Μείωση δρομολογίων εντός Ελλάδος για τη Ryanair
Μετακίνηση δύο αεροσκαφών σε βάσεις της Γερμανίας - H άποψη της Fraport Greece
Μειώνει τα δρομολόγιά της από το αεροδρόμιο των Χανίων η Ryanair, επικαλούμενη τις υψηλές χρεώσεις των ελληνικών αεροδρομίων που ευνοούν μόνο τις εποχικές πτήσεις κατά τη θερινή περίοδο και προς διεθνείς μόνο προορισμούς.
Η ιρλανδική αεροπορική εταιρεία χαμιλών ναύλων ανακοίνωσε σήμερα, Τετάρτη, ότι δύο αεροσκάφη πρόκειται να μεταφερθούν από την Αθήνα και τα Χανιά, σε βάσεις της στη Γερμανία από την 1η Ιουνίου 2018, όπου και επεκτείνει τις δραστηριότητές της.
Όπως αναφέρει στην ανακοίνωσή της η εταιρεία, «ως αποτέλεσμα της συγκεκριμένης απόφασης, η βάση της Ryanair στα Χανιά θα κλείσει, με συνέπεια την ακύρωση τεσσάρων πτήσεων χαμηλής συχνότητας από τα Χανιά προς το Κατόβιτσε, το Μεμινγκέν, τη Βενετία Τρεβίσο και το Βίλνιους».
Η Ryanair θα συνεχίσει τις υπηρεσίες της από την Αθήνα προς Μύκονο, Σαντορίνη και Θεσσαλονίκη αυτό το καλοκαίρι.
Όλα τα υπόλοιπα δρομολόγια εσωτερικού στην Ελλάδα θα ακυρωθούν από 1η Ιουνίου. Ήδη επιβάτες που είχαν κλείσει εισιτήρια για το δρομολόγια Χανιά – Αθήνα μετά την 31η Μαΐου 2018, ενημερώνονται μέσω email ότι εξαιτίας «επιχειρησιακών αλλαγών» τα δρομολόγια τερματίζονται. Επίσης, εκτός δρομολογίων μένει και το αεροδρόμιο «Διαγόρας» της Ρόδου, για το οποίο επίσης οι διαθέσιμες πτήσεις από Αθήνα σταματούν τον Μάιο.
Σημειώνεται ότι και τα δύο παραπάνω αεροδρόμια, Χανίων και Ρόδου, είναι υπό τη διαχείριση της Fraport Greece.
«Δυστυχώς, οι χρεώσεις των ελληνικών αεροδρομίων, στην πλειοψηφία τους, ενθαρρύνουν τα δρομολόγια μόνο το καλοκαίρι και μόνο σε διεθνείς προορισμούς, τα οποία απαιτούν λιγότερα αεροσκάφη στην Ελλάδα. Συνεπώς, δύο αεροσκάφη θα μεταφερθούν από την Ελλάδα στη Γερμανία, όπου μπορούν να επιτύχουν υψηλότερη απόδοση σε ετήσια βάση. Η Ryanair παραμένει ανοικτή σε συζητήσεις με τους αρμόδιους φορείς εκμετάλλευσης των αεροδρομίων για την δημιουργία σχεδίου ανάπτυξης, το οποίο θα αφορά όλες τις αεροπορικές εταιρείες, και θα υποστηρίζει πτήσεις καθ'όλο το έτος και θα δικαιολογεί επιπλέον αεροσκάφη με μόνιμη βάση στα ελληνικά αεροδρόμια» δήλωσε σχετικά ο διευθυντής Πωλήσεων & Μάρκετινγκ της Ryanair για την Ανατολική Μεσόγειο, κ. Νικόλαος Λάρδης.
Από την πλευρά της Fraport Greece, ο γενικός διευθυντής Εμπορικής και Επιχειρηματικής Ανάπτυξης της εταιρείας, κ. Γιώργος Βήλος, δήλωσε τα εξής:
«Η απόφαση της Ryanair να περιορίσει το πτητικό της έργο στην αγορά του εσωτερικού οφείλεται σε επιχειρησιακούς λόγους της εταιρείας. H Fraport Greece σέβεται τις επιχειρησιακές ανάγκες και επιλογές της Ryanair, η οποία σε κάθε περίπτωση εξακολουθεί να αποτελεί έναν στρατηγικό συνεργάτη που επιχειρεί στα 9 από τα 14 αεροδρόμια κατέχοντας σημαντικό μερίδιο αγοράς και καταγράφοντας μεγάλη ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια στους διεθνείς προορισμούς. Από την πλευρά μας, προτεραιότητα αποτελεί η εξυπηρέτηση της αυξημένης επιβατικής κίνησης που αναμένουμε φέτος στα αεροδρόμιά μας και οι ενέργειές μας στοχεύουν προς αυτή την κατεύθυνση».
To ρεπορτάζ απο το Βήμα:
http://www.tovima.gr/society/article/?aid=964233
Σαν προσωπική άποψη στο καλό, μπορεί να προσέφερε κάποιο ανταγωνισμό διαμορφώνοντας ένα "πλαφόν" τιμών σε δρομολόγια εσωτερικού αλλά δεν ήταν και κύριος παίκτης. Δυστυχώς η Ryanair είχε μάθει στο καθεστώς της διαχείρισης ΥΠΑ όπου θεσμοθετημένα τέλη δεν εισπράτονταν ποτέ , και οι υπηρεσίες προσφέρονταν κανονικά. Αν όλες οι υπόλοιπες αεροπορικές τσαρτερ ή μη που επιχειρούν στα περιφερειακά αεροδρόμια ζητούσαν να ανεφοδιάζονται με καύσιμα και ταυτόχρονα να κάνουν επιβίβαση χωρίς να πληρώνουν τα πυροσβεστικά οχήματα που βρίσκονται stand-by, πως θα μπορούσαν τα αεροδρόμια να ανταποκριθούν και ταυτόχρονα να μην γίνουν επικίνδυνα λάθη ?