Thread Rating:
- 8 Vote(s) - 3.5 Average
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Volvo Unvi Urbis 2.5DD (Διώροφα)
|
B10M-SB756
VOLVO
Posts: 49
Joined: 17-11-2009
|
Volvo Unvi Urbis 2.5DD (Διώροφα)
Που βρισκονται τωρα αυτα? Παντως στον ρεντη δεν περασαν ουτε μια βολτα. Πιο Α/Σ θα τα φιλοξενει?
Diesel for ever
(This post was last modified: 05-09-2010, 12:23 PM by B10M-SB756.)
|
|
05-09-2010, 12:22 PM |
|
mercedes elbo
Contributor
Posts: 359
Joined: 05-08-2010
|
RE: VOLVO UNVI (Τα δυοροφα της ΕΘΕΛ)
Παντως αν μπουν Ε22 θα διαλυθουν με τοσο κοσμο που μαζευει
|
|
05-09-2010, 03:48 PM |
|
B10M-SB756
VOLVO
Posts: 49
Joined: 17-11-2009
|
RE: VOLVO UNVI (Τα δυοροφα της ΕΘΕΛ)
Θα πεσει πολυ γελιο μαυτα τα αυτοκινητα Θελουμε να το παιξουμε και λονδινο παναθεμα μας.
Diesel for ever
(This post was last modified: 05-09-2010, 04:19 PM by B10M-SB756.)
|
|
05-09-2010, 04:17 PM |
|
abc
Εγγεγραμμένος
Posts: 412
Joined: 13-10-2009
|
RE: VOLVO UNVI (Τα δυοροφα της ΕΘΕΛ)
(05-09-2010, 04:17 PM)B10M-SB756 Wrote: Θα πεσει πολυ γελιο μαυτα τα αυτοκινητα Θελουμε να το παιξουμε και λονδινο παναθεμα μας. Γνωρίζει κανείς πόσους επιβάτες παίρνουν;
|
|
05-09-2010, 06:31 PM |
|
abc
Εγγεγραμμένος
Posts: 412
Joined: 13-10-2009
|
RE: VOLVO UNVI (Τα δυοροφα της ΕΘΕΛ)
(05-09-2010, 10:09 PM)Cmaniac Wrote: http://www.unvi.es/img/gama/791215172948...ng_eng.pdf
Περιπου 76 καθημενους συν οσους ορθιους μετρησουν συμφωνα με την ελληνικη νομοθεσια. Όρθιους μπορεί να πάρει μόνο στο κάτω όροφο. Δεν το βλέπω να μπορεί να καλύψει την Ε22 στην σημερινή της μορφή.
|
|
05-09-2010, 11:51 PM |
|
Dante
Business Class Passenger
Posts: 28
Joined: 14-11-2009
|
RE: VOLVO UNVI (Τα δυοροφα της ΕΘΕΛ)
Συγνώμη, υπονοείτε ότι είναι ανοιχτά δηλαδή?????? Σαν τα τουριστικά? Και σε περίπτωση βροχής τι γίνεται? Μοιράζει ο οδηγός ομπρέλες?
Μήπως είναι σαν αυτά http://www.jernbane.net/uploadg/db20.jpg ?
(This post was last modified: 06-09-2010, 12:54 AM by Dante.)
|
|
06-09-2010, 12:51 AM |
|
panos81
Εγγεγραμμένος
Posts: 537
Joined: 16-11-2009
|
RE: VOLVO UNVI (Τα δυοροφα της ΕΘΕΛ)
Τέτοια λεωφορεία (διώροφα και ανοικτά) για την Αθήνα θα εξυπηρετούσαν μόνο σε τουριστικές γραμμές, ήτοι το sightseing tour και ίσως μια γραμμή κατά μήκος του παραλιακού μετώπου τους θερινούς μήνες.
Θα ήταν αδόκιμο να κάνουμε σύγκριση της Αθήνας με το Λονδίνο, καθώς ο σκοπός που κυκλοφορούν διώροφα στην Βρετανική πρωτεύουσα (και σε όλες τις μεγάλες πόλεις της Βρετανίας και της Ιρλανδίας), αλλά και σε πόλεις της Γερμανίας, στην Στοκχόλμη, παλαιότερα στην Βαγδάτη κ.ά.) είναι η μεγάλη μεταφορική τους ικανότητα, καταλαμβάνοντας όμως λίγο χώρο στο οδόστρωμα, σε αντίθεση με τα αρθρωτά.
