμη δεν υπαρχει λεωφορειο που να ειναι σε κατασταση να "βγαλει" αεροδρομιακη γραμμη εκτος των solaris..

Στο Χ97 με τις GN επικρατουσε πανωλεθρια τις πρωτες μερες.. Εμεναν η μια μετα την αλλη...
30-08-2010, 09:25 AM
Website Find Reply
Asterix Offline
Premium User
**



Posts: 26
Joined: 17-11-2009
#11
RE: Μετακινήσεις Λεωφορειων Ανα Α/Σ - Πληρης Καταγραφη
Παντως εγω την τελευταια φορα που πηγα αεροδρομιο πηγα με solaris νταλικα και ηταν πολυ καλο.αν θυμαμαι καλα ηταν η 815 ή κατι τετοιο.Αφετηρια απο Συνταγμα
Καλό το Ο302,άλλωστε με αυτό μεγαλώσαμε.
Αλλά σαν τον γλυκό γουργούρισμα του αερόψυκτου Magirus Deutz δεν υπάρχει...
04-09-2010, 12:09 AM
Find Reply
aliance Offline
Οδηγός
*



Posts: 198
Joined: 14-10-2009
#12
RE: Μετακινήσεις Λεωφορειων Ανα Α/Σ - Πληρης Καταγραφη
Μήπως περιμένουν να μπεί το χειμερινό πρόγραμμα?Θα δούμε!!!
07-09-2010, 11:17 AM
Find Reply
aliance Offline
Οδηγός
*



Posts: 198
Joined: 14-10-2009
#13
RE: Μετακινήσεις Λεωφορειων Ανα Α/Σ - Πληρης Καταγραφη
Άρα άκυρη η μεταφόρα!!!
13-09-2010, 11:15 AM
Find Reply
AlexNik Offline
Administrator
*******



Posts: 2.097
Joined: 22-08-2009
#14
RE: Μετακινήσεις Λεωφορειων Ανα Α/Σ - Πληρης Καταγραφη
Δεν διαβασες τα προηγουμενα posts...
13-09-2010, 04:10 PM
Website Find Reply
N1Ellinikou Offline
Mercedes-Benz O405N
*



Posts: 98
Joined: 10-10-2009
#15
RE: Μετακινήσεις Λεωφορειων Ανα Α/Σ - Πληρης Καταγραφη
(13-09-2010, 11:15 AM)aliance Wrote: Άρα άκυρη η μεταφόρα!!!

Απορω ποιος το εβγαλε αυτο το σουσουρο... Οντως το καλοκαιρι κατι ειχε ακουστει για τη μεταφορα αυτη των 18μετρων Solaris απο την Ραλλη στο Ελληνικο, γρηγορα αυτο το σχεδιο ομως ακυρωθηκε. Οποτε δεν προκειται να γινει καμια αλλαγη, προς το παρον.
15-09-2010, 01:04 PM
Find Reply
panos81 Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 537
Joined: 16-11-2009
#16
RE: Μετακινήσεις Λεωφορειων Ανα Α/Σ - Πληρης Καταγραφη
Και όντως καμία γραμμή της περιοχής δεν εξυπηρετείται από το Α/Σ Ανθούσας...
17-09-2010, 02:22 PM
Find Reply
aliance Offline
Οδηγός
*



Posts: 198
Joined: 14-10-2009
#17
RE: Μετακινήσεις Λεωφορειων Ανα Α/Σ - Πληρης Καταγραφη
Ξέρει κανένας επείδη έχω προσέξει μετακινήσεις ποιά οχήματα έχουν μεταφερθέι?
Ειδα Solaris 653 στον Βοτανικό που είχε από το ΥΝΝ-9656 και μετά
Midi 344 στην Ανθούσα που είχε από το ΥΜΙ-1376 και μετά
Επίσης ποιά Ν1 είναι Βοτανικό?
05-12-2010, 03:34 PM
Find Reply
aliance Offline
Οδηγός
*



Posts: 198
Joined: 14-10-2009
#18
RE: Μετακινήσεις Λεωφορειων Ανα Α/Σ - Πληρης Καταγραφη
Σήμερα ξεκίνησε το κόψιμο των Den Oudsten και η μεταφορά Ν1 από Βοτανικό στο Μπραχάμι.
28-12-2010, 09:34 PM
Find Reply
panos81 Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 537
Joined: 16-11-2009
#19
RE: Μετακινήσεις Λεωφορειων Ανα Α/Σ - Πληρης Καταγραφη
Υπάρχει κανένα ενδιαφέρον για αξιοποίησή τους μελλοντικά; Κάτι είχε ακουστεί ότι ορισμένα θα πηγαίναν στην Σόφια.

Βεβαίως αντίστοιχα υπάρχουν και εκτός Αθήνας (Χαλκίδα, Αγρίνιο, Μυτιλήνη).
28-12-2010, 11:18 PM
Find Reply
mercedes elbo Offline
Contributor



Posts: 359
Joined: 05-08-2010
#20
RE: Μετακινήσεις Λεωφορειων Ανα Α/Σ - Πληρης Καταγραφη
Ξερρει κανεις τους αριθμους των οχηματων που εχουν κοπει;
(This post was last modified: 29-12-2010, 01:07 PM by mercedes elbo.)
29-12-2010, 01:23 AM
Find Reply



Forum Jump:



Users browsing this thread: 2 Guest(s)

Disclaimer
Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Πλοήγηση
Άλλες επιλογές
Mobile Version
RSS Syndication | Cookie Consent Settings
Όροι Χρήσης
Contact Us


Powered By MyBB 1.8.26, © 2002-2024 MyBB Group.
Designed and developed by AlexNik. © 2012-2024