Έτος κατασκευής: 1995
Χώρα ναυπήγησης/Ναυπηγείο: Ιαπωνία , Kanda Ship Building
Διαστάσεις (μ/π/υ): 120,85 x 19,80 x 5,27 μ.
Τύπος μηχανών: 2 Nigata-SEMT-Pielstick9PC2-6L diesel
Ισχύς μηχανών: 10070 kW/ 13500 hp.
Ταχύτητα: 21 κόμβοι
Χωρητικότητα επιβατών: 1133
Χωρητικότητα επιβατών: 1760*
Χωρητικότητα οχημάτων: 350*
GT/ DWT: 9508/ 1258
GT/ DWT: *
*Κατόπιν μετασκευής
Ex. Kogane Maru (1996-2015)
Ex. Golden Ferry (2015-2016)
Περίπου τέτοια εποχή το 2015 ξεκίνησε η μετασκευή του Kogane Maru, τότε Golden Ferry. Ένα χρόνο μετά είναι έτοιμο να ξεκινήσει δρομολόγια και μπορούμε να πούμε ότι είναι απο τις πιο άρτιες και μεγαλύτερες μετασκευές που έγιναν στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια με τεράστια προσοχή στην λεπτομέρεια. Και εξωτερικά αλλά κυρίως εσωτερικά το πλοίο μεταμορφώθηκε σε ένα πραγματικό διαμάντι που συγκεντρώνει όλα τα βλέμματα. Η εταιρεία χρησιμοποίησε τα καλύτερα υλικά ενώ την μετασκευή ανέλαβε το γραφείο του κ Πρατικάκη και την εσωτερική διακόσμηση το γραφείο του κ. Μολυνδρή που μας είναι γνωστό απο την εξαιρετική δουλεία που έχει κάνει στα πλοία της Blue Star Ferries αλλά και στο Fior di Levante.
Μηχανικά είναι εξοπλισμένο με 2 μηχανές ισχύος 13500 ίππων με την υπηρεσιακή του ταχύτητα να είναι στους 20 κόμβους με μέγιστη τους 23, ενώ διαθέτει 2 bow thrusters & 2 stern thrusters για τους ελιγμούς πρόσδεσης στα λιμάνια.
Το πλοίο είναι έτοιμο να ικανοποιήσει και τον πιο απαιτητικό επιβάτη με τους χώρους του και τις ανέσεις του. Με το πλώριο μπαλκόνι του να θυμίζει το κλασσικό Superferry II αλλά με έναν αέρα σύχρονο και τις άνετες Ιαπωνικές περατζάδες του ίσως είναι το πιο must πλοίο για να ταξιδέψει κανείς προς Άνδρο, Τήνο και Μύκονο φέτος το καλοκαίρι.
Ας το δούμε εν πλω στα δοκιμαστικά που είχε κάνει λίγες εβδομάδες πριν
http://youtu.be/_D7imsZlNXE
Ας ευχηθούμε καλή αρχή στα δρομολόγια του αύριο και να στολίζει το Αιγαίο για χρόνια !