Όμως μπορούμε να λάβουμε υπόψη αρκετές παραθαλάσσιες πόλεις της Αγγλίας όπου υπάρχουν ανοικτά διώροφα λεωφορεία που κυκλοφορούν κατά μήκος του παραλιακού μετώπου (Weston Super Mare, Southend, Blackpool, Brighton, Southampton, Weymouth κ.ά.), σε πολλές περιπτώσεις αυτά τα λεωφορεία μάλιστα δεν κατασκευάστηκαν ως ανοικτά αλλά υπέστησαν μετατροπή μετά την απόσυρσή τους από την κανονική κυκλοφορία.[/align]
|
|
06-09-2010, 08:56 AM |
|
B10M-SB756
VOLVO
Posts: 49
Joined: 17-11-2009
|
RE: VOLVO UNVI (Τα δυοροφα της ΕΘΕΛ)
Αν δοκιμασουν εστω και για πλακα να τα βαλουν σε κανονικη γραμμη, στην καλυτερη των περιπτωσεων θα μαζεψουνε 5-6 δεντρα και καμμια δεκαρια μπαλκονια στο περασμα τους και στην χειροτερη (εφοσον μιλαμε για ανοιχτου τυπου δυοροφο) θα φουνταρουν απτον πανω οροφο απο παιδακια-κανιβαλακια- μεχρι πακιστανοι λογω λαθρεπιβιβασης (πιστεψτε με μεχρι κιαπο παραθυρο εχουν βγει για να μην πληρωσουν προστιμο γιατι να μην κανουν και τους κασκαντερ?). Πραγματικα μονο για το 400 κανουν και για τιποτα αλλο παραπανω. Για το Ε22 πιστευω πως οχι, γιατι ο δρομος προς σαρωνιδα ειναι ασχημος, οι στροφες πολλες, την τρυπα του καραμανλη δεν πιστευω να την περναει, τις ταχυτητες των αρθρωτων GN σε καμμια των περιπτωσεων δεν μπορει να τις κανει γιατι οι χρονοι των θερινων ωραριων ειναι πολυ σφιχτοι, και γενικα μιλαμε για ενα ειδος οχηματος που η επιχειρησιακη του δραστηριοτητα για το λεκανοπεδιο της αττικης ειναι ακαταλληλη εκτος αν χρησιμοποιηθουν για χαλαρες βολτιτσες στο κεντρο της Αθηνας (που και γιαυτο το λογο αλλωστε εγινε αυτη η παραγγελια). Εξαλλου δεν ειναι η μοναδικη γραμμη που βαζει μεσα τις συγκοινωνιες. Ας κοψουνε πρωτα αλλες βλακειες που μας καταχρεωνουνε και μετα ας φτασουνε κιεκει.
Diesel for ever
(This post was last modified: 07-09-2010, 02:21 AM by B10M-SB756.)
|
|
06-09-2010, 05:08 PM |
|
Dante
Business Class Passenger
Posts: 28
Joined: 14-11-2009
|
RE: Volvo Unvi Urbis 2.5DD (Διώροφα)
Καλά, το γεγονός ότι είναι cabrio είναι απλά ΓΙΑ ΓΕΛΙΑ. Τι είμαστε ρεεε?? Μαιάμι εδώ πέρα να κόβουμε βόλτες με το cabrio λεωφορείο??? Έλεος! Ποιος ξέρει ποιος τσέπωσε τη μίζα πάλι για να πάρουμε αυτά τα ομολογουμένως ΑΚΥΡΑ και ΑΧΡΗΣΤΑ για την Αθήνα λεωφορεία!
|
|
06-09-2010, 10:34 PM |
|
B10M-SB756
VOLVO
Posts: 49
Joined: 17-11-2009
|
|
07-09-2010, 01:44 AM |
|
aliance
Οδηγός
Posts: 198
Joined: 14-10-2009
|
RE: Volvo Unvi Urbis 2.5DD (Διώροφα)
Από 1/10 τα δύορωφα μεραφέρονται στο Μπραχάμι καταργούνται οι γραμμές Χ93-Χ95-Χ96 και ιδρύονται οι γραμμές Α,Α/,Β,Β/ όπως παλία!!!χαχαχα
|
|
25-09-2010, 02:30 PM |
|
mercedes elbo
Contributor
Posts: 359
Joined: 05-08-2010
|
RE: Volvo Unvi Urbis 2.5DD (Διώροφα)
σοβαρο ειναι αυτο ή αστειο ?
(This post was last modified: 25-09-2010, 03:59 PM by mercedes elbo.)
|
|
25-09-2010, 03:58 PM |
|
aliance
Οδηγός
Posts: 198
Joined: 14-10-2009
|
RE: Volvo Unvi Urbis 2.5DD (Διώροφα)
Αστείο!!!
|
|
25-09-2010, 04:07 PM |
|
cmegas
Εγγεγραμμένος
Posts: 200
Joined: 09-09-2010
|
RE: Volvo Unvi Urbis 2.5DD (Διώροφα)
Πάντως απ' ο,τι φαίνεται δεν θα βγουν άμεσα στην κυκλοφορία..... Γιατί δεν βλέπω ούτε αριθμό παρμπρίζ, ούτε καν αριθμό κυκλοφορίας!!!
114, 115, 149, 170, Ε22 (το Γ1 να 'ταν κι άλλο.........)
|
|
25-09-2010, 11:58 PM |
|
Users browsing this thread: 7 Guest(s)
|