(24-12-2010, 01:46 AM)amoran Wrote: Να τους υποχρεώσουν οι διοικούντες όταν προκηρύσσουν τέτοιες στάσεις, να ορίζουν υποχρεωτικά πόση ώρα πριν/μετά την έναρξη της στάσης εργασίας θα φεύγει το τελευταίο/πρώτο λεωφορείο από κάθε αφετηρία ξεχωριστά κι από κάθε τέρμα, με την υποχρέωση ειδικά το τελευταίο δρομολόγιο να είναι ΕΓΓΥΗΜΕΝΟ για τον επιβάτη, ανεξάρτητα από το αν, εξαιτίας της κίνησης, ο οδηγός θα φτάσει λίγο αργότερα ή λίγο νωρίτερα στο αμαξοστάσιο.
Εγώ θα πρότεινα κάτι άλλο, που εφαρμόζει η Θεσ/νίκη: Δρομολόγια με προσωπικό ασφαλείας !
Καθώς η μετακίνηση των πολιτών είναι ατομικό δικαίωμα που προστατεύεται από το Σύνταγμα, είναι επιτρεπτό να χαρακτηριστούν οι δημόσιες συγκοινωνίες ως κοινωνικό αγαθό που μπορεί να υποστεί περιορισμούς στις απεργίες, όπως πχ και στα νοσοκομεία, που τα επείγοντα εξυπηρετούνται βρέξει - χιονίσει.
Εαν καθιερωθεί η υποχρέωση να υπάρχει προσωπικό ασφαλείας, μπορεί να οριστεί ότι σε κάθε τοπική γραμμή θα δουλεύει ένα όχημα, δε κάθε κεντρική 2 και σε κάθε διακεντρική 3 οχήματα.
Έτσι, αν μη τι άλλο, όποιος μπορεί να περιμένει ή δεν έχει χρήματα για ταξί ή δεν έχει άλλο τρόπο μετακίνησης, θα έχει στη διάθεση του ένα δρομολόγιο ανα 45-60'.