[Metaforespress.gr] Ανοίγουν οι προσφορές για 20 άγονες
Πριν από μερικά χρόνια Ανδρέας Βγενόπουλος της Olympic Air και Ευτύχης Βασιλάκης της Aegean Airlines «αερομαχούσαν» για το ποιος θα πάρει τις περισσότερες άγονες γραμμές, με τελικό νικητή τον πρώτο.
Τώρα, τα πράγματα έχουν αλλάξει. Η Οlympic Air, η οποία πέρασε στην οικογένεια Βασιλάκη και τροποποίησε το στόλο της, έχει να αντιμετωπίσει τη Sky Express (κυρίως) και την Astra Airlines.
Ωστόσο, η μεγάλη διαφορά του σημερινού διαγωνισμού έγκειται στη δραματική μείωση της ετήσιας επιχορήγησης, αλλά και στην συρρίκνωση των άγονων γραμμών από 28 σε 20.
Έτσι, τις επόμενες ημέρες θα ανοίξουν οι οικονομικές προσφορές για τα 20 άγονα δρομολόγια, που θα ανατεθούν την περίοδο από 1η Οκτωβρίου 2016 έως 30 Σεπτεμβρίου 2020.
Mέχρι στιγμής, αυτό που έγινε γνωστό είναι ότι η ΥΠΑ απέρριψε την τεχνική προσφορά της Olympic Air για τέσσερις γραµµές (Κέρκυρα- Άκτιο- Κεφαλονιά- Ζάκυνθος, Λήµνος- Μυτιλήνη- Χίος- Σάµος -Ρόδος, Ρόδος- Κάρπαθος- Κάσος και Ρόδος- Κως- Κάλυµνος- Λέρος- Αστυπάλαια).
Συνοπτικά, οι 20 άγονες γραμμές, με ετήσια μέγιστη επιδότηση ανά γραμμή (ευρώ), που έχει ορίσει η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας, είναι: Αθήνα - Αστυπάλαια 650.000, Αθήνα-Λέρος 1.000.000, Αθήνα - Μήλος 1.000.000, Αθήνα-Νάξος 400.000, Αθήνα-Σητεία 500.000, Αθήνα-Κάλυμνος 600.000, Αθήνα-Σκύρος 12.000, Αθήνα-Σύρος 200.000, Αθήνα - Κοζάνη - Καστοριά 300.000, Θεσσαλονίκη - Κέρκυρα 400.000, Θεσσαλονίκη - Καλαμάτα 12.000, Θεσσαλονίκη - Σκύρος 12.000, Θεσσαλονίκη - Λήμνος - Ικαρία 700.000, Αλεξανδρούπολη - Σητεία 500.000, Άκτιο- Σητεία 12.000, Κέρκυρα - Άκτιο - Κεφαλονιά - Ζάκυνθος 700.000, Λήμνος - Μυτιλήνη - Χίος - Σάμος - Ρόδος 1.000.000, Ρόδος - Κάρπαθος - Κάσος 1.200.000, Ρόδος - Κως - Κάλυμνος - Λέρος - Αστυπάλαια 700.000 και Ρόδος - Καστελόριζο 900.000.
|